Telegraaf spreekt Ajax-bod van 20 miljoen euro tegen: 'Een schot hagel'

    Telegraaf spreekt Ajax-bod van 20 miljoen euro tegen: 'Een schot hagel'

    zaterdag 21 juli 2018 om 13:43

    De Telegraaf ontkent dat Ajax bezig is met de Braziliaan Pedrinho. De Amsterdammers zouden volgens Braziliaanse media eerst tien en vervolgens twintig miljoen euro hebben geboden op de offensief ingestelde middenvelder van Corinthians.

    De zaakwaarnemer van Pedrinho heeft laten weten dat er een bod van twintig miljoen euro vanuit Amsterdam op zijn cliënt is gekomen en dat Corinthians minstens vijftig miljoen wil vangen voor Pedrinho. De Telegraaf gelooft er echter weinig van. Ajax-watcher Mike Verweij heeft via Twitter gereageerd op vragen van een Ajax-fan én van Jack van Gelder en doet de Braziliaanse geruchten af als 'een schot hagel'.

    De Amsterdammers hebben zich de afgelopen maanden al volop versterkt in offensief opzicht. Dusan Tadic, Zakaria Labyad en Hassane Bandé tekenden in Amsterdam. Hoewel laatstgenoemde tot de winterstop is uitgeschakeld met een zware blessure, lijkt Ajax niet van plan om een nieuwe buitenspeler te halen. Behalve Labyad en Tadic kunnen ook David Neres, Noa Lang, Vaclav Cerny en Dennis Johnsen op de flanken uit de voeten.

    Plaats een reactie

    LosBlancos +1215
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:45
    20 miljoen bieden voor een speler die er 3 in heeft gelegd lijkt mij persoonlijk ook wat overdreven.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:46
    Koop er 1, 2, 3, 4, 5, 6....und so weiter
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:26
    Ja je moet wat zeggen hè, vindt je jezelf nou niet een beetje kansloos.Verzin is wat origineels man, dan kan ik er nog wel om lachen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:39
    Gewoon koopclub
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:32
    Jij kan je beter bezig houden met t proberen te verenigen van Groothertogdom Brabant, er is nog een hoop te doen voor je.Hier ben je je tijd aan t vergooien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:48
    Eerst 10 en daarna 20 bieden,hoezo zwak onderhandelen...wanhopig
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:04
    Zucht..
    Vind ik leuk
    base +2190
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:14
    Onder een bericht wat het ontkend dir zetten dat is pas echt zwak.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:51
    Eerlijkheid duurt het langs. Helaas geldt dit niet voor zaakwaarnemers.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:52
    Nou als de telegraaf dat ontkent dan is het zo
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8890
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:54
    De betrouwbaarste krant van Nederland
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8890
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:53
    Gewoon 40 miljoen bieden. Hij komt toch niet.
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:54
    50? Lekker ook naar Watford laten gaan dan.
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:56
    De Telegraaf ontkent dat Ajax bezig is met deze speler.

    Ik hoorde Kees laatst ook ontkennen dat Pit vreemd was gegaan...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:59
    Een bod van 20 miljoen uit Amsterdam, Ajax word niet specifiek genoemd.. Zou ASV de dijk bezig zijn?
    Vind ik leuk
    Boefje +230
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:01
    Hier zal de rvc nooit toestemming voor geven en terecht.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:08
    Zal wel een Braziliaanse PSV’er zijn, de kneus.
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:09
    Vaak is Televaag die naam waardig. Dit keer is het Pedrinho verhaal gewoon bladvulling in hete zomer periode
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:16
    Treffende foto van het betonkille en beursgenoteerde venduhuis waar pandjesbaas Marc Overmars de veilinghamer mag hanteren.

    Fijne dag nog!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4737
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:22
    Zou ook van de zotte geweest zijn. Ajax doet een bod van 10 miljoen en die zijn echt niet zo achterlijk om hem dan binnen 24 uur met 100% te gaan verhogen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2863
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:33
    Dit is een soort omgekeerde wereld: de Telegraaf als betrouwbare bron aanhalen...
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8890
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:50
    Ik zou Swart en van Gelder eens willen zien als assistenten van Ten Hag
    Vind ik leuk
    orion73 +1418
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:34
    Zijn Ajax fan en Jack van Gelder niet één en dezelfde persoon?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:35
    Jammer dus met die kut voorhoede willen ze europa in alleen Neres is goed
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:33
    Ajax zou beter die Arp van HSV voor een 8 mlijoen kunnen proberen te strikken
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:39
    Ajax strikt denk ik helemaal niks meer of ze moeten woensdag ontiegelijk op hun muil gaan
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:16
    Ondanks 10-tallen miljoenen aan transfers en alle euforie daaromheen, un je nu al zien dat ze de problemen van vorig seizoen absoluut niet hebben aangepakt.Een uitgesproken spits hebben ze niet en het blijft een gatenkaas achterin.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:38
    Indd ik had mezelf wel verheugt op het nieuwe seizoen nu ik Ajax heb spelen ( wel niet de beste 11) heb ik niet eens meer zin in 25 juli dacht dat ze wel geleerd hadden van hun fouten Kluivert weg Bande gehaald en Labyad en Tadic maar voor welke positie labyad gehaald is geen idee en de 2 spitsen die we hebben pfff 1 is te oud de ander hopeloos uit vorm dus wordt weer een zwaar en droevig seizoen vooral met die tukker aan het roer.
    Vind ik leuk
    Makis +1156
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:38
    Het geld brand bij Marc in zn handje
    Vind ik leuk
    4everfcu +2504
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:42
    tien bieden en een dag later 20 bieden terwijl ze er 50 willen kansloos natuurlijk
    Vind ik leuk
    Tfoe +3643
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:38
    Het is een broodje aap verhaal.
    Maar dat had je intussen wel door toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:31
    Ik hoor een Gabrichje aankomen...
    Vind ik leuk
    Tfoe +3643
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:37
    heb jou niet horen aankomen....
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:20
    Die zag ik niet aankomen
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:23
    Voor 50 miljoen euro kan Ajax ook voor Lozano gaan. Als ze toch het Bayern van Nederland willen worden...
    Vind ik leuk
    Axim +838
    zondag 22 juli 2018 om 12:51
    voor ajax dan minstens 75 !!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:40
    Alsof die lul van die foute krant 📰 alles weet
    Vind ik leuk