Telegraaf spreekt Ajax-bod van 20 miljoen euro tegen: 'Een schot hagel'

    Telegraaf spreekt Ajax-bod van 20 miljoen euro tegen: 'Een schot hagel'

    zaterdag 21 juli 2018 om 13:43

    De Telegraaf ontkent dat Ajax bezig is met de Braziliaan Pedrinho. De Amsterdammers zouden volgens Braziliaanse media eerst tien en vervolgens twintig miljoen euro hebben geboden op de offensief ingestelde middenvelder van Corinthians.

    De zaakwaarnemer van Pedrinho heeft laten weten dat er een bod van twintig miljoen euro vanuit Amsterdam op zijn cliënt is gekomen en dat Corinthians minstens vijftig miljoen wil vangen voor Pedrinho. De Telegraaf gelooft er echter weinig van. Ajax-watcher Mike Verweij heeft via Twitter gereageerd op vragen van een Ajax-fan én van Jack van Gelder en doet de Braziliaanse geruchten af als 'een schot hagel'.

    De Amsterdammers hebben zich de afgelopen maanden al volop versterkt in offensief opzicht. Dusan Tadic, Zakaria Labyad en Hassane Bandé tekenden in Amsterdam. Hoewel laatstgenoemde tot de winterstop is uitgeschakeld met een zware blessure, lijkt Ajax niet van plan om een nieuwe buitenspeler te halen. Behalve Labyad en Tadic kunnen ook David Neres, Noa Lang, Vaclav Cerny en Dennis Johnsen op de flanken uit de voeten.

    Plaats een reactie

    LosBlancos +1230
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:45
    20 miljoen bieden voor een speler die er 3 in heeft gelegd lijkt mij persoonlijk ook wat overdreven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:47
    Als die even goed is als Neres, laat dan maar komen. Die had ook niet veel nog laten zien in Brazil.
    Lekker man het Shakthar Donetsk worden van Nederland. 💪
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1230
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:48
    20 miljoen op de gok lijkt me wat riskant.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:50
    Brazilianen verkopen altijd goed. Lekker doen
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:51
    Ja lijkt me top zo'n vreemdelingen elftal!
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:45
    Ik lag vannacht in m'n psv pyjama, op m'n psv kussen met m'n opblaaspoppie "Bommeltje" in bed en ik kon maar niet in slaap komen..... Ik maak me zo zorgen om dit Ajax. Bayern Munchen van Nederland...... Ik hoop echt dat Jorrit blijft,is er ook dit seizoen niks aan het handje
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:26
    Haha PSV lijkt dit jaar toch minder sterk geworden. Wel heel benieuwd naar Mark.
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:30
    Linkeloutje.....de oude uitsmijter van de Palermo in Eindhoven? Dat is de opa van mijn vrouw....LinkeLoutje Luijben
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:32
    Aangenaam
    Vind ik leuk
    vossing +1072
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:05
    Maar da was een boefje en al jaren dood
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:11
    Zo heel spetterend vind ik neres nog steeds niet. Tuurlijk voegt hij al wel wat toe aan dit team , maar echt flitsend is het toch (nog) niet?
    Ik hoop stilletjes op Che Nunnely. Die moet ook nog een paar stappen zetten ,maar die doet precies wat op die positie gevraagd word. Tikkie erlangs en rennen en een voorzet geven vanaf de achterlijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:16
    Neres gaat goed worden, is gewoon een hele slimme speler, met goede loopacties,scorend vermogen.Heeft t hoogste rendement van alle aanvallers.gaan we nog veel van zien dit jaar.
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:19
    Mee eens , maar om nu te zeggen dat hij al zoveel heeft laten zien. Ik geloof ook in zij potentie, maar laten we eerlijk zijn. Het duurde eerst een half seizoen voordat zijn oogleden van elkaar afkwamen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:23
    Checks z'n goals en assists.Van een Braziliaanse verwacht je een Neymar achtige speler.Maar zo voetbalt hij niet.Het is een speler die je vaak niet ziet en dan ineens scoort met een geweldige loopactie.Het is ook niet een echte rechtsbuiten.Het is meer een 9,5.
    En het is nogal een stap vanuit Brazilië zonder ervaring op t hoogste niveau,maar ook hier aan zie je dat hij zich steeds beter thuis gaat voelen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:31
    Wederom we zijn het eens over zijn potentie. Zitten leuke loopacties, assist en goals tussen, maar een of 2 keer per wedstrijd tegen een eredivisieploeg vind ik vooralsnog te pover voor een als rechtsbuiten aangetrokken speler. Een 9.5 heeft hij nog niet gescoord in ieder geval.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:25
    Aardig wat assists en goals voor een 'buiten' speler.

    Datzelfde gold trouwens ook voor Kluivert.

    Ajax zou eens wat maar aandacht aan hun defensie moeten besteden, want op het middenveld hebben ze inderdaad genoeg talent, maar defensief ie het toch wel erg mager, om het maar voorzichtig uit te drukken.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:22
    Nunnely vind ik wel een interesante speler, zeker voor de toekomst. Neres is momenteel al wel een maatje groter. Maar dan zie je maar weer dat het snel kan gaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:58
    Nerres had veel betere cijfers...
    Vind ik leuk
    Gerro +5748
    zondag 22 juli 2018 om 00:20
    Heb wat beelden van hem gezien en mijn eerste gevoel zegt dat ie nog beter lijkt te zijn dan Neres. Technisch zeer vaardig,snel en niet egoïstisch. Als deze speler gehaald word word het genieten geblazen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:13
    Ajax gaat zijn schatkust niet omschudden. Veelste hard gespaard.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    tannat +9399
    zondag 22 juli 2018 om 15:09
    nodig om het stadion te kopen de aandelen terug te nemen.
    daarna is er weinig meer van over
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zondag 22 juli 2018 om 15:18
    Zie jij het gebeuren dat Ajax het stadion koopt?
    Vind ik leuk
    tannat +9399
    zondag 22 juli 2018 om 17:03
    Als het een club met ambitie is wel
    Vind ik leuk
    danny1974 +1448
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:46
    Koop er 1, 2, 3, 4, 5, 6....und so weiter
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:26
    Ja je moet wat zeggen hè, vindt je jezelf nou niet een beetje kansloos.Verzin is wat origineels man, dan kan ik er nog wel om lachen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:39
    Gewoon koopclub
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:32
    Jij kan je beter bezig houden met t proberen te verenigen van Groothertogdom Brabant, er is nog een hoop te doen voor je.Hier ben je je tijd aan t vergooien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:48
    Eerst 10 en daarna 20 bieden,hoezo zwak onderhandelen...wanhopig
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:04
    Zucht..
    Vind ik leuk
    base +2034
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:14
    Onder een bericht wat het ontkend dir zetten dat is pas echt zwak.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1552
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:51
    Eerlijkheid duurt het langs. Helaas geldt dit niet voor zaakwaarnemers.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:52
    Nou als de telegraaf dat ontkent dan is het zo
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6358
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:54
    De betrouwbaarste krant van Nederland
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6358
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:53
    Gewoon 40 miljoen bieden. Hij komt toch niet.
    Vind ik leuk
    haarlemx +421
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:54
    50? Lekker ook naar Watford laten gaan dan.
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:56
    De Telegraaf ontkent dat Ajax bezig is met deze speler.

    Ik hoorde Kees laatst ook ontkennen dat Pit vreemd was gegaan...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:59
    Een bod van 20 miljoen uit Amsterdam, Ajax word niet specifiek genoemd.. Zou ASV de dijk bezig zijn?
    Vind ik leuk
    Boefje +211
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:01
    Hier zal de rvc nooit toestemming voor geven en terecht.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:08
    Zal wel een Braziliaanse PSV’er zijn, de kneus.
    Vind ik leuk
    Muscles +608
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:09
    Vaak is Televaag die naam waardig. Dit keer is het Pedrinho verhaal gewoon bladvulling in hete zomer periode
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:16
    Treffende foto van het betonkille en beursgenoteerde venduhuis waar pandjesbaas Marc Overmars de veilinghamer mag hanteren.

    Fijne dag nog!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3815
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:22
    Zou ook van de zotte geweest zijn. Ajax doet een bod van 10 miljoen en die zijn echt niet zo achterlijk om hem dan binnen 24 uur met 100% te gaan verhogen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2153
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:33
    Dit is een soort omgekeerde wereld: de Telegraaf als betrouwbare bron aanhalen...
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6358
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:50
    Ik zou Swart en van Gelder eens willen zien als assistenten van Ten Hag
    Vind ik leuk
    orion73 +1274
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:34
    Zijn Ajax fan en Jack van Gelder niet één en dezelfde persoon?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:35
    Jammer dus met die kut voorhoede willen ze europa in alleen Neres is goed
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:33
    Ajax zou beter die Arp van HSV voor een 8 mlijoen kunnen proberen te strikken
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:39
    Ajax strikt denk ik helemaal niks meer of ze moeten woensdag ontiegelijk op hun muil gaan
    Vind ik leuk
    HupHolland +1493
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:16
    Ondanks 10-tallen miljoenen aan transfers en alle euforie daaromheen, un je nu al zien dat ze de problemen van vorig seizoen absoluut niet hebben aangepakt.Een uitgesproken spits hebben ze niet en het blijft een gatenkaas achterin.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:38
    Indd ik had mezelf wel verheugt op het nieuwe seizoen nu ik Ajax heb spelen ( wel niet de beste 11) heb ik niet eens meer zin in 25 juli dacht dat ze wel geleerd hadden van hun fouten Kluivert weg Bande gehaald en Labyad en Tadic maar voor welke positie labyad gehaald is geen idee en de 2 spitsen die we hebben pfff 1 is te oud de ander hopeloos uit vorm dus wordt weer een zwaar en droevig seizoen vooral met die tukker aan het roer.
    Vind ik leuk
    Makis +1123
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:38
    Het geld brand bij Marc in zn handje
    Vind ik leuk
    4everfcu +1600
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:42
    tien bieden en een dag later 20 bieden terwijl ze er 50 willen kansloos natuurlijk
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:38
    Het is een broodje aap verhaal.
    Maar dat had je intussen wel door toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:31
    Ik hoor een Gabrichje aankomen...
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:37
    heb jou niet horen aankomen....
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:20
    Die zag ik niet aankomen
    Vind ik leuk
    JoeyC +1297
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:23
    Voor 50 miljoen euro kan Ajax ook voor Lozano gaan. Als ze toch het Bayern van Nederland willen worden...
    Vind ik leuk
    Axim +630
    zondag 22 juli 2018 om 12:51
    voor ajax dan minstens 75 !!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:40
    Alsof die lul van die foute krant 📰 alles weet
    Vind ik leuk