Younes maakt einde aan transfersoap en richt woord tot Ajax: 'Amazing'

    Younes maakt einde aan transfersoap en richt woord tot Ajax: 'Amazing'

    zaterdag 21 juli 2018 om 20:12

    Amin Younes heeft via Instagram nog één keer het woord gericht tot zijn oude club Ajax en de supporters uit Amsterdam. De Duitse aanvaller bedankt iedereen voor een 'geweldige periode'. 

    Deze maand begon Younes aan zijn nieuwe avontuur bij SSC Napoli. De vice-kampioen van de Serie A contracteerde hem in januari al voor vijf jaar. Na een enorme transfersoap - de transfervrije Younes kreeg spijt en wilde naar verluidt eigenlijk niet aan de slag bij zijn nieuwe ploeg - lijkt het nu toch goed te zitten tussen de rechtspoot en Napoli.

    'Blij om in Italië te zijn. Ik heb deze week goede gesprekken gehad met mijn nieuwe trainer (Carlo Ancelotti, red.) en de club', schrijft Younes. 'Het herstel van mijn blessure verloopt goed en ik hoop dat ik zo snel mogelijk inzetbaar ben. De laatste maanden waren niet makkelijk, maar ik wil Ajax en alle fans toch bedanken voor een amazing time. Dankjewel!' 

    Lees ook: Ommekeer Younes: 'Dat heeft er voor gezorgd dat hij het ziet zitten' 

    Poll

    Wordt Younes een succes in Italië?

    (6440 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 juli 2018 om 20:19
    Gaat niet slagen daar, sterker nog... hij gaat niet eens spelen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25389
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:20
    Younes je hebt er zelf een gek feest van gemaakt,en jou party is een béétje mislukt
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1100
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:20
    Een gek feestje van gemaakt? Noem het maar gerust een project X .
    Ja wat een paar jaar Duivendrecht met een mens kan doen zie je wel.
    Vind ik leuk
    JustH +13032
    zondag 22 juli 2018 om 01:02
    Je heb er net 2 binnengehaald, of vallen die dan wel weer mee.
    Vind ik leuk
    Gerro +5749
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:50
    Ik meer vertrouwen in hem dat ie er slaagt dan dat Kluivert er slaagt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146828
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:19
    het zal een groot gemis zijn voor ze
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    Niels92 +16869
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:21
    Dat Younes maar nooit meer in Amsterdam gaat komen die Duitse judas! :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +146828
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:24
    nou nou nou nou nou is het niet veel te warm op de camping om je zo druk te maken over Kabouter Amin?
    Hij bedankt jullie notabene nog wel.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +16869
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:26
    Het enige wat ie van mij kan krijgen is een knal op zijn muil, de judas!
    Vind ik leuk
    stratumseind +146828
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:29
    klinkt alsof je zijn bedank missie niet helemaal waardeert .....
    Vind ik leuk
    Niels92 +16869
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:36
    Dat zie je heel goed :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:54
    Dat siert je Nils
    Vind ik leuk
    RebelVox +5740
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:20
    Waarom Niels92?

    Bij Ajax heeft hij altijd zijn best gedaan. Sterker, als Overmars hem gevraagd had was hij gebleven.

    Vind de actie van Kluivert veel onsmakelijker.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:06
    Doe ff normaal! Vind je het heel gek dat Ajax als een kille club wordt gezien door mensen zoals jou... Younes heeft altijd 100% gegeven en was heel belangrijk in het behalen van de EL-finale.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:10
    ja maar hij heeft zich niet echt heel netjes gedragen de afgelopen paar maanden ten opzichte van Ajax dus ik begrijp de woede richting hem wel
    Vind ik leuk
    Mr. O +821
    zondag 22 juli 2018 om 00:12
    Das niet waar! Hij wilde het veld niet in...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:43
    Ajax heeft hem behouden - na jaar na jaar - terwijl Younes slechts 3 goals per seizoen scoorde, konden ze hem verkopen voor 14 miljoen aan Schalke deden ze dat niet en lieten ze hem voor niks weglopen ha ha Puinhoop daar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:46
    Bazoer, Riedewald en Tete hebben we zomaar laten gaan. Maar Younes mocht onder geen beding weg. Tsja....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:08
    Iedereen schrikt van die 16 miljoen voor Blind maar niemand heeft het over dat verlies van 14 Miljoen mbt Younes...ha ha
    Met Blind heb je in ieder geval een speler in huis met ervaring etc., maar die 14 miljoen is gewoon netto 14 miljoen inkomsten derving, ergo: Een verlies van 14 miljoen.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3049
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:24
    Soms win je soms verlies je, niemand had verwacht dat Ajax toen ze Sánchez aantrokken ze hem 1 seizoen later zouden verkopen voor 50 mil
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:31
    Het gaat er om dat het hele Younes drama voorkomen had kunnen worden, nu krijgt Younes de zwarte Piet toebedeelt maar Overmars heeft het zelf verkloot.
    Dat heeft met Sanchez niets te maken, de optelsom bepaalt altijd de uitkomst, maar daarom moet je je ogen niet sluiten voor de dingen die niet goed zijn gegaan.
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    zondag 22 juli 2018 om 00:44
    Das een goede ! Van die uitkomst dan he. De rest interesseert me niet zo!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zondag 22 juli 2018 om 02:39
    Je begrijp het niet, die deal van Sanchez was hartstikke goed, dat gedonder met Younes een blunder van Marc.
    Het 1 maakt het ander niet goed en andersom.
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    zondag 22 juli 2018 om 10:03
    Jij begrijpt mij niet. Ik vind de opmerking" de optelsom bepaalt altijd de uitkomst" leuk.
    En de rest laat me koud dat is het pakkie an van Ajax en hun supporters.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zondag 22 juli 2018 om 10:07
    Niet zo negatief he ! Ajax de trots van Nederland !
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    zondag 22 juli 2018 om 10:11
    Ik ben niet negatief. Ik ben niet geïnteresseerd in wat Ajax wel en niet had kunnen verdienen;-)
    Vind ik leuk
    Mr. O +821
    zondag 22 juli 2018 om 00:13
    Het is geen verlies van 14 miljoen...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zondag 22 juli 2018 om 02:38
    Iets wat je had kunnen krijgen, die 14 miljoen van Schalke, vervolgens daar arrogant niet op ingaat en dan zo'n speler voor niks wegloopt is inkomstenderving van 14 miljoen.
    Maar als jij het winst wil noemen ha ha
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    zondag 22 juli 2018 om 00:43
    Ja en die eerste 2 spelen ook de pannen van het dak bij hun clubs!
    Vind ik leuk
    yuuup +8946
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:54
    Inderdaad man. We hebben er nog nooit zo slecht voor gestaan als nu.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:05
    Nog even oefenen:

    In de voorbereiding op het seizoen behaalde Ajax op de wat sterkere tegenstanders geen overwinning. De duels met Anderlecht (1-3), het Deense FC Nordsjælland (1-3) en Walsall (0-2) gingen verloren. De confrontatie met FCSB uit Boekarest eindigde onbeslist: 1-1.
    Vind ik leuk
    yuuup +8946
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:02
    Zeker flink aan het bieren?
    Ten eerste had een verkoop van Younes werkelijk niets aan die uitslagen veranderd.

    En ga je werkelijk conclusies trekken uit 3 oefenpotjes met jong Ajax?
    Ga lekker slapen man. Morgen ziet de wereld er vast weer zonnig uit alhoewel jij waarschijnlijk eerst een kater weg moet werken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:31
    1)Niets aan die uitslagen verandert ????
    Je conclusie is volkomen onterecht want dat weet je niet, kan je niet weten, dus dat is onzin.
    We weten wel dat er 14 miljoen verloren is geggaan aan inkomsten.

    2) Je houdt oefenpotjes niet voor niets, trek je geen conclusies dan zijn ze overbodig dus, dus ook dat is onzin.

    Ik drink niet, maar jij wel kennelijk ha ha ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +8946
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:37
    Had dat drinken toch als excuus gebruikt man. Nu gaan mensen aan je mentale gezondheid twijfelen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8193
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:42
    Nou dat weer, eerst ben ik dronken en nu weer mentaal niet in orde, je wenst me wel veel goeds ! ;)
    Vind ik leuk
    HupHolland +1466
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:14
    Sterkere tegenstanders? lol
    Vind ik leuk
    MR - +24
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:18
    Off topic
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    zondag 22 juli 2018 om 00:41
    Jullie hebben blijkbaar nogal wat spelers die Judas heten;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:19
    Rare jongen, raar verhaal .. ik had hem iig niet meer serieus genomen als ploegmaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:20
    Denk niet dat veel supporters van ajax hetzelfde terug zullen zeggen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:03
    Younes was een geweldige speler en een geweldige mentaliteit. Was altijd heel loyaal naar de fans.

    Als ik nu ook zie wat Ajacieden hem gunnen en hem voor uitmaken over het algemeen vind ik Ajax ineens een hele kille club... En dat zeg ik als Ajax-fan.. Belachelijk heeft zich altijd 100% ingezet!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:06
    Heb het niet heel erg gevolgt maar vind dat je ten alle tijden prof moet zijn en invallen als de trainer dat zegt lijkt me toch...
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    zondag 22 juli 2018 om 00:46
    Ik begrijp dat jij je baas nooit tegenspreekt!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 06:49
    Tuurlijk wel maar werkweigering niet... Kijk als je nu iets onmogelijks van iemand vraagt oke.. Maar dit is tijdrekkent kun je je team mee helpen en zoveel verdienen om even het veld in te gaan kom op zeg als dat al teveel gevraagd is tegenwoordig waar praten we over
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    maandag 23 juli 2018 om 10:09
    Over Younes.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:51
    Ja en jij snapt dat lakse gedrag ook nog
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    maandag 23 juli 2018 om 16:58
    Als het een vraag is , ja.
    Ik zou me ook gepiepeld voelen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:03
    Profvoetballers mogen de handen dichtknijpen met zon baan en zon salaris vind niet dat iemand het recht heeft dan maar doodleuk een invalbeurt te weigeren... Als je ook ziet hoe zijn transferpirikelen verliepen zegt dat ook wel wat over hem zelf.. En gepiepeld voelen kun je erna ook uitpraten.. Je benadeeld je club gewoon en hij kan toch ook scoren als hij erinkomt... Dan heb je niet echt eem goede instelling maak je mij niet wijs
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    maandag 23 juli 2018 om 17:07
    Oké ieder zijn mening!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:10
    Kon hij in die invalminuten het tegendeel toch bewijzen..? Idd ieder zn mening maar een discussie hoeft niet erg te zijn haha
    Vind ik leuk
    Stranger +4379
    maandag 23 juli 2018 om 17:14
    Over de discussie ben ik het met je eens.
    Alleen over Younes vind ik het niet de moeite waard .
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:15
    Haha is het ook niet mooi laten gaan strikje erom
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:10
    Tja zo zijn die fans nu eenmaal altijd al geweest
    Vind ik leuk
    Mr. O +821
    zondag 22 juli 2018 om 00:16
    Lekker belangrijk, haha. Dat weet iedereen nu wel. Iedereen blijft maar open deuren intrappen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:25
    Ik snap wat je zegt. Maar ik zie het wel anders hoor. In de EL heeft hij een paar leuke potjes gespeeld inderdaad. Maar ik heb me vaak genoeg kapot geërgerd aan zijn eenzijdigheid. Altijd binnendoor en een schot dat een aanvallende profvoetballer onwaardig is.
    Daarbij kon hij prima tekenen in januari zodat Ajax 5 miljoen aan hem kon verdienen. Nee meneer koos zelf voor het tekengeld. Daarna kwam hij met hangende pootjes terug met de belofte om alles voor de club te geven, maar wilde niet spelen, omdat Ajax dan de optie tot automatische verlenging van zijn contract kon lichten.
    Eerlijk gezegd snap ik niet waarom wij als supporters fout zouden zitten. Hij heeft ons erg weinig gebracht en laat ons met niks achter. Deze jongen wil je als clubmens gewoon niet zien.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5740
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:28
    Ben ik niet met je eens Amsterdam6453, Younes heeft zeker veel gegeven, dat het jou niet kon bekoren, dat is iets anders. Voor Ajax is hij vaak heel erg nuttig geweest zeker door zijn loopacties trok hij verdedigers mee waardoor er voor anderen ruimtes ontstonden.

    Bij die belachelijke "beloning aktie" van Ten Hag ging hij in de fout door te weigeren in te vallen, als ik speler was geweest had ten hag ook de T....ng kunnen krijgen en was ik lekker blijven zitten.

    Daarna is het Ajax zelf die ervoor heeft gekozen hem niet meer te laten spelen, dit is dus een domme zet geweest van Overmars.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:20
    Het gaat je goed kerel en bedankt voor alles.
    Vind ik leuk
    Camacho +52
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:20
    Al met al, veel succes! Heeft Ajax in de EL toch wel wat laten zien.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +588
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:27
    Altijd binnendoor, voorspelbaar, maar toch ook balvast. Als hij wat meer variatie had aangebracht en dus onvoorspelbaar zou zijn geweest....had hij nu in de basis gestaan bij welke club dan ook. Eens of niet????
    Vind ik leuk
    VanGoal +528
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:33
    Tuurlijk niet mee eens. Heeft het rendement van een blinde zonder benen..
    Vind ik leuk
    Groen +865
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:41
    Helemaal mee eens, hij heeft unieke vaardigheden. Was altijd aanspeelpunt aan de zijlijn, snel, dreigend en idd zeer balvast. Te weinig rendement natuurlijk maar hield altijd minimaal twee tegenstanders bezig. Jammer dat het zo is geklapt maar tis nie anders... Denk dat hij wel gaat slagen in Italië.
    Vind ik leuk
    Verratti +1830
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:09
    Daar zullen ze hem wel leren om op tijd af te spelen. Heeft een surplus aan techniek. Ben benieuwd. Zie hem niet snel meer in het Duitse elftal spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:08
    Gedeeltelijk eens hij is onvoorspelbaar in nieuwe clubs kiezen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:11
    Niet eens: gewoon niet goed genoeg
    Vind ik leuk
    PSVFU +4144
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:30
    Wat een stripfiguur is dit toch zeg pffff
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:32
    Daag sukkel
    Vind ik leuk
    Blindsy +9395
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:38
    En toen begon zijn neus enórm te groeien.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5000
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:38
    Je hebt Ajax zelfs die schamele 5 miljoen door de neus geboord, Younes.
    Wat mij betreft ben je dan nog lager dan Kluivert.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1232
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:29
    Als Kluivert bij tekende had Ajax alsnog veel meer kunnen vangen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11322
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:41
    Hij zal al lekker liggen daar bij de supporters, not..
    Vind ik leuk
    Smash +2940
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:43
    Wat een mafketel eerste klas dit zeg! Voor de Duitsers onder ons; Was für einen verrückter Kerl erster Klasse ist das!
    Vind ik leuk
    stratumseind +146828
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:47
    Na also also also
    Vind ik leuk
    FCRat +212
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:44
    Laat het maar aan Ancelotti om spelers te motiveren
    Vind ik leuk
    Gilze +98
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:45
    Younes bedankt voor het doorspelen nadat de bal een meter uit was in de Kuip
    Onvergetelijk moment

    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:47
    Zag eigenlijk liever Younes op de vleugel dan Kluivert Bande of Noa lang of Labyad ging best veel dreiging van dat kleine menneke uit
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:59
    Idd fantastische speler! Zoveel dreiging en een geweldige dribbel! Beste speler van Ajax in het jaar dat De Graafschap in de laatste speelronde gelijk speelde tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Downvalley +172
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:50
    Denk dat Ajax en wij fans jou niet dankbaar zijn, op de manier hoe je je hebt misdragen de laatste maanden.
    Wens je dan ook geen succes toe bij je nieuwe club waar je ook al spijt van hebt dat je er getekend hebt.
    Dit wordt een slecht huwelijk voor je in Italië
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:00
    Spreek voor jezelf... Younes was een fantastische speler alleen Ten Hag heeft het voor hem verpest!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:13
    Ten hag verpest wel meer.

    Is markie al op zoek voor een nieuwe in de winterstop?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:33
    Ten Hag verpest alles. Klojo eersteklas.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1626
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:58
    Ten hag heeft 1 doel als Tukker zijnde Twente achterna met Ajax
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1000
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:54
    Leuke speler maar hij heeft het zelf verkloot, niet Ten Hag, niet Overmars en niet Ajax. Het was niet netjes om hem een minuutje te laten invallen, maar proffessioneel gezien had hij zn bek moeten houden en doen wat m gezegd werd. Alles wat daarna kwam heeft hij aan zichzelf te danken.
    Younes, bedankt voor die paar leuke wedstrijden. Blij dat je opgerot bent. Adieu en tot ziens
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:49
    O ja, wat kwam er allemaal na dan? Want ook toen hij terug gezet was heeft hij zich gewoon professioneel gedragen. Nooit geen wanklank gehoord. Ja, toen Ten Hag hem terugzette maar wel op hangende pootjes Younes kwam vragen of hij een partijspel tijdens de training wilde meedoen omdat ze een speler tekort kwamen. Nee, Ajax heeft zich voorbeeldig gedragen richting Younes?? Ze hadden hem begeleiding moeten geven en niet als grof vuil moeten behandelen. De rest is allemaal speculatief omdat verhalen per dag wijzigden in de media.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1000
    zondag 22 juli 2018 om 12:15
    Ajax had hem moeten begeleiden?? Niet als grof buil behandelen? Jij vind dus dat die kabouter gehandeld heeft zoals het hoort? Als je op deze manier omgaat met je werkgever voor zo’n salaris en vervolgens teken je een contract bij Napoli, die je overigens in alle toonaarden ontkent en ook in gesprek gaat met een Wolfsburg....
    Sorry maar Ajax is geen middelbare school maar een proffessionele voetbalclub. Nogmaals, niemand is groter als Ajax (of welke club dan ook)
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:56
    Misschien eens wat minder het nieuws geloven en jezelf wat beter verdiepen. Ajax heeft hem inderdaad als grof vuil behandeld ja. En dan levert dat vanzelf een reactie op van de speler. Ajax is inderdaad een professionele voetbalclub, maar richting zijn spelers laten ze nog wel heel veel steken vallen als het om professionaliteit gaat.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1000
    zondag 22 juli 2018 om 14:42
    Prima, reactie of niet, hoe vaak gebeurt het (kijk maar eens op het afgelopen WK) dat er in de laatste minuut gewisseld word? Tuurlijk weet ik heus wel dat Ajax ook niet altijd even netjes is, maar nogmaals, kijk hoe meneertje Younes zich heeft gedragen nadat hij zelf weigerde zn werk te doen. Niet alleen bij Ajax dus maar ook bij Napoli, en bij Wolfsburg. Die laatste heeft zelfs op een gegeven moment gezegd dat hij niet meer welkom is zoals hij het heeft aangepakt. Maar goed, dit is mijn mening hierover, en dat is jouw mening en we kunnen elkaar toch niet overtuigen dus ik ben er klaar mee. Nogmaals, opgerot staat netjes
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:56
    Held! Ben altijd al fan van hem geweest! Jammer dat hij weg is, maar heeft een geweldige mentaliteit en is een hele goede speler! Wordt een sensatie bij Napoli!

    YOUNES BEDANKT!!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:14
    ken je dat ook zeggen zonder te lachen.
    Vind ik leuk
    Lusitano +251
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:57
    Totale Onzin. .. Die Younesss is een regelrechte leugenaar en is cultureel iets te ver verwijderd van Napels. Waarschijnlijk spaakgelopen vanwege een aparte gebedsruimte! ik denk dat hij nu pas echt begint te begrijpen met welke club en aanhang hij in zee is gegaan en nu eieren voor zijn geld kiest.. Niemand die hem en zijn zakenwaarnemer nog serieus neemt.. Omerta meer zeg ik niet..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    BT410 +141
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:00
    Rare vogel jo
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:05
    Nou, succes dan maar in Napels.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:07
    Die Younes wordt vaak gewisseld in de 90e minuut( erin)...ze kennen zn zwakke plek toch al 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:07
    Persoonlijk vind ik dat elke voetballer die in dienst van Ons Aller Ajax heeft gespeeld, een held is. In z'n eerste seizoen was ie ook geweldig, een echte buitenspeler zoals we die bij Ajax graag zien. Helaas kon hij dat niveau na dat goede seizoen niet meer evenaren. Vind het jammer dat het allemaal zo gelopen is met hem en wens hem toch het allerbeste voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Mari +6549
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:15
    Keurig
    Vind ik leuk
    Hammie +1061
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:29
    Wordt dit net zo soap als met Nouri ?Elke dag iets over die kut van Younes bahbah
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:33
    Beetje respect voor Amin moegen we zeker toch wrl hebben! Hij heeft namelijk een grote bijdrage geleverd aan het laatste succesje van AJAX.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:13
    huhhhh welke ??
    Vind ik leuk
    gustare +535
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:36
    Dickhead
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1527
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:40
    Wat een kneus, blij dat hij weg is
    Vind ik leuk
    sjansems +326
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:44
    Younes (binnendoor) bedankt! XXX
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:48
    Hahaha.. Blij om in Italie te zijn. Yeah right!! Onzin Younes!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:13
    weet hij t echt zeker ??? je weet t nooit he
    Vind ik leuk
    dezink +1140
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:23
    Deze man kan je toch nooit meer serieus nemen ..
    Vind ik leuk
    Steven77 +171
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:27
    Je wordt al uitgekotst nog voordat je begonnen bent. Met je vreselijke arrogante kuthouding. Beetje spugen op zo n mooie club. Zijn trotse lui daar in Napels. Ze zullen het je ongetwijfeld in 'dank' afnemen.
    Vind ik leuk
    Guust +5299
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:42
    It’s amazing
    Vind ik leuk
    Makis +1123
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:17
    Geloof dat hij een betere tijd gehad hebt dan de supporters hebben gehad van hem. T was t net niet met deze jongen
    Vind ik leuk
    pietprecies +3133
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:58
    Wat een clown
    Vind ik leuk
    El Cazador +5353
    zondag 22 juli 2018 om 00:41
    Strange guy
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 01:37
    Het komt wel een deels door Ten Hag. Want ik vond wel een goede speler voor Ajax. Maar uiteindelijk is hij door een valkuil in gekomen, waardoor hij niet meer de oude Younes zou worden. Maar in Napels, wordt wel moeilijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 07:27
    Jij ook bedankt dat je eindelijk bent opgelazerd. In NL kwam je al geen lantaarnpaal voorbij (op 3 potjes na 2 seizoenen geleden) dus dat wordt niks in italie. Lekker bruin worden dus
    Vind ik leuk
    Utca030 +9589
    zondag 22 juli 2018 om 11:20
    Het gekke is als er een Ajacied weggaat, dat hij helemaal afgebrand wordt. Doorde supporters vind het toch een zielig gedrag.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1000
    zondag 22 juli 2018 om 14:46
    Misschien toch iets beter alles lezen Utca. Younes is een apart verhaal. Veel andere spelers, viergever bijvoorbeeld, word door veruit de meeste ajacieden gewoon succes gewenst bij Psv ondanks dat het gewoon de rivaal is. Een Kluivert en een Sanchez hebben het gewoon op een manier gedaan die zacht gezegd niet netjes is en Ajax gebruikt hebben als speelbal (lees: puur als opstap naar meer geld).
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:55
    Succes Younes. Er zijn nog genoeg Ajax-supporters die niet alle verhaaltjes in de media en door Ajax naar buiten gebracht geloven. Jammer dat Ajax je niet in bescherming nam toen het op het veld even wat minder ging, maar je gewoon bleef opstellen toen men zag dat je met jezelf in gevecht kwam. De wijze waarop men vervolgens met je is omgegaan binnen onze club is geen op zichzelf staand probleem. Dat gebeurd helaas vaker binnen onze club door die incompetente bestuurders.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2153
    zondag 22 juli 2018 om 14:50
    Nou gaat hij toch naar Napoli.

    Hey vriend, wij bedanken jou niet. Rot lekker op homo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Younes maakt einde aan transfersoap en richt woord tot Ajax: 'Amazing'