Veel interesse voor bekritiseerde ADO-aanvaller: Dat is iets wat ik niet snap

Veel interesse voor bekritiseerde ADO-aanvaller: "Dat is iets wat ik niet snap"

Gepubliceerd: zaterdag 28 juli 2018 om 16:48za 28-07-2018 om 16:48

Sheraldo Becker kan rekenen op belangstelling van diverse clubs. Dat vertelt Jeffrey van As, technisch manager van ADO Den Haag, voor de camera van Omroep West. Van As is enthousiast over de speler en begrijpt dan ook niet dat de relatie tussen Becker en de achterban van ADO ogenschijnlijk moeizaam is. 

"Sheraldo is een speler waar veel naar geïnformeerd wordt. Hij ligt in Den Haag nog wel eens onder vuur. Dat is iets wat ik niet snap. Ik begrijp niet waarom hij soms onheus bejegend wordt vanaf de tribunes. Dat verdient een speler van ADO niet", aldus Van As.

"Sheraldo doet echt altijd zijn best en het feit dat er zoveel clubs en makelaars naar zijn status vragen, betekent dat hij een talenvolle voetballer is. Natuurlijk doet hij soms weleens iets verkeerd... Maar het is een goede speler met een goed hart."

Het contract van de 23-jarige vleugelspeler loopt over één jaar af. Of dat betekent dat ADO mee wil werken aan een verkoop? "We zijn aan het onderzoeken om langer met elkaar door te gaan. Hij is nog niet klaar voor een stap vooruit. Het beste is als hij hier nog een aantal jaar blijft om een goede voetballer te worden."

Lees ook: Kishna aast op sportieve revanche en hoopt op terugkeer: "Doodzonde"

Poll

Heeft Becker de potentie om in de top van Nederland te slagen?

(689 stemmen)

Plaats een reactie

LosBlancos +1163
zaterdag 28 juli 2018 om 16:51
The GOAT
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18956
zaterdag 28 juli 2018 om 16:52
Becker heeft een Ajax verleden. Dan begin je altijd al op achterstand in Den Haag.
Vind ik leuk
Nozem +236
zaterdag 28 juli 2018 om 16:55
Dat is niet waar Indy en Zwinkels ook niet, ligt aan ze houding als er 2 dingen mislukken gaat die vaak lopen etteren of op zichzelf of medespelers. Hoop wel dat hij blijft vind hem erg goed!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
zaterdag 28 juli 2018 om 17:27
Joh ga jij nou ook lopen trollen dan? Dat is echt grote onzin wat je roept!

Indy is ook gelijk opgenomen.

Dit had ik niet van jou verwacht, laag hoor!
Vind ik leuk
Snapje? +8787
zaterdag 28 juli 2018 om 17:31
Sky is het ajax van het wielrennen...lullig voor de Molen.
Vind ik leuk
allround +1826
zaterdag 28 juli 2018 om 18:18
Gelul
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
zaterdag 28 juli 2018 om 18:55
Da's niet waar, ligt echt aan de houding van de speler en persoonlijk ken ik Becker wel een beetje en als persoon is het een leuke gozer.
Vind ik leuk
zaterdag 28 juli 2018 om 17:02
Ik hoop dat Sheraldo een betere club vind, dat gaat vast wel lukken want het is een goede voetballer. Hij moet zich niet meer door dat Tokkie publiek laten uitfluiten.
Vind ik leuk
Tweey +2106
zaterdag 28 juli 2018 om 17:15
Ik wil graag de strijd met je aangaan om te kijken wie hier een Tokkie is.
Vind ik leuk
zaterdag 28 juli 2018 om 17:19
Doe maar niet. Je hebt de titel Tokkie al gewonnen. Gefeliciteerd en een like van mij.
Vind ik leuk
windforce11 +3415
zaterdag 28 juli 2018 om 17:15
De Tokkies komen uit 020
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
zaterdag 28 juli 2018 om 22:55
De enige echte tokkies komen uit Amsterdam sukkel. Kijk lekker naar je eigen tokkie supporters die hun eigen spelers slaan en bedreigen.
Vind ik leuk
zaterdag 28 juli 2018 om 23:08
Gefeliciteerd weer een Tokkie opmerking . De echte Tokkies wonen in de Schilderswijk Dombo!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
zaterdag 28 juli 2018 om 23:33
Je bent er zelf één kneus. Ga je diep schamen met jr onnozele opmerkingen tokkie.
Vind ik leuk
zaterdag 28 juli 2018 om 23:41
Schamen voor wat Haha zoek een leven en hou je bezig met je ASO Den Haag
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
zaterdag 28 juli 2018 om 23:42
Kan ik beter van jou zeggen met je aso gedrag. Bemoei lekker met je eigen tokkie aanhang en clubje, kneusje!
Vind ik leuk
Andreh +1186
zondag 29 juli 2018 om 14:07
@ Michelangelo818, dus jij vindt de Marokkanen en Turken Tokkies? Dus discriminatie, want de Hollanders wonen daar niet meer. Ajax kan de beste ploeg van Nederland hebben, maar het slechtste publiek.
[Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 14:11]
Vind ik leuk
Enw02 +665
zaterdag 28 juli 2018 om 17:17
Komt zoveel gevaar van hem af, zijn uitstraling werkt tegen hem helaas. Zonder becker scheelt snel 40% aan dreiging
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2025
zaterdag 28 juli 2018 om 17:18
Als ze kishna veerman becker als voorhoede krijgen is ado stuk sterker dan vorig jaar
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
zaterdag 28 juli 2018 om 17:26
Ik hoop dat hij blijft en zijn contract verlengt.
Vind ik leuk
zaterdag 28 juli 2018 om 18:09
Gewoon een hele goeie speler voor onze club, hij moet wat minder gebaartjes maken naar zijn medespelers, hij maakt zich dan niet populair bij de supporters, doe lekker normaal, dan is iedereen welkom in Den Haag, dus v. As verlengen met een jaar of 3
Vind ik leuk
Peter87 +123
zaterdag 28 juli 2018 om 18:12
Het is voornamelijk zijn lichaamshouding en gebaartjes die het um doen. Bij Den Haag is de mentaliteit mouwen opstropen en 110% gaan. Dat doet hij niet altijd. Ik ben overigens wel fan van hem, want met zijn snelheid is hij ongelooflijk gevaarlijk. Je kan nou eenmaal niet 90 minuten lang sprinten...
Vind ik leuk
allround +1826
zaterdag 28 juli 2018 om 18:23
Die "supporters" uit de zgn hoofdstad zien liever minder potentie bij de andere ploegen uit de grote steden. En zeker bij de stad wat de echte hoofdstad van Nederland is.
Vind ik leuk
PeterAdo +352
zaterdag 28 juli 2018 om 19:53
Wel fris in de rij bij de kassa voor de wedstrijd tegen Panathinaikos
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws