ADO-aanvaller wil hogerop: 'Een club uit de top-drie zou ik niet weigeren'

ADO-aanvaller wil hogerop: 'Een club uit de top-drie zou ik niet weigeren'

Gepubliceerd: zaterdag 28 juli 2018 om 22:46za 28-07-2018 om 22:46

ADO Den Haag-aanvaller Sheraldo Becker zou deze zomer graag een stap hogerop willen maken. Dat zegt hij voor de camera van Omroep West. Een nieuw contract bij zijn huidige club behoort overigens ook tot de mogelijkheden. 

De huidige verbintenis van Becker (23) loopt in 2019 af. Technisch manager Jeffrey van As gaf reeds aan dat de club het contract van de oud-Ajacied graag wil openbreken. "Ik heb het daar met mijn zaakwaarnemer over. Alles moet wel juist zijn", aldus Becker in gesprek met Omroep West. 

"Wie weet. Ik zou wel willen blijven, dus dan moeten we erover praten. Maar ja: je weet nooit hoe het kan gaan", voegt hij daar direct aan toe. Aan het einde van het afgelopen seizoen maakte Becker er al geen geheim van dat zijn ambities hoger reiken dan ADO. Hij denkt zelfs dat het wellicht tijd is voor een stap hogerop.

"Ik denk nog steeds hetzelfde. Als er een club komt uit de Nederlandse top-drie, dan zou ik dat niet weigeren. Dat zou ik niet doen. Als ADO wil verlengen, dan moeten we praten. (...) Ze willen hier dat ik zo snel mogelij verleng. We zien wel hoe het gaat lopen."

Lees ook: Veel interesse voor bekritiseerde ADO-aanvaller: "Dat is iets wat ik niet snap"

Poll

Is Becker goed genoeg voor PSV, Ajax of Feyenoord?

(1384 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 28 juli 2018 om 22:53
Het contract loopt door tot 2013 toch vp?😴 kijk je tekst toch eens na voordat je iets openbaar maakt
Vind ik leuk
Nummertien +4788
zaterdag 28 juli 2018 om 22:55
Nee die fouten moeten erin blijven, dat is nu cult geworden. Gister ook, Twente verliest van Twente was de kop haha

Ontopic
Becker moet eerst via Utrecht ofzo aan zulke stappen denken
Vind ik leuk
Gerro +9024
zaterdag 28 juli 2018 om 22:59
Zal.wel een vakantiewerker zijn.
Vind ik leuk
Jordtt +1547
zaterdag 28 juli 2018 om 22:57
Alsof het niveau van reacties een hoger niveau van het artikel verdient hiero ;)
Vind ik leuk
Rodajc +18688
zaterdag 28 juli 2018 om 22:54
Denk het niet joh, ADO is nu precies zijn niveau en daar is niks mis mee. Utrecht past niet bij hem en Vitesse en AZ hebben simpelweg beteren dan hem.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
zondag 29 juli 2018 om 00:16
Hoezo past Utrecht niet bij hem? Vind doorgaans Utrecht en Den Haag wel clubs die 110% erop kleunen en dezelfde speelwijze hebben.
Vind ik leuk
Rodajc +18688
zondag 29 juli 2018 om 00:31
Compleet andere systemen? Utrecht speelt naar mijn weten zonder buitenspelers.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
zondag 29 juli 2018 om 00:34
Klopt spelen de laatste jaren wel zonder buitenspelers, maar het DNA is wel dezelfde als je begrijpt wat ik bedoel.
Vind ik leuk
NvC +8572
zaterdag 28 juli 2018 om 22:55
Zo al 5 jaar transfervrij op te pikken!
Vind ik leuk
Rkoeman +19
zaterdag 28 juli 2018 om 22:55
Heerlijk, dat zelfbeeld van sommige profvoetballers....
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zaterdag 28 juli 2018 om 22:56
Komt van Ajax en is gewogen en te licht bevonden
Vind ik leuk
Tweey +2106
zaterdag 28 juli 2018 om 22:56
Is niet realistisch.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7667
zaterdag 28 juli 2018 om 22:57
Hahahahaha!
Vind ik leuk
tikkietoe +6137
zaterdag 28 juli 2018 om 23:07
Lekker verlengen bij ADO. De top 3 is, zoals hij het zelf zegt niet concreet met aanbiedingen en mijn perceptie is dat ze dat ook niet dit seizoen gaan worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
zaterdag 28 juli 2018 om 23:09
gewoon bijtekenen en over een jaar weg. Heeft nog een goed jaar nodig waarin hij constant zal zijn.
Vind ik leuk
Futre +4952
zaterdag 28 juli 2018 om 23:50
Jullie uitshirt is iig wel al in mijn favoriete kleuren, haha. 👍🏼
Vind ik leuk
windforce11 +3415
zaterdag 28 juli 2018 om 23:10
Top 3 van de keukenboeren divisie, maar ook dan loop je op je tandvlees
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3769
zaterdag 28 juli 2018 om 23:20
Denk dat eredivisie zelfs bijna een stap te hoog is hij kan rennen maar de eindpass is meestal zeer matig en kwa afmaken ben ik er ook niet kapot van
Vind ik leuk
Vapormax +1640
zaterdag 28 juli 2018 om 23:47
Lachwekkend dit
[Reactie gewijzigd op zaterdag 28 juli 2018 om 23:47]
Vind ik leuk
14forever +9063
zaterdag 28 juli 2018 om 23:48
Fey misschien die hebben.wel.wat.met middelmatige spelers.aantrekken.
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
zaterdag 28 juli 2018 om 23:53
Niet eens goed genoeg voor de subtop
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 00:10
Wees blij dat je bij ADO speelt!
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 05:59
Becker kwam veel tekort bij Ajax. Sindsdien niet veel veranderd. Clubs als ADO is zijn plafond!!
Vind ik leuk
Smithsonian +43385
zondag 29 juli 2018 om 08:12
Droom lekker verder.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5626
zondag 29 juli 2018 om 08:13
Top drie club voor een speler als hij....- nee, ik zie het niet gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 08:38
Eerst maar eens een jaartje boven je kunnen presteren, dan weer eens interviewen. Kijken wat ie dan zegt.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 08:42
Goede speler! Maar helaas niet goed genoeg voor de top 3! Meer een speler voor de subtop NL, 2. Bundesliga of Championsship.
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 08:54
Lekker bij ons blijven past in ons systeem.
Vind ik leuk
Optelsom +666
zondag 29 juli 2018 om 08:55
Niks mis met zijn ambitie, of het realistisch is..
Vind ik leuk
zondag 29 juli 2018 om 09:06
Als spelers twee keer een bal hoog kunnen houden en 'm drie keer achtereen bij een eigen speler weten te krijgen, dan vinden ze dat ze toe zijn 'aan een stap hogerop'... Hou nou toch op...
Vind ik leuk
Siemjo +303
zondag 29 juli 2018 om 10:55
Een beetje te hoog in zijn bol. Komt van Ajax af waar hij het niet waar kon maken. Ga eerst een paar seizoenen presteren bij ADO voordat je andere doelen gaat stellen. Gezien de opinie is hij daar nog niet aan toe.
Vind ik leuk
4everfcu +5355
zondag 29 juli 2018 om 11:45
wees blij dat je voor ado mag spelen voor de top 5 komt hij tekort.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
zondag 29 juli 2018 om 12:14
Laat nou eerst eens zien dat je bij Ado een jaar lang het verschil kan maken. Je hebt met name 2e helft van vorig seizoen veel gevaar gebracht, houd deze wedtrijden heel het seizoen vol en je loopt straks voor 2.5 miljoen naar een (sub)topper
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
zondag 29 juli 2018 om 14:20
Waarom zou een top drie club voor een speler gaan die bij een middenmoter als ADO niet opvalt?
Vind ik leuk
Cookee +12774
zondag 29 juli 2018 om 19:10
Waarom zou je zoiets zeggen, je speelt bij een mooie club.
Als er een topclub komt dan kan je dat zeggen, nu is dit gewoon dom.
Vind ik leuk
Tiemen +89
zondag 29 juli 2018 om 21:33
Vanaf dag de eerste dag had hij het al veel te hoog in zijn hoofd. Hij is wel snel langs de lijn maar zijn voorzetten en afmaken laten wel te wensen over. Hij is veel te wisselvallig voor de top 3.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws