Feyenoorder Van der Heijden gelinkt aan transfer: Ik weet niets van die club

    Feyenoorder Van der Heijden gelinkt aan transfer: "Ik weet niets van die club"

    Gepubliceerd: dinsdag 7 augustus 2018 om 19:27di 07-08-2018 om 19:27

    Jan-Arie van der Heijden werd begin deze maand door Griekse media gelinkt aan AEK Athene, maar zelf weet hij niets van die belangstelling. Bovendien benadrukt de verdediger van Feyenoord dat hij het goed naar zijn zin heeft in Rotterdam en dat er niets speelt.

    "Ik heb altijd ambities, maar op dit moment speelt dat niet. Ik weet niets van die club. Op dit moment ben ik heel erg gelukkig hier. Het speelt totaal niet", zegt Van der Heijden op een persconferentie, twee dagen voor de Europese ontmoeting met AS Trencin. Van der Heijden heeft nog een contract voor twee jaar in De Kuip.

    Wat Van der Heijden betreft kan het seizoen beginnen. "We hebben een goede voorbereiding gedraaid. We hebben expres tegen sterke tegenstanders geoefend. Uit bij Fenerbahçe, wat een heel goede ploeg is, Levante, FC Basel, Young Boys. Ik denk dat we er klaar voor zijn. Iedereen is nog fit en uitgerust, dus dat is een pluspunt."

    Lees ookGrieks gerucht: Van der Heijden kan overstap maken naar landskampioen

    Poll

    Is Van der Heijden toe aan een transfer?

    (1351 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nuance +9493
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:31
    Sympathieke gast, haalt volgens mij het maximale aan prijzen binnen met zijn voetbalkwaliteiten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:35
    Lekker blijven inderdaad! Prima speler voor ons!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12511
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:38
    Ja lijkt me ook niet dat hij weg gaat. Zag gister dat hij vader wordt. Geloof niet dat je dan snel uit je comfort zone stapt terwijl je basisspeler bent
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:39
    In ieder geval 5 in de laatste 4 jaar 😉.
    Vind ik leuk
    Nuance +9493
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:42
    Zoveel alweer? Jee ik raak de tel een beetje kwijt!
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1361
    dinsdag 7 augustus 2018 om 23:04
    Het worden er nog meer dus pak je telraam er maar bij!!
    Vind ik leuk
    Nuance +9493
    dinsdag 7 augustus 2018 om 23:14
    Ik hoop het. Wat me niet lekker zit, is Gio. Heb nog steeds geen 100% overtuiging dat hij een goeie trainer is. Onder Ronald Koeman en zeker onder Rutten speelden we bij vlagen weergaloos. Daarnaast hebben we nu alweer vier blessures. Ik begrijp dat niet. In het buitenland is de belasting veel zwaarder en bij ons zakken ze om de haverklap door hun hoeven. Dan wordt er dus niet op de juiste manier getraind. Feyenoord speelt dit seizoen 30 wedstrijden tegen ploegen die op papier minder zijn. Die moet je winnen en dat is puur mentaal.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1361
    dinsdag 7 augustus 2018 om 23:17
    Snap wat je bedoelt, maar hij heeft 5 prijzen gepakt in 4 jaar. Iets wat Koeman, Rutten & co niet bereikt hebben. Gewoon een beetje vertrouwen hebben. Niemand had verwacht dat Feyenoord kampioen zou worden en wat gebeurde er?
    Vind ik leuk
    Nuance +9493
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:18
    Geen speld tussen te krijgen! Ik blijf er in geloven.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1361
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:12
    Mooi zo!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:53
    Heb ik n ezelsbruggetje voor je.
    Het aantal prijsloze jaren van Ajax = het aantal seizoenen van Gio.
    Daar komt weer n jaar bij, en dát zijn het aantal prijzen van Gio 😜
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1361
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:19
    Goed ezelsbruggetje hoor. 😂😂
    Vind ik leuk
    Nuance +9493
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:18
    Haha top👍
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    dinsdag 7 augustus 2018 om 23:30
    3 jaar en 3 maanden. 4e seizoen is net begonnen. Gio heeft een NL record. Nieuwe trainer in 2015 en dan in 39 maanden 5 hoofdprijzen pakken!! Mag best meer aandacht krijgen in de pers, is denk ik een bijzondere prestatie die een v Gaal of Adriaanse of wie dan ook in NL, niet heeft geevenaard!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:34
    Eigenlijk hoef je dat niet eens op te zoeken. FEIT!
    Gio, de Pep van NL. Niet toevallig dat die 2 ex-collegae elkaar wel mogen 😉.
    Vind ik leuk
    Nuance +9493
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:20
    Ik zie hem nog aan de hand van Advocaat het trainingsveld betreden. Lijkt alweer zo lang geleden.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19058
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:31
    Athene is ook geen vooruitgang voor hem.
    Lekker bij Feyenoord blijven.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12363
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:31
    Zij ook niet over jou, dus prima
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:32
    Hij ook niet over jou, en ik ook niet..
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5054
    dinsdag 7 augustus 2018 om 20:38
    Echt weer zo'n nutteloze reactie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:31
    Zwakste schakel bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9361
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:32
    Iedereen fit? Hmmm
    Vind ik leuk
    LIO7 +1270
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:37
    Strik erom! Was bij Vitesse ook al beneden niveau.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:43
    Wat een lulkoek. Stond stijf in de basis en toen hij als middenvelder een centraal verdedigingsduo met die Keisha (of hoe hij ook heette) ging vormen, zelfs een openbaring.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 19:44]
    Vind ik leuk
    LIO7 +1270
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:46
    Dan hebben jij en ik andere wedstrijden gezien
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    dinsdag 7 augustus 2018 om 20:03
    Ik denk dan dat je vooral géén wedstrijden hebt gezien. Of telkens de andere kant op keek, bijv toen hij in bloedvorm medeverantwoordelijk was voor het kampioenschap van mijn mooie Feyenoord.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:43
    Hij is gewoon goeie speler
    Vind ik leuk
    Rodajc +15842
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:45
    AEK is de club van Nea Filadelfia in het noorden van Athene, speelt in het geelzwart en ook vrijwel altijd in een ongezellig leeg stadion. Graag gedaan Jan-Arie.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:47
    Prima om erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 20:58
    Het ziet het spelletje,maar wel traag qua snelheid. Aardige speler voor de eredivisie
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 21:07
    Weet je niets van AEK Jan Arie? Houden zo!
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +305
    woensdag 8 augustus 2018 om 00:34
    Leuke poll. Maarre.. Denk meer dat Feyenoord toe is aan een transfer van van der Heijden.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 00:37
    Maakt niet uit, gewoon tekenen straks, desnoods geld mee en geld voor AEK!! Kan verdedigend echt niet, vd beukerng zou m er nog met gemak uitsprinten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws