Grieks gerucht: Van der Heijden kan overstap maken naar landskampioen

Grieks gerucht: Van der Heijden kan overstap maken naar landskampioen

Gepubliceerd: woensdag 1 augustus 2018 om 12:21wo 01-08-2018 om 12:21

Jan-Arie van der Heijden is aangeboden bij AEK Athene. Het Griekse medium Gazzette schrijft. Landskampioen AEK kreeg te horen dat de dertigjarige Van der Heijden beschikbaar is voor een transfer. 

Of de routinier van Feyenoord zélf belangstelling heeft in een overstap naar de Griekse top, wordt niet vermeld in het bericht. Bovendien is niet bekend of AEK werk gaat maken van de komst van de linksbenige verdediger. De topclub is in ieder geval op zoek naar versterking voor de defensie. 

Van der Heijden heeft in De Kuip nog een contract voor twee jaar. De afgelopen drie seizoenen was hij basisspeler bij Feyenoord en won hij met de club vier hoofdprijzen: één landstitel, twee KNVB Bekers plus de Johan Cruijff Schaal. 

Naast Van der Heijden wordt ook collega-verdediger Sven van Beek gelinkt aan een transfer naar het buitenland. Onder meer Watford en Udinese zouden belangstelling hebben voor de stopper. 

Plaats een reactie

Jahike +645
woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
Goed onderhouden verdediger. Af te halen tegen elk aannemelijk bod. Garantie tot aan de voordeur.
Vind ik leuk
Rodajc +18132
woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
Daar past ie nou echt totaaal niet. Niveau kan ie wel aan maar verder... In de Griekse hectiek lijkt me niet dat zijn kwaliteiten het beste naar boven komen. Daar hebben ze liever stevige verdedigers.
[Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 12:26]
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
woensdag 1 augustus 2018 om 13:51
Of daardoor kan ie juist opvallen...
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
Alleen wegdoen als je een betere cv vind, al is dat in Van der Heijden geval niet heel moeilijk.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
15 miljoen en geen euro minder, Martin van Geel let je effe op?
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:28
Grappenmaker
Vind ik leuk
2cents +59187
woensdag 1 augustus 2018 om 12:31
Martin van Geel haalt opgelucht adem na het lezen van deze tekst in het besef dat hij de vraagprijs met 10 miljoen kan laten zakken.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:32
Martin van Geel is in staat om hem gratis weg te doen.
Vind ik leuk
2cents +59187
woensdag 1 augustus 2018 om 12:58
En Van Beek er nog gratis bij om ze te overtuigen?
Vind ik leuk
Cookee +12174
woensdag 1 augustus 2018 om 14:19
Ajax haalt oud spelers terug, is vd Heijden niks voor Ajax.

Hij was dat ene jaar prima, maar als club moet je nu op zoek naar verdedigers waar je de nieuwe eeuw mee in kan. Een snelle beweegbare, inschuivende, sterk passende verdediger zo iets mijnheer van Geel, kan ie zo de deur uit?
Vind ik leuk
Roodwitblauw +1453
woensdag 1 augustus 2018 om 12:31
Grapje hoop ik?
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:33
;-)
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 14:04
Is € 14.999.999,- niet genoeg?
Vind ik leuk
PeterAdo +348
woensdag 1 augustus 2018 om 12:26
in Griekenland zijn er geen topclubs, alleen van naam maar verder maken ze niks klaar, kijk naar de clubs die hun trainingskamp in Nederland hebben .. Aris en Pana, vroeger grote clubs vooral Pana maar nu niet veel soeps
Vind ik leuk
companen +1953
woensdag 1 augustus 2018 om 14:14
Aris is nooit een topclub geweest in Griekenland, AEK, Panathinaikos en Olympiakos zijn de drie topclubs. Olympiakos is eigenlijk de enige topclub die is overgebleven deze eeuw. Maar presteerd altijd nog beter dan elke andere Nederlandse club in de CL.
Vind ik leuk
Smithsonian +41222
woensdag 1 augustus 2018 om 12:26
Strik erom.

Doen toch alles gratis weg deze zomer.
Vind ik leuk
JohanDerksen +2433
woensdag 1 augustus 2018 om 12:44
Ja jo maar seizoenskaartje word weer duurder.
Vind ik leuk
DannyH79 +397
woensdag 1 augustus 2018 om 12:27
Goed stukje......is aangeboden bij AEK. Of vd Heijden en/of AEK ook interesse hebben is niet bekend.......

spelers worden zo vaak aangeboden, dus omdat nu elke keer te vermelden. het is interessanter om te weten of een speler interesse heeft of dat een club ook daadwerkelijk interesse heeft......
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 13:03
Ik heb mezelf zojuist ook aangeboden bij Ajax. Of de Amsterdammers ook geïnteresseerd zijn is nog niet bekend.
Vind ik leuk
Nielsk +2203
woensdag 1 augustus 2018 om 14:57
Ze hebben nog een schoonmaakster nodig, maar dat is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor je ;-)
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 15:09
Dan wordt de lat inderdaad wel erg hoog gelegd! Mezelf helemaal om laten bouwen tot schoonmaakSTER, moeilijk..... ;)
Vind ik leuk
Nielsk +2203
woensdag 1 augustus 2018 om 15:16
Alleen het zaakje eraf, voor de rest ben je er al 1 toch?
Vind ik leuk
Grijs +1224
woensdag 1 augustus 2018 om 14:01
In het altijd betrouwbaar klinkende Gazzette (vertaling: krant).
[Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 14:01]
Vind ik leuk
Broekie +621
woensdag 1 augustus 2018 om 12:38
Nooit Griekenland. Salaris iedere maand op tijd betalen kennen ze daar niet.
Vind ik leuk
Kramertje +1015
woensdag 1 augustus 2018 om 12:38
Onze Jan-Scharie gaat helemaal nergens heen

die blijft gewoon bij ons !!!!!!

Feyenoord gaat h'm echt niet wegdoen of er moet ineens een behoorlijk bod komen waar Jan-Scharie ook beter van wordt maar daar gaan we niet vanuit.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:41
Een behoorlijk bod zou ik niet van uit gaan 🤣
Vind ik leuk
Kramertje +1015
woensdag 1 augustus 2018 om 12:47
simpel toch !!! blijft ie bij Feyenoord

prima verdediger
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:55
Hersenloos lijkt me een betere naam voor jou, walgelijk figuur!.
Vind ik leuk
cj_fey +4322
woensdag 1 augustus 2018 om 12:56
Hangt af van de definitie van behoorlijk bod ;)
Vind ik leuk
Martinnat +1002
woensdag 1 augustus 2018 om 12:47
Zal wel weer gratis zijn , als dank voor bewezen diensten.
De spelers zien ook dat het een slechte zomer was voor Feyenoord , ze willen allemaal de pleitvaart
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 1 augustus 2018 om 13:22
Ben jij toevallig Nederlands recordhouder "jumping to conclusions?"

Gerucht in de griekse media >>>>>>>>>>> Iedere Feyenoorder wil weg want slechte zomer.

Vind ik leuk
Martinnat +1002
woensdag 1 augustus 2018 om 14:08
Staat er momenteel in jouw ogen een elftal dat kan meestrijden om het kampioenschap ?
Ik hoop het maar naar mijn idee totaal niet
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 1 augustus 2018 om 14:10
Als er niet weer zo'n volstrekt imbeciele blessuregolf komt als vorig jaar, sluit ik niks uit.
Vind ik leuk
Deck010 +9219
woensdag 1 augustus 2018 om 14:30
Begint er in ieder geval wel op te lijken dat we weer zo’n start gaan krijgen. Moet er niet aan denken dat v.d Heijden, van Beek, Vilhena, Berghuis en Jørgensen vertrekken. Haps is voorlopig ook uitgeschakeld. Het worden nog angstige weken want als er maar een deel van deze ploeg vertrekt moeten we maar weer afwachten wie en wanneer er weer bijkomt 😳
Vind ik leuk
Nielsk +2203
woensdag 1 augustus 2018 om 15:16
Klopt, het gaat nu alleen niet om 'als als als', het gaat om hoe de ploeg er nu voor staat
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 1 augustus 2018 om 15:40
Tot de 9de wordt het spannend vwb Berghuis en Jorgensen. Die zie ik niet snel ergens anders dan in Engeland terecht komen.
En iets zegt me dat Berghuis koste wat kost gewoon ene jaartje met Van Persie wil ballen nu het nog kan.
Vilhena zou ik jammer vinden als hij gaat maar voor de juiste prijs ga ik er ook niet wakker van liggen. Zat middenvelders.
Van Beek of van de Heijden weg hoeft geen probleem te zijn. Maar zeker niet allebei want dan is het wel een probleem.
Vind ik leuk
Nielsk +2203
woensdag 1 augustus 2018 om 15:14
1 belangrijke speler weg gegaan en juist versterkt op die positie... Voor de rest intact gebleven + een fitte van Persie. Zolang wij niet dezelfde blessure golf in het begin van het seizoen krijgen als vorig jaar, wordt het een leuk seizoen
Vind ik leuk
Nielsk +2203
woensdag 1 augustus 2018 om 15:13
Och, heb je de roeptoeter ook die telkens probeert reacties uit te lokken met mislukte opmerkingen
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 12:58
Hij kijkt wel uit daarin in Griekenland!
Vind ik leuk
Creeperd007 +1067
woensdag 1 augustus 2018 om 13:00
Daar gaat de belangrijkste pion van Feyenoord... geen kampioenschap aankomend seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 13:05
Prima..van dat geld Wilfried Kanon kopen en je bent klaar..linksbenig , ivoriaans international..en vorig seizoen 87% van zijn persoonlijke duels gewonnen
Vind ik leuk
Korm +39425
woensdag 1 augustus 2018 om 13:10
gelijk verkopen!!
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
woensdag 1 augustus 2018 om 13:12
Strik er omheen en zelfs wegbrengen.
Vind ik leuk
Schaar +1533
woensdag 1 augustus 2018 om 13:14
Zet hem zo snel mogelijk op een last minute
Vind ik leuk
Floaz +927
woensdag 1 augustus 2018 om 13:16
Hoe dan verder zonder Jan ari whaha
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 1 augustus 2018 om 13:17
Het is 1 augustus. Oppleuren nu met die transfers.
Tenzij er exorbitante bedragen geboden gaan worden moet je nu gewoon stellen dat er niemand meer beschikbaar is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 13:18]
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 13:18
Wat moet AEK met J.A. vd H. Is toch pure middelmaat
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 1 augustus 2018 om 13:19
En AEK Athene is wereldtop?

En ik zie liever Jan-Scharie dan die popie-jopie uit Frankrijk van jullie, want dat is echt een accident waiting to happen
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 13:30
Wij hebben nu Nick
Vind ik leuk
Deck010 +9219
woensdag 1 augustus 2018 om 14:31
Hahahaha Viergever??? Veel succes en plezier ermee.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 15:28
Ik denk dat elke top 3 club moeite heeft met Aek.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
woensdag 1 augustus 2018 om 15:35
Waar zeg ik dat de Top3 dat niet heeft?
[Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 15:36]
Vind ik leuk
Erik-Vites +508
woensdag 1 augustus 2018 om 13:18
Bedanken voor bewezen diensten en strik erom doen!
Middelmatige verdediger, leuk voor de subtop maar voor de top-3 niet goed genoeg.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 13:37
Griekse topclub

Wel een flinke stap qua niveau... of... toch niet?

Geld dan misschien?

Het is hem gegund hoor,, maar dat ze daar überhapt zijn naam kennen.. laat staan uitspreken

Dat wordt nog best lastig
Vind ik leuk
Donnygo +3968
woensdag 1 augustus 2018 om 13:43
Ik zeg gaan voor je het weet loopt er een voorzitter met pistool jouw richting op ;)

Nee zie hem niet kiezen voor Griekenland kun je nog beter bij een Villareal B gaan spelen.

Ook wat zou hij moeten kosten is het 1mln 5mln of 10mln bij Van Geel kan het ook welleens 100 Euro zijn ;)

Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 13:48
Doe maar niet.
Daar beloven ze gouden bergen.
Hier krijg je gewoon elke maand je salaris.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 13:59
Rot toch op met de v. d. Heijdrn naar Aek. Die man kan zich niet staande houden in die competitie en het niveau van Aek is te hoog gegrepen voor hem. Zal aan alle kanten voorbijgelopwn worden. Dit is een flutberichtje in komkommertijd.
Vind ik leuk
Sytz +4041
woensdag 1 augustus 2018 om 15:09
Het niveau van de Griekse competitie is nog lager dan de eredivisie. Waar die al jaren een van de betere cv’s is. De Ligt, Blind, Schwaab, Isimat en Botteghin zijn misschien beter. Voor de rest zou ik niemand kunnen bedenken.
Vind ik leuk
Het Brein +4682
woensdag 1 augustus 2018 om 13:59
Matige verdediger, snel wegsturen..
Vind ik leuk
Morris +23599
woensdag 1 augustus 2018 om 14:02
Strik erom en wegwezen.

Niks waard, matige speler zelfs voor de subtop.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
woensdag 1 augustus 2018 om 14:09
Ik zou niet naar de griekse voetbaldivisie willen.

Het niveau is ok echter het is altijd afwachten of je betaald krijgt.

Tevens lopen er rare personen rond met pistolen
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
woensdag 1 augustus 2018 om 14:12
Meteen verkopen.... doen!

Prima gozert hoor, maar we kunnen best zonder hem.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 15:12
Alles aan doen!! Desnoods geld toegeven of mevrouw v geel er gratis bij, alles beter dan dat lek achterin.
Vind ik leuk
woensdag 1 augustus 2018 om 15:20
Van dit bericht begrijp ik niks.
Vind ik leuk
Vak-DD +12019
woensdag 1 augustus 2018 om 16:36
Zo'n bijzondere voetballer is hij ook niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws