Grieks gerucht: Van der Heijden kan overstap maken naar landskampioen

    Grieks gerucht: Van der Heijden kan overstap maken naar landskampioen

    Gepubliceerd: woensdag 1 augustus 2018 om 12:21wo 01-08-2018 om 12:21

    Jan-Arie van der Heijden is aangeboden bij AEK Athene. Het Griekse medium Gazzette schrijft. Landskampioen AEK kreeg te horen dat de dertigjarige Van der Heijden beschikbaar is voor een transfer. 

    Of de routinier van Feyenoord zélf belangstelling heeft in een overstap naar de Griekse top, wordt niet vermeld in het bericht. Bovendien is niet bekend of AEK werk gaat maken van de komst van de linksbenige verdediger. De topclub is in ieder geval op zoek naar versterking voor de defensie. 

    Van der Heijden heeft in De Kuip nog een contract voor twee jaar. De afgelopen drie seizoenen was hij basisspeler bij Feyenoord en won hij met de club vier hoofdprijzen: één landstitel, twee KNVB Bekers plus de Johan Cruijff Schaal. 

    Naast Van der Heijden wordt ook collega-verdediger Sven van Beek gelinkt aan een transfer naar het buitenland. Onder meer Watford en Udinese zouden belangstelling hebben voor de stopper. 

    Plaats een reactie

    Jahike +310
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
    Goed onderhouden verdediger. Af te halen tegen elk aannemelijk bod. Garantie tot aan de voordeur.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15746
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
    Daar past ie nou echt totaaal niet. Niveau kan ie wel aan maar verder... In de Griekse hectiek lijkt me niet dat zijn kwaliteiten het beste naar boven komen. Daar hebben ze liever stevige verdedigers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:51
    Of daardoor kan ie juist opvallen...
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
    Alleen wegdoen als je een betere cv vind, al is dat in Van der Heijden geval niet heel moeilijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:24
    15 miljoen en geen euro minder, Martin van Geel let je effe op?
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:28
    Grappenmaker
    Vind ik leuk
    2cents +57847
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:31
    Martin van Geel haalt opgelucht adem na het lezen van deze tekst in het besef dat hij de vraagprijs met 10 miljoen kan laten zakken.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:32
    Martin van Geel is in staat om hem gratis weg te doen.
    Vind ik leuk
    2cents +57847
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:58
    En Van Beek er nog gratis bij om ze te overtuigen?
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:19
    Ajax haalt oud spelers terug, is vd Heijden niks voor Ajax.

    Hij was dat ene jaar prima, maar als club moet je nu op zoek naar verdedigers waar je de nieuwe eeuw mee in kan. Een snelle beweegbare, inschuivende, sterk passende verdediger zo iets mijnheer van Geel, kan ie zo de deur uit?
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:31
    Grapje hoop ik?
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:33
    ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:04
    Is € 14.999.999,- niet genoeg?
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:26
    in Griekenland zijn er geen topclubs, alleen van naam maar verder maken ze niks klaar, kijk naar de clubs die hun trainingskamp in Nederland hebben .. Aris en Pana, vroeger grote clubs vooral Pana maar nu niet veel soeps
    Vind ik leuk
    companen +1412
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:14
    Aris is nooit een topclub geweest in Griekenland, AEK, Panathinaikos en Olympiakos zijn de drie topclubs. Olympiakos is eigenlijk de enige topclub die is overgebleven deze eeuw. Maar presteerd altijd nog beter dan elke andere Nederlandse club in de CL.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34143
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:26
    Strik erom.

    Doen toch alles gratis weg deze zomer.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1921
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:44
    Ja jo maar seizoenskaartje word weer duurder.
    Vind ik leuk
    DannyH79 +388
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:27
    Goed stukje......is aangeboden bij AEK. Of vd Heijden en/of AEK ook interesse hebben is niet bekend.......

    spelers worden zo vaak aangeboden, dus omdat nu elke keer te vermelden. het is interessanter om te weten of een speler interesse heeft of dat een club ook daadwerkelijk interesse heeft......
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:03
    Ik heb mezelf zojuist ook aangeboden bij Ajax. Of de Amsterdammers ook geïnteresseerd zijn is nog niet bekend.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1258
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:57
    Ze hebben nog een schoonmaakster nodig, maar dat is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor je ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:09
    Dan wordt de lat inderdaad wel erg hoog gelegd! Mezelf helemaal om laten bouwen tot schoonmaakSTER, moeilijk..... ;)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1258
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:16
    Alleen het zaakje eraf, voor de rest ben je er al 1 toch?
    Vind ik leuk
    Grijs +1209
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:01
    In het altijd betrouwbaar klinkende Gazzette (vertaling: krant).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    Broekie +539
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:38
    Nooit Griekenland. Salaris iedere maand op tijd betalen kennen ze daar niet.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:38
    Onze Jan-Scharie gaat helemaal nergens heen

    die blijft gewoon bij ons !!!!!!

    Feyenoord gaat h'm echt niet wegdoen of er moet ineens een behoorlijk bod komen waar Jan-Scharie ook beter van wordt maar daar gaan we niet vanuit.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:41
    Een behoorlijk bod zou ik niet van uit gaan 🤣
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:47
    simpel toch !!! blijft ie bij Feyenoord

    prima verdediger
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:55
    Hersenloos lijkt me een betere naam voor jou, walgelijk figuur!.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4169
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:56
    Hangt af van de definitie van behoorlijk bod ;)
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:47
    Zal wel weer gratis zijn , als dank voor bewezen diensten.
    De spelers zien ook dat het een slechte zomer was voor Feyenoord , ze willen allemaal de pleitvaart
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:22
    Ben jij toevallig Nederlands recordhouder "jumping to conclusions?"

    Gerucht in de griekse media >>>>>>>>>>> Iedere Feyenoorder wil weg want slechte zomer.

    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:08
    Staat er momenteel in jouw ogen een elftal dat kan meestrijden om het kampioenschap ?
    Ik hoop het maar naar mijn idee totaal niet
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:10
    Als er niet weer zo'n volstrekt imbeciele blessuregolf komt als vorig jaar, sluit ik niks uit.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8131
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:30
    Begint er in ieder geval wel op te lijken dat we weer zo’n start gaan krijgen. Moet er niet aan denken dat v.d Heijden, van Beek, Vilhena, Berghuis en Jørgensen vertrekken. Haps is voorlopig ook uitgeschakeld. Het worden nog angstige weken want als er maar een deel van deze ploeg vertrekt moeten we maar weer afwachten wie en wanneer er weer bijkomt 😳
    Vind ik leuk
    Nielsk +1258
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:16
    Klopt, het gaat nu alleen niet om 'als als als', het gaat om hoe de ploeg er nu voor staat
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:40
    Tot de 9de wordt het spannend vwb Berghuis en Jorgensen. Die zie ik niet snel ergens anders dan in Engeland terecht komen.
    En iets zegt me dat Berghuis koste wat kost gewoon ene jaartje met Van Persie wil ballen nu het nog kan.
    Vilhena zou ik jammer vinden als hij gaat maar voor de juiste prijs ga ik er ook niet wakker van liggen. Zat middenvelders.
    Van Beek of van de Heijden weg hoeft geen probleem te zijn. Maar zeker niet allebei want dan is het wel een probleem.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1258
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:14
    1 belangrijke speler weg gegaan en juist versterkt op die positie... Voor de rest intact gebleven + een fitte van Persie. Zolang wij niet dezelfde blessure golf in het begin van het seizoen krijgen als vorig jaar, wordt het een leuk seizoen
    Vind ik leuk
    Nielsk +1258
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:13
    Och, heb je de roeptoeter ook die telkens probeert reacties uit te lokken met mislukte opmerkingen
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 12:58
    Hij kijkt wel uit daarin in Griekenland!
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1062
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:00
    Daar gaat de belangrijkste pion van Feyenoord... geen kampioenschap aankomend seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:05
    Prima..van dat geld Wilfried Kanon kopen en je bent klaar..linksbenig , ivoriaans international..en vorig seizoen 87% van zijn persoonlijke duels gewonnen
    Vind ik leuk
    Korm +37650
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:10
    gelijk verkopen!!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:12
    Strik er omheen en zelfs wegbrengen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1537
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:14
    Zet hem zo snel mogelijk op een last minute
    Vind ik leuk
    Floaz +940
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:16
    Hoe dan verder zonder Jan ari whaha
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:17
    Het is 1 augustus. Oppleuren nu met die transfers.
    Tenzij er exorbitante bedragen geboden gaan worden moet je nu gewoon stellen dat er niemand meer beschikbaar is.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:18
    Wat moet AEK met J.A. vd H. Is toch pure middelmaat
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:19
    En AEK Athene is wereldtop?

    En ik zie liever Jan-Scharie dan die popie-jopie uit Frankrijk van jullie, want dat is echt een accident waiting to happen
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:30
    Wij hebben nu Nick
    Vind ik leuk
    Deck010 +8131
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:31
    Hahahaha Viergever??? Veel succes en plezier ermee.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:28
    Ik denk dat elke top 3 club moeite heeft met Aek.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:35
    Waar zeg ik dat de Top3 dat niet heeft?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 1 augustus 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +354
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:18
    Bedanken voor bewezen diensten en strik erom doen!
    Middelmatige verdediger, leuk voor de subtop maar voor de top-3 niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:37
    Griekse topclub

    Wel een flinke stap qua niveau... of... toch niet?

    Geld dan misschien?

    Het is hem gegund hoor,, maar dat ze daar überhapt zijn naam kennen.. laat staan uitspreken

    Dat wordt nog best lastig
    Vind ik leuk
    Donnygo +2968
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:43
    Ik zeg gaan voor je het weet loopt er een voorzitter met pistool jouw richting op ;)

    Nee zie hem niet kiezen voor Griekenland kun je nog beter bij een Villareal B gaan spelen.

    Ook wat zou hij moeten kosten is het 1mln 5mln of 10mln bij Van Geel kan het ook welleens 100 Euro zijn ;)

    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:48
    Doe maar niet.
    Daar beloven ze gouden bergen.
    Hier krijg je gewoon elke maand je salaris.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:59
    Rot toch op met de v. d. Heijdrn naar Aek. Die man kan zich niet staande houden in die competitie en het niveau van Aek is te hoog gegrepen voor hem. Zal aan alle kanten voorbijgelopwn worden. Dit is een flutberichtje in komkommertijd.
    Vind ik leuk
    Sytz +3571
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:09
    Het niveau van de Griekse competitie is nog lager dan de eredivisie. Waar die al jaren een van de betere cv’s is. De Ligt, Blind, Schwaab, Isimat en Botteghin zijn misschien beter. Voor de rest zou ik niemand kunnen bedenken.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4349
    woensdag 1 augustus 2018 om 13:59
    Matige verdediger, snel wegsturen..
    Vind ik leuk
    Morris +23188
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:02
    Strik erom en wegwezen.

    Niks waard, matige speler zelfs voor de subtop.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5498
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:09
    Ik zou niet naar de griekse voetbaldivisie willen.

    Het niveau is ok echter het is altijd afwachten of je betaald krijgt.

    Tevens lopen er rare personen rond met pistolen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    woensdag 1 augustus 2018 om 14:12
    Meteen verkopen.... doen!

    Prima gozert hoor, maar we kunnen best zonder hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:12
    Alles aan doen!! Desnoods geld toegeven of mevrouw v geel er gratis bij, alles beter dan dat lek achterin.
    Vind ik leuk
    woensdag 1 augustus 2018 om 15:20
    Van dit bericht begrijp ik niks.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11591
    woensdag 1 augustus 2018 om 16:36
    Zo'n bijzondere voetballer is hij ook niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws