Robben hoopt op afketsen megadeal Bayern: We kennen elkaar al heel lang

    Robben hoopt op afketsen megadeal Bayern: "We kennen elkaar al heel lang"

    donderdag 9 augustus 2018 om 14:51

    Als het aan Arjen Robben ligt, blijft Jerôme Boateng bij Bayern München. De Duitse verdediger flirt nadrukkelijk met een transfer.

    Robben hoopt dat Boateng blijft. "Ja, Jerôme hoort in mijn ogen bij de beste centrumverdedigers van de wereld", laat de Nederlander weten aan BILD. "We hebben samen veel succes gehad en kennen elkaar al heel lang. Hij is belangrijk voor het team. We hebben genoeg kennis en kunde om een goede beslissing te maken."

    Boateng is volgens Duitse, Engelse en Franse media bezig met een vertrek. De Bayern-verdediger schijnt een voorkeur te hebben voor Paris Saint-Germain, dat nog drie weken heeft om de transfer af te ronden. Het eveneens geïnteresseerde Manchester United lijkt te zijn afgehaakt. In Engeland sluit de transfermarkt om 18.00 uur. Boateng moet naar verluidt veertig miljoen euro kosten.

    Lees ook: 'Megatransfer aanstaande: Boateng hakt knoop door, bal ligt bij Bayern'

    Plaats een reactie

    ajaxfan30 +1269
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:56
    Dat hield Boateng op het wk heel goed verborgen dan
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 14:56]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:07
    De Gea ook maar twijfel jij aan dit soort spelers?
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:28
    Nou Boateng was wel erg zwak en wel meer spelers maar is hij niet op zijn retour
    Vind ik leuk
    Rodajc +14221
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:56
    Was hij wel de afgelopen 5 jaar, maar afgelopen seizoen was al ietsjes minder en beter zal hij niet worden. Als hij dan zijn basisplaats niet wilt delen met Süle is het zijn goed recht om verder te kijken en Bayern's goed recht om Süle het volle vertrouwen te geven en door te selecteren.
    Vind ik leuk
    Tictac +102
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:57
    € 40 miljoen, daar kunnen ze Isimat ook voor krijgen..
    #koopje
    Vind ik leuk
    Karel235 +218
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:57
    Ben ik niet helemaal met Robben eens. Ik vind de minder verdediging van Bayern juist een van de belangrijkste reden waarom Bayern de laatste jaren niet de CL heeft gewonnen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    goekie4 +1663
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:59
    Sluit me hier bij aan. Hij is slordig en mist snelheid.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:53
    De reden dat Bayern de cl niet heeft gewonnen komt door de uefa(Spanjaard gaat over de scheidsrechters). Bayern heeft real de laatste jaren zeker in Madrid iedere keer van de mat gespeeld. Maar de man in zwart heeft Bayern iedere keer zwaar benadeeld met een heleboel duidelijke blunders zoals buitenspel goals toestaan van Ronaldo,onterechte rode kaarten,zuivere goal afkeuren,penalty's niet geven etc
    Vind ik leuk
    Karel235 +218
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:37
    Ja maar ze kregen ook hele makkelijk counters tegen onder meer doordat Boateng de snelheid mist
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:59
    Zo kun je op iedere voetballer iets op aan merken en zeker op verdedigers,die doen altijd iets verkeerds als een spits scoort. Dan bestaan er dus geen goede verdedigers en is boateng 1 van de minst slechte
    Vind ik leuk
    Karel235 +218
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:51
    Hij mist gewoon snelheid vind ik. Ramos vind ik bijvoorbeeld veel sneller en beter in het verdedigend opzicht
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:57
    Ramos is veel beperkter zie je wel hoeveel asociale overtredingen hij steeds moet maken om overeind te blijven. Cannovaro had dat niet nodig of Kohler. Dat soort overtredingen hebben alleen spelers nodig die het verdedigend niet aankunnen. Hij komt er alleen altijd mee weg omdat de Uefa vind dat real de cl moet winnen. Van de laatste 4 cl overwinningen zijn er 3 sowieso gewonnen door de scheidsrechters en niet door real. Dat geeft gelijk een vertekend beeld van wat een speler kan
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    Karel235 +218
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:20
    Dat zijn slimme overtredingen. Maar dit soort actie worden er altijd uitgehaald. Maar hij heeft de laatste jaren ook zoveel belangrijke onderschepping gedaan. Real wordt er ook bijna nooit uitgecounterd en dat komt niet alleen omdat Ramos een overtreding maakt
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:08
    Ik ken genoeg real fans die het een asociale verdediger vinden en dat hij dat soort smerige acties elke wedstrijd doet. Je doet net of ramos dat weinig doet ,maar als je al dit soort overtredingen van hem achter elkaar zet dan ben je wel een paar uur aan het kijken zonder 1 overtreding dubbel te zien. Volgens mij werd ramos toch vaal al 1 wedstrijd eruit gerend door Robben in 2014. Blijkbaar ben je een real Madrid fan die niet reëel over eigen cluppie en spelers kan oordelen en praten.
    Vind ik leuk
    Karel235 +218
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:36
    Jij vind het een asociale verdediger ik vind het een goede verdediger. Dus dat is jouw mening. Ik ben het er niet mee eens maar zo kunnen we eeuwig blijven discusseren. Dat WK van 2014 was hij net als heel Spanje niet goed dat ben ik met je eens. Ik ben Ajax en Liverpool fan trouwens.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 13:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:26
    En een matige verdediger,goede verdedigers hebben dat soort overtredingen niet nodig. Dan zie je dus niet veel wedstrijden van real ,wat uit je opmerking ook te lezen is als je zegt het zijn een paar overtredingen die eruit gelicht worden.Onder Mourinho kon je blij zijn als ramos maar 1 elleboogstoot per wedstrijd uitdeelde. De vrienden van mij die real fan zijn en elke wedstrijd kijken vinden allemaal een smerige verdediger, die heel bewust aanvallers doet blesseren op een manier dat het lijkt alsof hij er niks aan kan doen
    Vind ik leuk
    pos +8755
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:59
    Hoorde. En ook nog redelijk lang geblesseerd geweest. Ik snap dat Robben hem steunt.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6095
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:03
    Ze hadden het vaak gezellig tijdens het revalideren
    Vind ik leuk
    pinkelman +4174
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:49
    40 miljoen en dan moet zo'n snotneus van de Jong meer kosten?
    Wat heeft die dan laten zien waarom Barcelona zo onder de indruk is??
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:56
    Dat zijn kranten-praatjes P. er staat nog geen zak met geld bij Overmars voor de deur... las van de week dat Barca twijfelt tussen Pogba of Frenkie... verslikte me lelijk tijdens het lachen... VP is dan echt een gevaar voor de volksgezondheid.
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:54
    Over een jaar staat Robben met een groen shirt en 20 camera's.
    Vind ik leuk
    HJR +7452
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:14
    Snap het opzich wel dat hij weg wil. Na een poosje in Munchen te wonen nu maar poosje in Parijs wonen. Geld geen gebrek, lekker trainen en voetballen. Kan hij altijd later nog naar Engeland.

    Al zal ik zelf kiezen voor Frankrijk kiezen, maar in Parijs wonen is wel lekker natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:10
    Ik heb boateng nooit geweldig gevonden. Een soort ulrich van gobbel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Robben hoopt op afketsen megadeal Bayern: "We kennen elkaar al heel lang"