Big spender Wolves slaat wéér toe en haalt WK-ganger van België naar Engeland

    Big spender Wolves slaat wéér toe en haalt WK-ganger van België naar Engeland

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 15:35do 09-08-2018 om 15:35

    Leander Dendoncker vervolgt zijn loopbaan in de Premier League. De Belgische middenvelder van Anderlecht gaat aan de slag bij Wolverhampton Wanderers. Dat maakt de kersverse Premier League-club donderdag via de officiële kanalen bekend. 

    Woensdag werd al bekend dat Dendoncker (23) op het vliegtuig was gestapt naar Engeland om een transfer af te ronden. De international, die tijdens het afgelopen WK in Rusland deel uitmaakte van de selectie van de Rode Duivels, wordt in eerste instantie gehuurd. Wolves neemt hem over een jaar voor circa veertien miljoen euro definitief over. 

    "Het is voor mij altijd een droom geweest om in Engeland te spelen", zegt Dendoncker op de website van zijn management Wasserman. "Het voelt voor mij als het goede moment voor een nieuwe club. Een club die ook nog eens acteert in de Premier League, de grootste competitie ter wereld."

    Wolves gaf eerder zo'n 70 miljoen euro uit aan onder meer Adama Traoré, Diogo Jota en Joao Moutinho. 

    Mis geen enkele deal op deadline day in Engeland in ons liveblog! 

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 15:37
    Goede aankoop weer van Wolves en voor een heel redelijk bedrag. Wordt een mooi middenveld zo met o.a. Ruben Neves, Moutinho en Dendoncker.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1663
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:40
    Het is toch lekker dat je met promotie 170 mln mag bijschrijven en goed kan inkopen.
    Vind ik leuk
    snorrepof +1203
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:45
    Die 170 mln waren Emmen en Fortuna ook wel content mee geweest
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:49
    Hier krijgen ze 170 meloenen.
    Vind ik leuk
    snorrepof +1203
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:50
    Alsjeblieft, je eerste likey
    Vind ik leuk
    goekie4 +1663
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:52
    Denk elke club wel in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3460
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:37
    Succes👍
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1276
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:39
    Leuk voor hem
    Vind ik leuk
    Springbok +1271
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:40
    Stond toch ook in de belangstelling van Atlético?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:50
    Er scheen interesse te zijn, maar als die er was dan zijn ze afgehaakt na een waardeloos seizoen van hem vorig jaar bij Anderlecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:55
    Wolves blijft kopen, maar wel met gerichte aankopen. Mooi middenveld staat er nu. Ik vraag me alleen af hoe ze ooit aan de homegrown regel gaan voldoen met al die buitenlanders.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:16
    Daarom zette Danny Blind elk talent van Ajax in Oranje.
    Die had aandelen van Ajax.
    Elk nationaal spelertje levert meer geld op voor de club.
    De titel speler van de Rode Duivels is geld waard.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
    Wat een verrassing wordt wolverhampton dit seizoen. Ik ben al een half portugees en dan hebben ze een team met bijna de helft Portugees. Maar als ik jullie was zou ik zeker Rui Patricio in de gaten houden, want ik vind hem de beste keeper van de wereld
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:38
    Toch wel een lekker middenveld met Neves, Moutinho en Dendoncker zo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws