'Cocu slaat toe met Fenerbahçe: Premier League-spits op weg naar Istanbul'

    'Cocu slaat toe met Fenerbahçe: Premier League-spits op weg naar Istanbul'

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 15:59do 09-08-2018 om 15:59

    Phillip Cocu lijkt op korte termijn een Premier League-spits te kunnen verwelkomen. Fenerbahçe nadert een akkoord met Leicester City over Islam Slimani.

    Dat meldt Sky Sports. Fenerbahçe is op zoek naar een nieuwe spits en die zoektocht zou hebben geleid tot Slimani, die mag vertrekken bij Leicester. De twee clubs zijn inmiddels dicht bij een akkoord. Fenerbahçe huurt de Algerijnse spits voor één seizoen van Leicester en neemt het volledige salaris over.

    Slimani staat sinds de zomer van 2016 onder contract bij Leicester, maar heeft nooit kunnen laten zien waarom The Foxes destijds 30 miljoen euro voor hem betaalden. Het laatste halfjaar werd de spits uitgeleend aan Newcastle United.

    Als de transfer van Slimani doorgaat, dan is de kans klein dat Vincent Janssen ook komend seizoen bij Fenerbahçe speelt. De Oranje-spits mag van Tottenham Hotspur uitkijken naar een nieuwe club. Janssen en Slimani zijn niet afhankelijk van de vroege deadline in Engeland. Die draait alleen om inkomende transfers.

    Plaats een reactie

    Mascleta +267
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:06
    Benieuwd waar Jansen nu nog heen gaat. Veel clubs hebben hun spitspositie inmiddels ingevuld. Ik hoop voor hem dat zijn carrière niet uitgaat als een nachtkaars
    Vind ik leuk
    snorrepof +1201
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:07
    FC Emmen heeft net Pedersen binnengehaald, anders as dat nog wel een optie voor Vin€ent.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1994
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:10
    Tja jansen. Er valt voorlopig weinig te ballen voor je . Je had naar psv of ajax gekunt. Maarja dan was je broekzak wel minder gevuld geweest.
    Vind ik leuk
    5697956 +3724
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:13
    Nou, dat zal wel loslopen hoor. Let jij maar op.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24243
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:46
    Ik zie Janssen nog eens terugkeren naar de eredivisie. Misschien deze zomer nog.
    Vind ik leuk
    Johnnie +858
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:07
    Goede spits Slimani. Zeker als hij zijn Portugese niveau weet te halen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:26
    Klopt hij deed het zeker goed bij sporting. En ik weet het want ik ben zelf half portugees en Sporting fan
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:08
    Heeft er iemand zin om mee te gaan voor een rondje schaatsen ?
    Vind ik leuk
    snorrepof +1201
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:12
    Ikke
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:21
    Ik ga wel alleen, ik wil niet met trolaccounts schaatsen.
    Vind ik leuk
    snorrepof +1201
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:15
    Is goed lieverd
    Vind ik leuk
    pietprecies +7726
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:17
    Kaakschaatsen zeker Aad?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:59
    Prima spits voor Fenerbahçe.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4956
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:12
    Jammer voor Leicester dat ze hem niet kunnen verkopen, zit je volgend jaar weer aan zo'n jongen vast. De Foxes hebben toch een hoop spitsen gehaald die niks toevoegden. Musa, Slimani, Iheanacho. Bij elkaar al snel 75 miljoen aan spitsen en allemaal geen indruk kunnen maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:18
    Ff iets heel geld die Janssen zou die niet te huren zijn voor Feyenoord zo last minute deal ....
    Vind ik leuk
    Het Brein +4356
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:16
    Hele sterke transfer van Fener!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:15
    Hij heeft in iedergeval de naam mee...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws