'Cocu slaat toe met Fenerbahçe: Premier League-spits op weg naar Istanbul'

    'Cocu slaat toe met Fenerbahçe: Premier League-spits op weg naar Istanbul'

    donderdag 9 augustus 2018 om 15:59

    Phillip Cocu lijkt op korte termijn een Premier League-spits te kunnen verwelkomen. Fenerbahçe nadert een akkoord met Leicester City over Islam Slimani.

    Dat meldt Sky Sports. Fenerbahçe is op zoek naar een nieuwe spits en die zoektocht zou hebben geleid tot Slimani, die mag vertrekken bij Leicester. De twee clubs zijn inmiddels dicht bij een akkoord. Fenerbahçe huurt de Algerijnse spits voor één seizoen van Leicester en neemt het volledige salaris over.

    Slimani staat sinds de zomer van 2016 onder contract bij Leicester, maar heeft nooit kunnen laten zien waarom The Foxes destijds 30 miljoen euro voor hem betaalden. Het laatste halfjaar werd de spits uitgeleend aan Newcastle United.

    Als de transfer van Slimani doorgaat, dan is de kans klein dat Vincent Janssen ook komend seizoen bij Fenerbahçe speelt. De Oranje-spits mag van Tottenham Hotspur uitkijken naar een nieuwe club. Janssen en Slimani zijn niet afhankelijk van de vroege deadline in Engeland. Die draait alleen om inkomende transfers.

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 16:04
    Daar doet Cocu goed aan.
    Beetje bij beetje gaat het goed komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:08
    Van fenerbahce naar fenerbagger. Wie had dat gedacht !?
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:14
    Het is nog niet veel bij Fenerbahçe,vooraf grootse mogelijkheden voorspeld financieel,valt allemaal vies tegen.
    Vind ik leuk
    davidben +4116
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    Ze kunnen niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt.
    Het geld is er wel, maar dan mogen ze niet uitgeven om aan FFP regels te voldoen. Kan er weer extra geld naar basketbal en volleybal, en daarin zijn ze in ieder geval Europese top.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:36
    Ja maar daar heeft Cocu weinig aan.
    Vind ik leuk
    davidben +4116
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:40
    Ja, maar dat wist hij toen hij tekende. Er is jarenlang een wanbeleid gevoerd bij de club, en ze bouwen het weer helemaal op. Dat is ook de reden dat de selectie intact is gebleven. De belangrijkste spelers mochten niet vertrekken.
    Dat zegt misschien ook wel iets over de intenties van Cocu, maar het is nog vroeg. Laten we uitgaan van het positieve.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:47
    Benieuwd hoe het in de competitie zal gaan met Fenerbahçe.
    Vind ik leuk
    davidben +4116
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:52
    Daarin spelen ze voor het kampioenschap. Je hebt Besiktas en Basaksehir, dan echt voetballende ploegen zijn. Gala heeft gewoon te weinig finesse. Fenerbache is afwachten.
    Als je ze tegen Benfica bekijkt beloofd het niet veel goeds. Middenvelder Topuk stond in de spits.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:05
    Cocu weet toch waar hij aan begint?
    Vind ik leuk
    davidben +4116
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
    Werk je bij voetbalprimeur?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:21
    Je moeder
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:45
    Ja en je oma in natte panty's ook. Maar dat heeft vrij weinig met voetbal te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:21
    Ebeni siktigim oruspunun cocugu
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:52
    Jaja jouw zus is ook een hoer..olga lakseer
    Vind ik leuk
    jave +1522
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:08
    Ja, geweldige spits! Al jaren hoog in de Europese topscoreslijsf..o nee, toch niet..
    Vind ik leuk
    HJR +6822
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:16
    Deed het bij Sporting zowat net zo goed als Dost hoor. Had alleen de pech dat Vardy beter was bij Leicester.

    Is wel 2-3 jaar geleden dat hij goed speelde, maar goed, gokje waard toch
    Vind ik leuk
    LargoWynch +654
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Waarom doet hij het goed?! Hij laat het elftal tot op heden bagger spelen en loopt waarschijnlijk de Champions League mis. Hij krijgt zelfs al wat kritiek. En dat is dan goed in jouw ogen?
    Vind ik leuk
    Mascleta +263
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:06
    Benieuwd waar Jansen nu nog heen gaat. Veel clubs hebben hun spitspositie inmiddels ingevuld. Ik hoop voor hem dat zijn carrière niet uitgaat als een nachtkaars
    Vind ik leuk
    snorrepof +366
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:07
    FC Emmen heeft net Pedersen binnengehaald, anders as dat nog wel een optie voor Vin€ent.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:10
    Tja jansen. Er valt voorlopig weinig te ballen voor je . Je had naar psv of ajax gekunt. Maarja dan was je broekzak wel minder gevuld geweest.
    Vind ik leuk
    5697956 +3359
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:13
    Nou, dat zal wel loslopen hoor. Let jij maar op.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21371
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:46
    Ik zie Janssen nog eens terugkeren naar de eredivisie. Misschien deze zomer nog.
    Vind ik leuk
    Johnnie +287
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:07
    Goede spits Slimani. Zeker als hij zijn Portugese niveau weet te halen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:26
    Klopt hij deed het zeker goed bij sporting. En ik weet het want ik ben zelf half portugees en Sporting fan
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:08
    Heeft er iemand zin om mee te gaan voor een rondje schaatsen ?
    Vind ik leuk
    snorrepof +366
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:12
    Ikke
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:21
    Ik ga wel alleen, ik wil niet met trolaccounts schaatsen.
    Vind ik leuk
    snorrepof +366
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:15
    Is goed lieverd
    Vind ik leuk
    pietprecies +3176
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:17
    Kaakschaatsen zeker Aad?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:59
    Prima spits voor Fenerbahçe.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3725
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:12
    Jammer voor Leicester dat ze hem niet kunnen verkopen, zit je volgend jaar weer aan zo'n jongen vast. De Foxes hebben toch een hoop spitsen gehaald die niks toevoegden. Musa, Slimani, Iheanacho. Bij elkaar al snel 75 miljoen aan spitsen en allemaal geen indruk kunnen maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:18
    Ff iets heel geld die Janssen zou die niet te huren zijn voor Feyenoord zo last minute deal ....
    Vind ik leuk
    Het Brein +3481
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:16
    Hele sterke transfer van Fener!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:15
    Hij heeft in iedergeval de naam mee...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Cocu slaat toe met Fenerbahçe: Premier League-spits op weg naar Istanbul'