Half uurtje extra voor Veronica Inside: Wel érg lang hoor. Vinden we alle drie

    Half uurtje extra voor Veronica Inside: "Wel érg lang hoor. Vinden we alle drie"

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 06:57vr 10-08-2018 om 06:57

    Nu de Eredivisie weer gaat beginnen, is ook voor Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp de zomerstop voorbij. Het VI-drietal is vrijdagavond voor het eerst te zien in Veronica Inside, nadat ze hun werkgever RTL deze zomer de rug toekeerden.

    Derksen verwacht niet dat er inhoudelijk veel zal veranderen ten opzichte van het RTL-tijdperk. "Wilfred, René en ik hebben een soort chemie, dat bekende sfeertje ontstaat vanzelf wel als we daar zitten. Door te lachen om de grap van een ander of natuurlijk door pure ergernis", vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. Wel heeft Veronica twee uur ingepland voor de talkshow, die op RTL nog anderhalf uur in beslag nam. "Dat vind ik wel érg lang hoor. Vinden we alle drie. Maar misschien kan er een extra reclameblok worden ingebouwd."

    Tijdens de eerste uitzending van het nieuwe seizoen zal er ongetwijfeld aandacht besteed worden aan het optreden van Louis van Gaal in Zomergasten. Derksen noemt het avondvullende interview met de oud-bondscoach 'zeer teleurstellend' en 'geen moment spannend'. "Die man maakt altijd dezelfde fout door te denken dat elk woord dat hij uitspreekt relevant nieuws is. Dat had allemaal ook best in een half uurtje gekund. En die juffrouw (Janine Abbring, red.) was helemaal niet tegen hem opgewassen", aldus de VI-nestor. "Wij kunnen met z'n drietjes nooit erger zijn dan een hele avond Van Gaal."

    Veronica Inside trapt vrijdagavond om 20.30 uur het nieuwe seizoen af. Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf, is de eerste tafelgast.

    Lees ook: Van der Gijp haakt snel af bij Van Gaal-gesprek: 'Ik hou het niet langer vol'

    Poll

    Ga je vanavond klaarzitten voor Veronica Inside?

    (5217 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:00
    Zin in, het seizoen gaat beginnen!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:47
    Ik heb er zin in,maar 1 ding zal wel eens tegen kunnen gaan staan. Veronica heeft vaak veel en lange reclameblokken....ik hoop echt dat ze dit binnen de perken houden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:06
    Niet meer of langer dan andere zenders over het algemeen.
    Maximaal toegestane reclametijd per uur ligt namelijk vast.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:33
    Waarom heb ik dat gevoel bij veronica niet ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:44
    Omdat ze voor en na een reclameblok ook altijd nog een promo van een eigen programma plakken
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26600
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:02
    deed RTL ook...MEER VOOR MANNEN!!..:-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:28
    Dat moet je jezelf afvragen... ;)
    Elke zender zal zoveel mogelijk reclame willen uitzenden, want dat zijn inkomsten.
    Ze zouden dus een dief van hun eigen portemonnee zijn als ze het niet zouden doen.

    Volgens mij zijn ze overal ongeveer even lang. Als ik een programma heb opgenomen en de reclame begint, duw ik 8x op een knopje en dan zijn we 8 minuten verder en is de reclame inclusief eigen promo's net voorbij. Nog een keer een ander knopje om een stukje terug te gaan et voila.
    Elke zender hetzelfde ;)
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:22
    Komt door die schijt reclame van KPN, Hey Marietje, dat voelt als een uur.
    Zit in ieder blok. Lol.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:01
    Dat kan zijn eigen programma vaak ook.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 07:01]
    Vind ik leuk
    komoanFC +2133
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:05
    Een extra half uur..... Ze mogen wel uitkijken dat ze niet overspannen worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:08
    Haha. De 1e kop klonk anders.

    Zoiets als : Dat interview met van Gaal kon makkelijk in een half uurtje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 07:13]
    Vind ik leuk
    komoanFC +2133
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:13
    Die heb ik niet gezien.
    Ze veranderen de kop altijd bij VP, dan klikken we er nog een keer op.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:04
    Ach....kijk nog liever 2 uur naar zo'n interview dan 10 minuten naar VI
    Vind ik leuk
    Rodajc +15840
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:41
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:47
    Prima toch? Vrij land.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:04
    Heerlijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:05
    Ben bang dat vi2.0 ook teleurstellend gaat worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:05
    Vanavond Man. Utd v Leicester, pizza op schoot, bier, alles. Maar dan ook echt alles.
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:07
    Verheugd om de nieuwe aankopen van Tottenham aan het werk te zien?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:09
    Die zullen José en Claude denk ik niet opstellen vanavond.
    Vind ik leuk
    Yuri +3647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:11
    Effe serieus nul aankopen deze zomer. 0,0 xD
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:13
    Ik volg alles op de voet zoals je weet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:42
    Jij bent nog mannelijker dan ik... (-;
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:06
    Vanavond wordt het smullen
    Ondanks grappen en grollen als je goed tussen neus en lippen leest.
    Hebben deze heren + kraay & Boskamp nog altijd het meest te melden aan tafel ten opzichte van al die andere voetbal praatprogramma's
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:08
    Voor de verveling is het een prima programma.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17963
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:24
    Zelfs dan kijk ik het niet ;-)
    Vind ik leuk
    NvC +5287
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:08
    Derksen gaat Feyenoord vanavond denk ik helemaal afmaken na Trencin. Wel benieuwd hoe de show er nu precies uit gaat zien.
    Vind ik leuk
    Castromann +7948
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:12
    Dat denk ik dus ook....dat het gaat over Fey en hun kansloze optreden gisteren.
    Bijlow had beter zijn energie kunnen steken in ballen tegenhouden ipv schijtlollig te doen bij luuk de jong.
    Wat een drama keeper is dat zeg.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:49
    Haha het ergste is dat Bijlow niet eens zo heel slecht was. Het was meer de verdediging die (weer) niet thuis gaf. Als doelman tegen al die aanvallers kun je niks doen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2135
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:06
    Als doelman moet je communiceren met je verdediging en zorgen dat deze goed staat. Dit heb ik toch echt gemist. Dus nee bijlow was ook zwaar onvoldoende
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:54
    VI, Vreselijk Irritant...
    Vind ik leuk
    ElStylisto +421
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:54
    Komen er herhalingen op het internet net als bij RTL? Weet iemand dat?
    Vind ik leuk
    benny-boys +1350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:24
    kijk dan eens bij VI. Inside.nl
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:07
    Ik ben al een tijdje uitgekeken op die drie.

    Is over het algemeen toch altijd hetzelfde en nu willen ze zich nog meer bewijzen. Dus zullen er nog meer van die quasi grappige teksten voorbij komen.

    Alles voor de kijkcijfers (en geld).
    Vind ik leuk
    kees ee +652
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:16
    laat maar lullen, . . onze tv staat UIT !
    Vind ik leuk
    Spekholz +531
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:48
    Tuurlijk, om het kwartier even 10 minuten pauze. Lang leve de commercie!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:49
    👍🏻
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:54
    Zal ongetwijfeld 20 minuten reclame bijzitten dus is het hooguit 10 minuten langer.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2135
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:04
    Nou die hebben vanavond genoegen lullen over feyenoord dus die 2 uur komt wel vol
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:17
    Ze moeten toch wel af en toe iets positiefs gaan benoemen, zo veel clubs doen er ook weer niet Europees mee. Of we krijgen elke keer bijvoorbeeld iets als "I heard it trough the Grapevine" in een unieke Rhythm & Roll uitvoering.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:05
    Ga echt niet kijken . Haat die kwal van een Derksen . dan nog die gladjanus van een Genee. Nee voor mii geen VI
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6277
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:08
    Als Genee maar niet zo schijtlollig gaat doen als gisteravond op npo1, daar stond hij behoorlijk voor lul.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:14
    Ik ga dat extra half uur er wel zitten hoor, kan ik mijn huidige fulltime baan wel opzeggen voor die centen die hun pakken.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:13
    Pec Zwolle - Sc Heerenveen gaat voor.
    Vind ik leuk
    HanV +4651
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:19
    Ja, maar daar kan niemand meer heen als die nog geen kaartje heeft.
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1048
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:19
    Dat extra reclameblok zal geen probleem voor de Mol zijn.
    Vind ik leuk
    rolo8679 +1173
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:59
    Zit daar nu echt iemand op te wachten, nog langer? En dan zegt Derksen dat het gekletst van Van Gaal korter had gekund, maar zelf komt hij nu nog langer aan het woord. Geweldig!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Goedkope humor, meestal over de rug van een ander.
    Mensen/collega's afkraken die zich niet direct kunnen verweren, omdat zij op dat moment niet zelf aan tafel zitten. Zou
    alleen moeten mogen, indien ze de betreffende persoon op dat moment recht in de ogen kunnen kijken. Wordt het pas echt een
    spraakmakend programma.
    Laffe vertoning.

    Analyses te voorspelbaar, heb ik hen niet voor nodig.

    De geijkte uitdrukkingen van Gijp ("mooi man", "niks mis mee", etc) en de veelvuldige verkleining van voor-/en achternamen
    van personen die het onderwerp van gesprek zijn, hangen inmiddels ver m'n strot uit. Het laatste (verkleining van namen)
    klinkt uit de hoogte en dat
    gebruik duidt er vaak op die persoon minderwaardig te vinden en niet de moeite te vinden om zijn/haar echte naam te gebruiken.
    Maar daar heeft "Gijpje" waarschijnlijk nooit over nagedacht.

    Pak in plaats van te kijken een goed boek om je geest te verrijken, wordt hier alleen maar armer van. Schadelijk voor de
    geestelijke gesteldheid van de kijker. Op een gegeven moment ga je het onbwust ervaren als normaal en dan ben je echt wel ver
    heen.

    De mede tafelgenoten zitten meestal schaapachtig te lachen om deze goedkope humor. Zij verhullen met het meelachen de
    eigenlijke schaamte die ze op dat moment ervaren door de gemaakte opmerkingen of hun eigen domheid. Durven er ook nooit echt
    tegen in te gaan.
    Zitten er dus voor spek en bonen bij, wat ik me in het geval van Jan dan wel weer voor kan stellen.

    Als er geen rem op komt, zullen er nog nodeloos veel mensen/groeperingen geschoffeerd worden. Mocht dat niet gebeuren dan
    zal John de Mol dat persoonlijk aangerekend mogen worden. Ik hoop dat hij dat beseft. Mocht dat niet zo zijn dan kijk ik er
    in deze tijd van ongekende maatschappelijke verloedering niet echt van op.

    Ps: De programma's van de commerciele omroepen zijn
    daar bijv. ook een goed voorbeeld van. Hoef je in de TV gids alleen maar naar de titels van de programma's kijken, dan draait
    je maag daar van om. Dat kan De Mol zich alvast persoonlijk aantrekken. Om van te kotsen. Zie het overigens somber in voor
    de mensheid. Waar het echt om zou moeten gaan bij de TV-makers is mensen te vermaken met‫ zinnige programma's en verslaggeving
    van wat er zich op dit moment allemaal afspeelt in de wereld en daar de kijkers goed van op de hoogte te houden. Kijk maar
    eens naar de gevolgen van de miggratie.
    Nog geen verslaggeving op TV gezien van al de rellen die zich in dat kader de afgelopen tijd afspelen. Als ze dat wel zouden
    doen, kijkt niemand meer naar "Met Chantal naar bed" en al die andere onzinnige programma's, maar dit terzijde.

    U begrijpt inmiddels wel dat‏ ik Voetbal Inside, nu dus Vernonica inside, volledig uitkots en om m'n maag en m'n geestelijke
    gezondheid te sparen zo min mogelijk zal kijken, behalve dan af en toe om te kijken of er onvehoopt toch verbetering komt in
    de inhoud van het programma.

    Ik blijf het dus node wel monitoren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:51
    Gewledig stelletje
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    pinkelman +4143
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:01
    Dus ze gaan alweer meteen met afzeik-tv beginnen want de mannen pruimen geen van Gaal die ons mee nam hoe hij was opgegroeid, vertelde over de ziekte van zijn vrouw en dat hij uiteindelijk koos om sportleraar te worden nadat het voetbal niet het succes had gebracht. Nee, de mannen interesseert het geen biet dat Louis zijn vader al vroeg kwijt raakte en tevreden met zijn moeder nog even in het herenhuis heeft gewoond, de mannen willen afzeik tv en niets anders.
    Dus gaan ze deze goudeerlijke man weer eventjes vanavond helemaal af zeiken, het doet er niet toe dat deze tulpengeneraal de grootste trainer is geweest die Nederland rijk is geweest.
    Die gaan van Gaaltje weer belachelijk maken omdat hij niet als voetballer is geslaagd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:43
    Ik voorspel dit.

    Ze gaan Feijenoord fileren.
    Van Gaal krijgt dezelfde oude kritiek weer.
    Van Ajax zeggen ze dat die de schaal pakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws