Marca verwacht D-Day voor Modric en Real: officieel transferverzoek op komst

    Marca verwacht D-Day voor Modric en Real: officieel transferverzoek op komst

    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:32

    Luka Modric en Real Madrid gaan een belangrijke dag tegemoet, verwacht Marca. Volgens de invloedrijke sportkrant hebben de beste speler van het voorbije WK en zijn zaakwaarnemers vrijdag een afspraak met voorzitter Florentino Perez.

    Modric zal naar verwachting een officieel transferverzoek indienen. De 32-jarige spelmaker wordt al enige tijd gevolgd door Internazionale. Perez liet onlangs weten dat hij de Kroaat voor niet minder dan 750 miljoen euro kwijt wil, maar het kamp-Modric lijkt aan te willen sturen op een gentlemen's agreement. Of de Real Madrid-preses hierin mee wil gaan, is overigens nog maar de vraag. Perez wil na Cristiano Ronaldo niet nóg een vedette naar Italië laten gaan en is bereid om de Kroatische routinier een salarisverhoging aan te bieden.

    In Milaan kan Modric echter gedurende vier seizoenen tien miljoen euro per jaar gaan verdienen, meldde AS donderdagochtend. Bovendien kan de Kroaat voor hetzelfde jaarsalaris zijn carrière afsluiten bij het Chinese Juangsu Suning, dat dezelfde eigenaren heeft als Inter. Het huidige contract van Modric loopt nog door tot medio 2020.

    Poll

    Gaat Modric vertrekken?

    (2417 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:43
    Zou wat zijn als hij naar Inter gaat! Zou mooi zijn wanneer de Italiaanse clubs weer wat beter op de radar komen te staan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:50
    Verdiend hij nog geen 10 miljoen per jaar dan?
    Raar. Vandaar dit schimmenspel.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8369
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:47
    Schandalig he..zo'n speler zou veel meer moeten verdienen vergeleken met anderen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25048
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:51
    Alleen heel jammer als eriksen dan naar real gehaald gaat worden.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:53
    Adios Amigo. Je hebt veel betekend voor Madrid. Je mag van mij lekker cashen en een nieuw avontuur tegemoet gaan in het mooie Milaan
    Vind ik leuk
    AVF-81 +40
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:06
    Als hij een gentlemen’s agreement inderdaad zou hebben met perez dan zou de voorzitter zich daaraan moeten houden vind ik.. Modric heeft alles gegeven voor Madrid en volgens mij heb ik nooit een wanklank gehoord over hem daar. Gun hem die transfer zou ik zeggen zodat een club als inter en het Italiaans voetbal weer daar komen waar ze horen de Europese top.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:33
    Juventus en As Roma hebben het aardig gedaan anders in Europa. Of telt het alleen als je een prijs wint?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:32
    Goede zaak als ze hem laten vertrekken. Met 3x CL op rij raak je natuurlijk een keer verzadigd en moet er goed opgeschoond worden om de selectie fris te houden.
    Daarbij lijkt Modric zelf ook toe te zijn aan een andere omgeving.

    Het ideale moment dus om uit elkaar te gaan. En dan snel Eriksen weghalen bij de Spits.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 19:05
    Na 3x op rij de CL te hebben gewonnen, ga je allebei de groothouders van het elftal verkopen?
    Real presteerde veel minder toen Ronaldo & Modric niet hun beste vorm hadden. Toen de vorm terugkwam kwamen ook de resultaten terug. Als ze het doen kunnen ze komend seizoen geen prijs verwachten.

    Buiten dat verdient Modric het om een vergelijkbaar salaris van de bestverdienende speler van de club te krijgen.
    Vind ik leuk
    Spekholz +532
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:46
    Zou uiteindelijk wel een ziekelijk verbeterd contract tekenen in Madrid.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9510
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:46
    Ik hoop dat ze madrid hem weet te behouden
    Vind ik leuk
    Rodajc +14295
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:37
    Zonder Modric en Ronaldo kan men helemaal opnieuw beginnen in Madrid, aanvalsspel was toch voor een groot gedeelte afhankelijk van deze twee.
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:49
    Perez kan Modric beter meteen een salarisverhoging aanbieden anders is die sowieso weg...
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Zou het heel erg raar vinden als Modric vertrekt.. Hij is nu DE man bij Real, en ik denk dat dit een zet is om meer salaris te krijgen, en om de status wat op te krikken. Ik zie namelijk niet gebeuren dat Modric naar een club als Inter gaat verkassen, zou een enorme stap terug zijn voor hem. Zeker omdat hij zo goed met Kroos kan, gouden duo daar op dat middenveld, als na Ronaldo ook Modric zal vertrekken, en ze kopen geen vervangers.. zie ik een heel zwaar jaar voor Real tegemoet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Marca verwacht D-Day voor Modric en Real: officieel transferverzoek op komst