Genee heeft primeur: PowNews-'rebel' Dennis komt VI-team versterken

    Genee heeft primeur: PowNews-'rebel' Dennis komt VI-team versterken

    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:21

    Dennis Schouten gaat komend seizoen aan de slag als verslaggever voor Veronica Inside. Presentator Wilfred Genee maakte het nieuws donderdagavond bekend in de NPO1-talkshow Laat op één.

    "We hebben er een nieuwe verslaggever bij. Dennis Schouten, de rebel", aldus Genee, die laat weten dat de nieuwste VI-aanwinst ook voor zijn huidige werkgever PowNed blijft werken. "Ik moest van PowNed zeggen dat het een enorm talent is en dat zij hem hebben opgeleid. Zij weten hiervan." Genee denkt dat VI met het binnenhalen van Schouten meer jongeren kan aanspreken. "Johan, René en ik zijn gemiddeld 88. Maar we hebben ook een nieuwe generatie nodig. Ik vind Dennis echt talentvol: ik denk dat hij veel kan en hij heeft ook een prachtig accent."

    De 23-jarige Tukker was de afgelopen jaren actief als verslaggever voor PowNews en produceerde onlangs zijn eigen serie Dennis in AlbuFissa, waarin hij een week lang in de Portugese feeststad Albufeira verbleef. Schouten neemt als VI-verslaggever het stokje over van Simon Zijlemans, die de afgelopen drie jaar reportages verzorgde. De Brabander blijft bij RTL en presenteerde donderdagavond de Europa League-uitzending op RTL7.

    Lees ook: Half uurtje extra voor Veronica Inside: "Wel érg lang hoor. Vinden we alle drie"

    Poll

    Ga je vanavond klaarzitten voor Veronica Inside?

    (5217 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kim Jung-On +2859
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:24
    Welkom bij shownieuws....

    Zullen we het weer over voetbal hebben?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:29
    Offtopic.
    Goedemorgen.
    De day Afther.
    Voel me ziek, ellendig en beroerd.
    Ga nergens naar toe dit om de nodige opmerkingen van gisteravond te vermijden.

    Bovendien vanavond voor mij geen Voetbal Inside maar gewoon lekker kijken naar Man.United - Leicester City op Ziggo.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:35
    Wat was er gisteren avond dan?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:00
    Gisteren was het de Hollandse school tegen anti voetbal. De Hollandse school won met 4-0.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:56
    Ik weet nog wel een goede rechtsbuiten joey sleegers!
    Nee is maar gein sterkte kerel 💪
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5359
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:16
    wat is de doelstelling van Feyenoord dit seizoen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:33
    Zoals het er nu naar uitziet handhaving in de ED, met behoudt van Martin van Geel en van Bronckhorst natuurlijk. PS: Zou je niet meer van die moeilijke vragen willen stellen want daar ben ik helemaal niet voor in de stemming Frietbakker;-)
    Vind ik leuk
    tannat +13640
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:20
    Sterkte
    Vind ik leuk
    Neger +33
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:05
    Daar is al helemaal geen reet aan.
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:29
    Groot talent die tenminste vragen durft te stellen. Leuke toevoeging!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:31
    Ja, die Dennis heeft geen blad voor de mond en past wat dat betreft feilloos tussen deze mannen.
    Ik kan niet wachten totdat hij onze verwende internationals het vuur aan de schenen legt.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2333
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:47
    zo lang hij met. derksen mee praat en doet wat die wil wel mensen met eigen mening en keus kan die dictator niet tegen
    Vind ik leuk
    Rodajc +14221
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:39
    Idd erg leuke versterking, perfect voor het programma!
    Vind ik leuk
    Sanji +941
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:01
    Dan heb je echt geen oog voor talent.
    Het is echt een slap aftreksel en kan nooit de juiste vragen stellen.

    Enige wat die doet is zwakbegaafden uit pikken en jennen.
    Vind ik leuk
    Neger +33
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:06
    Zoals jij?
    Vind ik leuk
    La Foca +177
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:35
    Haal dan Sensi terug:-)
    Vind ik leuk
    Floaz +970
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:39
    Leuk man, ik ga zeker meer kijken, zijn manier van interviewen is fantastisch
    Vind ik leuk
    Spekholz +487
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:45
    Die show heeft niet veel meer met voetbal te maken..
    Vind ik leuk
    Neger +33
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:06
    Anders kijkt er ook niemand.
    Vind ik leuk
    Strijp +11779
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:46
    Dennis en Wilfred is sowieso een leuke combi, of het over voetbal wat toevoegd vraag ik me af, lijkt me leuk als Dennis wat voetballers mag interviewen
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5288
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:47
    Ik denk dat zijn kracht meer is om de harde kern van de clubs te gaan provoceren. Zijn kracht is dat hij in elk "interview" zijn roze plop ongeveer 3 keer kwijt is omdat hij vragen stelt die net over het randje gaan.

    Voetballers hebben mediatraining gehad en als je ze 1 keer in de zeik zet dat wil de hele selectie niet meer met je praten.
    Vind ik leuk
    Mari +8445
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:00
    Toen Derksen nog werkte voor voetbal international, VI, had hij inside information.
    Toen die werkzaamheden werden beëindigd, werd het programma Voetbal Inside opgericht (ook VI; een vorm van diefstal). Maar
    er was helemaal geen inside information meer. Alleen nog commentaar. Gefundeerd en ongefundeerd.
    Naarmate Gijp zich meer thuis ging voelen werd het steeds meer ongefundeerd en ongenuanceerd.
    Ik ben zeker geen PSV fan, maar dat oeverloze gelul over die rechtsback sloeg nergens op. Stomweg iemand willen beschadigen.
    Toen hij zelf door Carlo Boshard voor lul werd gezet, besloot hij maar gauw vriendjes te worden, om te voorkomen dat het vaker zou gebeuren.
    Hopelijk glijdt het nieuwe programma niet nog verder af.

    een t moest een d zijn
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    Voebtal +6483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:03
    Zo dat zit je nog dwars hè? De rest van Nederland is al lang vergeten waar je over lult, geniet van de humor van dit programma en jij.. jij zit nog met allemaal issues. Ik zeg ga er met iemand over praten, slik wat pillen en relax. Goed zo..
    Vind ik leuk
    Mari +8445
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:05
    Jij hebt een probleem. wow, dat ik met zoiets onbenulligs zoveel heb losgemaakt.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:07
    Ben blij dat je doorhebt hoe onbenullig je post is. Is helemaal niet erg.
    Vind ik leuk
    Mari +8445
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:08
    Sterkte jongen, sterkte
    Vind ik leuk
    Voebtal +6483
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:09
    Let it go... Let it go ooo... (Disney)
    Vind ik leuk
    Mari +8445
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:11
    natuurlijk jongen natuurlijk.
    Rust, rust, komt goed. Diep ademhalen, Juist
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5431
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:02
    Heeft VP SBS aandelen? Elke dag deze onzin.
    Vind ik leuk
    Itsese +4591
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:05
    Dat had ik al wel zien aankomen! Top, het geeft een interview ook weer een leuk persoonlijk tintje! Die zegt namelijk gewoon: Jezus, wat heb jij slecht gespeeld man, hoe kan dat? Of tegen Memphis: praat nou is normaal!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    Mo +11515
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:32
    Precies haha. Schitterende gozer die Dennis.
    Vind ik leuk
    Koalabeer +449
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:07
    Dennis, legend!
    Vind ik leuk
    Fok58 +161
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:11
    Ik kijk nog liever naar een kom met goudvissen dan dat geneuzel van die drie. Zonde van mijn tv.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1098
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:02
    Dan kijk je tóch voortaan naar Ameland TV of Texel TV!
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5549
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:25
    Was even bang dat ze die slijptol hadden gehaald maar Dennis is wel oké!
    Vind ik leuk
    Mo +11515
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:30
    Hahaha geweldig. Rutger was ook geen slecht idee geweest ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:57
    Iedereen op de kast jagen, is geen talent. Die arme jongen is nooit van z'n boerenerf afgeweest...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:00
    Die gast doet vervelend tegen mensen, en hij lijkt nooit onder de indruk, zelfs als er stenen naar hem toe worden gegooid.
    Ik zou dat zelf niet kunnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    Dat komt omdat die jongen uit Enschede komt en fan is van de Pony Club, dan is dat ook niet raar...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:29
    Dat meen je toch niet man
    Vind ik leuk
    Cookee +10548
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28
    Zal wel weer een journalist zijn met een bek als een scheermes.
    Ik zie liever mensen die een goede vraag kunnen stellen dan dat getreiter.

    Iemand van POW past wel bij het rechtse karakter van VI.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Genee heeft primeur: PowNews-'rebel' Dennis komt VI-team versterken