'Manchester United met lege handen: Real Madrid wil niet meewerken aan recorddeal'

'Manchester United met lege handen: Real Madrid wil niet meewerken aan recorddeal'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 09:17vr 10-08-2018 om 09:17

Manchester United heeft tijdens de laatste dag van de Britse transfermarkt uit alle macht geprobeerd om de al weken durende zoektocht naar een centrale verdediger alsnog te voltooien. Toby Alderweireld, Jerome Boateng, Yerry Mina, Harry Maguire en Diego Godín kwamen echter geen van allen naar Old Trafford.

Volgens Manchester Evening News waren The Mancunians nog het meest concreet voor Alderweireld. De club onderhandelde met Tottenham Hotspur, dat twee United-spelers wilde hebben in ruil voor de oud-Ajacied: naar verluidt ging het om Anthony Martial en Juan Mata. De deal tussen beide Premier League-grootmachten kwam echter niet van de grond. Daarnaast werd Boateng te blessuregevoelig gevonden en Mina en Maguire te duur. Godín lijkt de interesse vanuit Manchester vooral gebruikt te hebben om een beter contract bij Atlético Madrid af te dwingen.

Manchester Evening News meldt bovendien dat de nummer twee van het vorige Premier League-seizoen nog een ultieme wanhoopspoging heeft gewaagd voor Real Madrid-stopper Raphaël Varane. De club zou 111 miljoen euro hebben geboden, waarmee de 25-jarige Fransman met afstand de duurste verdediger aller tijden zou zijn geworden. Real Madrid heeft het bod naar verluidt van tafel geveegd.

Poll

Is Varane 111 miljoen euro waard?

(1835 stemmen)

Plaats een reactie

Juventus FC +4071
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
Varane is echt onderschat, niet voor niks dat ze hem niet weg laten gaan
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1646
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
Eerder 111 voor varane, dan 80 voor van Dijk.
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:55
Eerder 40 voor Sallah dan 85 voor Lukaku.
Eerder 13 voor Coutinho dan 32 voor Fellaini
Etc.etc.....

Wat is je punt? United en Mourinho zijn toch de big-spenders geweest in de afgelopen jaren?
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1646
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
Dat ik vind, dat je beter Varane kan halen voor 111 miljoen, dan van Dijk voor 80 miljoen. Dat is mijn punt! En wat jij opnoemd is onzin
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
Wat jij vindt is prima maar doet niet ter zaken. Ze kunnen bij United wel willen dat Varrane komt maar hij komt niet. Varrane zal gedacht hebben,: beter bij Real voor de prijzen dan bij United met hun lelijke voetbal.
En wat vDijk met United of Varrane te maken heeft is mij een raadsel.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
Eindelijk voetballers die nee zeggen tegen het anti voetbal van Mourinho
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3400
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:22
Als van dijk 80 mln waard is, is hij zeker 110 waard. Echt een van de beste momenteel. Heeft echt alles. Lengte, kracht, snelheid, voetballend vermogen, het vermogen om verdedigers uit te schakelen zonder overtredingen te maken. Snap wel dat real hem niet laat gaan
Vind ik leuk
Bizzy +23350
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:24
Mourinho is wanhopiger dan mijn ex.
Vind ik leuk
Creeperd007 +1056
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:24
Persoonlijk vind ik hem op dit moment de beste verdediger ter wereld.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29676
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:25
ManU en Mourinho maken een radeloze indruk. Hebben ongeveer op elke beschikbare verdediger geboden.

Voorspelling: Mourinho haalt de kerst niet.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:25
Echt zéér slecht aankoopbeleid daar bij Manchester U. Hoe krijg je het voor elkaar om niet eens één verdediger te halen?! Het zwakste punt bij ze. Ontslaan die TD!
Vind ik leuk
AVF-81 +102
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:39
Die hebben ze niet eens een TD..
de man die de transfers regelt is
Ed Woodward en die is beter in sponsors binnenhalen dan spelers, Een TD is precies wat nodig is bij United die kan meteen beginnen met Mourinho te ontslaan maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren tenzij Mourinho er dit seizoen niks van bakt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:39]
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:02
Is Woodward geen TD?! WTF?!
Dramatisch slechte zaak zeg. En hij en Mourinho lijken geen goede vrienden. Je kan zeggen dat Mourinho verdedigend speelt maar hij krijgt ook niet het juiste materiaal om de club terug te brengen op het niveau van Ferguson.
Vind ik leuk
Truth +3357
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:15
Hallooooo !
Hij heeft pogba , lindelöf , matic , ibra , fred , dolot , sanchez , mikhi toch gehaald of was dat de melkboer ?
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
Allemaal niet van topniveau, behalve Zlatan
Vind ik leuk
Truth +3357
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
Maar hij heeft ze toch gehaald of niet ? Dus hij moet nu niet kakken !
Dat hij gewoon oprot net zoals van gaal met hun voetbal dat nergens optrekt ....United is de grootste club ter wereld en ze kunnen nauwelijks spelers halen aan wie ligt dat denk je ?
Vind ik leuk
G.Kopf +4917
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:27
Lekker voor ze. Mourinho heeft al een nieuw team mogen kopen, als het nog niet voldoende is, moeten ze hun conclussie trekken en mensen gaan ontslaan.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:28
Arme Jose......het ligt natuurlijk wel weer aan anderen.
Vind ik leuk
rinirat +3508
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:31
Wie wil daar nou voetballen bij zo een sukkel als trainer,alleen maar verdedigen en negatief..
Die club staat met deze trainer stil.
Vind ik leuk
Rodajc +18560
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:35
Beleid van lek me vestje.
Vind ik leuk
TheMariner +4109
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:41
Niemand wil nog onder Mourinho spelen. Martial luistert niet eens meer naar hem en kiest voor zn gezin Pogba lijkt er ook klaar mee, ja zelfs Blind gaat nog liever terug naar Ajax.
Vind ik leuk
Jopi1982 +888
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:43
Iedereen is in principe onbetaalbaar, maar in de voetballerij willen ze perse met geld smijten om aan te tonen wie het sterkst is!
Vind ik leuk
Luka123 +118
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:51
Wauw, op deze manier word je als Mourinho en Man Utd ook wel voor lul gezet.
Vind ik leuk
navidos +262
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:59
Mooi om te zien dat niemand meer onder mourinho wil spelen, dat was vroeger toch wel anders. Hoop dat United dit opgevallen is. Samen met mourinho kan ook Woodward de laan uit of als CFO aan de slag want transfers zijn niet voor hem.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46]
Vind ik leuk
Truth +3357
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:13
Spurs wouden martial en mata in ruil voor een verdediger met een 1 jarig contract ...zeg dan gewoon niet te koop ipv spelletjes te spelen !!
Als United opduikt krijg je dergelijke situaties , jammer maar het is nu zo !
En de jos zal mss nu begrijpen dat hij daar ook voor een groot stuk tussen zit
Vind ik leuk
|Ajax| +1317
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:26
In wanhoop doe je rare dingen.

Vind ik leuk
Spekholz +538
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:29
Mina niet naar United maar wel naar Everton, waar zou dat aan liggen..
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:43
Ik weet nog dat alle United fans City een koopclub noemden 😂
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:51
Dit artikel gaat over dar er geen speler is gekocht, mocht je het niet hebben gelezen. En City heeft in een periode van ongeveer 10 jaar +- 500 miljoen meer uitgegeven, terwijl United ook flink is begonnen met geld uitgeven. Een redelijk verschil dus alsnog. Dat City beter heeft ingekocht staat niet ter discussie.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 11:04
Ik heb het er over dat United de grootste koopclub aan het worden is. Ondanks dat er bijna niemand is aangetrokken hadden ze interesse in iedereen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
Interesse in meerdere verdedigers. Zo gek is dat niet, als de manager aangeeft een verdediger te willen toevoegen aan de selectie. Dan informeer je bij meerdere clubs voor de verdediger die interessant is, de rest wordt gedaan door de media die er een paar suggesties bovenop doen. Wat dat met een koopclub te maken heeft ontgaat mij een beetje.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
Ik heb het over lange termijn he? Snap je dat?
Vind ik leuk
donderdag 27 september 2018 om 22:50
Was het geen buitenspel en Manchester United had al gewonnen en hoefde niet aan de penalties?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws