'Manchester United met lege handen: Real Madrid wil niet meewerken aan recorddeal'

    'Manchester United met lege handen: Real Madrid wil niet meewerken aan recorddeal'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 09:17vr 10-08-2018 om 09:17

    Manchester United heeft tijdens de laatste dag van de Britse transfermarkt uit alle macht geprobeerd om de al weken durende zoektocht naar een centrale verdediger alsnog te voltooien. Toby Alderweireld, Jerome Boateng, Yerry Mina, Harry Maguire en Diego Godín kwamen echter geen van allen naar Old Trafford.

    Volgens Manchester Evening News waren The Mancunians nog het meest concreet voor Alderweireld. De club onderhandelde met Tottenham Hotspur, dat twee United-spelers wilde hebben in ruil voor de oud-Ajacied: naar verluidt ging het om Anthony Martial en Juan Mata. De deal tussen beide Premier League-grootmachten kwam echter niet van de grond. Daarnaast werd Boateng te blessuregevoelig gevonden en Mina en Maguire te duur. Godín lijkt de interesse vanuit Manchester vooral gebruikt te hebben om een beter contract bij Atlético Madrid af te dwingen.

    Manchester Evening News meldt bovendien dat de nummer twee van het vorige Premier League-seizoen nog een ultieme wanhoopspoging heeft gewaagd voor Real Madrid-stopper Raphaël Varane. De club zou 111 miljoen euro hebben geboden, waarmee de 25-jarige Fransman met afstand de duurste verdediger aller tijden zou zijn geworden. Real Madrid heeft het bod naar verluidt van tafel geveegd.

    Poll

    Is Varane 111 miljoen euro waard?

    (1835 stemmen)

    Plaats een reactie

    AjaxSnake +639
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
    Niemand wil onder Mourinho lijkt wel
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:30
    Denk dat het zo langzamerhand meer een kwestie van niet voor Utd willen spelen dan niet onder >vul maar in> trainer.

    Wazig beleid is al begonnen onder Ferguson, die nog snel even Van Persie mocht halen om kampioen te worden, maar alles at er daarna is gehaald, is gekocht om het kopen, niet omdat dat op dat moment de spelers waren die ze nodig hadden.

    En minstens 1 trainer en vrijwel alle speler zijn gehaald op basis van 1 goed seizoen en\of bij clubs een paar niveaus lager dan Utd.

    Het probleem daar is vooral Ed Woodward.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12509
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:44
    Deels eens maar heb Mourinho altijd verdedigd tot vorig seizoen. Het is niet om aan te gluren en alle creativiteit wordt buiten t elftal gelaten.. Terwijl t zon leuk team kan zijn met martial rashford sanchez lukaku pogba mata etc.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13521
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:57
    Ben ook geen fan van hem maar hij heeft zijn teams ook aantrekkelijk voetbal laten spelen in het verleden.
    Maar zodra hij geen vertrouwen heeft in zijn verdediging, komt de bus tevoorschijn en dat gaat uiteraard ten koste van aanvallers.

    Maar als je nou al 6 jaar lang met Phil Jones en Chris Smalling in het centrum en Valencia en Young op de vleugels loopt, gaat het mis in het transferbeleid.

    Want op basis van wat zijn Rojo, Darmian, Bailly, Blind en nog een paar aangetrokken (voor veel te veel geld)?
    Juist 1 goed seizoen bij Torino en Villareal of 1 opvallend WK (Rojo, Blind)

    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:25
    Iedereen lul maar wat, eindelijk iemand die ff wat zegt.. lijkt wel dat we een hoop trainer hier in de hebben... Porto, niemand verwacht Chelsea record gezet op thuis wedstrijden zonder te verliezen en bestolen van een champions door Barça, inter Milaan pakt hij weer een champions real Madrid na lange tijd weer in strijd zetten voor champions finales... hij is arogant hij is alles als hij een ja knikker was dan was het goed... en bij Mourinho gaat het om prestaties en verantwoordelijkheden het intereseert hem niet hoe goed je bent het gaat puur om discipline en dat hebben de meeste talenten NIET
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:46
    Dus..... even een tipje, iets met leestekens en spellingscontrole.... Dit kost best veel moeite om te begrijpen.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +455
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:41
    Geef de spelers ongelijk dan,die gast verziekt het spel maakt spelers gewoon kapot in aanvallend opzicht en je zal een ja knikker moeten zijn als je onder zijn toezicht moet spelen,jammer voor n club als MU .
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3804
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
    Varane is echt onderschat, niet voor niks dat ze hem niet weg laten gaan
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1522
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
    Eerder 111 voor varane, dan 80 voor van Dijk.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:55
    Eerder 40 voor Sallah dan 85 voor Lukaku.
    Eerder 13 voor Coutinho dan 32 voor Fellaini
    Etc.etc.....

    Wat is je punt? United en Mourinho zijn toch de big-spenders geweest in de afgelopen jaren?
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1522
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Dat ik vind, dat je beter Varane kan halen voor 111 miljoen, dan van Dijk voor 80 miljoen. Dat is mijn punt! En wat jij opnoemd is onzin
    Vind ik leuk
    TheMariner +3597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    Wat jij vindt is prima maar doet niet ter zaken. Ze kunnen bij United wel willen dat Varrane komt maar hij komt niet. Varrane zal gedacht hebben,: beter bij Real voor de prijzen dan bij United met hun lelijke voetbal.
    En wat vDijk met United of Varrane te maken heeft is mij een raadsel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
    Eindelijk voetballers die nee zeggen tegen het anti voetbal van Mourinho
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2867
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:22
    Als van dijk 80 mln waard is, is hij zeker 110 waard. Echt een van de beste momenteel. Heeft echt alles. Lengte, kracht, snelheid, voetballend vermogen, het vermogen om verdedigers uit te schakelen zonder overtredingen te maken. Snap wel dat real hem niet laat gaan
    Vind ik leuk
    Degraaf +17896
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:37
    Maar hij kan toch beter aanvallers uitschakelen dan verdedigers ;-)?
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2867
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:38
    Haha oeps foutje natuurlijk
    Vind ik leuk
    Degraaf +17896
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:39
    Dacht ik al wel.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21459
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:24
    Mourinho is wanhopiger dan mijn ex.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1056
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:24
    Persoonlijk vind ik hem op dit moment de beste verdediger ter wereld.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:25
    ManU en Mourinho maken een radeloze indruk. Hebben ongeveer op elke beschikbare verdediger geboden.

    Voorspelling: Mourinho haalt de kerst niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:25
    Echt zéér slecht aankoopbeleid daar bij Manchester U. Hoe krijg je het voor elkaar om niet eens één verdediger te halen?! Het zwakste punt bij ze. Ontslaan die TD!
    Vind ik leuk
    AVF-81 +81
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:39
    Die hebben ze niet eens een TD..
    de man die de transfers regelt is
    Ed Woodward en die is beter in sponsors binnenhalen dan spelers, Een TD is precies wat nodig is bij United die kan meteen beginnen met Mourinho te ontslaan maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren tenzij Mourinho er dit seizoen niks van bakt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:02
    Is Woodward geen TD?! WTF?!
    Dramatisch slechte zaak zeg. En hij en Mourinho lijken geen goede vrienden. Je kan zeggen dat Mourinho verdedigend speelt maar hij krijgt ook niet het juiste materiaal om de club terug te brengen op het niveau van Ferguson.
    Vind ik leuk
    Truth +3015
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:15
    Hallooooo !
    Hij heeft pogba , lindelöf , matic , ibra , fred , dolot , sanchez , mikhi toch gehaald of was dat de melkboer ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:59
    Allemaal niet van topniveau, behalve Zlatan
    Vind ik leuk
    Truth +3015
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
    Maar hij heeft ze toch gehaald of niet ? Dus hij moet nu niet kakken !
    Dat hij gewoon oprot net zoals van gaal met hun voetbal dat nergens optrekt ....United is de grootste club ter wereld en ze kunnen nauwelijks spelers halen aan wie ligt dat denk je ?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2611
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:27
    Lekker voor ze. Mourinho heeft al een nieuw team mogen kopen, als het nog niet voldoende is, moeten ze hun conclussie trekken en mensen gaan ontslaan.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:28
    Arme Jose......het ligt natuurlijk wel weer aan anderen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2940
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:31
    Wie wil daar nou voetballen bij zo een sukkel als trainer,alleen maar verdedigen en negatief..
    Die club staat met deze trainer stil.
    Vind ik leuk
    Rodajc +16038
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:35
    Beleid van lek me vestje.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:41
    Niemand wil nog onder Mourinho spelen. Martial luistert niet eens meer naar hem en kiest voor zn gezin Pogba lijkt er ook klaar mee, ja zelfs Blind gaat nog liever terug naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:43
    Iedereen is in principe onbetaalbaar, maar in de voetballerij willen ze perse met geld smijten om aan te tonen wie het sterkst is!
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:51
    Wauw, op deze manier word je als Mourinho en Man Utd ook wel voor lul gezet.
    Vind ik leuk
    navidos +113
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:59
    Mooi om te zien dat niemand meer onder mourinho wil spelen, dat was vroeger toch wel anders. Hoop dat United dit opgevallen is. Samen met mourinho kan ook Woodward de laan uit of als CFO aan de slag want transfers zijn niet voor hem.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    Truth +3015
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:13
    Spurs wouden martial en mata in ruil voor een verdediger met een 1 jarig contract ...zeg dan gewoon niet te koop ipv spelletjes te spelen !!
    Als United opduikt krijg je dergelijke situaties , jammer maar het is nu zo !
    En de jos zal mss nu begrijpen dat hij daar ook voor een groot stuk tussen zit
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1266
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:26
    In wanhoop doe je rare dingen.

    Vind ik leuk
    Spekholz +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:29
    Mina niet naar United maar wel naar Everton, waar zou dat aan liggen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:43
    Ik weet nog dat alle United fans City een koopclub noemden 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:51
    Dit artikel gaat over dar er geen speler is gekocht, mocht je het niet hebben gelezen. En City heeft in een periode van ongeveer 10 jaar +- 500 miljoen meer uitgegeven, terwijl United ook flink is begonnen met geld uitgeven. Een redelijk verschil dus alsnog. Dat City beter heeft ingekocht staat niet ter discussie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:04
    Ik heb het er over dat United de grootste koopclub aan het worden is. Ondanks dat er bijna niemand is aangetrokken hadden ze interesse in iedereen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:52
    Interesse in meerdere verdedigers. Zo gek is dat niet, als de manager aangeeft een verdediger te willen toevoegen aan de selectie. Dan informeer je bij meerdere clubs voor de verdediger die interessant is, de rest wordt gedaan door de media die er een paar suggesties bovenop doen. Wat dat met een koopclub te maken heeft ontgaat mij een beetje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:58
    Ik heb het over lange termijn he? Snap je dat?
    Vind ik leuk
    donderdag 27 september 2018 om 22:50
    Was het geen buitenspel en Manchester United had al gewonnen en hoefde niet aan de penalties?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws