Update: Everton bevestigt bijzondere last minute-transfer: Het is bijna rond

    Update: Everton bevestigt bijzondere last minute-transfer: "Het is bijna rond"

    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43

    De kans bestaat dat Everton een dag na het verstrijken van de Engelse transferdeadline nog een verdediger gaat presenteren. Kurt Zouma van Chelsea staat in de startblokken om op huurbasis de overstap te maken.

    Dat melden The Telegraph en The Daily Mail. Everton werd op de slotdag van de Engelse transferperiode nadrukkelijk in verband gebracht met Zouma. Luttele minuten voor de deadline leek de huurdeal rond te komen, maar Everton heeft tot op heden niets bevestigd.

    Everton diende wél net op tijd een inschrijvingsverzoek in bij de Engelse voetbalbond (FA). Dat zou kunnen betekenen dat directeur Marcel Brands nog bezig is met de afronding van de deal. Mogelijk wordt Zouma vrijdag alsnog gepresenteerd, ook al is de transfermarkt dicht.

    Zouma kan bij Chelsea niet rekenen op speelminuten. Vorig seizoen werd de Fransman (23) uitgeleend aan Stoke City, waarmee hij degradatie niet kon voorkomen. Everton versterkte zich op deadline day spectaculair met Bernard, Yerry Mina en André Gomes.

    Update 14.43: Everton is inderdaad nog bezig met de komst van Kurt Zouma. Marco Silva, manager van The Toffees, bevestigt dat vrijdag op een persconferentie. "Het is bijna rond", aldus Silva. Everton gaat Zouma tot het einde van het seizoen huren van Chelsea.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +26748
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:06
    Met mina en zouma heb je wel een geweldige centrum staan.

    Chapeau marcel.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6274
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:49
    LOL wut? Nee, die twee kunnen niet voetballen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:57
    Die hoeven niet te kunnen voetballen die moeten gewoon zagen
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6274
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:01
    Totdat die twee tegenover ontzettend behendige aanvallers staan, dan piepen ze wel anders in Liverpool.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    Het zijn ook niet de sloomste dus ik weet het niet ze hebben wel de behendigheid van een vrachtwagen maar ik denk dat geen probleem word. Maar we zullen zien!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:07
    Precies en ballen in 90min+ erin koppen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:13
    Ja daar zijn die gewoon voor nodig zoals je naam al zegt resultaat telt mnu of je mooi voetbal speelt haha
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:08
    Marcel in topvorm
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:09
    Everton gaat door marcel op de zuid amerikaanse tour. Leuke ploeg om te volgen dit jaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:31
    Mina en wie nog meer dan? Zouma en Digne uit Frankrijk en Gomes uit Portugal...?
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:34
    Richarlison en Bernard
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Richarlison ofc, Bernard die ken ik niet... Weet je of die wat kan?
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:40
    Bernard heeft het met Shakhtar heel goed gedaan in de CL en was één van de uitblinkers. Kleine snelle speler met een goed schot. Zeer goed aan de bal en kan een mannetje passeren. Richarlison begon heel goed bij Watford, maar raakt sinds November geen pepernoot meer. Blijft alsnog wel een prima speler voor Everton.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:48
    Is dat die Bernard die naar City ging? Dat was een gigantisch talent. Mooie aankopen van Brands!
    Vind ik leuk
    Big Nibba +385
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Nee, dat was Bernardo Silva
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:13
    Sorry maar hoe kan je Bernard vergissen met Bernardo Silva en waarom zou Bernardo nou naar Everton gaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:14
    Geeft niks hoor, hoef je geen sorry voor te zeggen
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Bernard is een kleine Braziliaan, benieuwd of hij het red in Engeland, ik gok dat het een sensatie word i.v.m. zijn snelheid en balbehandeling!
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:50
    Bernard gaat een revelatie worden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Beetje type Hazard als ik me niet vergis en die doen het vaak goed daar, als ze eenmaal aan het fysieke aspect zijn gewend.
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:02
    Dat zal idd de uitdaging worden voor hem, al verwacht ik dat hij zijn beperkte fysiek meer als voldoende gaat compenseren met zijn techniek. Deze jongen beschikt ook nog eens over een geweldig spelinzicht en verwacht dat hij als spelmaker gaat fungeren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:10
    Cool, thanks voor de info. Ben ook benieuwd of die Gomes het gaat redden. If so heeft Brands echt een topzomertje gehad!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09
    Richarlison gaat ook verrassen dit jaar denk ik
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:12
    Marcel denkt strooi wat
    Vind ik leuk
    remakil +4881
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:19
    Deadline day... elke transferperiode kijk ik mijn ogen weer uit, vanwege het paniekvoetbal bij de diverse clubs. Op de laatste dag moeten nog even snel wat spelers gehaald worden, alsof ze de weken er voor geen tijd hadden. Als je dan de bedragen ziet, die in blinde paniek betaald worden en de namen van sommige spelers er bij ziet, dan denk ik echt... wat een idioten!
    Vind ik leuk
    pos +8265
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Er zit tegenwoordig bij veel Engelse club echt geen enkel beleid meer achter. Gewoon van gekkigheid niet weten wat je met je geld moet doen lijkt het wel.
    Vind ik leuk
    M.J. +198
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:49
    Helaas moeten ze allemaal wel, als je een beleid opzet (Arsenal) krijg je net zo lang zo zoveel gezeik over je heen dat je vanzelf wel wat anders ga doen omdat je er geen kampioen mee word. Plus dat er zo godsgruwelijk veel geld in omgaat. Kijk naar Fulham, 114 miljoen uitgegeven in de hoop dat ze in de PL blijven. Nu vind ik zelf dat ze echt goed ingekocht hebben en denk dat best een verrassing kunnen worden dit jaar. Maar de verschillen zijn door het geld gewoon te groot worden, er is geen weg meer terug en zal alleen nog maar erger worden als er niks veranderd. Ja, de markt is nou eenmaal zo... Maar vind de regels in bijvoorbeeld America mbt NBA enz. echt super. zouden ze in europa met voetbal ook moeten doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
    Klopt, even voor de duidelijkheid: Clubs als united tikken 114 mio af voor een speler, een promovendus als Fulham tikt 114 mio neer voor meerdere versterkingen en Ajax wordt gezien als big spender met ongeveer 60 mio in Nederland.
    Vind ik leuk
    M.J. +198
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35
    Uiteraard zit daar een kern van waarheid in, maar het is ook niet helemaal eerlijk om Ajax en United te vergelijken met elkaar. Nou spoort er bij United al jaren niks van dat vooropgesteld. Maar kijk naar City een miljard er tegen aan en je word kampioen. Liverpool een paar honderd miljoen en je word 4de. dus nog een paar honderd en misschien word je ook kampioen. Met of zonder die 60mil uitgave van Ajax word er van hun wel altijd verwacht dat ze kampioen worden. Als je Ajax vergelijkt met de rest van de eredivisie zijn ze zeer zeker big spender. de middenmoot bij ons moeten het van transfers van max 1 miljoen hebben. promovendus van een paar ton. er zit gewoon zoveel meer geld in de PL dan de eredivisie dat je het niet met elkaar kan vergelijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Ik wil ook juist het tegenovergestelde doen van vergelijken, namelijk aangeven hoe getikt het in Engeland is.. Als een promovendus al 2 keer meer uitgeeft dan Ajax is er iets mis in de voetballerij toch?
    Vind ik leuk
    mcmodd +21513
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:44
    Ja, geef de lagere clubs de ‘first pick” en verdeel op die manier de kwaliteiten over de hele competitie. Helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    M.J. +198
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Voor in het voetbal word het lastig om met "first pick" systeem te werken. dan zou je moeten doorvoeren dat overal een jongeren team is tot 19 jaar en daarna MOET je naar de grote mannen competitie. omdat er in europa spelers overal vandaan worden gehaald zal dit lastig zijn. maar een salaris plafon van 80 miljoen per jaar lijkt mij een eerste goede stap. dan kom je er snel genoeg achter wie voor het geld ergens heen gaat onder het mom van "uitdaging" wat ze nu allemaal in china doen. Wil je echt bij die club voetballen neem je maar genoegen met een X bedrag wat over blijft.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21513
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:38
    OK, zeker als aanvulling.
    Vind ik leuk
    Spekholz +172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:48
    Goed werk heeft Brandsie verricht.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +164
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Everton word wel een te volgen club op deze manier! Prachtige namen voor Everton begrippen! Nu nog resultaat maar het begin is er! Chapeau Marcel!
    Vind ik leuk
    Bizzy +18675
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:48
    Zouma is een beest
    Vind ik leuk
    M.J. +198
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:52
    Voorheen was het een groot talent ja, tot dat hij erg ongelukkig terecht kwam en zijn knie de vernieling in hielp. Daarna heb ik hem niet meer echt zien uitblinken op het veld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:33
    Hmm... ik Weet echt niet wat iedereen ziet in die Mina hoor. Kan voor geen ene flikker mevoetballen. Bovendien vind ik hem ook erg lomp. Dat hij een paar ballen erin kopte maakt hem geen wereld speler naar mijn mening. Ook zouma vind ik geen topper. Maar goed. Tis beter dan wat ze hiervoor centraal hadden staan😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    mcmodd +21513
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:47
    Ik denk dat het beter is als je wacht totdat ze een paar wedstrijden hebben gespeeld. Ook de samenwerking onderling maakt het nodige uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:52
    Brands heeft idd aardig werk verricht, kijk uit na de eerste wedstrijd heerlijk Engeland trapt morgen al af! Te gek! Nieuwe seizoen nieuwe teams spelers helemaal zin in! En natuurlijk weer toto’s knallen! Veel succes mensen! En een goed weekend
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:01
    Goed centrum zo! Denk dat ze gwn gaan slopen met z’n tweeën. En het voetballende gedeelte meer aan de middenvelders en backs overlaten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Everton bevestigt bijzondere last minute-transfer: "Het is bijna rond"