'Nieuws uit Engeland: Brands bereikt akkoord met Chelsea over verdediger'

    'Nieuws uit Engeland: Brands bereikt akkoord met Chelsea over verdediger'

    donderdag 9 augustus 2018 om 16:44

    Everton lijkt zich op de valreep te versterken met Kurt Zouma. Dat meldt L'Equipe. Marcel Brands zou donderdag een akkoord hebben bereikt met Chelsea.

    Het is de bedoeling dat Zouma (22) tot het einde van het seizoen wordt gehuurd. Everton en Chelsea spraken deze week uitvoerig en zouden elkaar donderdag de hand hebben geschud. Helemaal zeker is de huurdeal nog niet: Brands is bezig aan een race tegen de klok, omdat de Engelse transfermarkt om 18.00 uur sluit.

    De komst van Zouma betekent niét automatisch dat er een streep gaat door de pogingen van Everton om Yerry Mina naar Goodison Park te halen. Het is volgens L'Equipe 'niet onmogelijk' dat Brands twee centrale verdedigers gaat contracteren. Mina schermt ook met belangstelling van Manchester United of Olympique Lyon.

    Chelsea kon Zouma overigens ook verkopen aan Manchester United, maar de Londense grootmacht ziet het niet zitten om zaken te doen met een directe concurrent.

    Plaats een reactie

    HJR +7446
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:47
    Brands is druk, zal voor morgen wel een snipperdag hebben genomen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26090
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:25
    Morgen moet hij alle adminstratie bijwerken.. Hij zal er een dagtaak aan hebben ;-) bezige bij geweest de afgelopen dagen!
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1256
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:51
    Brands heeft het maar druk..
    Vind ik leuk
    baku +792
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:52
    Hij is er wel goed mee bezig, meer vertrouwen in de aankopen deze zomer dan vorige zomer
    Vind ik leuk
    KOudman +384
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:54
    Betwijfel of hij beter dan Keane is. Vond hem geen uitblinker bij Stoke
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:57
    Brands koopt en koopt maar, maar het zijn allemaal niets zeggende spelers voor de PL. Nederlandse trainers of wie dan ook slagen niet in Engeland.

    Offtopic.
    Als ik dit schrijf dan is die achterlijke transfer periode gelukkig over 59 minuten beeindigd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:04
    Niets zeggende spelers, Kurt Zouma, Richarlison, Lucas Digne, Mina, Gomes, 3x Barcelona 1x Chelsea, 1x Watfort, ik denk dat jij je eens moet verdiepen, in de spelers voor je iets schrijft.

    Succes met Feyenoord dit seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:08
    We gaan het zien voetbal kenner.

    Maar bedankt dat je mij succes wenst met Feyenoord.
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:12
    Geen dank, het is juist leuk, als we niet allemaal voor dezelfde club zijn toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:15
    Dat is absoluut waar, maar voor welke club ben jij eigenlijk want dat kan ik niet zien in je profiel.
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:31
    PSV de voetbal hoofdstad van nl ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:39
    Voetbalhoofdstad???. ik herinner me nog afgelopen zaterdag de wedstrijd om die JC schaal. Maar dat is natuurlijk geen prijs volgens jou misschien........;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:32
    Goed kijken naar zn logo.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:37
    Verklaar je nader want mij zegt het niets.....;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:12
    Gomez, mina hebben nog niet getekend hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:13
    Gomez en mina hebben hun contract nog niet getekent !
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:58
    Topper die Brands, we missen hem nu al bij ons PSV.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1118
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:18
    Lijkt meer een gewichtheffer zeg!
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:41
    Zou een goede verdediger zijn om naast Mina te staan. Heb je gwn een goed betrouwbaar centraal duo. Ben alleen benieuwd of deze deal er nog komt...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nieuws uit Engeland: Brands bereikt akkoord met Chelsea over verdediger'