Real Madrid verhuurt miljoenenaankoop komend seizoen aan Real Sociedad

    Real Madrid verhuurt miljoenenaankoop komend seizoen aan Real Sociedad

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55vr 10-08-2018 om 15:55

    Real Madrid en Real Sociedad hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Theo Hernandez. Dat hebben beide clubs vrijdag laten weten via de officiële kanalen.

    In een verklaring laat de nummer twaalf van de Primera Divison van afgelopen seizoen weten met De Koninklijke een akkoord te hebben bereikt. Daarnaast is Sociedad het ook met Hernandez eens geworden over een overgang. Vrijdagochtend heeft de medische keuring plaatsgevonden, de officiële presentatie wordt de komende dagen verwacht.

    Theo Hernandez is het broertje van Lucas Hernandez, die afgelopen zomer met Frankrijk beslag legde op de wereldtitel. Hernandez maakte in de zomer van 2017 de gevoelige overstap van Atletico naar Real Madrid, dat 24 miljoen euro voor hem betaalde. Het afgelopen seizoen was Hernandez geen vaste waarde in de Spaanse hoofdstad. Hij kwam tot dertien optredens in de Primera Division. Komend seizoen mag hij bij Real Sociedad zijn kwaliteiten tonen.

    Plaats een reactie

    |Ajax| +1269
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Goede oplossing voor alle partijen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Like als je apollo haat
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05
    Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met ‘apollo’?
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1833
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:07
    Misschien een nog dommere vraag maar is het echt nodig dat hij 's morgens wakker wordt ?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:10
    Dat gaat me iets te ver, maar begint nu wel lichtelijk irritant te worden ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:07
    Youtuber
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:10
    En wat voor nut heeft het om dat een hele dag lang op een voetbalforum om te roepen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:18
    Niks het is een hype om op instagram likes te scoren maar hier ligt de leeftijd hoger (niet over mentale leeftijd gesproken want die ligt op deze site niet zo hoog) dus heeft het minder effect. Als je geïnteresseerd bent kan je naar Insta gaan en Joey Bravo, Appolojayz en Shitgepakt opzoeken. Maar raad het niet aan.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:23
    Ik bedank vriendelijk inderdaad ;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Dat is meer zijn niveau.
    Vind ik leuk
    Bartho +240
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05
    Was gewoon bij atlectico gebleven indertijd. Had je nu bij een topclub gespeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:26
    Mee eens, zou die nu dan nog wel de nummer 1 linksback van Frankrijk zijn? Of wordt dat Mendy?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:57
    Zijn broer Lucas Hernandez en Mendy zijn de twee voor de linksachter positie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:01
    Oh ja natuurlijk :| dacht aan Lucas inderdaad
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:13
    Zo’n speler had je aan een betere club moeten verhuren vind ik wel goed voor zijn ontwikkeling want daar heeft hij zeker weten speeltijd
    Vind ik leuk
    Luka123 +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:04
    Wel slim om deze jongen te verhuren. Komt ie toch nog aan z’n speelminuten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws