Van Bommel sluit meer PSV-aankopen niet uit: 'Dan willen we toeslaan'

    Van Bommel sluit meer PSV-aankopen niet uit: 'Dan willen we toeslaan'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 19:27vr 10-08-2018 om 19:27

    Mark van Bommel is er veel aan gelegen om de bepalende spelers van PSV te behouden. De trainer kan desondanks niet zeggen of de transferzomer van PSV voorbij is na de komst van Ryan Thomas.

    "Dat is een goede vraag. Er is altijd belangstelling voor onze spelers. Omdat wij goede spelers hebben", reageerde Van Bommel op de persconferentie op een vraag van de NOS. "Maar we zijn ook aan het kijken waar we ons kunnen versterken. Zoals andere clubs rondkijken, kijken wij ook rond. Als wij het nodig vinden en we komen een speler tegen die bij ons past, dan willen wij toeslaan. Dat hebben we nu ook gedaan (met Thomas, red.)."

    PSV moet een plan B hebben voor het geval er aanbiedingen komen voor de bepalende spelers, weet Van Bommel. "Ja, maar wij zijn nog steeds leidend daarin. Wij kunnen nee zeggen." Die luxe positie ten spijt, wordt concurrent Ajax door vrijwel alle Eredivisie-trainers als favoriet voor de landstitel gezien. "Laat ze dat maar denken. Dat maakt mij niet uit hoor. Dat is op basis van aankopen en dat heeft met geld te maken."

    PSV begint het seizoen zaterdag met een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    j-roen11 +1754
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:40
    Met die aankoop van die thomas is toch niet per definitie die mexicaan van de baan. In dat geval lach ik toch in mijn vuistje. Leuke speler voor de breedte maar lijkt me niets iets wat je kampioen gaat maken!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:47
    Ik hoop dat Thomas de bal in de kruising rost tegen jouw club :)
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1754
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08
    Ik hoop dat ook voor jou! Het liefst als mijn club met 3-0 voor staat. Overigens heeft hij dat al eerder gedaan die vlerk. Los daarvan kampioen worden kan je altijd. Het is zelfs feyenoord laatst eens gelukt dus er is altijd hoop 😉
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:38
    Wij weten wat kampioen worden betekent.
    PSV is nog altijd regerend kampioen.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1754
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:39
    Zeker en volkomen terecht! Gaat de discussie volgens mij ook niet over...
    Vind ik leuk
    Bullshit +1864
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:10
    Kampioen worden kan altijd en als het 4 jaar op rij niet lukt ga je gewoon 16 miljoen betalen voor een middelmatige speler omdat de paniek toe slaat.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1754
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:28
    Ook daar heb ik het niet over. Gaat er over dat Ryan Thomas op dit moment toch niet het middenveld van PSV kan dragen. Dat Ajax vier jaar geen kampioen is geworden weet ik. Maar daar gaat het even niet over. Erken overigens zelf dat PSV volkomen terecht de regerend kampioen is. Willen jullie soms per se over Ajax praten of wat is dat toch maar?
    Vind ik leuk
    Bullshit +1864
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:30
    Nee hoor, Ajax boeit me niet.
    Het gaat er mij over dat Thomas het middeveld niet hoeft te dragen maar dat hij voor dat geld een uitstekende aankoop is.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1754
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:35
    Wie zie jij dat dan wel doen? Daarom ging ik er vanuit dat ze die Mexicaan nog zouden oppikken. De rest lijken me werkpaarden. Muv die perreiro is een mooie voetballer. Maar denk ook een goed weervoetballer? Of denk je dat ze zo een serieuse gooi naar de titel kunnen doen? Zou zomaar kunnen hoor, maar betwijfel het.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:35]
    Vind ik leuk
    Bullshit +1864
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:51
    We gaan het zien, dat is het mooie aan voetbal.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1754
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:53
    Absoluut eens! Gun je in ieder geval een mooi seizoen. En op het einde ere wie ere toekomt dan maar 😉
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +525
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41
    Als Utrecht nou eens gaat denken dat PSV, ajax shirts draagt, dat scheelt al 40% inzet bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:45
    Huilie, huilie ze doen altijd extra z'n best tegen ons, niemand houd van ons boehoehoe....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:47
    Vandaar dat een Utrecht seizoen al geslaagd is als er gewonnen wordt van Ajax.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4697
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:55
    Je avatar spreekt wel een hoog calimero gehalte uit...🐣🐣
    Vind ik leuk
    Bullshit +1864
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:12
    Ach echt?
    Vind ik leuk
    Broekie +553
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41
    Laat ze maar lullen Mark. Eind van het seizoen sta jíj met de schaal. Team wint het altijd van individu.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:42
    Logisch dat je je ogen openhoudt voor mogelijk vertrekkende spelers en als je een buitenkansje kan pakken snap ik ook dat je dat doet, maar wat hij feitelijk zegt is dat dit in principe de selectie is en er dus niet gehoopt hoeft te worden op een dure aankoop zoals Guttierez.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:46
    Eendracht maakt macht, niet alleen knaken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:49
    Vraag mij af hoeveel slagkracht PSV heeft met bijna een lege bankrekening.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8473
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:54
    Hij is niet leeg, er wordt alleen geen €15 miljoen vrij gemaakt voor een dergelijke risicovolle aankoop. Afgelopen jaar zijn Lozano, Romero, Dumfries en Angelino gekocht. Bij elkaar ca €30 mio. Qua verkopen Propper, Locadia, Brenet en Arias. Bij elkaar ongeveer €40-45 miljoen. EL uitschakeling kostte ca €3-5 mio aan begrote inkomsten (maar scheelde ook wat kosten). Dat valt wel mee toch? Lijkt me dat we er prima voorstaan, maar dat wil niet zeggen dat we zomaar €15 mio gaan uitgeven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:55
    Hoeveel staat er dan precies op die bankrekening van PSV? En graag met aantoonbaar bewijs komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    15 miljoen voor die Mexicaan kunnen ze al niet eens betalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Willen en kunnen is totaal iets anders. En dan nu het gevraagde bewijs van hierboven in plaats van wat loze insinuaties jouwerzijds.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:49
    Als je het kunt betalen dan neem je toch die Mexicaan? Die was toch zo goed??
    Wat is jouw bewijs dat ze het WEL kunnen betalen ?En waar is jouw bewijs dat geld genoeg hebben dan?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:12
    Jij zegt in je eerste reactie dat PSV een lege bankrekening heeft. Bewijs dat eerst maar eens! En waar zeg ik dat PSV geld genoeg heeft. Je ziet dingen die er niet staan en je geeft reacties op basis van eigen aannames en zoals je ze zelf graag ziet. Hou het bij concrete feiten aub!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
    Jij hebt een aantal keren hier gezegd dat PSV geld genoeg heeft. Dus kom maar met bewijzen. Ze zullen altijd in de schaduw van Ajax staan hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:45
    Je ontwijkt mijn vraag wederom omdat je weet dat je liegt en nonsens lult hier. Vooral blijven doorgaan met je provocerende onzin, kleutertje! Ik heb hier nooit gezegd dat PSV genoeg geld heeft. Wel dat PSV meer transferinkomsten heeft binnen gehaald dan dat er transferuitgaven gedaan zijn dit boekjaar. Niemand hier, en dus jij al helemaal niet, weet hoe PSV er financieel voor staat en hoeveel geld PSV wil gaan uitgaven aan nieuwe spelers. En dat PSV dat in schaduw staat van Ajax is de laatste 4 jaar niet gebleken. Dommeriken en kleuters lachen om hen zelf..........
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    PSVFU +4697
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:56
    Niks leegs aan. Bekijk gewoon eerst even de jaarrekening voordat je bullshit verkondigd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:18
    we gaan niet honkballen toch?
    Vind ik leuk
    Nosje +1515
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:52
    We hebben geen middenvelder meer nodig. Mauro is de oplossing. Geweldig talent.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7594
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:54
    Zonder te narren, vrees ik 0-1 morgen avond.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:08
    Dat denk ik ook ja.......Heracles moet je niet onderschatten!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:19
    ze hebben een nieuwe duitse trainer de almeloers dus dat zou zo maar eens kunnen inderdaad
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:02
    PSV koopt als ze bijna gratis zijn
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3159
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:06
    Goed zo Mark, wij doen gewoon ons ding en staan straks weer op die kar.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:35
    Bolderkar ?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3159
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:39
    Ook goed, als het maar geen bus is waar kampioen op staat terwijl je 2de geworden bent.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:44
    Ach ja jullie zijn vaker 2e geworden dan Ajax dus een foutje kan gebeuren
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:10
    Volgens mij wil PSV dolgraag versterking maar kunnen ze de kwaliteit die ze denken nodig te hebben niet betalen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3159
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:30
    Nee, wij houden niet van onrust. Al die prima donna's en een scheef salarishuis past ons niet.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Heel goed, want dat is ook zo.
    Vind ik leuk
    Mari +10244
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:15
    Bommel denkt dat het met geld te maken heeft. Ik denk met kwaliteit.
    PSV heeft een goed team goede spelers, is kampioen en ze moeten dit jaar laten zien dat het niet aan Cocu heeft gelegen het soort voetbal dat is gespeeld. Dit jaar spelen voor het publiek, voor de fans met attractief spel.

    Ik ben trouwens wel benieuwd naar welke spelers er vraag is zoals hij aangeeft; immers als een buitenlandse club je speler echt wil, dan ben je hem kwijt
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1291
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:21
    Dan zou ik het gewoon proberen met rigo hendrix en Thomas op 10 perreiro of mauro en andsers ipv rigo gewoon lukassen tevens zijn laatste kans word het dit seizoen niks dan wieberen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3159
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:38
    Isi en Lukassen nu al wieberen. Wellicht Ramselaar ook.
    Obispo verhuren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:27
    BOMMEL THA BOMB !
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7035
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Zal de gemeente wel weer bijspringen, na Thomas is het geld alweer op.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3159
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:40
    Dat hopen we wel. Denk dat we ehhhhhhh nog wel iets voor ze hebben.
    Gebakken lucht.
    Oops nee, die is al jaren geleden vergeven aan de hoofdstedelingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:42
    Nog niet genoeg schoppers, naaiers en toneelspelers in huis van Bommel?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:34
    Koopclub ?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:38
    Denk dat Psv zichzelf overschat en dat ze er 100% zeker van zijn dat ze de CL halen dus veel geld maar mocht dat niet gebeuren heeft Psv een probleem
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:36
    Waar uit blijkt dat PSV er voor 100 procent zeker van is dat ze de Champions league gaan halen.
    Ik hoor de spelers daar niets over zeggen zoals bij Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:38
    Koosnaampje "Guti" alsof hij al bij PSV speelt... Hoop wel dat hij komt PSV heeft meer kwaliteit erbij nodig. Als PSV geen CL haalt dan ben ik voorlopig er helemaal klaar met Europees voetbal. Behalve ajax natuurlijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:45
    Ryan Thomas heeft afgelopen seizoen MAAR 1 keer gescoord en 3 assists.... topaankoop!
    Vind ik leuk
    BariAFCA +333
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:54
    Weinig geluiden over uitgaande transfers. Een extra aankoop zou zomaar kunnen, maar zie eerlijk gezegd geen belangrijke key spelers meer vertrekken. Isimat zie ik niet als key speler bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2019
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:11
    Ik zeg vertrouwen in TG/MvB & co 👍🏻
    Vind ik leuk
    Garnaal +365
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:18
    Wij maken ons niet druk in Eindhoven, wij halen spelers binnen met het oog op het team, sterker worden, elkaar aanvullen, samen strijden voor de schaal! In amsterdam worden blind en tadic binnengehaald als de grote verlossers. Lijkt me niet zo prettig, als duo dat hele legioen aan pionnetjes proberen naar voren te trekken. Kwaliteit is er absoluut daar, geen twijfel over mogelijk. De induviduen gaan alleen de strijd niet beslissen. Ik zie Thomas als een goede aanvulling, snel, technisch, kan bijzonder goed in het belang van het team spelen, andermans kwaliteiten laten excelleren. Zie je het voor je? Thomas met een steekie op Gaston, steekie op Lozano die hem moeiteloos op het voorhoofd van de Jong legt. Wordt een moooi seizoen jongens! Oja, Thomas is niet de enige middenvelder die wordt aangetrokken deze periode🤙🏻
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:22
    worden niet binnegehaald als verlossers. Ze worden binnengehaald als de ervaren spelers die in iedere linie ervaring moeten brengen. Ik zie het positief in, echter gedijt PSV goed bij een underdog positie...
    Vind ik leuk
    psv erwt +112
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:14
    zoet - dumfries - viergever - schwaab - angelino - hendrix - thomas/ramselaar - pereiro/mauro - bergwijn - de jong/romero - lozano.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:20
    Gaat een heel leuk seizoen worden! PSV gedijt goed bij een underdog rol
    Vind ik leuk