'Twente, Sparta en NEC krijgen nul op rekest bij aanvaller van competitiegenoot'

    'Twente, Sparta en NEC krijgen nul op rekest bij aanvaller van competitiegenoot'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:44

    FC Twente heeft tevergeefs een poging gewaagd voor Jonathan Okita. De 22-jarige vleugelaanvaller van MVV Maastricht zit niet te wachten op nog een seizoen in de Keuken Kampioen Divisie, meldt Twente Insite vrijdag.

    Niet alleen de Tukkers toonden belangstelling voor Okita. Ook de directe concurrenten Sparta en NEC informeerden bij de rechtsbuiten, die het afgelopen seizoen achttien keer scoorde en acht assists leverde. Daarmee was hij de clubtopscorer van MVV.

    Okita werd eerder deze zomer door MVV nog teruggezet naar het tweede elftal. Hij zag een droomtransfer naar CSKA Moskou afketsen op de vraagprijs. De Limburgers wilden één miljoen euro ontvangen en dat vonden de Russen te gortig. De Belg met een Duits paspoort wilde daarop niet meer voor MVV uitkomen, maar de kou is inmiddels enigszins uit de lucht gehaald.

    Okita heeft een contract tot medio 2019 bij MVV.

    Plaats een reactie

    Utrecht FC +968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:53
    Als hij slim heeft gaat hij gewoon naar Twente, en promoveert hij misschien naar de eredivisie want ik heb zo het gevoel dat de gemiddelde club uit de eredivisie ook niet op hem staat te wachten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Of hij gaat naar Sparta en promoveert misschien nar de eredivisie..Of NEC, of....
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3219
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:54
    Hoop nog wel op 3 aanvallers. Linksbuiten, rechtsbuiten en een centrumspits, deze jongen zou geweldig zijn geweest.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:58
    Dan hoop ik dat jullie voldoende geld kunnen vrijmaken. Als centrumspits onze Dessers?
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Gratis op te halen wat mij betreft
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3219
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Die wouden we vorig jaar hebben maar toen ging hij naar jullie en gingen wij voor Boere. Lijkt me een prima spits voor KkD niveau. Zit ook te wachten op een buitenspeler zoals Jordan Botaka.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:01
    Tannanr erin en Dessers in de verhuur? Twente of NAC maar doen ja
    Vind ik leuk
    Rk83 +65
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:40
    Ik zie een dessers wel bij fct maar wat zou hij kosten ? Of weer inzetten op een huurconstructie
    Vind ik leuk
    mcmodd +21326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:24
    Voor zes ton mag FCT Dessers hebben, bij promotie nog twee ton erbij. Is dat redelijk?
    Vind ik leuk
    Rk83 +65
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:35
    Haha zal ted van L even mailen
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1151
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:11
    Een spits en een buitenspeler moet erbij dan zijn we wel klaar.

    COTE.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:33
    3 buitenlanders waarschijnlijk om het vreemdelingen legioen aan te vullen.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3219
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:45
    Je kunt dus nog geen verwachtingspatroon scheppen over onze selectie. ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:54
    "Vangt bod"?

    http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=BOT%20VANGEN
    Vind ik leuk
    Streaker +3023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:59
    Ik dacht in eerste instantie aan: "Twente ontvangt bod".

    Lekker bezig Freek.
    Vind ik leuk
    JustH +13032
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:26
    Zal echt blij zijn, als de scholen weer gaan beginnen.
    Man man
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1122
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:54
    Jammer zou een mooie stap zijn voor hem.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3718
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:57
    Een miljoen, dat is wel extreem veel voor een speler van MVV lijkt mij. Deed het vorig jaar hartstikke goed natuurlijk. Zou voor MVV toch een meevaller zijn als hij nog een leuke zak geld oplevert.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:59
    Zou ook best kunnen spelen bij een subtopper eredivisie.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3718
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:08
    Zulke jongens zouden eigenlijk een leuke breedte versterking kunnen zijn voor pak hem beet PEC Zwolle of Willem II maar die hebben geen half miljoen over voor zo’n jongen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:21
    Terwijl hij dat wel waard is volgens mij. Denk aan de zes ton die Veerman opbracht, evenveel nut voor een club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:01
    MVV wilt nu ongeveer 500k voor hem. Ik hoop dat die blijft een geweldige speler.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3718
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:09
    Een mooi bedrag, maar Nederlandse clubs hebben amper geld. Voor MVV te hopen dat een buitenlandse club met een zak geld komt
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2360
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:08
    Cska wil geen miljoen betalen....lijkt me dat hij dan voor het 4e had moeten uitkomen....
    Vind ik leuk
    lwyrup +90
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:18
    En waarom wel de moeite nemen om een speler helemaal in de kelder van het Nederlandse voetbal te scouten maar er geen miljoentje voor over hebben? Als je hem dat niet waard vindt, kom er dan ook niet speciaal deze kant voor op zou ik denken. Kom alleen voor spelers met meerwaarde en betaal daar dan ook voor...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:18]
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 11:51
    Waarom "voor MVV"? Voor 18 doelpunten KKD-niveau kan ik me zo'n prijs wel voorstellen. Als hij de helft ook maakt op Eredivisie-niveau ...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3718
    zondag 12 augustus 2018 om 12:33
    Goals maken in KK divisie is geen garantie dat hij op een hoger niveau ook succesvol is.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 17:47
    Garanties zijn er nooit. Maar maak je ze in de KKD niet dan hoef je weinig in de eredivisie te verwachten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:01
    En het seizoen in de Premier League is 10 seconden geleden begonnen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15542
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:02
    Je kunt niet nóg een seizoen in de Keuken Kampioen Divisie spelen als die pas dit jaar bestaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:17
    Scherp
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Kom maar naar Roda :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:36
    Yup om MVV terug te pakken 😀😀
    Vind ik leuk
    Dj Storm +36
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:22
    Belg met Duits paspoort , hos moet ik dat interpreteren ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:39
    Hij kan beter naar Fc Utrecht komen spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 16:47
    Een Belg met een Duits paspoort moet gewoon in Limburg blijven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Twente, Sparta en NEC krijgen nul op rekest bij aanvaller van competitiegenoot'