Felle El Ahmadi ontkent berichtgeving: 'Stookt het vuur op en dat pik ik niet'

    Felle El Ahmadi ontkent berichtgeving: 'Stookt het vuur op en dat pik ik niet'

    donderdag 16 augustus 2018 om 07:56

    Karim El Ahmadi is niet te spreken over een verhaal in Voetbal International, waarin de bij Feyenoord vertrokken controleur genoemd wordt. Volgens VI wilde de Marokkaans international zijn contract in Rotterdam verlengen, maar vertrok hij naar het Saudische Al Ittihad, omdat er geen aanbieding van de stadionclub kwam.

    El Ahmadi ontkent deze berichtgeving echter ten stelligste. "Dat soort dingen stoken het vuur in deze fase op en dat pik ik niet", vertel hij aan De Telegraaf. De controleur benadrukt dat hij zelf heeft besloten om na negen jaar Feyenoord een nieuwe uitdaging te zoeken. "Ik ben Giovanni (van Bronckhorst, red.) en Martin van Geel juist ongelooflijk dankbaar dat zij hebben willen meewerken aan mijn vertrek. Ik heb alle seizoenen een uitstekende relatie met trainer en de 'td' gehad en we hebben alles doorgesproken." De Rotterdammers waren bereid om El Ahmadi, als dank voor bewezen diensten, transfervrij te laten gaan. "Dat zegt heel veel over de band tussen mij en Feyenoord."

    De ex-aanvoerder volgt zijn oude club nog steeds op de voet en zag hoe de regerend KNVB Beker-winnaar in één week tijd hard onderuitging tegen AS Trencin (4-0) en De Graafschap (2-0). El Ahmadi wil echter nog niet van een crisis spreken. "Mag Feyenoord niet overkomen. Dat is zo helder als wat. Maar kom zeg, één verkeerde week. Heb je enig idee hoe vaak ik met Feyenoord de afgelopen jaren dalen heb gekend?", aldus de controleur. "Het karakter van Feyenoord verdwijnt nooit. De club keert altijd terug."

    Lees ook: 'El Ahmadi wilde bij Feyenoord blijven; Van Geel deed nooit aanbieding'

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 08:01
    Superprof! Meest sympathieke mens wat ooit bij Feyenoord heeft gespeeld!
    Vind ik leuk
    Ehv-er +1061
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:04
    Vi kan dus nog dieper zakken! Ooit kon ik niet wachten tot hij in de bus viel.. nu lees ik die echt nooit meer
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:29
    Heb 15 jaar geleden mijn abonnement opgezegd en heb het nooit gemist. Kan ik echt iedereen aanraden.
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:31
    Martijn heeft idd wel wat uit te leggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:35
    Hij mag fout op fout blijven maken van VI. Maar zelf zijn ze o zo kritisch op anderen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:40
    Het was een erg vreemd verhaal van VI. Zo vreemd dat ik graag uitleg hoor. Want dit is zo'n blad onwaardig. Ik vind hem fc rijnmond eigenlijk wel goed overkomen. De media hebben het tegenwoordig zwaar door alle social media maar dat is geen excuus om zo 'n vreemd verhaal de wereld in te slingeren
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:44
    Het is echt niet de 1e keer.

    Wat hij normaal gesproken zegt, dat blijft een persoonlijke mening. Daar kun je het mee onens zijn.

    Maar hij verdraait elk feitje, steeds naar het negatieve toe. En daar word ik moe van.
    Als een speler voor 5 miljoen verkocht word, dan maakt hij er 3,5 miljoen van.
    Wat is dat nou steeds voor een onzin?
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:06
    Dat soort details weet ik echt niet. De steeds afwijkende bedragen is bij veel clubs het geval. En in bijvoorbeeld F1 weet je ook nauwelijks wat je kan vertrouwen. Misschien de druk van primeurs. Het is jammer dat het niveau zo gedaald is. Vi was een icoon. En dan mag je me verwachten dan steeds verdraaide feiten
    Vind ik leuk
    Koeroe +12628
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:35
    Hij is al jaren persona non grata bij Feyenoord en denkt inside bronnen te hebben die er niet bestaan
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:10
    Ik vond de reden van zijn verbanning niet sterk. Maar VI had daarna een andere medewerker moeten sturen. Met een boycot is het lastig te werken. Toch ben ik benieuwd of hij hierop terugkomt
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1019
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:33
    Sommige stukken zijn vaak geschreven als een club een mindere periode heeft. Dan weet je vaak al, dat het onzin is. Hetzelfde geldt voor Ten Hag de afgelopen week, maar de media weet ook, dat je mensen hebt die alles geloven.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10756
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:37
    Krabbendan wat een ongelooflijk jeukpersoon is dat, blijven boycotten die gast.
    Wat een toffe reactie van Karim, zoals je van hem zou verwachten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:07
    De enige onzin afgelopen week door Ten Hag was zijn eigen opstelling.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1019
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:50
    Of de instelling van de spelers.
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:46
    Het motiveren en zorgen voor de juiste instelling is ook de verantwoordelijkheid van de coach. Een echte linksback of een centrale verdediger als linksback maakt een hoop uit. Klaas Jan of Kaj maakt een hoop uit. Dat werkt ook door naar de instelling
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:32
    Jij moet bij VI gaan werken.
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:13
    Ik kan uit vele mediabedrijven kiezen. Niemand begrijp roulatie keuze
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:17
    Nou, dan hebben die vele mediabedrijven er bijzonder weinig verstand van. Het is namelijk relatief makkelijk te begrijpen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:23
    Of hij overschat zichzelf. Het resultaat was in ieder geval bedroevend
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:28
    Wie overschat zichzelf?
    Ja, dat was het ook. Neemt niet weg dat de keuzes begrijpelijk waren. Luik was gewoon de belangrijkste wedstrijd van de twee.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    plein19 +2330
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:41
    Ten Hag noemt ze gelijkwaardige selectiespelers. 16 spelers. Ik kom niet verder dan 13. Er komen nog 2 wedstrijden met hetzelfde belang. Als die ook gelijk eindigen dan is de competitie al meteen een lastige klus
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:46
    Oke, dus dan overschat hij de spelers en niet zichzelf?
    Ja, dat is zo. Dit alles maakt de keuzes tegen Heracles overigens niet moeilijker te begrijpen.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5053
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:51
    Wat is dat ook weer de VI
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2870
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:53
    Mooi reactie van El-Ahmadi over de continue leugenstroom die Krabbendam over Feyenoord uitkotst
    Vind ik leuk
    Obl93 +2421
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:20
    Ja het is echt heel diep gezakt de laatste jaren, eigenlijk sinds Derksen weg is als hoofdredacteur.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:11
    Zeker mooi dat hoj dat zegt !!! Jij bent vast geen feyenoord supporter denk ik ??
    Vind ik leuk
    Ehv-er +1061
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:24
    Omdat?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:43
    Ben het niet mee eens hoor (en gelukkig mag dit van jou). De meest sympathieke speler van Fey. is nog steeds Wim Jansen. Origineel waar hoor.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7201
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:02
    Goed zo, aanpakken die bs berichten!
    Vind ik leuk
    Maxidi +3739
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:02
    Het modder gooien is begonnen... Bye bye Gio... Bedankt voor kampioenschap Beker en JC-schaal.
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:02
    Zo zie je maar wat media kan veroorzaken met nep nieuws....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:27
    clicks en ad-inkomsten?
    Vind ik leuk
    tremere +691
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:05
    Stemmingmakerij?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:11
    Stemmingmakerij = traffic = reacties = content = google ranking = interessant voor adverteerders.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:02
    Als dank iemand transfervrij laten gaan.
    Is al net zo ongeloofwaardig als de lage trnansfersommen voor een Arias als bedankje.

    Die lui denken echt dat de supporterschare bestaat uit enkel kleuters.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:07
    13 miljoen voor Arias met een 1 jaar contract vindt ik niet laag .Wat is daar een bedankje aan?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:10
    Dat bedoel ik.
    Hetzelfde verhaal zond men de wereld in rondom Moreno vorig jaar.
    'Hij mag vertrekken als
    Bedankje'. Onzin dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:12
    En jij weet wat er besproken voor zijn aanstelling?Kan ook zijn dat het zo was afgesproken.Miss als de club er niet aan meewerkte was ie niet gekomen.Maar is je mening nu op Arias gericht of Moreno?Want je springt van hak op de tak.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:57
    Bij beide werd gesteld 'we kunnen het hem dus...'.
    Weinig hak op tak verhaal. Gewoon meer van hetzelfde.
    Kan best zijn dat dit besproken was bij zijn aanstelling. Heb het dan niet over gunnen, maar over gemaakte afspraken.
    Vind ik leuk
    Groen +1557
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:24
    Als het onzin was had El Ahmadi gewoon zijn mond gehouden nu.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:13
    Bij feyenoord bestaan de supporters wel uit kleuters ... schitterende club en supporters maar alleen begrijp ik niet dat van hanegem zo populair bij feyenoord is .... iedereen kan toch zien dat dat de meest schijnheilige persoon uit de voetballerij is
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:15
    En waar baseer jij dat op als ik vragen mag?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:19
    Serieus ??? Advocaat belachelijk gemaakt terwijl een assistent altijd zijn hoofd trainer moet steunen ... bij f c utrecht 3 !! Assistenten laten ontslaan en huilend tegen hun zeggen dat dit niet door hem kwam .. altijd vriendjes voortekken ... feyenoord clasie aanpraten want dat is z on geweldenaar .. alleen maar omdat het zijn vriendje is en niet om feyenoord te helpen ... altijd jaloers op mensen met wie het goed gaat .. het boek van vd meyde was een schande ( verkocht heel goed ) maar toen hem werd gevraagd waarom het een svhande was wist hij het niet omdat hij het niet had gelezen ... en zelfs jan boskamp die je nooit hebt kunnen betrappen op een slecht woord over iemand belachelijk maken omdat hin te populair is
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:21
    Nou nou sterke argumenten,denk als je het voetbal al langer volgt dat dit wat jij opsomt overal gebeurd,niets geks dus
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:24
    Als je 3 assistenten laat ontslaan en dan huilend tegen hun zegt dat jij dit niet gewild hebt vind jij dus normaal ????
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:38
    En jij denkt echt dat zoiets maar bij een club gebeurd?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10756
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:10
    Dat kan best.
    Je ontslaat ze omdat ze slecht werk leveren , dat had je liever niet gedaan omdat je het misschien wel fijne gasten vind. Eigenlijk is dat precies het tegenovergestelde van schijnheilig toch.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:37
    Wel bep want van hanegem kwam van loen tegen en zei huilend dat hij er niets mee te maken had terwijl hij het wilde !!! Dat is toch schijnheilig en laagste wat je kunt doen ... feyenoord is voor mij nogmaals recht voor zijn raap en van hanegem is het tegenover gestelde
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:40
    Dus als er meerdere mensen schijnheilig zijn is het okay? Dat verklaart een hoop...
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:10
    Juist bijlmer boy !!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:54
    Dat is jou conclusie
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:58
    Dat is wat jij aangeeft..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:19
    Je snapt t dus duidelijk echt niet.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:00
    Jij bedoelt ik...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:33
    VP doe eens wat aan deze haatzaaiende kleuter....
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:34
    Wat bedoel l je nou met haatzaaier barry ??
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:32
    Wil net zeggen,is geen haatzaaierij.We verschillen gewoon van mening dat kan toch
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:21
    Je hebt vast niet alles gelezen dat die randfiguur vandaag gepost heeft.... regelrechte haatzaaierij is dat!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:36
    Nee dat zou kunnen,maar hier zegt ie weinig verkeerd
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:31
    Ik dacht toch echt dat je Sjakie Swart bedoelde???
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:32
    Sjakie schitterende kerel en van feyenoord boskamp .. boskamp zou bij feyenoord op handen gedragen moeten worden en niet van hanegem , bovendien een zeeuw !!!!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:32

    Met je zuigende teksten.... haatzaaier!
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:33
    Haarzaaier ?? Helemaal niet zeg toch dat feyenoord in weze de mooiste supporters zijn alleen niet de slimste
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:33]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:44
    Ja.... ga jij maar lekker haar zaaien. Idioot.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1296
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:24
    Nou nou barry waarom nou schelden ouwe dibbes
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13234
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:05
    Één week wordt één maand, één maand wordt één jaar en voor je het weet ben je weer 16 jaar verder he ;-p
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:08
    Of 4 jaar:):):)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13234
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:10
    ...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:29
    Au xD
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:06
    Zo zie je maar dat er mensen zijn in de media die voor onrust willen zorgen...om maar wat te kunnen schrijven.... VOETBALPRIMEUR doet net zo hard mee door niet hun bron te controleren en alles klakkeloos te copy pasten
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:38
    Oei, niet dat jij ook zo bent hoor, maar nu het om Feyenoord gaat is het wel opruien of tenminste alleen copy paste zonder vooronderzoek van VP, en als het over Twente gaat is het wel waar wat VP schrijft.
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:07
    Er was een tijd dat de clubwatcher van VI van Feyenoord (en ook Ajax) goed geïnformeerd was van binnenuit de club.

    Dat is al een tijdje niet het geval en sindsdien wordt er heel veel gespeculeerd. Dat is een zeer gênante manier van journalistiek bedrijven en een voetbalweekblad onwaardig.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:12
    Ik zie weinig speculatiefs in het verhaal rondom el ahmadi. Als een club je gratis laat gaan 'als bedankje', klopt het toch dat ze je willen laten lopen?

    In de situatie van Feyenoord ook niet zo gek. Die gast wordt wat ouder, ze wilden heel graag Clasie halen en konden beide waarschijnlijk niet betalen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5054
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:16
    en dan heb jij het over kleuters?
    Beetje beter je best doen en je kunt het allemaal begrijpen.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:17
    Je snapt er niet heel veel van, uit jouw reactie te zien....
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:28
    Maar als ze je willen laten lopen betekent het nog niet dat de speler juist graag had willen blijven? Krabbendam zegt juist stellig van wel. Op basis waarvan?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:03
    Als ie zou zeggen hoe ie daarbij komt, verliest ie zn bron natuurlijk.

    Zelfs na de woorden van El Ahmadi is het niet ondenkbaar dat van Geel heeft gezegd; joh je mag best uitkijken naar een andere club want jouw salaris kunnen we niet ophoesten.
    Waarna de speler idd zelf besloot te vertrekken..

    Hij zegt dan ook niet dat hij niet wilde verlengen. Hij zegt alleen dat ie zelf de keuze maakte te vertrekken.

    En gezien zijn redelijk pissige reactie kan ik me voorstellen dat Krabbendam dus toch wel een gevoelige en juiste snaar raakte...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:06
    Je doet hetzelfde als Krabbendam, Arie. Speculeren. Verschil is wel dat hij journalist is en jij het doet op een forum.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:09
    Ik speculeer idd. Maar wat ik hier schrijf is heel goed mogelijk. Zojuist vroeg je niet voor niet op basis waarvan krabbendam dit stelde. Ik verwacht dat ie het best stelt op basis van een bron. Zoals alle clubwatchers dat doen.

    Als iemand 'als dank voor bewezen diensten' als argument gebruikt, weet je toch direct dat dit een halve waarheid betreft? Er is toch niemand die dat voor zoete koek neemt mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:14
    Gezien het feit dat dit Feyenoord beter af zou zijn geweest met El Ahmadi dan met Clasie, lijkt het me logischer dat El Ahmadi nog een leuke financiële stap wilde maken dan dat Feyenoord van hem af wilde.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:17
    Kijk, en dat is nu dus minstens zo speculatief.
    El Ahmadi liep op leeftijd. Ik kan me voorstellen dat Feyenoord dacht; wij halen Clasie. Jonger dan el ahmadi. En wellicht nog goedkoper ook.
    Vind ik geheel geen slechte gedachte.

    'Beter af' is achteraf praten en moet trouwens ook maar blijken. Sportief tot op heden wel. Financieel weten we niet en sportief op langere termijn weten we ook niet.

    Dus nogmaals; het verhaal van Krabbendam kan nog steeds best op waarheid berusten. Ik zou het iig helemaal niet gek vinden wanneer Feyenoord van een te dure el ahmadi afgewild had om vervolgens Clasie te halen.
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:20
    Als je dat vergelijkbaar speculeren vindt dan is dit zonde van onze tijd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:58
    Haha, sterk argument. Slappe hap :-)
    Maar geloof er vooral in dat het hem gegund werd voor bewezen diensten haha.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:52
    Heeft niets met slappe hap te maken maar vooral met doelloosheid van deze discussie.

    Jij bent er van overtuigd dat El Ahmadi liegt.

    Ik denk juist dat het probleem bij Krabbendam zit die ik al jaren volg via het blad en via tv bij oa Fox op maandag maar ook weleens terugkijk op tv Rijnmond als ik er via sociale media op word geattendeerd. Zijn ingangen bij de club zijn in de jaren duidelijk veranderd.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:06
    Pardon? Ik zeg nergens dat El Ahmadi liegt.
    Ik zei juist dat zijn waarheid in deze prima samengaat met die van Krabbendam.

    En hoe naief ben je om te denken dat Krabbendam iets als dit wel even verzint. Dan verlies je dus je complete geloofwaardigheid bij het bestuur en de leiding van de club. Gek genoeg wordt Krabbendam gewoon nog in staat gesteld te spreken met de spelers daar.

    Nogmaals. T is complete slappe hap om te denken dat een speler gratis weg mag als bedankje. Dat is óf gelogen óf, en dat is waarschijnlijker, slechts een klein stukje van het verhaal.
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:22
    Pardon? El Ahmadi trekt fel van leer tegen het journalistieke werk van Krabbendam. Daar is deze hele discussie om begonnen, Arie.

    “En hoe naief ben je om te denken dat Krabbendam iets als dit wel even verzint. Dan verlies je dus je complete geloofwaardigheid bij het bestuur en de leiding van de club. Gek genoeg wordt Krabbendam gewoon nog in staat gesteld te spreken met de spelers daar.”

    Als hij op dit moment met ze mag spreken is dat net na een langere tijd dat hij dat juist níet mocht. Juist vanwege de onzin die hij publiceerde.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:36
    Hij trekt zeker fel van leer. Maar dat zegt toch niet dat het niet waar is wat Krabbendam verkondigt? Het zegt dat El Ahmadi het niet oké vindt wat er is verkondigd.
    Journalisten verkondigen vrijwel nooit leugens of iets dat compleet zelf verzonnen is. Zeker niet lui als deze, want dan zetten ze zichzelf compleet voor schut.
    Wel geven journalisten, zie de Telegraaf luitjes, zelf steeds meer betekenis aan iets dat ze zien, horen of lezen. En daar wringt dikwijls de schoen. Ook VI doet daar enorm aan mee en dat is precies de reden dat ik het blad helemaal niet zo interessant meer vind. Om dezelfde reden vind ik het RTL nieuws waardeloos.

    Ja het is speculatief, maar ik acht het erg geloofwaardig dat Feyenoord gewoon deftig heeft uitgelegd dat ze Karim niet meer kunnen betalen waarop Karim zei; prima, ik heb opties elders. Dus werkt Feyenoord mee. En kan Karim alsnog zeggen dat ie zelf heeft gekozen om te vertrekken.

    Iemand laten vertrekken als vriendendienst bestaat gewoon niet.
    Een nieuwe uitdaging zoeken en dan terechtkomen waar hij is terechtgekomen bestaat ook niet. Meewerken aan een vertrek (waar Karim dankbaar voor is:-)) als je contract toch al afloopt slaat natuurlijk ook nergens op.

    Krabbendam heeft altijd mogen spreken met de spelers van Feyenoord. Een paar jaar geleden is er een boycot vanuit de spelers zelf geweest. Een heel ander iets als 'niet mogen'. Dat was trouwens niet alleen maar vanwege onzin. Maar ook omdat hij afspraken niet nakwam.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 14:36]
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:51
    Niet mogen ja, na afspraken tussen spelers en directie. Individuele spelers hadden vaak geen probleem met hem en gaven ook gewoon interviews nadat ze kort na de boycot een transfer maakten...

    En de basis daarbij was de onbetrouwbaarheid van Krabbendam. Zowel in afspraken naar spelers en bestuur, als naar het publiek.

    En die boycot heeft nog heel lang geduurd. Geen idee of (en in dat geval wanneer) dat weer is opgeheven. En dat zegt veel over de journalist in dit geval.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:34
    Jij begrijpt het.... Arie.... matig gedrag van je.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:04
    Eh? Matig gedrag? Je kan t niet hebben dat iemand anders het over jouw clubje heeft of zo?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:05
    Nou Arie.... het is meer de manier waarop je dat nu doet....

    Dat heb je toch niet nodig? Zo praat ik toch ook niet over jouw clubje....
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:07
    Wat zeg ik hier nu voor geks dan? Ik maak ze nergens belachelijk.

    Je zal toch zelf ook wel begrijpen dat er geen club in de wereld is die een speler gratis weg laat gaan puur als dank voor bewezen diensten? Zo naïef ben je toch niet mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:09
    Je hebt goed opgelet Arie.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40981
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:09
    Ah dr komen vragen over de inhoud en meneer haakt af.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5270
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:49
    Komt ook omdat clubs helemaal geen openheid meer willen geven in het tijdperk van de "alternatieve" feiten word de.media als maffia.weggezet en moeten we maar iedereen vertrouwen behalve de media.

    Ja mooi verhaal.....
    Vind ik leuk
    2cents +56803
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:03
    Er zijn nog media met goede lijntjes, dat zie je duidelijk terug in de diverse berichtgeving.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:08
    vI is al naar de klote sinds Johan Derksen daar weg is
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:11
    Jammer voor Feyenoord dat hij weg is. Ik denk dat hij veel waardevoller was dan menigeen denkt.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1396
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:13
    Koning Karim.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1333
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:24
    Hier kan ik nou echt van genieten. Iedereen gewoon weer lekker bekkie dicht en rustig vertrouwen houden. Zo slecht is de selectie echt niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:29
    Ach ja,sinds derksen weg is schrijven ze maar wat.

    Dat blad moet ook vol......
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:31]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:09
    Derksen is een irritant ventje, maar ik heb wel het idee dat hij zijn bronnen kende en controleerde.
    Vind ik leuk
    COYG +6223
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:30
    Dit is nu al de zoveelste keer dat VI (Krabbendam) onrust loopt te stoken. Alleen als het AD iets zegt over Feyenoord geloof ik het. Behalve de opstellingen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:39
    Als hij gaat, wordt het gegarandeerd voor een miljoen of 6, waar hij als psv-er of Ajacied minimaal 15 miljoen zou opleveren. Dat is het overwegen waard om hem te houden lijkt mij :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:39
    En het bleef akelig stil op de VI twitter en website.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:40
    Reageren op roddels maakt ze waarheid!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:54
    Het gerucht gaat dat jij niet goed bij je hoofd bent
    Vind ik leuk
    Romo +889
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:55
    Ook hier werd dit klakkeloos overgenomen.
    Blijkt maar weer dat ze bij de VI en al die praatprogramma s totaal geen notie hebben van wat er speelt
    En niks meer zijn dan een stel roddelnichten
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    Hiha +69
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:55
    Vi is het RTL boulevard onder de voetbalbladen 👎🏻
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:58
    Wel diep triest dat zo’n blad zo slecht is geworden...
    Ook de wekelijkse spelersrapporten slaan nergens op!
    Vind ik leuk
    Mari +9487
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:59
    Wat ik mis in dit artikel is de sneer.
    Er staat weliswaar: de Marokkaanse international, maar zoals er altijd bij Zyech staat: de Marokkaan (die Nederlander) is, dat ontbreekt.
    Raar of toch niet?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:01
    Lees je mee, Krabbendam?
    Vind ik leuk
    Steven77 +221
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:01
    Krabbenlul heeft geen inside info. Nooit gehad ook. Nepjournalist.
    Vind ik leuk
    The Genius +3357
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:08
    Waar zijn die gasten nu die roepen Martin van geel is een onbekwaam omdat hij el ahmadi geen contractverlenging heeft gegeven?!
    Vind ik leuk
    ronnieb +540
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:16
    Dus dat hele artikel van de VI was gewoon uit de duim gezogen. Vreemd voor zo'n blad. Vilhena mag gewoon weg voor het juiste bedrag en Ahmadi is in goed overleg vertrokken. Het siert MvG enorm niet te reageren op deze leugens. Zeer sterk.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1229
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:40
    Verzonnen nieuws, keihard aanpakken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:56
    Krabbendam is gewoon pissed dat hij sinds 2015 door Feyenoord wordt geboycot vanwege allerlei leugenachtige verhalen. Dus gooit hij er nog maar een schepje bovenop met nog meer nepnieuws. Wellicht kan hij gaan werken bij de fabeltjeskrant? Oh wacht..
    Vind ik leuk
    kees ee +607
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:32
    . . hij hoopt zo nog 's bij de fabeltjeskrant, in amsterdam of bij de knvb terecht te komen ?? 't schijnt dat ze daar zulke verhalen erg op prijs stellen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:57
    Dit stookgedrag verwacht je van de Telegraaf en njet van VI.
    Vind ik leuk
    kees ee +607
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:43
    . . zulke verhalen dient de nederlandse sportpers nou eenmaal op om andere dan amsterdamse club(s), personen in het diskrediet te brengen !?
    Vind ik leuk
    Ray1980 +1
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:45
    Topper!!!!
    Vind ik leuk
    Leozao +4298
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:55
    El Ahmadi: eentje die je er wel bij kunt hebben!
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:25
    Ik heb het al vaker gezegd, en ik ben geen wereld wonder hoor, de media probeert Feyenoord de stront in te duwen voor nieuws. Ze maken nieuws, VI en het AD lopen daarin voorop. Jammer dat ze daarbij onwaarheden gebruiken en in het geval stadion alleen tegenstanders citeren en om info vragen.
    Vind ik leuk
    kees ee +607
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:27
    voila, . . de werkwijze van de gehele nederlandse sportpers, vi, ad en npo lopen voorop, . . ze "dienen" het (grote) geld !?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:52
    Dit geloof ik eerder dan VI
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:38
    Wat een naar volk werkt er toch bij de media. Aasgieren zijn het.... ergens loopt het niet lekker en... olie op het vuur.

    Vind ik leuk
    Smithsonian +32040
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:44
    Vi= niets meer.
    Vind ik leuk
    isaa +14
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:47
    Wat een prof
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:25
    dank je karim zeg die bloedzuigers de waarheid maar het ga je goed
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:09
    Hoe komt zo'n bericht dan in de wereld?
    Zoek eens uit wie die journalist was en noem de naam, dan spugen we die uit. VI had ooit een naam hoog te houden.

    Ik ga gelijk Wilfred Genee bellen, die vent moet ontslagen worden. Je moet niet een bericht opschrijven waar je van 'horen zeggen' aangekomen bent.

    Overigens mooi dat El Ahmadi nog zulke mooie gevoelens voor Feijenoord heeft, top.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:06
    Krabbedam of een van die andere Gieren , geen Vi en geen AD meer kopen! Ik lig niet, laat ze maar merken dat we eerlijk nieuws willen. Ik ben voor kamer vragen, klinkt gek maar hier worden hele volksstammen in de maling genomen voor een oplage en gewoon geld dus..... oplichting is dat.
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:09
    Ooit was ook journalist een respectabel beroep, nu willen ze uitspraken ontlokken, rotzooi trappen.
    Maar ooit was ook politicus een respectabel beroep... dus of je daar hulp gaat krijgen... maar ik help het je hopen.

    Wij hebben hier in Leeuwarden een journalist die snapt dat hij ook eet uit de ruif van Cambuur. Hij is soms best kritisch maar zeikt niemand af, hij respecteert zijn gesprekspartner, zo kan het ook.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws