'Slecht nieuws voor Van der Sar: Manchester United volgt twee topkandidaten'

    'Slecht nieuws voor Van der Sar: Manchester United volgt twee topkandidaten'

    donderdag 16 augustus 2018 om 08:27

    Manchester United heeft twee kandidaten op het oog voor de nieuwe functie van technisch directeur, meldt Sky Sports donderdagochtend. Dan Ashworth en Paul Mitchell, momenteel werkzaam voor respectievelijk de Engelse voetbalbond en RB Leipzig, lijken de belangrijkste kandidaten.

    Ashworth is sinds 2012 in dienst van de FA en heeft sindsdien een prima reputatie opgebouwd binnen de voetbalwereld. Dat de vertegenwoordigende Engelse jeugdelftallen de laatste jaren volop EK's en WK's hebben gewonnen, wordt grotendeels op het conto van de 47-jarige Brit geschreven. Ashworth staat naar verluidt ook in de belangstelling van Chelsea. Mitchell was in het recente verleden actief bij Southampton en Tottenham Hotspur, waar hij indruk maakte met het afsluiten van relatief goedkope transfers, zoals die van Sadio Mané, Toby Alderweireld en Dele Alli.

    The Independent meldde eerder deze week nog dat Edwin van der Sar op het lijstje met kandidaten staat. Ook Sky Sports noemt de naam van de Ajax-directeur, wiens werk in Amsterdam 'niet onopgemerkt is gebleven'. De oud-doelman van The Mancunians lijkt echter niet de belangrijkste gegadigde voor de functie op Old Trafford. Ook de namen van Roma-directeur Monchi en Juventus-directeur Fabio Paratici doen de ronde in de wandelgangen.

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 08:30
    'Slecht nieuws voor Ajax: Manchester United volgt twee topkandidaten.'
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:32
    Tja anders waren ze wel van één van de twee directeuren af geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:35
    Af geweest ontsla lekker die flapdrollen bij jullie en laat onze godenzonen met rust!
    Vind ik leuk
    Futjebal +2006
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:33
    Waar is de naam " godenzonen" eigenlijk op gebaseerd?.... kan iemand dat ,mij , uitleggen?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:14
    Ajax is afgeleid van de Griekse god Ajax, welke je ook terugvind in het club logo. Het is alleen niet bekend of het om Ajax de Grote of Ajax de Kleine (er waren er dus twee) gaat. Aangezien de spelers onder zijn naam spelen worden ze als zijn zonen gezien, vandaar Godenzonen ;)
    Vind ik leuk
    Futjebal +2006
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:24
    Grootste bullshit die er is. Diegene die dat op internet heeft gezet weet er helemaal niets van af. Ajax was een held
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:17
    Van der Sar een godenzoon? Als keeper zeker! Als direcreur gaat er wel erg veel fout en is hij alles behalve onomstreden.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:34
    Top nieuws van de sar is een godenzoon!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:35
    Ik zou vd sar nog niet gratis bij mijn mooie cluppie willen hebben.

    Man man wat een sukkel is dat zeg.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:36
    Hoppa weer een antisemitische text VP!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:37
    En ik als zwaar gelovige moet naar jou nickname kijken.........
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:39
    Dat heet vrijheid van menings uiting!

    Ik moet ook slikken dat mensen zeggen dat hij bestaat! Ken je de grondwet niet?!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:48
    heb je vast een nieuw account aan gemaakt , voor als je andere account een ban krijgt
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:31
    Gerapporteerd
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:34
    sleep me anders voor de rechter , eant wat ik nu zeg kan echt nie ....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:36
    Lees de voorwaarden van voetbalprimeur!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:46
    Alleen loop jij er wel erg mee te koop op een plek waar dat nergens op slaat.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:32
    Hoezo? En malloot zeker wel alles met voetbal te maken?!


    Daarbij jouw redenering is bij lange na geen geldige reden om mijn grondrecht in te perken!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Zwolse Malloot is de geuzennaam voor PEC suppporters. Dus...Maar blijf gewoon je ding doen, echt intelligent kom je niet over!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:46
    Jij bent echt een slimmerik
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:42
    Nee die engnek bij jullie trekt volle zalen zeker..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:44
    5 prijzen in 3 jaar .......dus hij doet het niet goed?.

    Ik denk als hij bij ajax had gezeten dat ze 4 jaar op rij kampioen waren geworden.

    Van de sar was een geweldige keeper ,maar als directeur geheel ongeschikt mijns inziens.
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:55
    Staat nog redelijk vers op het netvlies, 4 kampioenschappen op rij. Dat kun je over weinig clubs zeggen. ;)
    Vind ik leuk
    Marco S +4296
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:32
    Eerste jaar was nog onder een andere directie. Wijlen Coronel en vd Boog..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:05
    Haha, 4x op rij met Gio?
    Op basis waarvan precies?
    Vind ik leuk
    PRICE +34010
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:47
    Jullie hebben van Geel ha ha,ook leuk
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:06
    Ha ja toevallig heb ik ook net gepost ;)
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +347
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:04
    Jij bent een sukkel! Helemaal niets in Rotterdam!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:39
    je bent in de war bartje ; er is bij ajax al 4 jaar Helemaal Niets!.
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +347
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:32
    Jij bent in de war, jullie kunnen minstens weer 18 jaar wachten op het kampioenschap en wij gaan tenminste naar de CL. Jullie zijn jaloers op ons. De grootste club van Nederland!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:23
    Gedraag je man, jij bent het soort Ajacied waardoor ik ook een slechte naam krijg. We moeten volgens mij nog 2 wedstrijden spelen voordat we weten of het CL of EL wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:56
    Blij dat er ook nog verstandige ajax-boys zijn hiero.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:58
    Tja, idioten heb je overal. Helaas bij mijn club wat meer misplaatste arrogantie dan elders maar daar kan ik ook niks aan doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:35
    O meneer gaat nog verder de antisemiet beschermen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:35
    O dus je gaat een Feyenoorder verdedigen die een antisemitische reactie plaatst?!

    Ajacieden krijgen eerder een hele fouten naam door jouw!
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:05
    Van Geel bij Feyenoord..dat is pas lekker!! ;)
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:46
    Feyenoord en mooie cluppie in 1 zin........ #KANSLOOS
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:55
    inderdaad het moet zijn Feyenoord de Mooiste en Grootste club van Nederland ,Met 5!!!! Prijzen in 3 jaar!!!!!.

    Bedankt sjaakster je bent scherp.......
    Vind ik leuk
    PRICE +34010
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:46
    Ajax en Vd Sar gaan nog even door samen
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:55
    Leg de term godenzoon eens uit ? Ajax was een Griekse held en geen god mocht het aan die Ajax refereren.
    Vind ik leuk
    Moonrock +927
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:03
    Sta jij ff voor lul, sowieso altijd al, maar Ajax is toch echt een god.
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:17
    Moonrock..die Butsbal staat hier altijd voor lul en loopt op alles te fokken wat over Ajax gaat..dan weet je dat alvast...niet serieus nemen! Groeten van een Godenzoon ;)
    Vind ik leuk
    Futjebal +2006
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:35
    Ga jij maar even je huiswerk doen. Ajax was zeer zeker GEEN god, maar een held uit de Griekse mythologie. Wie staat er nou echt voor lul?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:11
    Hahaha touché
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:13
    Ajax is vernoemd naar de Griekse God Ajax.. de Godenzonen zijn daar vanaf geleid. Voor meer info even Googlen.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2006
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:37
    Hoe dom kun je zijn om dit al niet te weten en dan ook nog te refereren aan google...haha...wat een onzin verkondig jij
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    Moonrock +927
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:17
    Als je niks weet, kan je ook gewoon verder ballen met je butsballetje... lompe boer.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:29
    Subtiele volwassen reactie Moonfock
    Vind ik leuk
    Donnygo +3020
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:40
    Weet je ook dat Ajax (Aias)een directe afstammeling is van Zeus?Dat door krachten geven van andere goden hij onsterfelijk was van zijn borst af (kan alleen gedood worden door een steek in zijn borst of oksel)

    In die zelfde mythology je als God ook als Held gezien kan worden doormiddel van je verrichtingen, in zijn geval de helden rol hebben gedurende Trojan War.

    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    Futjebal +2006
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:01
    Wie was Ajax?
    Archeologen hebben resten gevonden van het paleis van de Griekse held Ajax, naar wie de Amsterdamse voetbalclub is vernoemd.

    Bovenstaand stukje komt van de Ajax site...zou deze voetbalclub het fout hebben?
    Vind ik leuk
    Donnygo +3020
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:58
    Ze hebben het inderdaad niet fout, Ajax (Aias son of Telamon) staat in de Greek Mythology beschreven als held.

    In die Zelfde Mythology is hij ook een god door de krachten die hij gekregen van de goden door hem in de leeuwen huid te leggen. En zijn directe afstammeling (geloof kleinzoon) van Zeus te zijn. En doordat voor zijn verwekking de zegen gekregen zou hebben via Hercules (kantekening of dat van Hercules was weet ik niet met zekerheid) omdat zijn vader om een grote sterke zoon gevraagd had.

    Groot was hij omdat hij bij de Trojan war boven elke andere strijder uit stak en stenen verplaatsten en gooide waar andere die stenen niet van de grond konden tillen.

    Om je verdere geschiedenislessen te besparen.

    Nee ze hebben het niet fout omdat hij in de Mythology staat beschreven en bekend is als Hero Ajax The Great, bijschrift in verdere Mythology is dat hij ook God is.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:53
    Ik wil jou adviseren om dan maar eens te leren zoeken op Google dumb (_|_) ....

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Ajax_(mythologie)
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Griekse_goden
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:57
    Dan kijk je ook alleen maar op wikipedia zeker.....Ajax was een Griekse held en zeker geen god. Maar is ook niet moeilijk te verklaren. Neuzen hebben de vervelende neiging zich boven alles en iedereen te stellen. Dat ze daarbij de plank volledig misslaan weet iedereen buiten Amsterdam en is verder nergens op gebaseerd!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:28]
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:41
    Jammer zo'n treurige reactie. Eigenlijk zonde voor de tijd en als normaal gezond denkend mens zou je hier niet op moeten reageren maar vooruit iedere simpele ziel weet het óók niet altijd van zichzelf. Daar ga je, nee ik heb zelf niet op Wikipedia gekeken dus veroordeel niet zo snel iemand op iets dát was een suggestie. Uiteindelijk wel even gekeken, de ene site zegt inderdaad helden waar de ander weer goden schrijft. Wellicht kan het beide of is die God wel een held kan ook nog zie link . https://www.grieksegids.nl/mythologie/ajax%20.php
    Wat jij bedoelt met Neuzen boven iedereen te stellen..weet ik niet...dat heb ik niet opgezocht maar een Neus is een reukorgaan die jij als het goed is óók hebt. Zit iets onder jouw hersenpan maar dat laatste betwijfel ik of je die ook hebt.
    Vind ik leuk
    Moonrock +927
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:28
    Neuzen? Ben je fucking 12?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:45
    Goed nieuws voor Man United: Van der Sar was nooit een serieuze kandidaat.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:54
    Was een geweldige keeper , maar lulletje rozenwater als persoon. Geen charisma, geen humor en bovenalles geen uitstraling voor een club als ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:00
    Weer iemand die de mannen van VI napraat
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:32
    Heeft veel goede sponsordeals binnen gesleept, als ie bij lullie had gezeten, dan was de ……………. niet nodig geweest......
    .
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:42
    Wat is hier slecht nieuws aan. Klinkt het niet beter als “ onzin nieuws VP” of “ v/d sar heeft geen zin in manU bende”
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:26
    Het slechte nieuws is, dat een totaal ongeschikte man bij Ajax mag aanblijven als directeur.

    Een man die terugkomt op zijn woorden om zijn eigen hachje te redden.

    Niets dan respect voor deze man als keeper, maar als directeur ongeschikt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:32
    Dat is jou negatieve mening die ik meestal bespeur bij jou behalve als ze kampioen worden dan sta je voor aan het hardst te schreeuwen dat hij de beste is. En zo gaat dat hier met het grotendeels negatief publiek met negatief commentaar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    Mascleta +268
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:34
    "wiens werk in Amsterdam niet onopgemerkt is gebleven"

    Alleen is Van de Sar Algemeen directeur bij Ajax. Dat zegt natuurlijk ook weer niet alles voor de functie van Technisch directeur….
    Vind ik leuk
    Donnygo +3020
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:44
    Neemt niet weg dat het zo ook geschreven is in Engeland en dat hij wel degelijk op de lijst van mogelijke kanshebber heeft gestaan vanwege zijn werk in Amsterdam.

    http://www.skysports.com/football/news/11095/11473469/manchester-united-identify-dan-ashworth-and-paul-mitchell-for-technical-director-role
    Vind ik leuk
    La Foca +144
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:35
    Jammer voor Edwin en Ajax inderdaad.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1856
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:37
    Onopgemerkt de prijzendroogte de onrust het uitgefluit en de chaos met trainers en bestuurders. Flappie stapt ook dit jaar op als ten Hag exit gaat omdat zij wederom geen kampioen zijn geworden
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:39]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:43
    Tegen die droogte is wel iets te doen zoals we op de foto kunnen zien.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1856
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:48
    De Droogte van de grasmat wel oh de grasmat dat is weer een ander probleem in de tweede voetbalhoofdstad van Nederland
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5045
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:39
    alsof dit serieus was!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:39
    En als we er nou een miljoen bij doen. Nemen jullie Van de Sar dan wel mee?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:40
    Welk werk in Amsterdam, dat klaarblijkelijk niet onopgemerkt gebleven is in Manchester hebben we het dan precies over?
    Ik vind en vond vd Sar weinig overtuigend overkomen als een van de 'kopstukken'van het Ajaxbestuur.
    Vind ik leuk
    RedNas +3493
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:52
    Adidas, Ziggo, LeSport (China), Jupiler, CST, KB88, Sagan Tosu, Guangzhou R&F FC, renovatie De Toekomst, verbouwing JC Arena.

    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:21
    Je hebt je huiswerk goed gedaan ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:34
    Dat bedoelen we...….
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:27
    Wilbert weet natuurlijk niet wat wat er allemaal exact achter de schermen gebeurd... vermoedelijk zou de club uit Kerkrade daar nog een hoop van kunnen leren...Of toch liever weer een Russische investeerder die de eens mooie club op de rand van de afgrond brengt?! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:34
    Beste Pimman, kijk even voor welke club ik echt ben voordat je reageert haha, juist ja...de buurman;))
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:56
    Aha oké ik reageerde ook min of meer op de naam Suvrijn die ik assosieerde met RJC vandaar ;) maar met Fortuna gaat het gelukkig nu weer goed maar man man daar is toch ook jaar en dag wanbeleid gevoerd met dreigende faillissementen! Natuurlijk zíjn er bij Ajax óók grote fouten gemaakt toegegeven. Bij de grootste club van NL (niet mijn woorden) wordt natuurlijk álles onder een vergrootglas gelegd. Sportief is het de laatste jaren niet best gegaan met uitzondering UEFA-finale. Veel onrust ook geweest in het bestuur.. slechte zaak! Daarentegen is Ajax in een paar jaar tijd van een club met rode cijfers nú één van de gezondste en sowieso verreweg rijkste club van NL geworden. Dat alles zónder overheidssteun dus op eigen krachten dmv oa goede jeugdopleiding en grote sponsoren contracteren. Óók dat is een onderdeel waar vd Sar verantwoordelijk voor is..kortom zo slecht als jij doet voorkomen is het dus niet, integendeel! Hopelijk voortaan wat minder zwart/wit met je reactie's ..wat minder opportunistisch. Sowieso een mooi nieuw voetbaljaar met de op dit moment beste club van Zuid-Limburg! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:04
    Zeer goed geschrdven reactie Pim, dat waardeer ik.
    Materiaal voor een mooie voetbaldiscussie;)
    Suvrijn is trouwens een echte Fortunaman in hart en nieren:))
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:11
    Aha ik dacht dat hij bij RJC speelde..weer wat geleerd ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:15
    Hahaha, ik kan uit eerste hand vertellen dat hij Fortunaman is, maar ook bij Roda en Montpellier gespeeld heeft;))
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:04
    Hoe kom jij in de godsnaam nu bij het feit dat ze geen overheidssteun hebben gehad. Zie de financiering van die kattenbak eens na. Zie de sponsors eens na welke door de overheid in de benenen moesten worden gehouden tijdens de financiele crisis, abn, aegon etc.
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:01
    Ik weet niet wat een kattenbak ermee te maken heeft? Maar je bedoelt waarschijnlijk de Johan Cruijff Arena? ..dat kan je dan gewoon zo benoemen is wel zo volwassen als je serieus reageert op iemand. Je hebt deels gelijk, ware het niet dat de Arena een multifunctioneel stadion dus óók voor oa muziekconcerten, evenementen, artiesten etc. Oftewel een sociale doelstelling. Echter de Gemeente Amsterdam is zeer afhankelijk van Ajax als vaste huurder om de boel rendabel te houden. Kortom ze zijn er bij gebaat..een winwin-situatie.. géén bodemloze put zoals bij diverse andere clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:41
    prima !
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:41
    Nu ik de begeleidende foto zie, heb ik wel een eventueel baantje in gedachten voor vd Sar in Manchester;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:52
    Er is een tekort aan mannetjes in het geel die kijken of de sproei-installatie werkt?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:06
    Jij snapt het;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:41
    Waarom zou een topclub Van der Sar als directeur willen? Dat doe je alleen als je de afgelopen jaren onder een steen hebt geleefd, die man kan gewoon niet met mensen omgaan en beleid heeft ie nog nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    Sigma +2423
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:48
    Nou volgens jou profiel zou hij dan uitstekend passen....want Mourinho kan ook niet met mensen omgaan en beleid voeren kan hij ook niet....

    Manu zal hem toch niet niet voor niets op een lijstje hebben gezet...!!! ALS ER UPERHAUPT EEN LIJSTJE HEEFT BESTAAN!!
    tegenwoordig weet je gewoon niet meer wat je moet geloven....

    VP doet er ook aan mee ...om te beginne met slecht nieuws voor......waar gaat het om....
    Vind ik leuk
    plein19 +1717
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:08
    Ik kan me niet voorstellen dat Van der Sar deze functie zou willen bekleden. Hij is nog druk lerende bij Ajax
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:19
    Juist vandaar de misleidende tekst van dit artikel!
    Vind ik leuk
    Gerro +6153
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:23
    Wie zegt dat vd de Sar er heen wil?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:09
    Tja, hoe moet je dat fake-nieuws nu weer de wereld uit managen.
    Vind ik leuk
    Ajaxia +138
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:16
    Snap niet dat ze niet voor Monchi gaan nu. Daar kunnen ze in Rome nog jaren van genieten
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1662