Gestopte Maduro gaat verder als analyticus: Ik kijk er erg naar uit

    Gestopte Maduro gaat verder als analyticus: "Ik kijk er erg naar uit"

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53

    Hedwiges Maduro heeft niet lang moeten zoeken naar een nieuwe werkgever. De 33-jarige oud-Ajacied gaat met onmiddellijke ingang bij FOX Sports aan de slag als voetbalanalist.

    De achttienvoudig Oranje-international heeft het nieuws donderdagmiddag zelf bekendgemaakt via Twitter. Maduro deelde een video waarin zijn komst wordt aangekondigd door Ronald de Boer, Mario Been en Hélène Hendriks, zijn toekomstige collega's bij de betaalzender. "Dank je wel, ik kijk er erg naar uit", laat de voormalig middenvelder weten. Maduro is vrijdag voor het eerst te zien als analist.

    De geboren Almerenaar kondigde op 9 augustus aan dat hij na ruim dertien jaar profvoetbal zijn kicksen aan de wilgen hangt. Maduro debuteerde in 2005 namens Ajax en speelde verder voor Valencia, Sevilla, PAOK Saloniki, FC Groningen en Omonia Nicosia.

    Lees ook: Maduro zet punt achter loopbaan: 'Debuteren voor Oranje het hoogtepunt'

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:55
    Weet nou niet of we hier blij mee moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:21
    De tijd zal het uitwijzen, maar aangezien 95% van de zogenaamde analisten van zeer bedenkelijk niveau is heb ik weinig hoop....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:55
    "kijk hier heel erg naar uit"

    Ik niet naar jou als analyticus...


    Al heeft hij vast wel wat leuke dingen te zeggen uit zijn buitenlandse avonturen natuurlijk misschien horen we er nog wel wat over
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:05
    Want jij luistert liever naar Bruggink omdat hij een PSV verleden heeft....en nooit kritiek op PSV heeft. Dat hoeft ook niet maar het is altijd hetzelfde saaie, eentonige, langdradige verhaal.....🙄. Zullen we Maduro eerst een kans geven en hem pas na een uitzending of 4 afbranden indien nodig?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:10
    Dat beginstukje is natuurlijk ongegrond en puur om te scoren. Gaat bij mij niet werken. Ook wel dom om een vaak kritische supporter daarop aan te vallen.


    En tuurlijk gaan we Maduro een kans geven, maar naast dat ik sws niet echt bepaald een fan ben van al die analytica verwacht ik ook niet zo veel van deze so many


    EDIT: Om het even te vergelijken. Het is net alsof je een mooie dame langs ziet lopen, aan je makker zegt van 'kijk die is mooi zeg' ofzo, dat hij reageert van "Ben er niet zo dol op eigenlijk"
    en jij dan komt met "Jij zit natuurlijk liever aan kinderen"

    Slaat nergens op natuurlijk. Dus als je niks te zeggen hebt zeg dan ook niks
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:57
    Relax Tim...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Take it eaaaaaaaaa-eaaaasyyyy
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:08
    Da's beter....😁. Gaat niet zo goed met de Nederlandse clubs.....
    Vind ik leuk
    sphynx +1065
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:56
    nivo van de analisten word ook steeds bedenkelijker.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1147
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:08
    Niveau van de spelling ook helaas.
    Vind ik leuk
    sphynx +1065
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:10
    ag jaa, iss mar war jee je an steurt
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:19
    Niffauw?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:58
    Kijkcijferkanon...allemachtig..
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:58
    Wat slècht zeg.
    Vind ik leuk
    Jorrr94 +148
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:59
    Ik zou zowat mn abonnement gaan opzeggen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31779
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:01
    Dat hoefde nou ook weer niet hedwiges.

    Niet al die oudvoetballers zijn goede analisten.
    Vind ik leuk
    Leggooafca +121
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:05
    Helene zit toch bij veronica nu?
    Vind ik leuk
    Tim +4722
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:20
    Hélène snoept van twee walletjes.
    Vind ik leuk
    Leggooafca +121
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:00
    Lekker hoor ik wil ook wel ff bij haar snoepen
    Vind ik leuk
    orion73 +1479
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:07
    Hij kijkt ernaar uit maar wij niet. Er zit toch helemaal niemand te wachten op de mening van Maduro.
    Vind ik leuk
    Kuip +7888
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:26
    Volstrekt oninteressant persoon. Heeft niets te melden.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:10
    Het heeft natuurlijk geen ruk te maken met het eigenlijke onderwerp maar ik vind Hedwiges een gekke naam. Klinkt als een straatnaam in een 'dieren-namen-wijk.'

    'Ik woon op Hedwiges 23 B', een parallelweg van de gespikkelde breedbek-eend 41...(zoiets)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:18
    Ze hebben nog niet genoeg ajacieden bij Fox?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:38
    Hoe kan die nuil nou analyst worden wat een antiheld
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:44
    Wat een drama dit... nul ervaring en meteen ams analist aan tafel...
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:48
    Past prima bij die andere analisten
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Hij heeft een enorme ervaring als voetballer en kan dit nu in de praktijk brengen als analist.
    Zeer zeker een goede aanvulling van de analyse van diegene die dit al doen !
    Vind ik leuk
    RR12 +496
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:27
    Vraag dan ook Ard van Peppen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    kees ee +597
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:07
    hij kijkt ernaar uit !?, . . maar ik niet, . . nog maar een amsterdamse "slippendrager" erbij !!??
    Vind ik leuk
    Pimman +5027
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:09
    Superleuk voor hem..rustige aardige knaap die sowieso kijk heeft op het spelletje.. afwachten hoe hij het gaat doen.. Hedwiges succes!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:13
    Kan foxsport niet beter Ajax-sport gaan heten?
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:39
    Kan nooit slechter zijn als Jan Joost van gangelen en die andere Pipo Leo Driessen .we zullen het mee gaan maken .
    Vind ik leuk
    barry m +351
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:25
    ik vond hem als voetballer bij ajax altijd erg goed.
    maar vanaf het moment dat hij daar weg ging hoorde je eigelijk niks meer van.

    ik had verwacht dat hij ook een vaste waarden in het nederlands elftal zou worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws