Vitesse machteloos na vroege rode kaart in Basel: Arnhemmers klaar in Europa

    Vitesse machteloos na vroege rode kaart in Basel: Arnhemmers klaar in Europa

    donderdag 16 augustus 2018 om 21:55

    Vitesse is in de return tegen FC Basel in de derde voorronde van de Europa League niet in de buurt van een stunt gekomen. De Arnhemmers verloren na een rode kaart voor Jake Clark-Salter met 1-0 in Zwitserland. Vorige week was Basel al met dezelfde cijfers te sterk.

    De krachtsverhoudingen werden in het St. Jakob-Park al snel duidelijk. Het enige gevaar van Vitesse kwam uit een standaardsituatie, maar Matus Bero knikte net naast. Aan de andere kant had de thuisploeg al wat speldenprikjes uitgedeeld en na 24 minuten kwamen de Arnhemmers goed weg na een grote kans voor Fabian Frei, die het zijnet trof.

    Het bleek een voorbode, want niet veel later kreeg Jake Clarke-Salter een rode kaart voor een onbesuisde actie. De verdediger hief zijn been te hoog volgens de Duitse scheidsrechter Siebert. Basel wist de man-meer-situatie meteen uit te buiten. Spits Albian Ajeti kopte geweldig raak uit een hoekschop. Hij was niet veel later dicht bij de 2-0. Doelman Eduardo zag de inzet maar net naast zijn doel eindigen.

    In de tweede helft was Vitesse met tien man niet bij machte om iets aan de achterstand te doen. Ricky van Wolfswinkel stichtte met een kopbal nog gevaar aan de andere kant, maar de Zwitsers geloofden het verder wel. Het bleef daarmee bij 1-0, waardoor het Europese avontuur van Vitesse er alweer opzit.

    Plaats een reactie

    PredatorA +6577
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:56
    Wat een draak van een wedstrijd...
    Mede door de rode kaart van Clark wat géén rood was!

    Waarom mag Buttner nog corners en vrije trappen nemen???
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Baco1511 +1540
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:58
    Vorige wedstrijd zei ik dat ik kon janken vanwege de goede wedstrijd en toch het verlies, nu jank ik om die scheidsrechter! Geen woorden voor!
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    Bizar hoeveel invloed de scheidsrechters toch hebben.
    Absoluut geen rode kaart. Kansloos zo'n man.
    Bij AZ t zelfde laken en pak. Dat was ook niet best maar die penalty was toen echt een lachertje. Anders ga je gewoon verlengen en kan er van alles gebeuren.
    Had t Vitesse echt gegund.

    Vind ik leuk
    joriajax +130
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Stond van tevoren wel vast dat Basel de europa league in moest en Vitesse eruit, anders kan je de rode kaart niet verklaren. Onhandig zeker, maar zeker geen doorgebroken speler (immers de bal is gewoon weg als hij hem pas raakt). Ouderwets erin geluisd door de uefa, gebeurd wel meer Nederlandse clubs (en ook omgekeerd als de Nederlandse club favoriet is, zoals het bij ajax ook "toevallig" mee zat)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:04
    Wat zat er toevallig mee ?
    Vind ik leuk
    Baco1511 +1540
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:10
    Tsja ik had liever een wedstrijd zoals vorige week gewoon een lekkere pot voor vitesse. Maarja op deze manier wordt voetbal kapot gemaakt. Altijd gedacht dat het grotendeels door het geld komt. Maar als dit soort gasten fluiten dan heeft zelfs geld geen zin meer.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3599
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Wat zat er bij Ajax mee dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:50
    Hallo Ajax was 2 klasses beter dan Luik. Ze hadden wel met 12-1 kunnen winnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Dabo zou betere corners genomen hebben
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:57
    Ik weet nog steeds niet wat Vitesse aan’t het doen was.. ik had meer verwacht naar vorige week..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Baco1511 +1540
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:59
    Wat had vitesse moeten doen na minuut 26?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Geen idee maat. Ik had gewoon meer verwacht naar die 5-1 vorige week. :p
    Vind ik leuk
    Baco1511 +1540
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    ja ik had een wedstrijd gehoopt, geen idee wat ik zojuist heb gezien maar geen wedstrijd. Vites had misschien wel een alles of niets kunnen doen. Maarja man of the match jake clarke
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:02]
    Vind ik leuk
    Caniggia +883
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:05
    Of je nou met 1-0 of met 10-0 verliest,dan kun je in elk geval proberen er wat van te maken.Dit was weer helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Verratti +2017
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:16
    Maar we speelden in het buitenland dit keer.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3451
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:57
    Die Vitessenaar dacht misschien dat hij aan een karateclub verhuurd was. Gestrekt been op strot hoogte dat mag bij voetbal niet.
    Vind ik leuk
    Caniggia +883
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:03
    Nee is de schuld van de scheids las ik hieronder. Van waarschijnlijk een fan met weinig zelfreflectie.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3451
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:07
    Fans zijn teleurgesteld en roepen dan gekke dingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:52
    Dat het een kaart is voor gevaarlijk spel is duidelijk maar beide spelers gaan vol voor de bal. Daarnaast had ik niet echt het idee dat Clark-Salter uberhaupt wist waar de gast van Basel stond.

    Naar mijn mening had de scheids prima geel kunnen trekken, rood is wel heel erg zwaar gestraft.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:17
    Hij raakt eerst de bal dan zijn schouder geen idee waar jij naar hebt zitten kijken maar een bril is mischien geen overbodige luxe.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3451
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:19
    👆🏻Dit bedoel ik😆
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:26
    Als nigel de jong in 2010 met geel wegkomt .
    Is dit een swalbe
    Vind ik leuk
    TheMariner +3451
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:11
    Dat had ook rood moeten zijn. Met gestrekt been op borsthoogte is net zo erg als op keelhoogte.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:47
    Sarcasme
    Vind ik leuk
    Baco1511 +1540
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:57
    .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Mari +9311
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:57
    Nederland doet het weer aardig in Europa. De punten worden volop gepakt
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1022
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:58
    Nederlandse voetbal stelt niet veel meer voor. Luxemburg gaat NL nog passeren, die winnen vandaag van een Poolse topclub. Hahahahaha....om te huilen. Dan die grote bek.........
    Vind ik leuk
    Mari +9311
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Maar onze velden zijn geweldig. (voor concerten enzo)
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1022
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    Klopt...........
    Totaal geen vreugde als je ze ziet spelen. Of zoals de Russen, vechten voor het vaderland. Al die buitenlandse spelers bij Vitesse etc....denken alleen dikke bankrekening halen bij die kazen en snel weer weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:58
    Wedstrijd is door die Duitse scheids vakkundig de nek omgedraaid... Balen!!
    Vind ik leuk
    Caniggia +883
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    Wedstrijd door Vitesse zelf de nek omgedraaid,altijd alles op een ander afschuiven is zo gemakkelijk. Vitesse stelt helemaal niets voor.
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:58
    Jammer voor Vitesse.
    Jammer voor het Nederlands voetbal.
    Succes Ricky.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1022
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:11
    Reactie om te huilen, jammer jammer jammer. Wat jammer, presteren voor die tig duizenden euros....anders optieven. Zo een rare Rus langs de zijlijn...wat heb je daaraan.
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:14
    Relativeren is niet je sterkste punt?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:43
    Dat jullie hier nog wonen, dat is pas om te huilen. Want jullie hebben het zo slecht hier.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1022
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:49
    Ik denk dat ik voor dit land tig keer meer heb betekend als jij maat. Je hebt genoeg goede Nederlandse trainers die je bij Vitesse kan aanstellen. Maar ja, typisch Nederlands...als het om geld gaat, dan verkoopt men zijn ziel. Er wonen trouwens meer kazen in het buitenland, dan buitenlanders in NL. Met je fucking racistische opmerking mafkees.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Ja daar is ie weer, de racismekaart trekker. De enigen die hun ziel verkopen zijn die met twee paspoorten die hun vaderland verlaten om in dit slechte land met allemaal slechte racistische witte mensen te gaan wonen en profiteren van de sociale voorzieningen. En die Nederlanders die in het buitenland wonen, passen zich aan en wonen niet allemaal in de Arabische landen.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1022
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:13
    Doet je pijn he dat al die Afghanen, Irakezen, Syriers de belastingcenten hier leegtrekken. Vervolgens jullie meiden neuken, en 2 maanden per jaar op vakantie gaan. Ik kan me er iets bij voorstellen. Mijn vrouw is Nederlands en neukt best lekker. Ben blij met haar, ze heeft ervoor gezorgd dat ik nu NL pas heb.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:24
    Laat die gast in de waan joh! Iemand die beweert dat er voldoende Nederlandse trainers met de ervaring en visie van Slutsky rondlopen, snappen er werkelijk geen ene mallemoer van.... Roeptoeters zijn het!
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:56
    Als je zo'n moeite hebt met racistische opmerkingen, scheer dan ook niet alle Russen over één kam. Je doet namelijk precies hetzelfde en nogmaals; relativeren is niet je sterkste punt. Je komt nogal hysterisch en labiel over, met je inhoudsloze gekrakeel.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:58
    Jammer, was dus helaas ijdele hoop van Slutsky
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:59
    Gaat weer lekker in Europa met de Nederlandse clubs grrrr
    Vind ik leuk
    R94 +2018
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:59
    Ach, dit is opzich nog geen schande. Die schande staat op dit moment een aantal kilometer verderop hun 100ste kans te verprutsen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Goed gedaan scheids, wat was jij weer een onbenul.
    Vind ik leuk
    Caniggia +883
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Topclub in de competitie met 5-1 winnen van Mickey Mouse Groningen en Europees weer helemaal niets zoals al jaren.Kortom Vitesse zit weer op hun niveau om 5 te worden van Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:09
    Net als AZ. In de competitie rollen ze xlubjes als NAC op met 5-0, omdat ze dan een beetje ruimte krijgen van een ploeg die er niet zo veel van kan en een bewtje probeert mee te voetballen. Dan lijken die spelers van AZ nog goede voetballers ook
    Zodra ze een beetje tegenstand krijgen van een iets betere ploeg zoals in de EL lijkt het wel een G Team. En dat staat dan bovenaan in de MM competitie ? Gewoon lachwekkend is het.
    Vind ik leuk
    Caniggia +883
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:10
    Amen
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Welke club gaat het dan wel helemaal maken in Europa dan ?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:21
    Europees stelen we allang al niets meer voor, maar een beetje jammer deze reactie naar az toe. Kijk naar de laatste , ik geloof 11 jaar en dan doet az het Europees toch redelijk?
    Verdiende punten voor coëfficiëntenlijst sinds 2001/02
    Club Punten Deelnames Moyenne
    PSV 212,7770 15 14,1851
    Ajax 174,7770 15 11,6518
    AZ 135,2770 10 13,5277
    Feyenoord 91,2770 11 8,2979
    FC Twente 88,2770 9 9,8056
    SC Heerenveen 64,2770 9 7,1419
    FC Utrecht 38,8150 7

    Beste Europese prestaties sinds 2001/02
    Club Punten Seizoen Prestatie
    AZ 27,9600 2004/05 Halve finale UEFA Cup
    PSV 24,9600 2004/05 Halve finale CL
    Feyenoord 24,3550 2001/02 Winst UEFA Cup
    PSV 20,2332 2010/11 Kwartfinale EL
    PSV 19,1500 2015/16 Achtste finale CL
    AZ 18,7200 2011/12 Kwartfinale EL
    PSV 18,7200 2011/12 Achtste finale EL
    Ajax 18,0350 2002/03 Kwartfinale CL
    PSV 17,7875 2003/04 Kwartfinale UEFA Cup
    FC Twente 17,7200 2011/12 Kwartfinale
    AZ 17,6428 2006/07 Kwartfinale UEFA Cup
    PSV 17,3550 2001/02 Kwartfinale UEFA Cup
    FC Twente 17,2332 2010/11 Kwartfinale EL
    AZ 17,1832 2013/14 Kwartfinale EL
    PSV 17,0000 2007/08 Kwartfinale UEFA Cup
    PSV 16,6428 2006/07 Kwartfinale CL
    Ajax 15,5025 2005/06 Achtste finale CL
    Ajax 15,2332 2010/11 Achtste finale EL
    Ajax 15,2166 2014/15 Achtste finale EL
    Vind ik leuk
    Caniggia +883
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:50
    Resultaten uit het verleden,geven geen garantie voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1682
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:51
    Niet een el finale vergeten?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:23
    Nee, heb het over de laatste 13 jaar. Iedereen mag balen en commentaar leveren, maar het gaat te ver om te zeggen dat az er al jaren een zooitje van maakt.
    Ze mogen tevreden zijn met de laatste jaren.
    Natuurlijk zitten er ook mindere jaren tussen, maar over het geheel genomen, ben ik dik tevreden over het laatste decennia met az.

    Ik reageer ook vanwege die stompzinnige reactie van Johan van der gijp over het G voetbal van az.
    Zie zijn reactie van 22:06 uur
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Niet vergeten dat het budget daar vijf keer hoger is dan bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Moeilijke wedstrijd word onmogelijk gemaakt door een belachelijke rode kaart.
    Geel was op zijn plaats geweest.
    Jammer nu maar volledig richten op de competitie en beker.
    Vind ik leuk
    Mo +11670
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:01
    Vitesse kan niks kwalijk worden genomen, Basel heeft gewoon een beter elftal. Feyenoord en AZ echter hebben het aardig verkloot.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    En Slutsky was de verlosser
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:03
    Sloetski de tacticus, Vitesse wordt 3e, hou toch op met die onzin!! Oh ja en het ligt natuurlijk aan de scheidsrechter
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:10
    Nee het lag aan de lichtmast... nog een grotere kneus dan Maasbert Schouten kan haast niet waar zijn...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:13
    Oh nu gaan we schelden is het verlies zo erg knul, dit weekend weer een nieuwe pot maar wel gewoon met beide beentjes op de grond blijven staan
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:45
    En jouw clubje nek promoveert ook niet dit seizoen ondanks ze dat nu al roepen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4665
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:05
    Zoals verwacht dus, wederom een kansloze avond voor een Nederlandse ploeg in Europa. Nu Feyenoord nog, ook kansloos.
    Vind ik leuk
    Mo +11670
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:18
    Vitesse kan je niks kwalijk nemen, AZ en Feyenoord wel.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4665
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:21
    Waarom Vitesss niet, die gaan er ook op een hele kinderlijke manier uit. Thuis een late tegengoal pakken geheel onnodig en vandaag met een hele wilde actie rood pakken. Dit Basel was te pakken maar als je als een stel junioren/Nederlanders speelt ga je van niemand winnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:05
    Vieze scheids heeft er voor gezorgd 1-0
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:06
    Welcome to the losers club:az feyenoord en vitesse.

    Gaat goed met het vaderlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    NvC +4235
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:06
    GeNEKt door een rode kaart op een groen veld door een man met een zwarte broek. Jammer vites! Wel beter gedaan dan sommige hadden gedacht tegen het grote Basel. Nu kan je wel alle aandacht geven aan je poging om kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:08
    Haha!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:28
    Dat krijg je als je in zee gaat met de Russische maffia, Flutsky 2 x niks en zo hoort het ook !
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:07
    Nederland heeft altijd de scheids tegen......
    Vind ik leuk
    VA1 +1840
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:08
    Die scheidsrechter is letterlijk een kankergezwel in de voetbalwereld. Die wil je nog niet in de Keuken Kampioen Divisie zien fluiten.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +389
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:09
    Toch kan Vitesse met opgeheven hoofd het veld verlaten. De belachelijke rode kaart (hooguit geel) deed Vitesse mentaal wel knakken. De inzet was super, hard werken, goeie balafpakkers, maar als je verder niet meer kunt voetballen, dan houdt het op. Jammer!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12698
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:10
    Heb het niet gezien.. Maar niet vreemd dat ze het af moeten leggen tegen Basel, die deden het jarenlang zelfs behoorlijk in de CL..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:12
    Jammer voor het nederlands voetbal dit maar was ook een lastige tegenstander hoor!
    Vind ik leuk
    Farmer +12241
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:15
    Tja....

    Afgelopen weekend kon Vitesse van alle kanten komen, en nu zga niks meer? Geen vertrouwen? Allemaal het voetballen even 90 minuten verleerd ofzo? Allemachtig wat een zooitje zeg. Die rode kaart was superzwaar(belachelijk) bestraft, maar dan alsnog: laat die Clark-Salter dan iets minder roekeloos zijn.

    'Onmachitg Vitesse'.. bleeh... Afgelopen weekend te hard gefeest zeker, voor een potje wat nog nergens om ging?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:47
    Had jouw club het beter gedaan dan ?
    Vind ik leuk
    Farmer +12241
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:46
    Jullie deden het een stúk beter tegen ons afgelopen weekend.. dan vanavond...

    Dat stelt me gewoon érg teleur....
    Ik neem aan dat je wel over de empathie beschikt om je dat voor te stellen...
    Vind ik leuk
    Verratti +2017
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:34
    Gefeest denk ik niet. Maar je vergelijkt een Nederlands team met een buitenlans team met enige ervaring. Wat wil je.
    Vind ik leuk
    Farmer +12241
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:47
    Zoals Vitesse afgelopen weekend speelde, was een 'compleet ander team' dan wat je vanavond zag....

    Geen vléugje van die bevanging te zien...
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    Lekker voor die Rijnjakkers maar jammer voor de punten
    Vind ik leuk
    Pukstra +846
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:23
    Odegaard zal nu wel voor Heerenveen kiezen. Hij heeft vanavond ff afgewacht
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:31
    Ohja die spelen wel europees😏
    Vind ik leuk
    Arvin +4270
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Ajeti is een geweldig talent in Fm 😂 laat ie hier toch maar mooi weer zien.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    Joh deed Vitesse ook mee in Europa?
    Vind ik leuk
    yuuup +9497
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Het is weer ouderwets kommer en kwel
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:52
    Wat een wedstrijd pff. Basel wou niet echt en Vitesse moest scoren zonder op een kleuter manier aan te vallen. Krijg je daar ineens de allesbeslissende rode kaart, zelfs nighel de jong van oranje kreeg geel voor een opzettelijke karatetrap en hier ziet de clarx de speler niet eens direct daarna speelt diezelfde clarx ook nog eens eerst de bal. Gele kaart is zelfs al zwaar maar dat had nog gekund. Toch maar met een videoref in Europa league want die was er nu niet. Als die er wel was dan ook geen rode kaart. Dus helemaal kansloos.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Verratti +2017
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:03
    De onterechte rode kaart was het einde van de wedstrijd. Vitesse heeft het met tien man goed gedaan. Meer valt er niet te zeggen. Zonder EL-wedstrijden rustig op competitie en de beker richten. Dat is voldoende. Ik ben niet ontevreden over Vitesse.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:23
    Dag Flutsky............. je kan beter zuipen dan trainen.....
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:58
    Al die verslagen die ik overal lees, de commentatoren bij de wedstrijd. Is er nou niemand die zegt dat dit een belachelijke rode kaart was? Hij speelt nota bene de bal. Ja hij heeft zijn been wat hoog.......Is dat rood? Sinds wanneer? Nog nooit zo'n belachelijke rode kaart gezien. En die kut Verbeek maar zeggen: "hij kan hem geven".. Ja hij kan hem altijd geven. Maar wat een belachelijke rode kaart. Die nummer 23 van die gasten heeft wel tien overtredingen mogen maken zonder een kaart te krijgen. En dan voor zo'n ongelukkige botsing, meer was het niet, rood geven. Onbegrijpelijk. Hierna was de wedstrijd helaas geen wedstrijd meer.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:21
    Volgens mij is de regel dat je niet in mag komen met het RISICO dat je iemand blesseert. Dat deed Clarke Salter. Of hij de tegenstander dan wel of niet raakt is helemaal niet van belang. In mijn ogen een terechte rode kaart.
    Verder valt me bij alle reacties op dat het hele voetbal niet meer deugt omdat de NL clubs het zwaar hebben. Dat vind ik nogal egoistisch gedacht. Jarenlang waren wij beter dan Poolse, Slowaakse, Kazachstaanse, Belgische of Zwitserse clubs. Toen hoorde ik nooit iemand. Dus wij mochten wel beter zijn dan clubs uit die landen, maar nu mogen die clubs niet beter zijn dan de NL clubs? Want dan deugt er niks van het hele voetbal meer, vermoed men omkoperij, en moeten de NL clubs "zich maar helemaal terugtrekken uit het Europees voetbal", zoals ik hierboven las. Belachelijk slecht tegen je verlies kunnen heet dat geloof ik.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws