Huntelaar kritisch op teamgenoten: 'Gewoon doorgaan en niet aan toegeven'

    Huntelaar kritisch op teamgenoten: 'Gewoon doorgaan en niet aan toegeven'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:24

    Klaas-Jan Huntelaar hoopt dat het puntenverlies tegen Heracles Almelo een wijze les was voor Ajax. De spits beseft echter dat de Amsterdammers het zaterdag tegen VVV-Venlo eerst moeten laten zien.

    "Je kunt wel zeggen dat je ervan leert, maar uiteindelijk bepaalt het resultaat of je ervan hebt geleerd of niet", zegt Huntelaar in gesprek met Ajax TV. "Ik denk dat we er goed naar gekeken hebben en het weten, maar je moet het elke keer eerst doen. Daar moeten we ons op richten en dan komen die resultaten ook."

    Erik ten Hag liet weten niet opnieuw te willen rouleren. Huntelaar is niet bang voor vermoeidheid. "Alles is mogelijk als je er in je kop klaar voor bent. Je kunt meer leveren dan je vaak denkt, ook als je in vermoeidheid zit. Die stap moeten we maken. Als we moe zijn gaan we iets te veel hangen. Op een gegeven moment kom je er vanzelf doorheen. Je moet gewoon doorgaan en er niet aan toegeven."

    Dat Ten Hag niet veel wil wijzigen, betekent dat Huntelaar opnieuw in de spits staat. Hij is belangrijk met zijn werklust en goals, maar krijgt ook wat kritiek op zijn gemiste kansen. "Je wil elke kans maken, dus daar baal je zelf ook van. Het hoort er ook bij, het is nooit zo dat je alle kansen maakt. Wat dat betreft is vier goals oké, maar je wil altijd meer."

    Plaats een reactie

    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:29
    Morgen dezelfde spelers als tegen Luik, dat moet je dan zonder veel moeite kunnen winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:32
    Het kan niet anders dan met de zelfde 11 beginnen. Geen excuus meer na Luikse wafels.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +2947
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:46
    Ja, alleen beginnen ze niet met dezelfde 11.
    Ten Hag heeft al aangegeven enkele wijzigingen door te voeren.
    Het zou om slechts 1 of hooguit 2 spelers gaan en niet om 5 spelers zoals tegen Heracles het geval was.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4344
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:38
    Als je met die instelling begint is het vragen om problemen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:46
    Dit is dus precies wat Huntelaar en Tadic proberen te voorkomen.
    Als VVV keihard gaat werken, en dat gaan ze, en Ajax niet, heb je gewoon een moeilijke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +2947
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:55
    Het probleem zit meer in het belabberde kunstgrasveld van VVV.
    Vorig jaar won Ajax moeizaam met 0-2, maar de rubberkorrels vlogen je om de oren, er was eigenlijk niet normaal te voetballen.
    https://rtl.lwcdn.nl/imageScaled/?site=voetbalinside&file=1503840519_Thumbgras.jpg
    Daarnaast is onderschatting en moeilijk te tackelen probleem, niet zozeer de keihard werkende VVV spelers.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:05
    Ja, maar daar zou je toch mee om moeten kunnen gaan. Het is onprettig, maar niet onmogelijk om op dat veld te winnen.

    En dat is mijn punt ook. VVV gaat z'n best doen, dus als Ajax ze onderschat wordt het moeilijk. Je kunt niet voorkomen dat zij hun best gaan doen, nee :p
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9048
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:41
    Ach dat gezeur, je kan beter voetballen, of niet, op gras en of op kunstgras, flauwe kul en gezoek naar excuses op de voorhand en dat moet je helemaal niet willen als Ajax zijnde.
    VVV stelt niks voor, dus AJAX er op en er over !
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9048
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:38
    neeeee, VVV stelt niets voor....makkie voor Ajax, ze ( Inclusief Ten Hag ) weten nu na Luik hoe het wel moet, van daar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:50
    Oh ja, even vergeten dat je de mentaliteit van een team in een week kunt veranderen. Goed verhaal weer paul
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9048
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:57
    Een walk over, niet van dat benauwde, scheiterd !
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:01
    Ik heb deze jongens nu een paar jaar zien voetballen.
    Als zij zo denken winnen ze niet
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9048
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:04
    Je hebt totaal geen verstand van voetbal, ik gelukkig ook niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:14
    Dat laatste klopt wel
    Vind ik leuk
    Cookee +9999
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:34
    Als je tegenstanders meer TV-geld geeft kunnen ze beter worden, dat is ook beter voor Ajax want dan moeten ze elke week aan de bak.
    Eerlijke verdeling.
    2 miljoen meer voor VVV maakt die misschien 2x sterker.
    En die 10 miljoen extra voor Ajax zit waarschijnlijk op de tribune of in jAjax.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:35
    Helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:29
    Zo is dat Huntelaar.
    Ons aller Ajax mag nooit verzwakken en moet elke tegenstander vanaf nu met 4-0 oprollen.
    Wij zijn Ajax en wij worden kampioen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:31
    Op zeker Turk, laat die PSVers maar denken dat ze kans hebben, wij zijn Ajax en niemand die ons gaat stoppen om het kampioenschap naar Amsterdam te halen :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:34
    Maat je moet niet zo arrogant zijn 😋.
    Tuurlijk moet ons aller Ajax iedereen oprollen.
    Ik zie Troep cola ook weer met zijn zeer grappige vertoning 😂😂
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:35
    Ik ben al ruim 26 jaar arrogant en daar heb ik alle redenen toe :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:37
    Ik geef je groot gelijk. Ik ben 40+ en ik heb er ook alle redenen voor. Ben voor Ajax en mijn kids ook, dus wat wilt een gezond mens nog meer 😂😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:37
    Ben je al zo oud :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:39
    Jazekers maar gedraag mij als een jonge god. Gevoelsmatig 20 jaar zeg maar.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    Hoe ouder hoe gekker zeggen ze altijd, maar ach liever gek dan die mafketels die hier alleen maar 24 uur per dag kunnen schelden :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:43
    Heb alweer beet 😂😂
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:44
    Jij hebt veel hengels uitgegooid, visliefhebber zeker? :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:46
    Vissen is leuk, maar sommige soorten zijn te makkelijk en dat is niet altijd leuk 😂😂
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
    Zure haringen :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:50
    Ja kan er wel iets op zeggen, maar ben bang voor reacties met heel veel haat 😂😂
    Vind ik leuk
    Koeroe +12567
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:39
    Mag je je wel is naar je leeftijd gaan gedragen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    En dat bepaal jij schatje?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12567
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
    Doe waar je je goed bij voelt! Het is alleen maar nog lachwekkender dat jij al ouder bent dan 40 en dan zulke reacties plaatst.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:49
    Dat jij je daar druk om maakt.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12567
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:53
    Dat suggereer jij. Zoals ik zei vind ik het lachwekkend en moet je er vooral mee doorgaan als je je daar fijn bij voelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:55
    Ah als mensen zich druk maken om mijn zeer gewaardeerde mening dan doe ik toch iets goed. Mijn boodschap komt dus goed aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:51
    Hoe oud is Koeroe?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:56
    Koeroe gaat niet vertellen hoe oud hij is en anders komt hij aan met een jaar of 19 aan 😂😂
    Vind ik leuk
    Bill +622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:57
    Waar staan die regels precies Koeroe?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12567
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:29
    Ga lekker buitenspelen knul
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:52
    Koeroe, nu dan graag een volwassen vraag aan u. Ik zag iemand een vraag stellen, maar dat negeer je voor alle gemak. Schaam je je ergens voor of ben je bang dat er commentaar op komt. Want jij hebt het hier over om na je leeftijd te gedragen.
    Je bent niks verplicht, maar probeer een ander ook niet de les voor te lezen die je zelf hebt bedacht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:45
    Abi, jij oud lan
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:45
    Beetje broer.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9048
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:02
    Zo hoor ik ze graag !!!!!!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5193
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:32
    Ons aller PSV heeft vorige week met 4-0 gewonnen. Wij zijn dus jullie voorbeeld. Wij zijn PSV en wij zijn kampioen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5688
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:39
    Bij Ajax - Heracles werd ook 4x gescoord hoor. Dus zo bijzonder is de prestatie van PSV niet ;)
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:46
    In de warming-up?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5688
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:02
    ;)
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:06
    De wedstrijd eindigde in 1-1 dus ben verbaasd waar je die 4 doelpunten hebt gezien?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5688
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:11
    Ajax scoort toch altijd minstens 4x volgens Huntelaar?!
    Vind ik leuk
    barry m +189
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:34
    moet je je ajax bril afzetten en tot de realiteit komen kerel.
    met je ajax bril op winnen ze waarscheinlijk ook van barcelona met 6-0
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 04:35]
    Vind ik leuk
    psv.040 +346
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    zeg dat niet te hard.
    Vind ik leuk
    Iggy +3631
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:45
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    barry m +189
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:32
    goed zo tjoep cola
    teminste iemand die weet hoe het in elkaar zit
    psv word kampioen met 2 of misschien wel 3 vingers in de neus.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:39
    Flapdrol
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:41
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:43
    Jij hebt iedere dag weer een andere naam, nu benoem jij jezelf opeens Flapdrol, last van Alzheimer dat je niet meer weet hoe je heet? :
    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:07
    Hopen dat je het krijgt je weet niet waar je over praat.
    Vind ik leuk
    Foden +3583
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:29
    Alleen Donny erin voor Schöne en we kunnen er weer tegenaan
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5193
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:29
    Heeft hij gespeeld vandaag?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:33
    Off topic:
    Ik heb iets volledig gemist en zie het nu langs komen bij VI. Het gaat over het rugnummer van Nouri.. Wat triest is dat zeg! Ten Hag heeft, dus gewoon dat rugnummer aan De Wit gegeven, gelukkig pikte De Wit en meerdere spelers het niet, maar Ten Hag probeert het toch door te douwen en zegt dan dat we verder moeten... Echt wat een ongelofelijke gevoelloze lul ben je dan! Dit is gewoon een rede om Ten Hag te ontslaan! Als Van de Beek zijnde zoud ik helemaal niet meer voor deze trainer willen spelen!

    Sorry, maar moest dit ff kwijt, want kan echt niet!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:38
    Als het waar is meteen ontslaan, rugnummers zat 34 blijf je van af.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:41
    Idd! Echt heel triest!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    Dan heb je geen gevoel dan ben je als mens ook geen goed persoon of het is echt onwetendheid van ten hag hij lijkt me ook geen gevoels mens wat ik zo zie kan het mis hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:41
    Nummer 34 is van Nouri en daar moet Ten Hag met zijn poten vanaf blijven.
    Een beetje respect voor een Ajax speler( dat is nog altijd) is wel op zijn plaats.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:47
    Idd en speler van Ajax zal hij ook altijd blijven! Ten Hag is gek en zorgt weer voor onrust binnen het team net nu het weer goed gaat... Dit is gewoon een walgelijke beslissing bah!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:47
    Aks dit klopt is het inderdaad schandalig.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
    Oud nieuws, is van de week al op de site geweest, probleem is opgelost . Als van de Beek zijnde zou je niet meer voor de trainer willen spelen, dat snap ik, jij kan namelijk toch nooit iets goeds over Ten Hag zeggen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:54
    Het zijn een stel kleine kinderen. Wie zegt dat Ten Hag dat shirt gaf. Succes supporters heb ik zo een hekel aan. Ga gewoon op Nicklodeon je beklag doen. We zijn dicht bij de groepsfase en gaan op de goede weg en dan heb je weer de één of andere hark die moet piepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:58
    Herman Pinkster de teammanager heeft dat gezegd... Als ik in iedergeval VI mag geloven, maar zo'n verhaal verzin je niet zomaar.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:01
    Lekker belangrijk. Het nieuws is al weken oud. En de VI is zo een Story site. Ik lees al die onzin niet. Als je wil klagen dan mail je Ajax maar. Ze krijgen van mij het voordeel van de twijfel omdat we nu positief moeten denken. Kiev wacht en dat is belangrijker dan zeuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:03
    Ten Hag verziekt Ajax door weer onrust te stoken om in eerste instantie dat rugnummer aan De Wit te geven en die pikt dat natuurlijk niet.

    En lekker belangrijk? Het gaat wel om onze Nouri!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:05
    Dat is ook belangrijk, maar om gelijk Ten Hag met de grond gelijk te maken gaat te ver. En aangezien je 14 bent zou ik me eerder druk maken om puberen en school.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:08
    Ik neem het hier gewoon op voor Nouri en dat zoud jij ook moeten doen inplaats van die lul te verdedigen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:11
    Zonde van me tijd om jou nog wat bij te brengen. Het is opgelost en klaar nu voor je beklag mailen naar Ajax ipv hier als een drama queen aan te stellen. Maar als ze in de groepsfase komen en sterk blijven spelen dan ook niet juichen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:14
    Hzo mag ik dan niet juichen? Omdat ik het voor Nouri opneem mag ik niet juichen...
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:15
    Dat klopt want je blijft maar doorgaan.
    Vind ik leuk
    barry m +189
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:45
    je juicht voor een club niet voor een trainer als er word gescoort of zie ik dat verkeerd
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:17
    14 is van legende (wereldwijd) Cruijff, jouw leeftijd.
    Kluivert en Younes dragen ook 34.
    Vriendje van Nouri, Ziyech wilde 10 van Tadic, geef Ziyech dan 34 (net als Younes en Kluivert) dan is Ziyech blij en heb je 3x eerbetoon aan Nouri.
    Bij Utrecht is volgens mij nummer van DiTomasso ook (tijdelijk?) bevroren, was bij Nouri ook, maar intussen al door Youness en Kluivert opgeeist.
    Doe het maar eens goed als ajax zijnde, lastig.
    Ten Hag gaat volgens mij helemaal niet over rugnummers, dit is, lijkt mij, een fake-bericht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:22
    Volgens teammanager Herman Pinkster heeft Ten Hag het bepaalt. Ik vind gewoon net als bij Utrecht dat je 34 gewoon bevriest (behalve als Nouri stunt en terugkeerd)!

    En vandaag hebben al 3 mensen mij 14 genoemd, maar ben toch echt 15..
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:28
    Di Tomasso heeft 4? En is nog steeds bevroren.
    Vind ik prima overigens. Afwegingen die in zulke trieste situaties worden gemaakt dienen gerespecteerd te worden, ik kan me echt niet voorstellen dat ten Hag dat niet doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:37
    Ze zullen het echt niet verzonnen hebben. Het is sws gebeurd dat De Wit 34 heeft gekregen en naar alle waarschijnlijkheid heeft Ten Hag dat gedaan als ik VI en de teammanager van Ajax mag geloven..
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:43
    OK maat, ik vind het bizar dat zo'n gevoelige informatie naar buiten komt. En overigens sorry dat ik je als 14 inschatte, dat las ik nl in bericht van Stollie38 en heb ik als bruggetje naar JC gebruikt. Was zeker niet de bedoeling om je te kleineren, dus excuses. Tevens neem ik het altijd voor de Nouri's en andere pechvogels in de maatschappij op die door een noodlot zijn getroffen, gelukkig wordt er nu niet meer met zijn naam getrolld. Respect voor allen die slachtoffer zijn van een invaliderend of letaal event op hun pad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:59
    Haha maakt niet uit hoor! Zei het alleen maar om ff de goede info te geven.

    Ik ben het voor de rest helemaal met je eens!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:39
    Hij is 15, ik ging ook de fout in. :-)
    Overigens respect voor Nouri, DiTomasso, Nesu etc.
    Life is a bitch and at the end...
    Ik ben het met jouw rustige commentaar eens dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:56
    Ik zeg ook dat ik het gemist heb, maar ik heb nog niks gezien over dat het opgelost is. Hij probeert het in iedergeval wel door te douwen om hem toch dat nummer te geven en de rede dat hij hem in eerste instantie al aan hem gaf is een rede voor ontslag! Dit kan je toch niet goed maken? Als Keizer dit had gedaan (ondanks dat Keizer zoiets nooit zoud doen en ook in de zware tijd heel mee levend was met de familie) zoud ik ook vinden dat hij ontslagen moet worden... Heeft niks te maken met of ik hem een goede trainer vind of niet dit is gewoon triest!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:59
    Ontslagen worden, je kan wel overdrijven zeg, je lijkt wel een hysterisch wijf. Sorry hoor, maar het is opgelost en het nummer is niet gegeven, dat ze erbij VI over door blijven gaan, is gewoon omdat ze met een hetze bezig zijn wanneer het over Ten Hag gaat.

    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:01
    Overdrijven? Het gaat wel om onze Nouri! Die Ten Hag moet met zijn gore tengels van Nouri zijn rugnummer afblijven! Maar onder Keizer hing Nouri's shirt nog in de kleedkamer, maar als het nummer in eerste instantie weg is gegeven dan hangt hij er dus al niet meer...

    Ik vind het een walgelijke actie!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:03
    Ja het nummer is van Nouri, het is verder intern opgelost en het nummer is niet gegeven, mede door Jan Siemerink. Het is niet goed geweest, maar er over door blijven hameren dat werkt niet, Ten Hag is op zijn nummer gezet door dat nummer niet te geven, klaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:07
    In eerste instantie wilde hij het dus wel geven en dan ben je toch gevoelloos? Hoe kan je zoiets nou doen? En ga nou niet zeggen dat ik anti-Ten Hag ben ofz, want dat staat hier los van!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:20
    Het seizoen 2017-2018 is de plaats van Nouri in kleedkamer intact gehouden, na het seizoen is dat opgeheven en herinnert er in kleedkamer niets meer aan Nouri. Dat is voor jou misschien moeilijk te begrijpen, maar die jongens moeten focus houden op voetbal, Nouri wordt op andere momenten en plaatsen in ere gehouden.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:53
    Precies, Nouri wordt echt niet vergeten maar ook Ajax moet verder, hoe moeilijk dat ook is!
    Vind ik leuk
    barry m +189
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:40
    Dit is inderdaad respectloos!
    maar zou ten hag dit echt gezegt hebben?

    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:33
    Ze moeten nu beseffen dat je niet meer kan achterover leunen en gemakzuchtig worden. Mooi van Ten Hag dat hij niet veel wisselt, want zo raak je op elkaar ingespeeld. Voetbal is kennelijk sneller geworden, want vroeger hield je het vol zoveel wedstrijden, maar nu soms doodop.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6241
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:34
    Kijk, dit zijn teksten. Niet zeiken, presteren. Die Huntelaar is stiekem nog best belangrijk in die selectie, denk ik.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:34
    Altijd goede teksten van de hunter! Gewoon lekker voetballen en gaan. Rouleren is zeker aan het begin van het seizoen flauwekul.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:37
    Vroeger had je harde werkers en conditie trainers. Tegenwoordig de iPhone generatie.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25501
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    Ik ben het ook met van Bommel eens dat fitte spelers gewoon 3 wedstrijden in de week moeten kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
    Ja precies. In Engeland speel je veel wedstrijden en die hebben ook genoeg uithoudingsvermogen. Janssen bijvoorbeeld had bij de Spurs 3 a 4 weken nodig voor hij op niveau was. Dat zegt heel wat over het trainen in Nederland. Iedereen had een mening over Raymond Verheijen maar ik hoorde via dat die jongens er baat bij hadden.
    Vind ik leuk
    Verratti +1912
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:53
    Raymond Verheijen wordt vaak afgemaakt, maar z'n wetenschappelijke ideeën snijden wel hout. Hij was mee met Hiddink, toen die trainer was Korea, als inspanningsfysioloog. Ik zou wel naar hem luisteren.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18679
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:57
    Daarom een collega van mij is trainer en zijn spelers werden door hem getraind.
    Vind ik leuk
    Verratti +1912
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:51
    Conditioneel zit het dan goed.
    Vind ik leuk
    Verratti +1912
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:50
    Hij kent de klappen van de zweep. Hij speelde internationale top en het spel in het buitenland is veel sneller en fysieker. In Nederland kun je met die conditie wel drie wedstrijden per week spelen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10457
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:21
    Was ook niet echt moeilijk voor Klaas-Jan, gewoon logisch.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:44
    Vermoeidheid... na anderhalve week trainen door onze miljonairtjes. Te gek voor woorden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:58
    Zo is dat werken voor je geld,niemand krijgt het cadeau,wil je hoog niveau halen dan moet je er ook wat voor doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:49
    Hopelijk liggen er dit jaar wat minder korrels op de grasmat bij VVV. Meer zullen het er toch niet geworden zijn?

    Dan zie je geen plastic gras meer.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7857
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:26
    Lijkt meer hardcourt
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:06
    0-0
    Vind ik leuk
    El Cazador +5802
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:11
    Mooi en wijs gesproken!!
    Vind ik leuk
    13 +11578
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:24
    Weer een nieuw Ten Hagje: in vermoeidheid zitten. Man, ik zat me toch een partij in vermoeidheid zeg 😭
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7857
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:26
    Met zijn werklust? Nou dat valt wel mee, hebben we daar statistieken, cijfers van?
    Vind ik leuk
    Marco S +4267
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:45
    Ik vind het wel lekker hoor dat Klaas er is.. gewoon mieters dat er zulke spelers zijn zoals hem, met de borst vooruit en niet verzaken.. goede teksten ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:59
    Altijd een fijne vent om naar te luisteren. Weet als geen ander wat er gevraagd wordt. Het gaat om de praktijk, élke keer presteren en er álles aan doen. Voorspellinkje voor morgen? Hattrick Huntelaar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:36
    Het beste mag er bij Huntelaar dan wel vanaf zijn, maar het blijft een ontzettend lepe spits die uit het niets een doelpunt kan maken.
    Ik gun hem een heel mooi afscheidsjaar en dat Luis Suarez het stokje volgend jaar maar mooi van hem mag overnemen😉😉
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1668
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:06
    Sneu figuur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:16
    Ik vind dat huntelaar het op zijn leeftijd echt fantastisch doet bij Ajax. Natuurlijk mist hij kansen maar hij laat zich niet gek maken (ervaring) en schopt er vervolgens ook genoeg in. Echt knap.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Huntelaar kritisch op teamgenoten: 'Gewoon doorgaan en niet aan toegeven'