Van Bommel geen 'womanizer': 'Zijn eerste verkering was de dochter van onze coach'

Van Bommel geen 'womanizer': 'Zijn eerste verkering was de dochter van onze coach'

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 09:15za 18-08-2018 om 09:15

Mark van Bommel keert zaterdag als trainer van PSV terug bij zijn oude liefde Fortuna Sittard, waar hij liefst dertien jaar speelde. Dat hij nu als trainer aan de weg timmert verbaast voormalig teamgenoot bij de Limburgers Patrick Paauwe niet.

"Als jochie viel het me al op hoe bezeten hij was. Heel berekenend ook, altijd in controle. Mark wist al heel snel hoe het voetbalwereldje in elkaar stak", zegt Paauwe in het Algemeen Dagblad. "Nóg een kenmerk van Mark: het serieuze. We hadden in die jaren een leuk ploegje bij Fortuna met Wilfred Bouma, Jürgen Dirkx en Fernando Ricksen. Pikkies van een jaar of 18, 19 waren we, jongens die ook wel van een stapavondje hielden na een wedstrijd. Er was er dan eentje die meestal thuisbleef: Mark. Die ging netjes naar bed."

Van Bommel gaf destijds aan dat hij geen womanizer was. "Dat klopte", beaamt de oud-Feyenoorder. "Wij hadden het in de kleedkamer over onze veroveringen in het café. Mark praatte over voetbal, altijd over voetbal. Daar plaagden we hem soms wel eens mee. Zeker toen later zijn eerste verkering nota bene de dochter van onze trainer Bert van Marwijk was. Dat volledig voor zijn vak leven, toen al; het zegt alles over de serieuze prof die hij als ventje al was."

Vader John van Bommel vindt het mooi dat zijn zoon als trainer terugkeert in het Fortuns-stadion. " "Reken maar dat hij ook in deze job de top wil bereiken. Aard van het beestje. Echt, ik ben zó trots op die jongen."

Poll

Gaat Van Bommel slagen bij PSV?

(2163 stemmen)

Plaats een reactie

tannat +16772
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:27
Trots dat hij in Eindhoven speelde en er nu trainer is
Vind ik leuk
Snapje? +10064
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:40
Jaja ik kan niet wachten tot van Bommel gaat ontploffen...heerlijke televisie!
Vind ik leuk
tannat +16772
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:43
Oh lief ... het eerste ajax trolletje meldt zich in dit PSV topic.
Vind ik leuk
Mari +13678
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:49
Bepaal jij wie er wanneer wat mag posten?
Vind ik leuk
tannat +16772
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:04
Ik signaleer dat er meteen weer een ajacied met een stookopmerking langskomt hier. Verder niets.
Vind ik leuk
Sigma +2892
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:16
in een ajax topic zijn de eerste 20 reactie van een trolletje zoals jij.....

voor de rest gun ik v. Bommel alle gelukkig....maar ook ik ben benieuwd hoe hij dit gaat afbrengen....hij is goed begonnen in ieder geval
Vind ik leuk
tannat +16772
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:28
Als dat al waar zou zijn:
Rechtvaardigt dat dan het trollen hier?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:42]
Vind ik leuk
Sigma +2892
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:31
grappig waar zie je mij trollen....
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:53
Sigma is zeker geen trol
snap je is ook geen trol , dat is een wannabee Amsterdammer , die nog steeds een frustratie heeft over het kampioenschap van PSV vorig seizoen
maar 1 geluk
als Ajax een minder resultaat boekt zoals afgelopen weekend , dan kruipt snap je terug in zijn grot , en dan zie je hem een paar dagen niet
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 13:55]
Vind ik leuk
isnake +2835
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:32
Dus omdat anderen iets doen doe jij het ook. Als jij de trollen als je grote voorbeeld gaat gebruiken dan maakt dat jou dus ook een...
Vind ik leuk
Sigma +2892
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:11
nogmaals waar zie je mij trollen!!
Vind ik leuk
tannat +16772
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:29
Jij komt hier vertellen dat je trollen goedkeurt.
Vind ik leuk
Mari +13678
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:20
Ok. als dat het alleen is.
Het stoken vind ik ook niets.
Als PSV waardeloos voetbal spelt zeg ik het.
(vorig jaar vaak) Als het goed is ook (hmm, zoveel geluk kan het niet zijn, moet toch kwaliteit zijn).
Aaaahh, we hebben in een directe confrontatie verloren. hmm valt niets op af te dingen. Was terecht.
Eindconclusie: terechte kampioen.
Zo kan het ook
Vind ik leuk
tannat +16772
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:30
Respect
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:33
Nou Mari, er mag van mij best gereageerd worden als PSV punten verspeelt, als we maar binnen de 'grens' blijven. Daar zijn we nu eenmaal club supporter voor. Ik doe dat ook en op artikelen van Sjakie doe ik dat ook. Sjakie respecteer ik echt wel als voetbalicoon, maar geniet wel van zijn reactie op maandag.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:57
Jij praat wel vaak over trolletjes, terwijl jij hier de grootste ben. Waar ging het mis in jouw bovenkamer?
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:06
Is toch een prima reactie? Denk dat een ontploffende Mark best wel vermakelijke televisie op gaat leveren....
Vind ik leuk
Futre +5382
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:09
Persoonlijk kijk ik liever naar twee naakte wijven in een kooi maar ieder zijn ding, Barry 😉
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:10
Dat kan daarvoor of erna ook.... en ik kijk fijn ff met je mee.... mits ze lekker zijn.... zit niet echt op Sharon Dijksma vs. Margriet van der Linden te wachten.
Vind ik leuk
Futre +5382
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:13
Moest ff Googelen haha. Nee die mogen met al hun kleren aan in zo’n krabvis kooi. Toedeloki
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:00
Ik zie ze liever in een kooi, als ze gaan praten moet ik nog harder huilen. Van der Linden is dat talentloze ding met gek haar van 'M' toch?
Vind ik leuk
Cookee +13061
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:41
Zoals Mathijs altijd zelfs de gebaartjes van David Letterman overneemt, zo is M. de kopie van Mathijs. Helaas regeert in dit talentloze land de kopieerdrift, het komt bij niemand op dat je ook jezelf kan zijn.

We hebben 1x iets zelfbedacht, een lamp en een versnellingsbak. Zelfs onze muziek is een kopie van landen rondom.

Overigens die Nadia van Laat, die bevalt me wel, tipte jij me daar al niet eens over?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:07
Ja, en M is nog veel slechter. Wat een achterlijke doos. Ik zou nog liever dood zijn dan met haar moeten praten.

En totaalvoetbal.

Ja, 1000x zo goed als Jinek. Jammer dat die nageboorte van een Jair Ferwerda geen zwangerschapsverlof heeft.
Ze is niet dom (Lees: Eva is ziek dom), en kan een gesprek leiden (Lees: Eva kan niks)
Vind ik leuk
Cookee +13061
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:05
Ook die redactie is niet heel bijzonder vrees ik want de onderwerpen lijken die van een schoolkrant.
Maar laat ik niet te kritisch zijn, heb 2x 10 m gezien en toen afgezet.

Ok, totaalvoetbal en dat hebben we aan Barca gegeven en Bayern en nu roepen we dat Hollandse school failliet is.

Nadia moet soms onverklaarbaar lachen en op verkeerde momenten, maar je had 't goed gezien, ze heeft niet een 'bananasplit' niveau.
En in de onderwerpen daar zit soms een leuke bij waar ze dan ook plezier aan beleeft.
Nu maar hopen dat ze niet weer uit beeld gaat.

Mathijs kwam een paar keer voorbij, die zit daar dan als de grootheid die alles weet... hij bedoelde niet grappig te zijn, maar dat hij denkt goed te zijn is wel grappig.

Het is de man die zijn sidekicks de hete kolen laat pakken.

Jair is iets wat ze uit de vuilnisbak opdiepten, het stinkt en het zegt ons dat politici leuk moeten zijn ipv capabel.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:07]
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:34
Klopt, maar Mathijs heeft invloed op de onderwerpen. Talentloze M ook. Jezus, wat kan die vrouw weinig.

Onze trainersopleiding is vooral failliet.

Ja, maar ze lacht leuk. En dan is het oke.
En ze hoeft geen middelpunt te zijn zoals suffe Eva.
Laatst had ze Azarkan van Denk. Dat was lachen. Als Azarkan De Vries had geheten en bij de VVD had gezeten had iedereen hem geweldig gevonden. Nu is het een rottige Turk.

Haha, Mathijs is echt een sneue lul.

Jair moet zo snel mogelijk met een mooie kei aan een touwtje de bodem van de Maas even gaan controleren.
Vind ik leuk
Cookee +13061
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:44
Ze zit er ontspannen bij zoals wij ook een gesprek voeren en ze leest zich in.

Azarkan.
Nou hun Pr-adviseur kan ietsje beter.
En ook nooit denken dat een journalist je vriend is.

Alles aan Mathijs is onecht, weet je zeker dat hij niet uit Heerenveen komt? Hij deed net alsof hij bij zijn dochter op visite was.

Jair Ferwerda, ik vermoed een connectie met Friesland, bij wijze van excuus aan Nederland doneren we hierbij het dorp Heerenveen... iemand die ze wil hebben?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:35
Ja, en voelt niet de behoefte om het middelpunt te zijn.

Azarkan is Ruttiaans goed in niet gepakt worden.
Ik vraag me af of het per ongeluk was. Chaos is voor hun ook niet slecht.

Waarschijnlijk, alles is onecht, dus ook zijn geboorteplaats.

Ik ben bereid om alles aan Friesland te accepteren als ze die mislukte baby terugnemen
Vind ik leuk
Cookee +13061
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:56
"per ongeluk was. Chaos is voor hun ook niet slecht."

Ja, dat is ook zoiets 'alle nieuws is goed, zelfs slecht nieuws'.
Wilders doet dat ook en Geer en Goor, ze moeten aandacht.

"Mislukte Baby" ontgaat mij helaas, dit behoeft uitleg.

Of gaat het over die zwemmer die uit het badwater gehaald is.
Alle respect voor de man, maar ik was al lang binnen... al vertel ik liever niet over het touwtje om mijn middel, aan het bootje vast. Toen ik hoorde dat Mark me opwachtte ben ik rechtsomkeerd gegaan. :p
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:34
Ik denk dat er meer achter zit. Als jij veel kritiek krijgt (en helemaal als het geen sterke inhoudelijke kritiek is) gaan jouw aanhangers meer achter je staan.
Als Trump, Wilders, Denk of Baudet wordt aangevallen sluiten de rijen zich.
Die foto van Baudet een tijdje terug diende volgens mij ook dat hogere doel.

Oh, gewoon een matige belediging denk ik. Het is infantiel en als mens vind ik Jair niet zo hoog scoren.

Hahaha. Ja, ik heb dat een beetje gemist. Ik word moe en boos van het nieuws. Iemand heeft de elfstedentocht gezommen, was dat het?
Vind ik leuk
Cookee +13061
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:12
Ja, provoceer... en dan komt kritiek waar je dan je achterban mee bindt. Derksen zei gister ook al; "De linkse Kerk haakt er op in".
Hij doet net alsof er nog krachtig links is, dat is onzin, alsof links nog macht heeft. Rechts bepaalt... demoniseren van onbestaande krachten is onzin.

Ach dat 'eeuwige pushen met die Elfstedentocht' straks komt er iemand die het op zijn knieen doet... en de ramptoeristen staan te juichen als hij tot de heup afslijt.
Is toch niet gezond man, mooi resultaat hoor, prachtig bedrag, maar word het geen tijd voor openbaar vervoer in Friesland? Dan kan die elfstedentocht ook de motteballen in.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:13]
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
dinsdag 21 augustus 2018 om 20:35
Ja, en in hun geval is het extra slim. Je zegt fuck the establishment, en die worden kwaad. Waardoor je achterban je nog meer gaat geloven.
Met open ogen in het valletje gelopen.
Ha, krachtig links. Dat is Peter Kwint en daarna niks.

Hahaha dit is echt een hele goede grap. Die kan zo op een podium.
Vind ik leuk
Cookee +13061
woensdag 22 augustus 2018 om 15:23
In de USA schijnt links in opkomst te zijn, men zoekt naar een menselijker aanpak, Bernie Sanders was de eerste maar veel jongen mensen richten zich nu ook op. Ik ben daar blij mee, wij lopen toch altijd achter USA aan dus wie weet?

Ik zit hier ook op een podium, met 1 man publiek... jij. :)
Waar is Timmio als je hem nodig hebt. :p
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:25
Ja, verschrikkelijk mensch.... maar goed, feministes hebben ook recht op adem.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:35
Zij is hooguit een parodie op een feministe. Ik ken een paar echte. Dat zijn gewoon hele leuke vrouwen. Slim, kundig. Margriet kan niks.
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:37
Ze was eerder hoofdredactrice bij Opzij... de meeste feministes van tegenwoordig zijn gewoon mannenhaters. Maar je hebt gelijk, er zijn ook nog echte.... die zijn het meestal roerend met ons eens ;-))
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:43
Ja, toen ik dat hoorde was ik wel nieuwsgierig naar hoe ontzettend slecht de Opzij dan moet zijn.
Klopt, die hebben met feminisme niks te maken, behalve dat ze het een slechte naam geven.
De echte kunnen hun bloed ook wel drinken.
En terecht.
Vind ik leuk
tannat +16772
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:31
Waarom zou Bommel ontploffen?
Vind ik leuk
Cookee +13061
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:37
Als je moet ontploffen als trainer dan ben je te laat, dan heb je iets verkeerd voorzien.
Vind ik leuk
Bertus040 +307
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:03
homo
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:06
Poeh goede inhoudelijke reactie.
Vind ik leuk
Nashua +7245
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:38
Ach gut
Vind ik leuk
Snapje? +10064
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:23
Bij de Johan Cruijff schaal zag je het al...totaal ongeschikt als trainer van een topclub....past prima bij PSV.
Vind ik leuk
Cookee +13061
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:33
Ten Hag ontplofte net... hoorde je het "Snapje".
De kabouter zei 'Plop'.
Vind ik leuk
mesterspsv +517
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:39
Hahahaha...en ik kan niet wachten op een stotterloos interview met ten Hag!! Kneus die je bent 😂
Vind ik leuk
Snapje? +10064
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:43
Leuk zo met die quasi nonchalante uitdossing.... van binnen smeult het vuurtje. Tis wachten op de nodige brandstof en dan....kabooooooom.
Vind ik leuk
mesterspsv +517
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:34
Grote liefhebber van het spelletje en van de club!
Vind ik leuk
Snapje? +10064
zondag 19 augustus 2018 om 00:28
Binnenvetter! 3...2....1....oren dicht!
Vind ik leuk
Fritske01 +5330
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:27
Gewoon een betrouwbaar menneke
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08
Je jeugd vormt je he... z'n papa is/was een zuiplap.
Vind ik leuk
Futjebal +2867
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:38
Haha..jij bent wel de winnaar van de domste opmerking van de dag. Omdat zijn vader een drankhandel had dronk hij veel?
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:40
En jij bent goed op de hoogte?

Dombo.
Vind ik leuk
Futjebal +2867
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:54
Toevallig wel ja....ik vind het altijd zo dom om dingen te roepen die je niet weet. Stoer over willen komen en dan de plank volledig mis slaan hahaha..dommer bestaat niet
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:59
Je kletst maar lekker raak joh.
Vind ik leuk
Fritske01 +5330
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:11
Hey Barry, niemand kiest zn ouders of de omgeving waarin hij opgroeit.
Velen blijven daarin hangen en een enkeling trekt er lering uit en doet het zelf anders.
Dit heeft met karakter te maken.
Iets wat M v Bommel dus niet ontzegd kan worden.
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:12
Ik neem Van Bommel dan ook niets kwalijk, ik heb eerder bewondering voor hem.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4123
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:27
Kan een mooie trainerscarriere tegemoet zien
Vind ik leuk
Butsbal +14182
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:28
Wannegoeie
Vind ik leuk
2cents +64957
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:28
“Heel berekenend ook, altijd in controle. Mark wist al heel snel hoe het voetbalwereldje in elkaar stak"

Is het dan juist slim of dom om het bed te delen met de dochter van je trainer?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:31
Dat is de liefde jongen...
Vind ik leuk
2cents +64957
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08
Dus even niet in controle. ;)
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:18
Ze is tot op de dag van vandaag zijn echtgenote, dus een slechte keus zal het niet geweest zijn.
Vind ik leuk
2cents +64957
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:31
Was het dan misschien toch serieuze carrière-planning?
Vind ik leuk
Rodapaus +6217
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:34
Slim, dan moet hij je wel opstellen :p
Vind ik leuk
Jozef +45195
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:48
Zijn karakter denk ik.
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:30
Hij mocht wel altijd mee met Bert. Financieel was het zeker slim
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:19
Altijd? Alleen de afgelopen, pakweg, 2 jaar...
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:42
Treurig wel dat v Basten het niet in hem zag zitten. Die vreemde Ajax- afkeer van afbrekend spelende gifkikkers. Het moet allemaal maar mooi zijn. Terwijl v Basten juist het meeste moois kon laten zien als hij spelers als v Bommel achter zich had. Hoeveel ballen die terugwon.
Vind ik leuk
Jozef +45195
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:55
Het jonge Oranje onder van Basten was veel malen leuker dan het Oranje van Bertje met zijn schoonzoontje. Samen met de Jong stonden er vuilakken die de goede voetbalnaam van Oranje volledig te grabbel gooiden met een laffe tactiek bovendien. Je zal ze wel nodig hebben, maar van de drie keer dat ik Oranje een WK finale zag spelen vond ik het de laatste keer maar niks eigenlijk. Het verschil: we werden nu met afstand de lelijkste finalist ooit en in 1974 met afstand de mooiste ooit.
Allebei zilver, maar doe mij maar de mooiste...
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:13
Wie heeft het nog over het vertoonde spel van Argentinie in 86 en Duitsland in 74.... er wordt alleen maar gesproken over hun behaalde titels.

Ik vind dat je de prestatie van Van Marwijk en zijn ploeg behoorlijk tekort doet.
Vind ik leuk
Jozef +45195
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:58
Nou ik hou gewoon niet van het laffe afbraakvoetbal van Oranje in 2010 en 2014.
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:59
Dat mag.... uiteraard! :-)
Vind ik leuk
Jozef +45195
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:01
Mensen praten nog wel over oranje 1974 maar niet meer over oranje 2010 en 2014. Niet zonder reden....
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:02
Ik praat er anders nog geregeld over.... helaas wil niemand naar me luisteren ;-))
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:47
Jozef, je beschuldigt me van iets dat ik niet gezegd heb. Wat ik bedoel is: om de leuke spelers maximaal te laten shinen en ook nog te laten renderen, heb je ook een aantal van Bommels nodig. Het Ajax-idee dat iedereen in het elftal leuk en frivool moet voetballen en ook nog rendabel kan zijn zonder enige vorm van strijdlust is de ziekte die het Nederlands voetbal mede heeft gebracht waar het nu staat. Naast het spelen op kunstgras dan. Zie de UEFA lijst.
Vind ik leuk
Bill +1002
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:43
Bleek niet goed genoeg voor barca (net als affelay), met ruzie weg bij bayern, met rood afscheid bij psv, achter de hand gekonkel geintroduceerd samen met schoonpapa. Dat is van bommel.
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:50
Barcelona; CL winnaar, Supercup en landskampioen.
Bayern; 2x landskampioen 2x beker
AC Milan; Landskampioen
Je hebt gelijk, die gozer kon er echt niks van.
Vind ik leuk
Jalapeno +1152
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
En dan vergeet je oranje en PSV nog... Het mag misschien niet je type voetballer zijn, maar het was een klasbak.

Denk dat hij het als trainer ook goed zal doen, maar mocht hij niets winnen hoeft dat niet te betekenen dat hij niet is geslaagd..
Vind ik leuk
coci +331
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:53
Landskampioen in Nederland, Spanje, Duitsland en Italië. Dat is van Bommel.
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
Je bent een beetje een lulletje rozenwater....
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:52
Kleine jaloerse kikkerbillie is er weer mensen. Kijk hoe deze stakker zich keer op keer belachelijk maakt!!!
Vind ik leuk
Asarkan +182
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:49
Zoals ze bij ons zeggen, gewoon een degelijke
Vind ik leuk
ronnieron +2184
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:02
Ik ben geen psv fan maar voor van bommel heb ik veel respect
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Vooral het eerste deel van je reactie ;-))
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:19
Natuurlijk kunnen we niet in een glazen bol kijken, maar Mark van Bommel is na zijn zeer succesvolle voetbalcarrière nu ook geknipt als trainer. Of hij dit seizoen als de titel pakt met PSV, blijft even afwachten natuurlijk. Wel is het zeker dat hij succes gaat krijgen met PSV. Er staat een persoonlijkheid, met een duidelijke visie en een filosofie. Waar de concurrentie moeite heeft om een goede trainer binnen te halen, heeft PSV een uitstekend plan voor de toekomst neergelegd. Eerst v Bommel een paar jaar en daarna zal v Nistelrooy hem opvolgen. De landskampioen is op vele fronten het grote voorbeeld voor de Nederlandse clubs!!
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:21
Niks is zeker.

Het ziet er vooralsnog prima uit en hij komt goed over. Dat is alles.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:24
Vind je het gek met die snor van destijds... daar werden de vrouwtjes niet 'hot' van.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1418
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:44
Hij heeft vast een heel klein piemeltje
Vind ik leuk
Marco S +7117
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:03
Is toch geen nieuws dat mannen met zo’n Freddy M snor geen womanizers zijn
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:59
Heerlijke foto uitgekozen ook, met koning Jari!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws