'Gouden' Mbappé redder van Paris Saint-Germain met twee goals in slotfase

    'Gouden' Mbappé redder van Paris Saint-Germain met twee goals in slotfase

    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:21

    Kylian Mbappé heeft zich in zijn eerste speelminuten voor Paris Saint-Germain na het met Frankrijk gewonnen WK direct laten gelden. De Fransman was goud waard voor zijn ploeg met twee late treffers.

    Mbappé was er de eerste wedstrijd van de Parijzenaars nog niet bij. Ook tegen Guingamp begon hij aanvankelijk niet in de basis. Toen Paris Saint-Germain halverwege op een 1-0 achterstand stond zag Tomas Tuchel zich genoodzaakt in te grijpen: Mbappé kwam erin voor Timothy Weah.

    Na rust trok Neymar binnen tien minuten de stand gelijk. De duurste voetballer ter wereld versierde de strafschop zelf. Na een vrij aparte aanloop schoot hij de pingel zelf tegen de touwen. Het duurde echter lang voor de regerend landskampioen de wedstrijd naar zich toetrok.

    Het was de Franse sensatie Kylian Mbappé die tot twee keer toe scoorde. Eerst deed hij dat op aangeven van Ángel Di María, in de slotfase stiffte Mbappé heel leep de winnende treffer over doelman Kalle Johnsson: 1-3.

    Plaats een reactie

    Marco S +4255
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:24
    Mebappie is wel echt rap
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:24
    Invaller? Moet in de basis die gozer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    Hast57 +688
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:30
    Kreeg rust omdat hij het WK gespeeld heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:34
    Toekomstige Ballon D'or winnaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Wat een voetballer
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    De finesse bij die tweede goal! Heerlijk!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Mbappe op de bank. wtf.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:05
    Beetje opbouwen die man na het zware WK, en hij heeft zijn minuten meer dan waar gemaakt.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Geniaal Ventje
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    Ja inderdaad en al zo ongelofelijk constant op zo'n jonge leeftijd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:04
    Wat een heerlijke voetballer zeg.
    Zeker niet de meest verfijnde speler die er is, maar wel uitgerust met een ongekende turbo en een grote honger voor het doel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:00
    Niet verfijnd? Omdat hij alles op de turbo doet is het juist knap dat hij altijd goed draait en kapte en versnelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:02
    Niet zo technisch verfijnd als bijvoorbeeld een Messi of Ronaldo.
    Daardoor heel ander soort aanvaller en dat is ook wel weer eens verfrissend.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:32
    Ik snap wel wat je bedoelt denk ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Gouden' Mbappé redder van Paris Saint-Germain met twee goals in slotfase