'ADO lijdt dubbele nederlaag in Almelo: Heracles veegt eerste bod van tafel'

    'ADO lijdt dubbele nederlaag in Almelo: Heracles veegt eerste bod van tafel'

    zondag 19 augustus 2018 om 07:03

    ADO Den Haag beleefde zaterdag een vervelende avond in Almelo. De club uit de residentiestad ging met 4-2 onderuit tegen Heracles Almelo en heeft bovendien (voorlopig) naast Heracles-spits Vincent Vermeij gegrepen.

    TC/Tubantia meldde vrijdag al dat ADO daags voor de uitwedstrijd tegen Heracles interesse had getoond in de 24-jarige aanvalsleider. Het regionale medium pakt na de wedstrijd uit met het nieuws dat er zelfs al een bod is gedaan op Vermeij. Heracles heeft de eerste aanbieding echter geweigerd.

    Vermeij zat zaterdagavond negentig minuten op de bank en zag zijn Spaanse concurrent Adrian Dalmau één van de vier Almelose treffers aantekenen. De bij Ajax opgeleide spits hoeft niet per se weg, maar staat eventueel open voor een transfer. "Ik wil gewoon spelen. Op dit moment moet ik afwachten", reageerde hij na afloop tegenover TC/Tubantia.

    ADO op zoek
    ADO is al enige tijd druk op zoek naar een extra spits. De club verkocht topschutter Björn Johnsen aan AZ en moet het voorlopig stellen zonder aanwinst Yuning Zhang: de Chinees is momenteel actief op de Aziatische Spelen. Erik Falkenburg was tegen FC Emmen de gelegenheidsspits, maar brak zijn neus tijdens de seizoensouverture. Tegen Heracles stond Melvyn Lorenzen noodgedwongen in de punt van de aanval.

    Lees ook: Spektakelstuk in Almelo: Heracles verslaat ADO met 4-2

    Poll

    Zou Vermeij bij ADO passen?

    (1021 stemmen)

    Plaats een reactie

    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 07:06
    Die krijgen spijt dat ze niet door gepakt hebben met veerman
    Vind ik leuk
    PRICE +33994
    zondag 19 augustus 2018 om 08:32
    Wordt tijd voor een spits voor ADO,t loopt nog niet geweldig.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1058
    zondag 19 augustus 2018 om 08:39
    Ja ongelofelijk he heb je 2,5 miljoen voor johnsen gekregen en laat je transfer van veerman op 200.000 klappen ... en dan ga je voor een reserve speler van heracles , ambitieuze club echt ado !! HAD die linke behang koning niet 2 ton bij kunnen springen ?? Alleen grote mond maar doet niks voor “ZIJN “ ADO DEN HAAG
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 08:40]
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 08:40
    Ik heb helemaal maar dan ook helemaal niks met ado dus ben er niet rouwig om..het is echt wanbeleid daar inderdaad
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 08:40]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Je heb er helemaal niks mee, maar neemt toch de tijd om even het artikel te lezen en even een reactie te typen maar verder heb je er helemaal niets mee
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 10:15
    Ja vind het leuk om ze te zien falen dus dat lees ik dan ook graag
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Terug je hok in jij, grafzerk.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:21
    Zegt veel over wat een nutteloos leventje je heb maar hey ieder zijn ding en hoop dat je nu een goede dag heb!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zondag 19 augustus 2018 om 10:22
    Je komt weer heel volwassen over....







    NOT.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:06
    Adje jij bent gewoon een loser.. Wat heeft de club ado jou ooit misdaan? Kijk het zal me verder me reet roesten wie je mag en wie je niet mag, maar als je het leuk vind om een club te zien falen dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd en ben je de adem van je omgeving niet waard.

    een club dat zijn hardwerkende mensen met de beste bedoelingen ( minimaal 98% althans) hiernaast heb je gezinnen die het volgen en zijn er mensen afhankelijk van het werk bij een club.. Waarom zou je het leuk vinden als mensen hun baan kwijt raken en gezinnen eventueel hun club!
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 11:15
    De adem van mijn omgeving hoef ik ook niet hoor
    Vind hagenezen geen leuk volk ook die blije supporters in dat supportershome toen met lex immers enzo
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:22
    hmmm dus jij kent 500.000 man en vind ze niet leuk! Knap om in 1 zin 500.000 man te benoemen!

    Verder lees ( of reageer je niet op) wat ik schrijf. een club is meer dan die paar fanatieke supporters. En hagenezen zijn meer dan een paar gasten met een grote bek! Buiten dat je gasten met een grote bek bij elke club hebt, blijft het gewoon dat ado zorgt voor werk in de omgeving. en omdat jij hagenezen niet mag hoop je dat het hier fout gaat en mensen dus hun gezin niet kunnen onderhouden omdat hun baan er niet meer is.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 11:23
    De hagenezen die ik heb ontmoet waren irritant en inderdaad een grote bek en weinig daden en op tv zijn ze vaak ook irritant
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:23
    Heb je last van het 'onder de rivieren-complex?
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:26
    Mag ik vragen waar je vandaan komt? Waar ben je zelf opgegroeid?

    Het leuke is dat ik een jaar of 5 met de kermis mee reisde omdat mijn schoonfamilie een kermisbedrijf had. Hierdoor kwam ik dus door heel Nederland en kon ik goed de verschillen zien tussen de verschillende steden en ook provincies. Naast dit ben ik opgegroeid in en om den haag en moet ik toegeven dat hagenezen inderdaad direct zijn ( dit is overigens iets anders dan een grote bek). Ik gok aan de manier van schrijven en aan je club te zien dat je zelf uit noord brabant komt ( of misschien wel limburg). Ik kan je een geheim verklappen. ten eerste hebben deze mensen ook een zogenaamde grote bek ( de mensen die ik ben tegen gekomen ( ook buiten de kermis om)) En ten tweede zijn veel gewoonweg niet intelligent.. Dit verklaard misschien ook wel dat jij het verschil niet kunt zien tussen directheid en een grote bek.. Als je iets genuanceerder denkt, dan prik je zo door die "grote bek" heen en weet je dat je bij hagenezen weet wat je aan ze hebt. Als ze een probleem hebben dan benoemen ze dit in tegenstelling tot sommige andere nederlanders die gaan lopen roddelen achter je rug

    Nog even een kleine toevoeging.. NIET alle noord brabanders zijn dom of wat dan ook. Maar mensen zoals adje80 lopen er veel rond en deze mensen... tja
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:32]
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 11:29
    Eindhoven
    Heb ook slechte ervaringen met marktplaats in den haag en mensen die ik ken ook dus ik zeg niet zomaar iets hoor..het is niet zo dat je in den haag moet wonen om er iets van te weten
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:31
    zie mijn gewijzigde bericht.. Hierin had ik het inderdaad goed haha!
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 11:32
    Ja in een gewijzigd bericht heb ik ook altijd gelijk haha
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:41
    ja als je zo wilt denken oke.. Ik was aan het wijzigen en na het wijzigen zag ik dat je al had gereageerd! Maar dat doet er niet toe.

    Ik zit nu een maand of 4 denk ik hier op vp en ben zelf een Hagenees. Als ik zie hoeveel discussies jij aanwakkert en hoe ondoordacht een vijandig een groot tal van jouw berichten zijn, dan snap ik niet dat je het hebt over de grote bekken van ons Hagenezen terwijl als er iemand hier een grote bek heeft ben jij het wel! Maar hey dat zie je natuurlijk niet in van jezelf. Het is een stuk makkelijker om de schuld en het foute bij andere te leggen. Ga zo door
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 11:42
    Gelukkig...bedankt
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 13:32
    Hij heeft je gewoon vast gelult met woorden waar je niet van terug hebt.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 13:34
    Ja hij lult me echt vast..ik heb nog nooit zoiets ergs meegemaakt
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 13:41
    Dat blijkt maar weer steeds met je domme nietszeggende opmerkingen.
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 13:32
    Dit is een kneus laat gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:34
    I rest my case. Uit 'lampjes-stad . Als ik het niet dacht. Praten we dan nu tegen hersencel 1, 2 of 3. Of is 1 ervan druk met Carnaval nu?
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 11:42
    Het iq ligt gemiddeld nergens zo hoog dan in onze regio dus helaas
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:51
    This tells the story... het is 'groter als', 'niet groter dan'.
    Overigens dat van Marktplaats is verklaarbaar. Als we in Den-Haag weten dat ze van onder de grote rivieren komen zetten we eerst 50% op de prijs en vertellen we dat ze een korting van 40% krijgen. Hebben ze toch niet door. 🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    Hahahah je lult onzin man. PRUTSER!
    Vind ik leuk
    soksa +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 13:34
    Jammer dat je zo over Den Haag denkt. Ieder zo zijn mening uiteraard. Ik werk met heel veel plezier in Den Haag. Voel me er bijna meer thuis dan waar ik zelf woon. Uiteraard woont er ook een kleine groep irritante haagse tokkies. Maar tokkies heb je in elke grote stad. Weet uiteraard niet met wat voor soort volk je bent omgegaan als je in Den Haag was. Maar de Hagenezem waar ik mee werk zijn over het algemeen eerlijk, behulpzaam en je lacht er de ballen mee uit je broek.
    Vind ik leuk
    allround +1599
    maandag 20 augustus 2018 om 08:13
    Ik vermoed dat je in onze buur stad (Rotterdam) woont. Ik heb daar op de zeevaartschool gezeten. heerlijke tijd gehad en ja, Hagenezen zoals Rotterdammers hebben een grote bek. Maar zijn eerlijk en hebben hun hart op de tong. En........... eerlijke mensen worden niet gewaardeerd in onze hypocriete samenleving. Ik zou zeggen; blijf lachen en zeker om zulke "mensen" als die adje80.
    Vind ik leuk
    soksa +1496
    maandag 20 augustus 2018 om 09:38
    Woon niet in Rotterdam ;) Maar in de buurt van Leiden. Ben wel supporter van Feyenoord. Dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    allround +1599
    maandag 20 augustus 2018 om 12:17
    ben je een supporter van één van de mooiste clubs in Nederland. :)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:30
    Daar zit 'm waarschijnlijk het probleem. Hij is niet opgegroeid. " Hij is slecht 22 cm groot......en hij kopt 'm erin.....het is echt ongelofelijk " 😎
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 13:28
    Slechte prater ben je en fatsoen is ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    krul +206
    zondag 19 augustus 2018 om 13:06
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 26 augustus 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 13:32
    Wat kunnen die anderen eraan doen, je hoor zelf ook bij iedereen he
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:32]
    Vind ik leuk
    krul +206
    zondag 19 augustus 2018 om 15:30
    er staat als '' je '' knues
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 16:24
    Ja klopt maar met iedereen knues
    Vind ik leuk
    krul +206
    zondag 19 augustus 2018 om 17:04
    Hoelang moet je nog zweten voor je pensioen?
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 17:05
    Kan met pensioen wanneer ik wil maatje
    Vind ik leuk
    krul +206
    zondag 19 augustus 2018 om 17:11
    Maar je moet nog werken ?
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zondag 19 augustus 2018 om 18:13
    Omdat ik het graag doe. Wat een vragen 😂👍
    Vind ik leuk
    krul +206
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:31
    ja klopt ik hoop dat je nog lang doorblijft werken van mensen zoals jij moet ik het hebben namelijk !
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:13
    Ik ben kapper dus komt goed uit krulletje
    Vind ik leuk
    allround +1599
    maandag 20 augustus 2018 om 08:04
    Dat hebben wij ook, wanneer Eindhoven op tv komt! Over op Tv gesproken................. bestaat fc Eindhoven nog wel?
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    maandag 20 augustus 2018 om 08:10
    Denk dat ado dichter bij de afgrond heeft gezeten dan fc Eindhoven..Eindhoven krijgt van niemand steun en is gewoon een degelijke keuken divisie club. Jullie hebben je ziel verkocht aan de eerste de beste Chinees en het is nog niks
    Vind ik leuk
    allround +1599
    maandag 20 augustus 2018 om 08:16
    volgens de sociale stratificatie behoor jij tot de onderklasse van onze samenleving. Wanneer ik jouw zinnen tracht te parafraseren dan kom ik uit op wartaal.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    maandag 20 augustus 2018 om 08:18
    Ah de leraar heeft je telefoon afgepakt zie ik
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:08
    Ado is nog niet zo ver om geld van spelers te investeren misschien maar 400 duizend
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zondag 19 augustus 2018 om 10:31
    Ze kunnen wel wat meer betalen maar dan moet het wel waard en verantwoordt zijn.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:07
    IK ben bang dat ze helaas niet heel veel meer kunnen betalen.. Het geld van johnson is en wordt waarschijnlijk gebruikt om gaten te dichten. Het was mooi geweest als ze de 2.5 miljoen hadden kunnen gebruiken voor een transfer, Dan zouden ze tenminste een echt leuke spits kunnen halen!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:11
    Wat was veerman dan? Ook een reserve speler dus wat maakt hem beter dan? En het is niet geklapt op 2 ton, ze betalen in Duitsland meer salaris dan dat wij doen..
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:09
    Is alleen een verschil tussen heracles en heerenveen! Niets ten nadelen van Heracles, maar heerenveen is een subtopper gemiddeld genomen en heracles is een middenmoot
    Vind ik leuk
    Connycoll +91
    zondag 19 augustus 2018 om 11:46
    een subtopper hahaha meen je dat nou serieus of zit je nu te stangen want serieus kan je dit niet noemen Heerenveen een subtopper proest hihihi
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 13:36
    Heerenveen is laatste jaren gedegradeerd tot een middenmoter.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 14:43
    Ja dat is waar.. Maar normaal gesproken hoorde ze wel standaard in het linkerrijtje en regelmatig "hoog" in het linkerrijtje
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 15:08
    Dat is verleden tijd ADO hoorde vroeger ook in de top 5-;)
    Vind ik leuk
    allround +1599
    maandag 20 augustus 2018 om 08:21
    Lacht die h.a. supporter nu op Heerenveen???? Die semi Duitse club uit Almelo heeft ook een keer een cup gewonnen, ja de peper en zout cup. Aan het eind van de competitie staan zij 4de van onderen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:04
    O dus als hij geen geld investeert doet hij gelijk niets? Apart, maar hij doet en heeft voldoende gedaan voor ado! Alleen is hij niet iemand die dat aan de grote klok gaat hangen!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:42
    Vermeij is nu dan wel even bankzitter maar dat heeft puur te maken met het feit dat Dalmau het momenteel beter doet. Vorig seizoen was Vermeij gewoon een vaste basisspeler. Een prima speler voor Ado met voldoende rek in zijn potentieel.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zondag 19 augustus 2018 om 07:07
    Vermeij gaat de goals van Johnsen echt niet opvangen. Niet dat Veerman 20 had kunnen maken maar daar heb je wel meer aan.
    Vind ik leuk
    Connycoll +91
    zondag 19 augustus 2018 om 23:59
    Johnson hebben jullie niet meer Falkenburg deed niet mee en jullie ophaal chinees heeft interland verplichtingen dus als je mee wilt doen moet je er toch een spits bij hebben en vermeij is eigenlijk tegoed voor ado maar vooruit ben de slechtste niet
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    maandag 20 augustus 2018 om 00:05
    Ik ben ook niet voor ADO he. 😉 Was gewoon mijn observatie
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:06]
    Vind ik leuk
    Connycoll +91
    maandag 20 augustus 2018 om 00:09
    ik was ook een beetje aan het stangen ;-)
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    maandag 20 augustus 2018 om 00:11
    Stang!!
    Vind ik leuk
    Futre +2662
    zondag 19 augustus 2018 om 07:23
    Laat die spits maar voor dit seizoen. Speel je veilig en investeer die 4 ton in het optuigen van een fatsoenlijk scoutingsapparaat zodat je in de toekomst niet meer met armoe als Veerman en Vermeij hoeft aan te komen.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1058
    zondag 19 augustus 2018 om 08:42
    Vermeer is echt zo slecht niet hoor had echt bij ado gepast
    Vind ik leuk
    Futre +2662
    zondag 19 augustus 2018 om 10:19
    Wie?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1058
    zondag 19 augustus 2018 om 11:08
    Hahhaa veerman
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:24
    Zou kunnen maar heeft ADO nooit interessen in gehad..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:24
    Welke Veerman? nooit van gehoord!:-)
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 18:49
    dat dacht men ook bij Johnson en bulikyn bijvoorbeeld. Die paste toch wel behoorlijk goed. Dus een veerman had misschien wel ook die 20 goals aangetikt met het juiste spel!
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    zondag 19 augustus 2018 om 07:54
    Ado kom Fred Friday nou ophalen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:27
    Helaas. We kunnen vrijdag niet😎
    Vind ik leuk
    Spekholz +458
    zondag 19 augustus 2018 om 08:03
    Ze gaan het moeilijk krijgen dit seizoen. Als je spits maar 5 a 6 doelpunten maakt dan eindig je ergens onderin.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 11:12
    gast er zijn 2 wedstrijden gespeeld! Leer nou eens iets over een club voor je commentaar geeft.. Ado heeft namelijk een spits, alleen heeft deze interland verplichtingen! Dus als hij er eenmaal instaat kan het zomaar anders lopen!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:10
    Waarom niet een scorende spits uit de kk divisie halen, meestal net zo goed of misschien zelfs beter als een bankzitter in de eredivisie.....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:40
    Gaat een heel zwaar seizoen worden voor ADO. Ik zie ze nog niet rechtstreeks degraderen maar een nacompetitie zit er zeker in.
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 13:38
    ADO eindigt straks aan het eind gewoon in het linker rijtje.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 18:51
    Dit weet ik helaas nog net zo niet! Vond ze gisteren wel met vlagen zeer netjes spelen, maar linkerrijtje is kiele kiele. ergens rond plek 9 a 12. Ik ga niet uit van een seizoen als verleden jaar. Toen viel wel erg veel onze kant op en dat moet ik nu nog maar zien.
    Vind ik leuk
    NorthSide +889
    zondag 19 augustus 2018 om 19:42
    Andere clubs kunnen mij ook niet echt bekoren. Komt goed en Den Haag moet gewoon bij de 1e 9/10 eindigen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3948
    zondag 19 augustus 2018 om 10:24
    Gaat Ado nu wel een fatsoenlijk bod doen? Nee dus. Ook Heracles hoeft niet te verkopen. Ik snap die lui in den Haag niet. Je zal moeten betalen om een beetje fatsoenlijke spits aan te trekken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zondag 19 augustus 2018 om 10:37
    Hoop niet dat ze met Vermeij aankomen, dan kunnen we beter met iemand uit jong ADO erin zetten.
    Vind ik leuk
    krul +206
    zondag 19 augustus 2018 om 13:11
    VERMEIJ IS OOK GEEN FATSOENLIJK BEDRAG WAARD !
    Vind ik leuk
    FACT +2337
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    'De bij Ajax opgeleide spits'

    Ach, op die informatie zaten we te wachten.....
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 13:12
    Let maar op. Ado gaat nu doorpakken en vermeij halen en krijgen! Heb even youtube geraadpleegd voor wat acties van hem en zo te zien is hij goalgericht en past goed in het spel van Ado!.

    Komop Ado even doorpakken nu en bied dat tonnetje of anderhalf meer en zorg voor een stabielere voorhoede!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:15
    waar is onze Haagse bluf gebleven bloed aan de schoenen
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zondag 19 augustus 2018 om 18:53
    Nou gazz Faaij, die haagse bluf is er wel, maar met de VAR wordt ALLES afgestraft waardoor die bloed op de schoenen sowieso niet meer kan! Fons had al gewaarschuwd op voorhand dat het voor ado echt geen fijne verandering is.
    Vind ik leuk
    Connycoll +91
    maandag 20 augustus 2018 om 00:03
    Bloed aan de schoenen onder welke steen kom jij vandaan het is voetbal geen kickboxen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:19
    Hij moet naar Fc Utrecht komen
    Vind ik leuk
    Connycoll +91
    maandag 20 augustus 2018 om 00:05
    ik schat Fc Utrecht toch hoger in dan Ado bij Utrecht zou vermeij beter passen
    Vind ik leuk
    krul +206
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:32
    jullie spelen zkr champions leage?
    Vind ik leuk
    Connycoll +91
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:53
    Utrecht wel
    Vind ik leuk
    krul +206