'ADO lijdt dubbele nederlaag in Almelo: Heracles veegt eerste bod van tafel'

'ADO lijdt dubbele nederlaag in Almelo: Heracles veegt eerste bod van tafel'

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 07:03zo 19-08-2018 om 07:03

ADO Den Haag beleefde zaterdag een vervelende avond in Almelo. De club uit de residentiestad ging met 4-2 onderuit tegen Heracles Almelo en heeft bovendien (voorlopig) naast Heracles-spits Vincent Vermeij gegrepen.

TC/Tubantia meldde vrijdag al dat ADO daags voor de uitwedstrijd tegen Heracles interesse had getoond in de 24-jarige aanvalsleider. Het regionale medium pakt na de wedstrijd uit met het nieuws dat er zelfs al een bod is gedaan op Vermeij. Heracles heeft de eerste aanbieding echter geweigerd.

Vermeij zat zaterdagavond negentig minuten op de bank en zag zijn Spaanse concurrent Adrian Dalmau één van de vier Almelose treffers aantekenen. De bij Ajax opgeleide spits hoeft niet per se weg, maar staat eventueel open voor een transfer. "Ik wil gewoon spelen. Op dit moment moet ik afwachten", reageerde hij na afloop tegenover TC/Tubantia.

ADO op zoek
ADO is al enige tijd druk op zoek naar een extra spits. De club verkocht topschutter Björn Johnsen aan AZ en moet het voorlopig stellen zonder aanwinst Yuning Zhang: de Chinees is momenteel actief op de Aziatische Spelen. Erik Falkenburg was tegen FC Emmen de gelegenheidsspits, maar brak zijn neus tijdens de seizoensouverture. Tegen Heracles stond Melvyn Lorenzen noodgedwongen in de punt van de aanval.

Lees ook: Spektakelstuk in Almelo: Heracles verslaat ADO met 4-2

Poll

Zou Vermeij bij ADO passen?

(1021 stemmen)

Plaats een reactie

Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 07:06
Die krijgen spijt dat ze niet door gepakt hebben met veerman
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zondag 19 augustus 2018 om 08:39
Ja ongelofelijk he heb je 2,5 miljoen voor johnsen gekregen en laat je transfer van veerman op 200.000 klappen ... en dan ga je voor een reserve speler van heracles , ambitieuze club echt ado !! HAD die linke behang koning niet 2 ton bij kunnen springen ?? Alleen grote mond maar doet niks voor “ZIJN “ ADO DEN HAAG
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 08:40]
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 08:40
Ik heb helemaal maar dan ook helemaal niks met ado dus ben er niet rouwig om..het is echt wanbeleid daar inderdaad
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 08:40]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:14
Je heb er helemaal niks mee, maar neemt toch de tijd om even het artikel te lezen en even een reactie te typen maar verder heb je er helemaal niets mee
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 10:15
Ja vind het leuk om ze te zien falen dus dat lees ik dan ook graag
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:15]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:21
Zegt veel over wat een nutteloos leventje je heb maar hey ieder zijn ding en hoop dat je nu een goede dag heb!
Vind ik leuk
elmagico070 +23694
zondag 19 augustus 2018 om 10:22
Je komt weer heel volwassen over....







NOT.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 11:06
Adje jij bent gewoon een loser.. Wat heeft de club ado jou ooit misdaan? Kijk het zal me verder me reet roesten wie je mag en wie je niet mag, maar als je het leuk vind om een club te zien falen dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd en ben je de adem van je omgeving niet waard.

een club dat zijn hardwerkende mensen met de beste bedoelingen ( minimaal 98% althans) hiernaast heb je gezinnen die het volgen en zijn er mensen afhankelijk van het werk bij een club.. Waarom zou je het leuk vinden als mensen hun baan kwijt raken en gezinnen eventueel hun club!
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 11:15
De adem van mijn omgeving hoef ik ook niet hoor
Vind hagenezen geen leuk volk ook die blije supporters in dat supportershome toen met lex immers enzo
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 11:22
hmmm dus jij kent 500.000 man en vind ze niet leuk! Knap om in 1 zin 500.000 man te benoemen!

Verder lees ( of reageer je niet op) wat ik schrijf. een club is meer dan die paar fanatieke supporters. En hagenezen zijn meer dan een paar gasten met een grote bek! Buiten dat je gasten met een grote bek bij elke club hebt, blijft het gewoon dat ado zorgt voor werk in de omgeving. en omdat jij hagenezen niet mag hoop je dat het hier fout gaat en mensen dus hun gezin niet kunnen onderhouden omdat hun baan er niet meer is.
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 11:23
De hagenezen die ik heb ontmoet waren irritant en inderdaad een grote bek en weinig daden en op tv zijn ze vaak ook irritant
Vind ik leuk
NorthSide +1456
zondag 19 augustus 2018 om 13:28
Slechte prater ben je en fatsoen is ver te zoeken.
Vind ik leuk
krul +260
zondag 19 augustus 2018 om 13:06
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 26 augustus 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 13:32
Wat kunnen die anderen eraan doen, je hoor zelf ook bij iedereen he
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:32]
Vind ik leuk
krul +260
zondag 19 augustus 2018 om 15:30
er staat als '' je '' knues
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 16:24
Ja klopt maar met iedereen knues
Vind ik leuk
krul +260
zondag 19 augustus 2018 om 17:04
Hoelang moet je nog zweten voor je pensioen?
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 17:05
Kan met pensioen wanneer ik wil maatje
Vind ik leuk
krul +260
zondag 19 augustus 2018 om 17:11
Maar je moet nog werken ?
Vind ik leuk
Adje80 +10534
zondag 19 augustus 2018 om 18:13
Omdat ik het graag doe. Wat een vragen 😂👍
Vind ik leuk
krul +260
dinsdag 21 augustus 2018 om 14:31
ja klopt ik hoop dat je nog lang doorblijft werken van mensen zoals jij moet ik het hebben namelijk !
Vind ik leuk
Adje80 +10534
dinsdag 21 augustus 2018 om 15:13
Ik ben kapper dus komt goed uit krulletje
Vind ik leuk
allround +1830
maandag 20 augustus 2018 om 08:04
Dat hebben wij ook, wanneer Eindhoven op tv komt! Over op Tv gesproken................. bestaat fc Eindhoven nog wel?
Vind ik leuk
Adje80 +10534
maandag 20 augustus 2018 om 08:10
Denk dat ado dichter bij de afgrond heeft gezeten dan fc Eindhoven..Eindhoven krijgt van niemand steun en is gewoon een degelijke keuken divisie club. Jullie hebben je ziel verkocht aan de eerste de beste Chinees en het is nog niks
Vind ik leuk
allround +1830
maandag 20 augustus 2018 om 08:16
volgens de sociale stratificatie behoor jij tot de onderklasse van onze samenleving. Wanneer ik jouw zinnen tracht te parafraseren dan kom ik uit op wartaal.
Vind ik leuk
Adje80 +10534
maandag 20 augustus 2018 om 08:18
Ah de leraar heeft je telefoon afgepakt zie ik
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:08
Ado is nog niet zo ver om geld van spelers te investeren misschien maar 400 duizend
Vind ik leuk
elmagico070 +23694
zondag 19 augustus 2018 om 10:31
Ze kunnen wel wat meer betalen maar dan moet het wel waard en verantwoordt zijn.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 11:07
IK ben bang dat ze helaas niet heel veel meer kunnen betalen.. Het geld van johnson is en wordt waarschijnlijk gebruikt om gaten te dichten. Het was mooi geweest als ze de 2.5 miljoen hadden kunnen gebruiken voor een transfer, Dan zouden ze tenminste een echt leuke spits kunnen halen!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:11
Wat was veerman dan? Ook een reserve speler dus wat maakt hem beter dan? En het is niet geklapt op 2 ton, ze betalen in Duitsland meer salaris dan dat wij doen..
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 11:09
Is alleen een verschil tussen heracles en heerenveen! Niets ten nadelen van Heracles, maar heerenveen is een subtopper gemiddeld genomen en heracles is een middenmoot
Vind ik leuk
Connycoll +108
zondag 19 augustus 2018 om 11:46
een subtopper hahaha meen je dat nou serieus of zit je nu te stangen want serieus kan je dit niet noemen Heerenveen een subtopper proest hihihi
Vind ik leuk
NorthSide +1456
zondag 19 augustus 2018 om 13:36
Heerenveen is laatste jaren gedegradeerd tot een middenmoter.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 14:43
Ja dat is waar.. Maar normaal gesproken hoorde ze wel standaard in het linkerrijtje en regelmatig "hoog" in het linkerrijtje
Vind ik leuk
NorthSide +1456
zondag 19 augustus 2018 om 15:08
Dat is verleden tijd ADO hoorde vroeger ook in de top 5-;)
Vind ik leuk
allround +1830
maandag 20 augustus 2018 om 08:21
Lacht die h.a. supporter nu op Heerenveen???? Die semi Duitse club uit Almelo heeft ook een keer een cup gewonnen, ja de peper en zout cup. Aan het eind van de competitie staan zij 4de van onderen.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 11:04
O dus als hij geen geld investeert doet hij gelijk niets? Apart, maar hij doet en heeft voldoende gedaan voor ado! Alleen is hij niet iemand die dat aan de grote klok gaat hangen!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 11:42
Vermeij is nu dan wel even bankzitter maar dat heeft puur te maken met het feit dat Dalmau het momenteel beter doet. Vorig seizoen was Vermeij gewoon een vaste basisspeler. Een prima speler voor Ado met voldoende rek in zijn potentieel.
Vind ik leuk
NvC +9681
zondag 19 augustus 2018 om 07:07
Vermeij gaat de goals van Johnsen echt niet opvangen. Niet dat Veerman 20 had kunnen maken maar daar heb je wel meer aan.
Vind ik leuk
Connycoll +108
zondag 19 augustus 2018 om 23:59
Johnson hebben jullie niet meer Falkenburg deed niet mee en jullie ophaal chinees heeft interland verplichtingen dus als je mee wilt doen moet je er toch een spits bij hebben en vermeij is eigenlijk tegoed voor ado maar vooruit ben de slechtste niet
Vind ik leuk
NvC +9681
maandag 20 augustus 2018 om 00:05
Ik ben ook niet voor ADO he. 😉 Was gewoon mijn observatie
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:06]
Vind ik leuk
Connycoll +108
maandag 20 augustus 2018 om 00:09
ik was ook een beetje aan het stangen ;-)
Vind ik leuk
NvC +9681
maandag 20 augustus 2018 om 00:11
Stang!!
Vind ik leuk
Futre +5383
zondag 19 augustus 2018 om 07:23
Laat die spits maar voor dit seizoen. Speel je veilig en investeer die 4 ton in het optuigen van een fatsoenlijk scoutingsapparaat zodat je in de toekomst niet meer met armoe als Veerman en Vermeij hoeft aan te komen.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zondag 19 augustus 2018 om 08:42
Vermeer is echt zo slecht niet hoor had echt bij ado gepast
Vind ik leuk
Futre +5383
zondag 19 augustus 2018 om 10:19
Wie?
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zondag 19 augustus 2018 om 11:08
Hahhaa veerman
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:24
Zou kunnen maar heeft ADO nooit interessen in gehad..
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 08:24
Welke Veerman? nooit van gehoord!:-)
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 18:49
dat dacht men ook bij Johnson en bulikyn bijvoorbeeld. Die paste toch wel behoorlijk goed. Dus een veerman had misschien wel ook die 20 goals aangetikt met het juiste spel!
Vind ik leuk
Floaz +899
zondag 19 augustus 2018 om 07:54
Ado kom Fred Friday nou ophalen
Vind ik leuk
Spekholz +573
zondag 19 augustus 2018 om 08:03
Ze gaan het moeilijk krijgen dit seizoen. Als je spits maar 5 a 6 doelpunten maakt dan eindig je ergens onderin.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 11:12
gast er zijn 2 wedstrijden gespeeld! Leer nou eens iets over een club voor je commentaar geeft.. Ado heeft namelijk een spits, alleen heeft deze interland verplichtingen! Dus als hij er eenmaal instaat kan het zomaar anders lopen!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:10
Waarom niet een scorende spits uit de kk divisie halen, meestal net zo goed of misschien zelfs beter als een bankzitter in de eredivisie.....
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:40
Gaat een heel zwaar seizoen worden voor ADO. Ik zie ze nog niet rechtstreeks degraderen maar een nacompetitie zit er zeker in.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
zondag 19 augustus 2018 om 13:38
ADO eindigt straks aan het eind gewoon in het linker rijtje.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 18:51
Dit weet ik helaas nog net zo niet! Vond ze gisteren wel met vlagen zeer netjes spelen, maar linkerrijtje is kiele kiele. ergens rond plek 9 a 12. Ik ga niet uit van een seizoen als verleden jaar. Toen viel wel erg veel onze kant op en dat moet ik nu nog maar zien.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
zondag 19 augustus 2018 om 19:42
Andere clubs kunnen mij ook niet echt bekoren. Komt goed en Den Haag moet gewoon bij de 1e 9/10 eindigen.
Vind ik leuk
Hupfean +5721
zondag 19 augustus 2018 om 10:24
Gaat Ado nu wel een fatsoenlijk bod doen? Nee dus. Ook Heracles hoeft niet te verkopen. Ik snap die lui in den Haag niet. Je zal moeten betalen om een beetje fatsoenlijke spits aan te trekken.
Vind ik leuk
elmagico070 +23694
zondag 19 augustus 2018 om 10:37
Hoop niet dat ze met Vermeij aankomen, dan kunnen we beter met iemand uit jong ADO erin zetten.
Vind ik leuk
krul +260
zondag 19 augustus 2018 om 13:11
VERMEIJ IS OOK GEEN FATSOENLIJK BEDRAG WAARD !
Vind ik leuk
FACT +2149
zondag 19 augustus 2018 om 10:46
'De bij Ajax opgeleide spits'

Ach, op die informatie zaten we te wachten.....
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 13:12
Let maar op. Ado gaat nu doorpakken en vermeij halen en krijgen! Heb even youtube geraadpleegd voor wat acties van hem en zo te zien is hij goalgericht en past goed in het spel van Ado!.

Komop Ado even doorpakken nu en bied dat tonnetje of anderhalf meer en zorg voor een stabielere voorhoede!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:15
waar is onze Haagse bluf gebleven bloed aan de schoenen
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 19 augustus 2018 om 18:53
Nou gazz Faaij, die haagse bluf is er wel, maar met de VAR wordt ALLES afgestraft waardoor die bloed op de schoenen sowieso niet meer kan! Fons had al gewaarschuwd op voorhand dat het voor ado echt geen fijne verandering is.
Vind ik leuk
Connycoll +108
maandag 20 augustus 2018 om 00:03
Bloed aan de schoenen onder welke steen kom jij vandaan het is voetbal geen kickboxen
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:19
Hij moet naar Fc Utrecht komen
Vind ik leuk
Connycoll +108
maandag 20 augustus 2018 om 00:05
ik schat Fc Utrecht toch hoger in dan Ado bij Utrecht zou vermeij beter passen
Vind ik leuk
krul +260
dinsdag 21 augustus 2018 om 14:32
jullie spelen zkr champions leage?
Vind ik leuk
Connycoll +108
dinsdag 21 augustus 2018 om 14:53
Utrecht wel
Vind ik leuk
elmagico070 +23694