Spektakelstuk in Almelo: Heracles verslaat ADO met 4-2

    Spektakelstuk in Almelo: Heracles verslaat ADO met 4-2

    Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37za 18-08-2018 om 22:37

    Heracles Almelo heeft de eerste driepunter van het seizoen gepakt. Thuis tegen ADO Den Haag maakten beide ploegen er een waar spektakelstuk van.

    Vooral in de eerste helft was het volop genieten in Almelo. Heracles Almelo, dat in de eerste speelronde knap met 1-1 gelijkspeelde bij Ajax, begon furieus aan het duel. Al in de tweede minuut schoot Kristoffer Peterson vanaf elf meter de openingstreffer tegen de touwen. De strafschop werd veroorzaakt door een duwende Tom Beugelsdijk.

    Heracles had niet lang nodig om de score te verdubbelen. Vijf minuten later tekende Bart van Hintum met een heerlijke uithaal van een meter of twintig voor de 2-0. Daarmee leek ADO Den Haag de wedstrijd al vroeg te verspelen, maar de ploeg van Alfons Groenendijk rechtte daarna de rug.

    Al in de elfde minuut tekende Dion Malone met het hoofd voor de aansluitingstreffer na een hoekschop van Abdenasser El Khayati. Daarmee was de spanning direct terug in de wedstrijd. ADO zette door en kwam nog voor rust langszij: Tim Breukers werkte de bal in eigen goal na een voorzet van Sheraldo Becker: 2-2.

    Daarmee was het nog niet voorbij voor wat betreft de eerste helft. Spits Adrian Dalmau tekende nog voor de theepauze voor de vijfde treffer van de wedstrijd. Daarmee bracht hij Heracles opnieuw op voorsprong.

    Na rust hoopte iedereen op evenveel spektakel als in de eerste vijfenveertig minuten. Dat kwam er uiteindelijk niet van, vooral ook omdat Heracles ver terugzakte. Toch slaagden de Almeloërs erin om in de tweede helft de marge te vergroten naar twee. Ruim een half uur voor tijd tekende Peterson voor alweer zijn derde competitietreffer, waarmee hij de eindstand bepaalde op 4-2.

    Plaats een reactie

    Antikunstgras +13041
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Lekker weekend zo..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Ouderwets Antikunstkop.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13041
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Dat zou ik wel denken ja. Echt genieten meid.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:01
    Er is maar 1 meid hier en dat ben jij toch gillende keukenmeid.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13041
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
    Nee joh, niet zo bescheiden.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:12
    Kijk eens in de spiegel met je lelijke kop.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13041
    zondag 19 augustus 2018 om 08:31
    Heb ik fff gedaan en ik kom tot de conclusie dat smaken verschillen. Mijn vrouw is er blij mee. Die mening vind ik toch iets belangrijker dan die van mogelijk een haags tokkie. Wat jij?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zondag 19 augustus 2018 om 10:02
    Soort zoekt soort zeg maar. Voor de duidelijkheid ben geen tokkie, dat jij een tokkie bent wil niet zeggen dat ik dat ook ben.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13041
    zondag 19 augustus 2018 om 10:24
    Volgens jou ben ik meerdere personen. Ik heb ten slotte meer accounts.....Over welke heb je het hier?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    allround +1691
    maandag 20 augustus 2018 om 07:19
    reageer aub niet op die schizofrene paranoia. Ieder getypte letter is teveel besteed aan die amoebe. Negeren is het beste wat je kunt doen, bij zulke figuren. laat hem voor altijd een roepende in de woestijn worden.
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
    Hhahhaahhahhahahahagahahhahahaahaha
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
    Antikunstkop gaat viraal.
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
    Hahhhahahhahahhahaahahaa
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 19 augustus 2018 om 00:26
    Ja heerlijk
    Zit nog na te genieten
    Vind ik leuk
    6ix9ine +557
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Zelden zo'n slechte scheidsrechter gezien als tijdens deze wedstrijd
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 19 augustus 2018 om 00:07
    Klopt
    Floot erg veel in voordeel ADO
    Dalmau kon niets goed doen bij hem
    Vind ik leuk
    6ix9ine +557
    zondag 19 augustus 2018 om 00:09
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 19 augustus 2018 om 00:08
    Floot erg veel in voordeel ADO
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zondag 19 augustus 2018 om 00:21
    🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    LIO7 +1256
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:46
    Het kan alle kanten op dit jaar... daar moet je de charme van inzien, toch?
    Vind ik leuk
    Strijp +14018
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Schandalig dat een stadion geen 16 meter camera heeft en Heracles een geldig buitenspel doelpunt krijgt met VAR!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Dat ie grens dat niet ziet is ook bizar.
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
    En dan nog? Dan was het wel 3-2 of alsnog 4-2
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
    Heracles heeft amper kansen gehad. Volgens mij heeft Den Haag toch meer 100% kansen gehad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:35
    17 kansen van Heracles tegen over 19 van Ado. Beide teams 7 schoten op doel.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:36
    Ja maar de kansen van ADO waren 100% kansen. Heb je de wedstrijd gezien of volg je alleen de statistieken?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:42
    Ik heb de wedstrijd zeker gezien. Maar als jij zegt dat Heracles amper kansen heeft gehad klopt dat niet helemaal natuurlijk.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    Kansjes gehad, maar niet om nou in paniek te raken.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 19 augustus 2018 om 00:17
    Live gezien
    En viel wel mee met de kanse voor die ooievaars.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    2xBecker, Hooi, Immers en Goossens waren echt 100% kansen.
    Vind ik leuk
    Carlo__ +9
    zondag 19 augustus 2018 om 00:38
    Hahahah jij bent echt een clown ofniet doen kans van Goossens welk kans begin daar mee eens? Dus je vond Heracles niet gevaarlijke penalty sws terecht beugelsdijk slechte verdediger en wie heb jij daar nog meer rond lopen el khayati 2 passen goed gegeven rest van de westrijd zag ik hem niet en jullie speelde alleen maar op hooi of becker haha anders kwamen jullie niet eens van jullie kant af
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    zondag 19 augustus 2018 om 20:23
    Volgens mij had Heracles op 4-0 kunnen staan in de eerste 15minuten ... maarja. Heb je wel de juiste wedstrijd gekeken en geen herhaling van een oude wedstrijd op YouTube ofzo ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zondag 19 augustus 2018 om 20:26
    Haha 4-0 grappenmaker. 1e 10min was leuk voor Heracles en voor de rest was het Den Haag dat de wedstrijd controleerde. Wees nou maar blij met de VAR en die kneus van een arbiter.
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    zondag 19 augustus 2018 om 20:38
    Hahahhahahahhahahhahaha ga toch weg met je ADO , Heracles had alles onder controle .. als je 2-0 voor staat binnen 6minute en er nog 2 100% kansen volgen binnen 10minuten ... ADO dacht kans te maken ja omdat Heracles achterover ging leunen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zondag 19 augustus 2018 om 20:52
    Met behulp van de VAR ja en ja op de 1e 10 min na was Heracles nergens. Maar goed geloof lekker in je eigen sprookje.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 19 augustus 2018 om 00:10
    Overdreven
    Als het echt zo was dan hadden ze er wel een paar meer in geschoten
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    Hoezo nou weer overdreven? Het gekuk zat gewoon vandaag bepaald niet mee.
    Vind ik leuk
    Geer-dh +198
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Nou wat een spektakel var is zeker een spektakel geen penalty en een buitenspel doelpunt
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 19 augustus 2018 om 00:19
    Je kijkt met een groene bril
    Was een hele dikke penalty
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +929
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Het lach niet aan ADO deze wedstrijd, goed spel van ado waar je op kan bouwen maar de 1-0 is geen penalty maar alsnog dom van Tommie dan ie t risico neemt, 2-0 blunder van onze ajax keeper, 3-2 prut goal, 4-2 buitenspel maar var mocht niet beslissen “omdat er geen goeie beelden waren”....klote wedstrijd met prutser van een hockeyscheids...kop op
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    Twee goede blunders van die ajaciedje. Geef mij maar Zwinkels hoor
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Enw02 +511
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Gebruiken ze die Var alleen wanneer ze dat zelf willen. Die pingel, hahaha. Nijhuis notabene die het goed keurt. Die fluit zelf nergens voor. En dan die 4-2. Grens moet het al zien. Maar de Var toch helemaal
    Vind ik leuk
    Jur74 +9122
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Je schiet er geen moer mee op met die var. Voorheen besliste de scheidsrechters over een overtreding / buitenspel etc. Nu beslist hij of hij de var wil gebruiken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    zondag 19 augustus 2018 om 00:15
    Tuurlijk een penalty.
    Duwt om gewoon onderste boven.Als dat geen penalty is.
    Vind ik leuk
    Enw02 +511
    zondag 19 augustus 2018 om 09:04
    Haha tuurlijk, je hebt gelijk man. Nijhuis staat er ook om bekend dat hij snel fluit natuurlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:53
    Laten we het houden op kinderziektes. Maar wij als top club psv zullen dan moeten spekken samen met de andere grootmachten. Je kunt niet van clubs deze investeringen verlangen.
    Vind ik leuk
    VZW291 +733
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    Die Petersson zeg, wat een begin van het seizoen. Heracles bleeft een droomstart, ADO kent een dramatisch start. Emmen thuis hadden al 3 punten moeten zijn en nu tegen een directe concurrent onderuit.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59
    Heerlijke wedstrijd voor neutrale toeschouwers!
    Vind ik leuk
    Hes +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Gespeeld met hoge pressie en gaven niet op .. jammer dat de schoten op doel zo slecht waren. Niet slecht gespeeld gelukkig; dit ado redt het wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
    Die Indy zat een paar keer goed mis. Maar ja hij is nu eenmaal eerste keeper dus voorlopig laten staan. Achteraf is makkelijk maar toch vind ik dat Lorenzen gewoon naar de bank moet en tijdelijk Immers in de spits en Goossens op het middenveld. Nu hopen op een spits en Zhang erbij dan moet het lukken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
    Die Peterson is trouwens wel een goeie en dan Kuwas en die van der Water. Genoeg keus op de flank in Almelo.
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
    Wat een gelul allemaal weer over anti Heracles ...
    buitenspel , kunstgras , schele scheids , poepeters blablablabla respect Heracles
    Vind ik leuk
    Argentario +495
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:22
    Wat een solo van v/d water ! Belooft wat
    Vind ik leuk
    Alwetend +252
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:25
    Dit kan een heel mooi seizoen worden in Almelo. De bank is bijna net zo sterk als de basis 11. Het was een erg vermakelijke wedstrijd!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:40
    Door vakantie alleen karakteristieken gevolgd en wedstrijd niet gezien. Ik lees net dat Fons boos is dat de 4-2 een buitenspeldoelpunt was? Wie kan er iets over zeggen. Onterechte reactie of blunderende VAR??
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:47
    Breukers stond 1 meter buitenspel. Je kon het zelfs op de stadionbeeldschermen zien.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:09
    Er moet gauw een of twee spitsen komen . Want we spelen nu al degradatie voetbal . Dat is ook de reden dat ik nog steeds geen seizoen kaart heb
    Vind ik leuk