'Busquets tekent nieuw contract bij Barcelona en krijgt flinke salarisverhoging'

    'Busquets tekent nieuw contract bij Barcelona en krijgt flinke salarisverhoging'

    maandag 20 augustus 2018 om 13:37

    Sergio Busquets is het met FC Barcelona eens geworden over een nieuw, verbeterd contract. De vice-aanvoerder gaat er door de nieuwe deal financieel op vooruit.

    Dat meldt het Spaanse Marca. De middenvelder tekende in september 2016 voor het laatst een nieuw contract. De laatste contractonderhandelingen gingen niet over verlenging van de duur van het contract, want de 30-jarige Spanjaard tekende in 2016 al een contract dat hem tot 2021 aan Barcelona bindt. Bovendien was in dat contract een optie opgenomen om het contract met nog eens twee jaar te verlengen.

    Volgens het Spaanse medium begonnen de gesprekken tussen club en speler aan het eind van het vorige seizoen. In de afgelopen dagen is het tot een akkoord gekomen. De nieuwe deal betekent voor Busquets dus vooral een verbetering van zijn salaris. Onder de nieuwe voorwaarden zou alleen Lionel Messi boven hem blijven in de salarisschaal.

    De ontsnappingsclausule in het contract blijft volgens Marca staan op 200 miljoen euro. Bij de contractvernieuwing van Sergi Roberto werd een ontsnappingsclausule van 500 miljoen euro opgenomen. Bij Busquets gebeurt dat niet, omdat de Catalanen niet geloven dat Busquets ooit van plan is de club te verlaten.

    Plaats een reactie

    Jan_Boskamp +1105
    maandag 20 augustus 2018 om 13:40
    Hoeveel bamihappies en bitterballen je daar van kan kopen. Werelds! Is dat even klasse Biscuits
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 13:47
    Hey Jantje, beste kabouter, zoveel kan jij er zelfs niet op! Maar ik help je graag mee!
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1105
    maandag 20 augustus 2018 om 13:49
    Hand in hand! Kameraden!
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 13:51
    Joepie!!!! Ruik eens aan m'n poepie!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:54
    Zeg bikkel, ruik eens aan mijn snikkel
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 13:56
    OOOOOOOW Master Beer wat lekker weer!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:57
    Heerlijk genieten van een paar stevige tieten!
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 13:59
    Trek eens aan mijn vinger
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1399
    maandag 20 augustus 2018 om 13:59
    Master 🐻 vond je het fijn of deed het zeer?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 14:06
    Master Beer heeft last van een grote zweer!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1399
    maandag 20 augustus 2018 om 14:41
    Telkens weer doet het zeer bij master beer wanneer , zijn oom het zaad deponeer in de o zo mooie anus van weleer
    Hij perforeer de zweer in de endeldarm van meneer de 🐻
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 15:02
    Arme beer word hier heel banaal, neergezet als favoriet van anaal! Het digitaal pesten neemt keer, als ik me hier van distantieer!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:50
    Het is Busquets.. ;)
    Vind ik leuk
    ELD070 +449
    maandag 20 augustus 2018 om 13:50
    Hoe lang ga je nog door met het uitmelken van deze slappe grap?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6553
    maandag 20 augustus 2018 om 13:55
    Wat een stomme reactie
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    maandag 20 augustus 2018 om 13:41
    Terecht ook, geweldige speler en een Barca DNA.
    Vind ik leuk
    ELD070 +449
    maandag 20 augustus 2018 om 13:51
    Verschrikkelijk goede speler, helaas net zo'n erge kwal.
    Vind ik leuk
    Springbok +1241
    maandag 20 augustus 2018 om 13:42
    Voor die paar extra centen mag ie wel iets minder vaak onnodig gaan liggen.
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1105
    maandag 20 augustus 2018 om 13:44
    Ik doe niets liever dan liggen. Lekker met mijn varkenspootjes op de bank, paar bitterballen erbij. Heerlijk man! Dat noem ik pas genieten
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:23
    Dat is echt heel sterk afgenomen. Uit jouw reactie kan je zien hoe weinig je van hem hebt gekeken, maar om een of andere reden toch oordeelt
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13548
    maandag 20 augustus 2018 om 13:42
    Terecht. Zeer belangrijke schakel voor Barca.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 13:43
    Hij had het al zo slecht...
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1166
    maandag 20 augustus 2018 om 13:46
    Wat hij een seizoen verdiend, daar heb ik heel mijn carriere over gedaan..
    gevalletje, Te vroeg geboren..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:47
    Midfield Maestro.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:52
    En wie gaat er 200 mil voor Busquets neerleggen.. niemand dus.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:56
    Geld verziekt het voetbal met een noodgang op dit moment. Ik wordt niet goed van die bedragen die over en weer vliegen, vooral omdat het over niets anders meer gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:24
    Prachtige speler. Echt een enorm belangrijke speler voor ons. Inmiddels al 30 jaar, de tijd vliegt echt voorbij
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    maandag 20 augustus 2018 om 17:11
    Waardering voor een geweldige speler. Hopelijk blijft hij inderdaad bij Barca en sluit hij daar ook zijn actieve loopbaan af.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Busquets tekent nieuw contract bij Barcelona en krijgt flinke salarisverhoging'