'Ik verwacht dat Mourinho nog voor de Kerst ontslagen wordt door United'

    'Ik verwacht dat Mourinho nog voor de Kerst ontslagen wordt door United'

    maandag 20 augustus 2018 om 16:23

    Lee Sharpe verwacht dat José Mourinho nog voor Kerst ontslagen wordt door Manchester United. De voormalig speler van The Red Devils denkt dat de massa zich tegen de Portugees gaat keren.

    "Ik verwacht dat hij nog voor de Kerst ontslagen wordt", zegt Sharpe tegen Sky Sports. "Als hij door blijft gaan met klagen, gaan mensen zich tegen hem keren en zeggen ze dat zijn gedrag ze niet naar de top brengt."

    "Het is een beetje hetzelfde verhaal. De pers en fans benadrukten dat Mourinho de afgelopen seizoenen erg negatief is en veel klaagt over de spelers die hij niet heeft. Hij negeert iedereen en gaat gewoon door."

    "Dat gaat zijn weerslag hebben op het team. Hij doet alleen maar negatieve dingen. Hij heeft zoveel opties om vooruit te gaan en daarom is het een schande dat hij wil spelen zoals hij nu speelt. Het werkte vorig jaar niet tegen een geweldig Manchester City en als dingen niet werken moet je leren van je fouten en iets veranderen. Hij moet iets veranderen, maar daar is hij te eigenwijs voor."

    Poll

    Is Mourinho voor de Kerst weg?

    (8764 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dezeun +5053
    maandag 20 augustus 2018 om 16:26
    Kerst van welk jaar
    Vind ik leuk
    Voebtal +7597
    maandag 20 augustus 2018 om 16:29
    Iets voor Mario Been?
    Vind ik leuk
    Streaker +3501
    maandag 20 augustus 2018 om 16:38
    Of 'de kerst van welk jaar' iets voor Mario Been is?

    Kom even uit die zon joh.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1813
    maandag 20 augustus 2018 om 19:00
    Of frank de boer?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 20 augustus 2018 om 19:23
    Krank de boer kan niets met United krijg je hetzelfde voetbal als onder Mourinho.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:17
    ik denk deze week nog ha[ha
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:36
    Zou echt mooi zijn 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 08:49
    @rood-wit-blauw

    Eerst zien dan geloven en waarschijnlijk heb je te diep in die glaze bol gekeken zeker.

    Biertje?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +3000
    maandag 20 augustus 2018 om 16:26
    Laten we het alsjeblieft hopen en dat er vervolgens een goede trainer voor de groep komt staan die zoals het hoort weer leuk en aanvallend voetbal gaat spelen, dit is niks.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    maandag 20 augustus 2018 om 16:31
    Zou dan de 3de trainer worden die er voortijdig uitvliegt.
    3 tamelijk verschillende trainers ook.
    Zou het misschien gewoon ook aan de club en de manier waarop die geleid wordt kunnen liggen?
    Vind ik leuk
    Streaker +3501
    maandag 20 augustus 2018 om 16:46
    Ze hadden Van Gaal nooit moeten ontslaan. Hij zat midden in een proces en had een aantal posities al goed ingevuld met aanstormde talenten/nieuwe spelers. Had echt wat geworden met hem, hadden de United supporters maar iets meer geduld gehad. Vervolgens heeft Mourinho alles kapot gemaakt en zijn verdedigende visie erop losgelaten. David Moyes vind ik überhaupt geen toptrainer.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    maandag 20 augustus 2018 om 16:52
    Van Gaal had het allemaal niet veel beter gedaan. Of kunnen doen, laat ik het zo zeggen.
    Die toko is in Amerikaanse handen, er is maar 1 resultaat dat telt en dat is de winst die ze uit Utd kunnen trekken.
    Die hebben helemaal geen interesse in visies of processen. Die kijken gewoon wat er beschikbaar is aan spelers waarvan ze veel shirtjes kunnen verkopen en die nemen ze dan.
    Vind ik leuk
    Itsese +5114
    maandag 20 augustus 2018 om 17:05
    Niet helemaal waar, het resultaat dat telt is kampioen worden, ieder jaar dat Man United dat niet doet is daar absoluut een verloren jaar! Mourinho is niet alleen schuldig, gisteren de spelers weer zien spelen en het was echt draaaaamaa, ze bakken er niks van met elkaar, en zelfs dit komt niet door Mourinho... Heel Manchester United team, probeert om kampioen te worden, niet om zoveel mogelijk shirtjes te verkopen, jammer genoeg hebben de spelers een ander schema.. Mourinho kan ze niet redden.. wie dan wel? Gewoon een aantal spelers die teveel geld hebben en geen zak op het veld presteren.. Locadia die in 93e minuut binnenkomt heeft volgens mij nog meer gelopen dan die Pogba.
    Vind ik leuk
    kcim +2910
    maandag 20 augustus 2018 om 17:47
    Helemaal mee eens vwb van Gaal. Beste trainer om weer een nieuwe ploeg op te zetten en door te selecteren.
    Echter zijn ego en gedrag hebben hem de kop gekost.
    Vind ik leuk
    Streaker +3501
    maandag 20 augustus 2018 om 17:59
    Naar mijn mening de stand op de ranglijst, want United was decennialang gewend om top 3 te staan. Dat was met de renesaince even niet het geval. Misschien zit zijn ego dan niet mee bij een deel van de supporters, maar ik denk niet dat dat het probleem was van de grote directeur.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 20 augustus 2018 om 19:25
    Bij een club als united is er geen tijd voor een proces.daar moet je gewoon meedoen om alle prijzen.zonde wat er na Furg is gebeurd met die club
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 08:57
    @FSCeara

    Ik zal even heel langzaam schrijven. SIR Alex was in het begin ook niet succesvol en resultaten krijgt men als we in een coach net zoveel tijd geven als onze legende.

    We weten het vrschil niet tussen een wegwerpaansteker en ern coach nier als we errst in ern coach geloven want eerst won Mourniho prijzen en nu ging de weg omhoog masr plek 2 in de Premier League en dan is nog niet goed.

    Stel dat hij een 361/352 formatie gebruik met een dubbeldekker bus en MU word diverse keren 1ste en 2de in d komende seizoenen en kan in na de winter weer aankopen dan zij we nog steeds niet tevreden......
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    vrijdag 24 augustus 2018 om 10:16
    Ik had het niet zo zeer over het spel dat gespeeld word of over de prijzen maar over de mens die ze aanstellen.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3502
    maandag 20 augustus 2018 om 16:26
    Ik hoop deze week nog...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:26
    Sinds Mourinho die vrouwlijke fysiotherapeut heeft ontslagen bij Chelsea, is het niks meer met hem.

    Ze heette Karma, geloof ik.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:39
    ze leek op Karma Electra geloof ik, maar ik kan het mis hebben hoor..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:54
    Haha! Nee Eva Carneiro heet ze, bijna goed. Was best nog eem lekker ding ook..!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:07
    Van buiten dan, van binnen blijkt het een heks te zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:29
    Daar voel je toch niets van, Wim.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:31
    Alleen ... waar laat je die bezem?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:33
    Op die vraag is een fatsoenlijk antwoord onmogelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:39
    Haha.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 20 augustus 2018 om 19:26
    Nou.... niet echt..... tegen het nachtkastje.....
    Vind ik leuk
    Mr. O +1029
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:28
    Karms Sutra dan?
    Vind ik leuk
    MN223 +1062
    maandag 20 augustus 2018 om 18:40
    En het was een bitch?
    Vind ik leuk
    henk1952 +78
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    Als Manu van Tottenham verliest kan Mourinho vertrekken.
    Vind ik leuk
    RedNas +3458
    maandag 20 augustus 2018 om 16:27
    Oei, als Lee Sharpe het zegt..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 18:56
    Jaja.... dan weet je wel hoe laat het is....!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3205
    maandag 20 augustus 2018 om 16:27
    Misselijke vent!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 18:56
    Ik heb Lee Sharpe nooit sympathiek gevonden, maar of het een misselijke vent is....
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18031
    maandag 20 augustus 2018 om 16:27
    Lee Sharpe verwacht het, ik hoop het!
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    maandag 20 augustus 2018 om 16:28
    Iedereen hoopt dat die ontslagen word..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32031
    maandag 20 augustus 2018 om 16:29
    Hopelijk wel.

    Akelige man.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 18:57
    Je kent hem persoonlijk?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32031
    maandag 20 augustus 2018 om 20:09
    Gelukkig niet.

    Hij heeft wel een lekkere dochter
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 20:15
    Die zal je vertellen dat haar vader een geweldige man is.

    En wellicht zuigt ze daarna je trommelvliezen vacuüm!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:29
    Gewoon lekker Zidane als coach aanstellen! Zocht nog nieuwe uitdaging en wou graag naar ManU!
    Vind ik leuk
    Sanders +4075
    maandag 20 augustus 2018 om 23:24
    Zidane kan goed sterren managen, maar united moet in een hoop plekken helemaal opnieuw opgebouwd worden en ik weet niet of zidane dat wel kan..
    Vind ik leuk
    Kuip +8067
    maandag 20 augustus 2018 om 16:30
    Waarom die man laten voortmodderen tot aan de kerst. Beter kan je er direct een einde aan maken. Clubs wachten meestal te lang met ontslag.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 18:58
    Omdat Lee Sharpe iets roept?
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    maandag 20 augustus 2018 om 16:31
    zou sjaakie dat ook willen ?
    Vind ik leuk
    SanKev +826
    maandag 20 augustus 2018 om 16:33
    Ze hebben mij anders nog niet benaderd dus ik denk niet dat er al aan een ontslag wordt gewerkt..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 16:35
    Mourinho moet Bondscoach worden bij een topland.Daar werkt z'n methode wel.In Clubverband wordt er toch meer voetballend verwacht.Dat is niet z'n specialiteit.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:55
    IJsland dan maar.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 19:00
    Z'n methode werkt niet bij clubs? Ah ja.... hoeveel prjzen heeft de beste man ook weer gewonnen?!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 19:53
    Voetbal evolueert hè, hoe lang is t geleden dat hij een CL of Titel won? Die Park the bus werkt niet meer wil je belangrijke prijzen pakken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 19:57
    Je denkt dat je een punt maakt door over de titel en de CL te praten, maar dat doe je helemaal niet..... je moet wel de situatie bij Man United zien voor wat ie is.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 20:17
    Ja 1 vd rijkste clubs ter wereld.Moet je kijken wat hij uitgegeven heeft.Voetbal is niet om aan te gluren.Kijk wat Klopp heeft neergezet.Kijk je met plezier naar.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 20:22
    Je gaat wel heel erg makkelijk aan wat zaken voorbij. Waarschijnlijk heb je niet goed in beeld wat er intern gebeurt: de club is na het vertrek van Ferguson in een aantal kampen uiteen gevallen en die kampen willen allemaal macht en invloed. Dat is waar Mourinho dagelijks mee te maken heeft en dan moet ie ook nog zijn selectie op orde houden. Dat ie er nog steeds zit getuigt alleen maar van karakter.

    En die situatie is op geen enkele manier te vergelijken met die van Liverpool. Daar kijk ik overigens ook met veel genoegen naar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 20:36
    Misschien kijk ik er dan ook wel niet eerlijk naar.Maar vindt dat hij niet matcht met United.Die club stond altijd voor attractief voetbal.Mourinho wil alleen maar dezelfde type spelers.Lukaku,Pogba,Matic,Baily.Ik kijk er niet met plezier naar.Bovendien vindt ik t in de pers een nare man.Bij Real speelde hij ook zo,vechtvoetbal wat niet bij die club hoort.Als Bondscoach kan hij wel succesvol zijn.Dan speelt hij elke wedstrijd een finale.Daar is hij wel enorm sterk in.Maar voetbalpatronen inslijpen wat een Klopp of Guardiola doet is hij minder in.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    maandag 20 augustus 2018 om 20:56
    Ik ben juist van mening dat er sprake is van een uitstekende match. En Man United is altijd zijn droomclub geweest.

    Desalniettemin kan ik niet ontkennen dat het er bepaald niet attractief uit ziet. Maar als je kijkt welke spelers hij heeft mogen halen en welke door anderen binnen de club of zijn voorgangers zijn gehaald dan doet ie het niet onaardig met winst in de Europa League, eerder een FA Cup en de tweede plaats van afgelopen seizoen.

    En wat de beeldvorming aangaat; hij is er altijd al een meester in geweest om negatieve aandacht af te leiden van de selectie en het is altijd zo geweest dat hij er dan bekaaid vanaf kwam. Dat is geen toeval, maar zo door hem geregisseerd. De beste man is zeer intelligent, een goede psycholoog en hij weet de media als geen ander te bespelen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    maandag 20 augustus 2018 om 23:16
    Ik vindt Mourinho veel meer passen bij een Atletico,Chelsea of Juventus.Teams die t van nature in hun DNA hebben om georganiseerd fysiek voetbal te spelen.Iedereen accepteert daar z'n collectieve gedachte.Bij Man Utd ontbreekt gewoon de gunfactor voor hem.Man UTD is toch een club die van nature altijd de aanval opzoekt.Men is daar gewend aan mooie voetballers zoals Beckham,Giggs,Scholes, cantona en v Nistelrooy.Bovendien heeft ie criticasters in de vorm van oud Spelers die attractief voetbal willen zien, wat de publieke opinie ook weer beïnvloedt.De man is wel enorm slim en heb zeker respect voor m.Hij is een echte winnaar en heeft bijzondere prestaties neergezet.Alleen t is niet mijn type trainer door z'n houding en spelopvatting.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:39
    Er zal wel weer een andere club zo achterlijk zojn om hem te contracteren. Megalomane dwaas.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12848
    maandag 20 augustus 2018 om 16:41
    Lijkt me ook beter met z'n negatieve gelul en speelwijze..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19547
    maandag 20 augustus 2018 om 16:42
    Mourinho heeft ook nooit voor ManU gekozen voor ManU.
    Mourinho heeft ervoor gekozen om beter te kunnen zijn dan Van Gaal en te kunnen zeggen dat hij met Chelsea en ManU net zo vaak landskampioen is geworden dan Wenger.
    Nu dat allemaal niet lukt probeert hij af te druipen met een ontslag premie.
    Vind ik leuk
    J.tee +75
    maandag 20 augustus 2018 om 16:43
    Voor de kerst is hij weg als hij het zo blijft doen
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2038
    maandag 20 augustus 2018 om 16:44
    Verwachte ik vorig seizoen al.
    Maargoed, zou mooi zijn en dan lekket naar China of Amerika, hebben wij er geen last meer van.
    Vind ik leuk
    ItsKezier +119
    maandag 20 augustus 2018 om 16:56
    Beter voor iedereen die The Reds een warm hart toedraagt. Anti voetballer pur sang. Super zonder van Man Utd als je het mij vraagt
    Vind ik leuk
    El Cazador +6835
    maandag 20 augustus 2018 om 17:03
    Geef het nog twee weken!!!
    Vind ik leuk
    Storm015 +248
    maandag 20 augustus 2018 om 17:05
    Goeie ploeg voor Frank de Boer ha ja😜😜😜
    Vind ik leuk
    power +5840
    maandag 20 augustus 2018 om 17:08
    Dat had ik vorige jaar al verwacht,
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1527
    maandag 20 augustus 2018 om 17:09
    Hoe eerder hoe beter.
    Hadden net zo goed met V Gaal kunnen blijven sukkelen en op hun gemak een geschikte opvolger zoeken
    Vind ik leuk
    Sanders +4075
    maandag 20 augustus 2018 om 23:18
    Makkelijk praten achteraf natuurlijk.
    Vind ik leuk
    City boy +384
    maandag 20 augustus 2018 om 17:23
    Ik vraag me af utd bereid is weer veel geld te steken in een nieuw team aangezien het zo vaak slecht heeft uitgepakt
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:24
    Mourinho out zidane in
    Vind ik leuk
    Donnygo +2974
    maandag 20 augustus 2018 om 17:34
    Hoop het, maar het is ook wat hij wil.

    Kijk bij Chelsea en Real in het jaar dat hij ontslagen werdt begon elke voorbereiding het zelfde hij begint met commentaar te geven als spelers niet goed genoeg, mag niet investeren, club geeft mij niet de ruimte en begint bepaalde spelers aan te vallen in de media dat spelletje speelt hij nu met Pogba.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    maandag 20 augustus 2018 om 17:47
    Niks mis met Mourinho , die zogenaamde Sterre moeten gewoon voetballen naar waarde
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6625
    maandag 20 augustus 2018 om 18:32
    Zou mooi zijn
    Waardeloze afbraak trainer
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1702
    maandag 20 augustus 2018 om 19:19
    Karma is a bitch😂
    Vind ik leuk
    TheMariner +3469
    maandag 20 augustus 2018 om 20:22
    Zou slimmer (lees: goedkoper) zijn om hem na dit seizoen uit zn contract te laten wandelen. Als je hem met kerst ontslaat dan is het seizoen toch al verloren want als hij met kerst bovenaan staat hoef je hem niet te ontslaan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:00
    En dan hopen dat clubs inzien dat deze man niet op het veld maar in een gesticht thuis hoort. Mr anti-voetbal!
    Vind ik leuk
    Sanders +4075
    maandag 20 augustus 2018 om 23:18
    Probleem zit veel dieper dan alleen de manager..
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    dinsdag 21 augustus 2018 om 04:50
    Ik zou het prachtig vinden om Giggs samen met scholes en neville aan het roer te zien met King Eric net daarboven als adviseur ...mss met keano erbij maar of dat zal lukken weet ik niet maar een mens mag dromen he....United heeft iemand nodig die verbonden is met de club en zijn waarden ....iemand die United op de eerste plaats zet en geen mourinho die enkel denkt aan zelfbelang !
    Vind ik leuk
    Hummel +2
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:05
    Kwallebak
    Vind ik leuk