'Wolfsburg wil van Nederlands duo af: club ontkent aanbieding voor Bruma'

    'Wolfsburg wil van Nederlands duo af: club ontkent aanbieding voor Bruma'

    maandag 20 augustus 2018 om 18:48

    Jeffrey Bruma en Riechedly Bazoer mogen van VfL Wolfsburg op zoek naar een andere werkgever. Die Wölfe spelen zaterdag tegen Schalke 04 de eerste competitiewedstrijd van het seizoen en willen voor die tijd nog de bezem door de 34-koppige selectie halen.

    Bruma wordt in verband gebracht met Celtic. Het Duitse medium Sportbuzzer heeft geruchten opgepikt dat de Schotse recordkampioen zijn zinnen op de oud-PSV'er heeft gezet. Celtic heeft zich echter nog niet officieel bij Wolfsburg gemeld, zo bevestigt de club aan Die Braunschweiger Zeitung.

    Desondanks staat de nummer zestien van het voorbije Bundesliga-seizoen open voor eventuele aanbiedingen voor Bruma. De 26-jarige centrale verdediger staat nog tot medio 2021 onder contract in de Volkswagen Arena, net als Bazoer. Sportbuzzer meldt dat Marvin Stefaniak, Victor Osimhen, Kaylen Hinds, Pau-Georges Ntep en Paul Jaeckel op de nominatie staan om de twee Nederlanders naar de uitgang te volgen. Paul Verhaegh lijkt wél in Wolfsburg te mogen blijven.

    Plaats een reactie

    Casuals88 +2374
    maandag 20 augustus 2018 om 18:50
    Had ik wel aan zien komen. Beidde komen te kort voor de top !
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    maandag 20 augustus 2018 om 18:51
    Bruma en Bazour. Bed en Breakfast.
    Twee leeglopende carrieres..
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1058
    maandag 20 augustus 2018 om 19:00
    Feyenoord moet bazoer nemen !!!! Vilhena ayoub bazoer hebben ze echt wereld middenveld
    Vind ik leuk
    Blindsy +10707
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Had Ajax geen optie op terugkoop?
    Bazoer, neem je eigen rotzooi terug, zeg?! 😉
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3651
    maandag 20 augustus 2018 om 19:15
    Als je alleen wil tegenhouden wel..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 19:28
    De ene met een pauper mentaliteit voor de ander (Bazoer). Neuh.
    Vind ik leuk
    Stranger +4647
    maandag 20 augustus 2018 om 19:44
    Aub niet we voetballen in de kuip niet op duindigt. Laat dat blind paard maar ergens anders draven.
    Vind ik leuk
    bennings +311
    maandag 20 augustus 2018 om 19:49
    Kabouter middenveld bedoel je ,je hebt Clasie namelijk ook nog ...
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1058
    maandag 20 augustus 2018 om 19:55
    Bazoer fysiek wel sterk , clasie is gehuurd toch ? Gelijk terug sturen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:04
    Ben ik met je eens! Voor NL een prima middenveld met wellicht nog een mooi bedrag in de toekomst
    Vind ik leuk
    Mass +5187
    maandag 20 augustus 2018 om 20:56
    Celtic voor bruma..beter dan wolfsburg...wat degradatievoetbal speelt.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    maandag 20 augustus 2018 om 21:21
    Celtic beter dan WB? Daar moet ik wel een beetje om gniffelen
    Vind ik leuk
    Mass +5187
    maandag 20 augustus 2018 om 21:24
    Gniffel maar lekker door....Beter kampioen worden met Celtic dan keldervoetbal spelen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:51
    Had zich in mijn ogen wel sterk ontwikkeld bij PSV, had dan ook verwacht dat Bruma het ging redden bij Wolfsburg.
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1414
    maandag 20 augustus 2018 om 18:58
    Bazoer moet lekker terug gaan naar Ajax. Nog een man erbij die gaat lopen met een bal
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    maandag 20 augustus 2018 om 19:05
    Hij is geen loper, maar een type Schone, Eijting
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1414
    maandag 20 augustus 2018 om 19:08
    Wil ook alleen maar ballen vast houden. Net als iedereen bij ajax op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1554
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:36
    En die redden het ook niet bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:26
    Daar zit je dus gruwelijk naast.
    Schine is ondanks zijn leeftijd pas op het WK geweest.
    Eijting is heel goed, maar de concurrentie op het middenveld is groot.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3630
    maandag 20 augustus 2018 om 19:07
    Een postbode is goedkoper :-)
    Vind ik leuk
    13 +11635
    maandag 20 augustus 2018 om 19:06
    Bruma was lang geblesseerd. Misschien was het anders gelopen als dat niet was gebeurd.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    maandag 20 augustus 2018 om 20:43
    Blessures doen hem de das om
    Mag van mij terug naar eindhoven komen
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    maandag 20 augustus 2018 om 21:23
    Ik denk dat Bruma idd nog wel te redden valt, Bazoer daarentegen, was erg goed op weg bij Ajax tot hij ging denken dat hij beter was dan hij daadwerkelijk is.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    maandag 20 augustus 2018 om 21:25
    Precies piet
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:52
    Dat klopt zeker,maar Wolfsburg is toch geen top?
    Vind ik leuk
    Casuals88 +2374
    maandag 20 augustus 2018 om 19:08
    Wel een top competitie !
    Vind ik leuk
    Foebele +53903
    maandag 20 augustus 2018 om 18:55
    Bruma en Rekik, ook weer twee voorbeelden dat het gewoon geen succes wordt als je naar het buitenland gaat voor je in Nederland bent doorgebroken.

    De Vrij is van dezelfde generatie als Bruma maar Jeffrey werd altijd als een groter talent gezien en als je eerlijk bent gaat de carriere van de Vrij stukken beter dan die van Bruma...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:09
    Rekik speelt wel altijd bij Hertha. En goed ook.

    Verder heb je wel gelijk wat betreft vertrekken. Alleen Aké heeft iets bereikt in Engeland. Voor de rest is iedereen geflopt of speelt op een lager niveau dan de Premier League.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6046
    maandag 20 augustus 2018 om 19:15
    Doe niet zo dom man. Je schrijft Bazoer als: B a z o e r, niet als: R e k i k.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 19:34
    Ik ken andere voorbeelden. Ake en van Aanholt zijn basisspelers in de prachtige PL. Rekik doet het nu ook prima in Duitsland.
    Klaassen bleef lekker lang bij Ajax om vervolgens te mislukken. Voor Clasie gold hetzelfde. En Blind?
    Onzin Foebele. Echte topvoetballers redden het altijd. Dat heeft niets te maken met te vroeg naar het buitenland gaan.
    Vind ik leuk
    Foebele +53903
    maandag 20 augustus 2018 om 19:46
    Maar zouden ze niet allang veel verder zijn als ze gewoon via de Nederlandse top hun carriere zouden hebben ontwikkeld?

    Ake speelt pas 1 jaar als prof, daarvoor was het sporadisch een invalbeurt en verder heel weinig spelen.

    Klaassen is niet mislukt in het buitenland, die had de pech dat de coach die hem haalde binnen notime weg was en hij dus geen enkele tijd kreeg zich aan te passen.

    Het is geen onzin, de feiten zijn niet te ontkennen, van al dat volk wat op jonge leeftijd naar het buitenland is vertrokken is vrijwel iedereen geflopt en zijn er hooguit slechts een paar die er nog aardig van af zijn gekomen, maar het niveau van de clubs van Ake en van Anholt is absoluut niet hoog, beetje onderin de PL ballen, net als een speler als Pieters die veel minder talent werd toegedicht en wel via de NL top zijn carriere heeft gepland, dus die grotere talenten zijn totaal niet verder gekomen.

    En het is gewoon een feit dat die topclubs die talenten alleen maar halen om te verhuren en met winst te verkopen, dus nimmer zullen ze een kans in het eerste krijgen.

    Nee, naief wat je hier roept, echt volkomen naief.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 20:07
    Nogmaals, al die zogenaamde toptalenten zijn simpelweg niet goed genoeg. Of ze nou langer in Nederland blijven of op jonge leeftijd naar het buitenland gaan. Ik denk niet dat carrières anders waren verlopen.
    Denk je nou werkelijk dat Bruma nu bij een Europese topclub had gespeeld wanneer hij eerst nog vijf jaar bij Feyenoord was gebleven?
    Welnee, het is een aardige voetballer maar geen wereldspeler. En datzelfde geldt voor al die spelers die op jonge leeftijd zijn weggegaan.

    De verklaring voor het enorme succes van de Belgische nationale ploeg was juist volgens Kevin de Bruyne, dat al die spelers al op jonge leeftijd naar het buitenland gingen. Daar geloof ik ook in.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:40
    Memphis is een top speler, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk, dat hij alsnog kan slagen.
    Vind ik leuk
    Mass +5187
    maandag 20 augustus 2018 om 20:58
    Nou..bruma heeft toch wel het maximale bereikt bij ons...eerder zijn blessure nekt hem denk ik....
    Vind ik leuk
    Foebele +53903
    maandag 20 augustus 2018 om 21:01
    Ik heb het over alles uit je carriere halen en de feiten zijn gewoon onomstotelijk, de jongens die al uit Nederland vertrokken voor ze uberhaupt doorgebroken waren hebben het vrijwel allemaal niet gered en zijn lager geindigd dan generatiegenoten die wel gewoon eerst in Nederland wilde doorbreken!
    We hebben beiden van die sukkels in onze selecties, wij een oud sukkel van jullie en jullie een oud sukkel van ons!
    Vind ik leuk
    Mass +5187
    maandag 20 augustus 2018 om 21:06
    Bruma is niet iemand die zomaar ging hoor...Hij was 25....dragende speler toen hij bij ons vertrok. 2 kampioensschappen...overwinteren CL. Niet heel raar dat je dan verderkijkt.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 21:25
    Bruma ging op z’n 16e naar Chelsea. Daar brak hij niet door in het eerste elftal en vertrok vervolgens eerst naar Hamburg en toen naar PSV.
    Vind ik leuk
    Foebele +53903
    maandag 20 augustus 2018 om 21:29
    Lees even het verhaal van Kuip....
    Vind ik leuk
    Guust +5519
    maandag 20 augustus 2018 om 21:09
    Lang leve de goede zaakwaarnemers, die dit soort gasten vroegtijdig weg willen hebben, maar ja zegt ook wat over het verstand van deze voetballers.
    Vind ik leuk
    PRICE +34010
    maandag 20 augustus 2018 om 18:56
    Bruma,weggaan bij PSV nadien ondanks blessures weinig succesvol bij Wolfsburg.
    Over Bazour maar niet te spreken.
    PSV verlaten en gefaald in Amsterdam en bij Wolfsburg.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:02
    Is wolfsburg al de top dan?
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Beide komen te kort voor de top schrijf je, maar Wolf is toch geen top.
    Het zijn beide wel spelers van de Nederlandse top
    Vind ik leuk
    13 +11635
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Noem jij 16e in de Bundesliga de top?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21764
    maandag 20 augustus 2018 om 20:08
    Bazoer zelf zag t niet aankomen..wedden?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:45
    Wolfsburg is geen top. Gewoon een drama club. Ontsnapt al een paar jaar aan degradatie.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    maandag 20 augustus 2018 om 21:54
    Wolfsburg loopt maar wat rond te bazoeren
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    maandag 20 augustus 2018 om 18:51
    Kijk eens aan... hun carrière is in een stroomversnelling geraakt.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2048
    maandag 20 augustus 2018 om 18:52
    Het is daar ondertussen ook een trainer en speler kerkhof
    Vind ik leuk
    Foebele +53903
    maandag 20 augustus 2018 om 18:53
    Misschien wat voor Feyenoord Bazoer? Dan heeft hij ze alle 3 gehad, net als Ronald Koeman! ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +34010
    maandag 20 augustus 2018 om 18:58
    Vreselijk spelen bij alle 3 de traditionele topclubs.
    Vind ik leuk
    Foebele +53903
    maandag 20 augustus 2018 om 19:00
    Ja al denk ik dat Bazoer daar toch totaal niet voor open zou staan, bij PSV en Ajax kan hij nu lijkt me toch niet zomaar terug keren en Feyenoord ziet hij denk ik totaal niet zitten, dus het zal wel FC Qarabag worden...
    Vind ik leuk
    PRICE +34010
    maandag 20 augustus 2018 om 19:20
    Veelste snel grote sprongen willen maken. Werkt hem nu tegen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5203
    maandag 20 augustus 2018 om 18:53
    Bazoer kan zo bij Jan Mulder intrekken. Wat was hij hem aan het ophemelen, alsof het de nieuwe Cruijff is.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3020
    maandag 20 augustus 2018 om 18:53
    Wie had dat gedacht van top clubs naar werken in nacht clubs want die kant gaat het zo wel op.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    J.tee +74
    maandag 20 augustus 2018 om 18:55
    Dit lijkt wel een telfort reclame
    Vind ik leuk
    Het Brein +3861
    maandag 20 augustus 2018 om 18:55
    Bazoer naar Anderlecht, Bruma naar Celtic, prima hoor. Niks mis mee.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:55
    Bruma is altijd welkom in het warme Eindhoven!!!
    Vind ik leuk
    Ron Vinke +11
    maandag 20 augustus 2018 om 18:56
    Bazoer mag van mij gisteren terugkomen naar PSV.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1348
    maandag 20 augustus 2018 om 19:02
    Bazoer het toptalent, bank van Ajax te min voor meneertje. Lekker puh.
    Vind ik leuk
    R94 +1847
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Bazoer ja, nog zo'n typisch geval overhyped talent. Die werd na een potje weer vergeleken met de nieuwe Rijkaard en zou ook voor minstens 50 miljoen naar de absolute wereldtop verkassen.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    maandag 20 augustus 2018 om 19:06
    Lees ik nou dat ex-ajax en ex-psv weg mag terwijl ex-az net binnen is?
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1274
    maandag 20 augustus 2018 om 19:06
    Bazoer daar gaat je carrière manman zo zonde
    Vind ik leuk
    SvL +266
    maandag 20 augustus 2018 om 19:08
    Jammer heeft PSV al genoeg verdedigers...
    Vind ik leuk
    Geer-dh +189
    maandag 20 augustus 2018 om 19:11
    KARIM REKIK KARIM REKIK
    Vind ik leuk
    heur es +509
    maandag 20 augustus 2018 om 19:17
    Ook over Bazoer had Peter Bosz gelijk. Niet goed genoeg voor Ajax nu ook dus voor Wolfsburg.
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +474
    maandag 20 augustus 2018 om 19:17
    Gratis dat moet 1 club toch aanspreken,
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    maandag 20 augustus 2018 om 19:29
    Emmen.
    Vind ik leuk
    heur es +509
    maandag 20 augustus 2018 om 19:18
    Celtic is niet bang want Bruma is erbij!
    Bruma is erbij, Bruma is erbij.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:19
    Naar PSV halen zijn bijna gratis
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:24
    Hoe is het mogelijk. Bijna geen 1 NLse speler redt het meer in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1354
    maandag 20 augustus 2018 om 19:24
    Kom maar naar ons pec 😂
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:28
    Terug gaan naar psv
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5005
    maandag 20 augustus 2018 om 19:34
    Vooral Bazoer is erg ver afgegleden, was tijdens en vlak na zijn doorbraak echt fenomenaal op het middenveld voor iemand van zijn leeftijd.Totdat hij dat zelf ook ging vinden.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    maandag 20 augustus 2018 om 19:35
    Allebei een band met PSV. Dus.....
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    maandag 20 augustus 2018 om 19:36

    Hahaa die Bazoer wilde zo graag weg om aan spelen toe te komen.
    Nu moet hij weg en gespeeld heeft hij amper.
    Vind ik leuk
    lexy88 +1283
    maandag 20 augustus 2018 om 19:45
    Haha dit vind ik wel humor. Na 1,5 jaar aanklooien mag Bazoer alweer weg bij Wolfsburg. Succes bij het begin van je zwerftocht knul. Cu in Zwolle als je daar over 2 jaar in de voorbereiding opduikt ofzo
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    maandag 20 augustus 2018 om 19:48
    VVV als die geluk heb
    Vind ik leuk
    remakil +5563
    maandag 20 augustus 2018 om 19:45
    Bazoer is nou eenmaal geen knokker...
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    maandag 20 augustus 2018 om 19:48
    Ja en die waren een partij goed jonge niet normaal meer
    Whoeahahahaahaha
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:52
    En weer 2 mislukte eredivisie spelers in het buitenland
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30114
    maandag 20 augustus 2018 om 20:12
    Van bazoer begrijp ik het wel. Overschat ventje.

    Bruma zou een goede zijn voor ons.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22896
    maandag 20 augustus 2018 om 20:24
    Dit is iedere keer weer echt een teleurstelling. Gewoon jammer voor die knapen. Stel je voor, een behoorlijke club uit een land met een sterkere competitie wil jou, speciaal jou kopen. Je weet dat je er een serieus salaris gaat ontvangen en dat je geen baantje ernaast hoeft te nemen, bij wijze van spreken. Je ego wordt gestreeld en je zegt graag ja en eenmaal lekker met het gezinnetje, of vriendinnetje, hesetteld, begint het gedonder. Twijfel slaat toe, ondanks het leuke salaris heb je in iedergeval wel veel tijd om toch dat bijbaantje erbij te nemen, je verveeld je intussen natuurlijk te pletter. En terug naar Nederland? Ja, dat had je gedacht, de schaamte loopt je sokken uit.

    Maar laten we ook beseffen wat we zelf in dat geval hadden gedaan. Ik denk dat negentig procent van ons, waaronder ikzelf, toch ook waren gegaan in de hoop te gaan slagen in het nieuwe walhalla.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:24
    Bazoer, was dat niet dat supertalent van Ajax? De nieuwe Seedorf?
    Ook omhoog en afgeschreven. Volgende....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4865
    maandag 20 augustus 2018 om 21:04
    Hoezo van ajax??....
    Vind ik leuk
    PSVFU +4865
    maandag 20 augustus 2018 om 21:04
    Mooie vervanger voor viergever. Bruma terug naar psv!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:16
    Wij zijn niet bang want Bruma is erbij, Bruma is erbij, Bruma is erbij!
    Tsja, en wat Bazoer aangaat; Bazoer is na zijn vertrek bij PSV alleen maar verder weggezakt in zijn voetbalmalaise. Met als dieptepunt zondag 8 mei 2016 waar hij vanaf de reservebank op de Vijverberg noodgedwongen moest afdruipen richting kleedkamer na de deceptie van Ajax. Bazoer heeft zijn voetbalcarrière laten vergallen omdat hij te grote eurotekens in zijn ogen had staan. Ingegeven door een paar randdebielen die fungeren als zijn zaakwaarnemer.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    ajaxdev +424
    maandag 20 augustus 2018 om 21:29
    Te groot voor servet en te klein voor tafellaken
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    maandag 20 augustus 2018 om 21:40
    Gaat niet zo lekker met de loopbaan van Bazoer ook bij Wolfsburg. Ook daar lukt het niet.. En nu? Almere City?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:02
    Zou beide spelers graag bij Feyenoord willen zien om alsnog de strijd aan te gaan met Ajax, PSV, Vitesse en AZ aan te kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 augustus 2018 om 16:58
    BAZOER! BAZOER! JE MOEDER IS EEN ....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Wolfsburg wil van Nederlands duo af: club ontkent aanbieding voor Bruma'