'Overbodige Barcelona-middenvelder lijkt op weg naar transfer: gespot in Sevilla'

    'Overbodige Barcelona-middenvelder lijkt op weg naar transfer: gespot in Sevilla'

    maandag 20 augustus 2018 om 19:08

    Rafinha is mogelijk bezig aan zijn laatste dagen als speler van FC Barcelona. Het Catalaanse radiostation RAC1 meldt maandagavond dat de 25-jarige Braziliaan is gesignaleerd in Sevilla.

    Daar zou hij met Betis Sevilla in onderhandeling zijn over een transfer naar Analusië. Of Betis bereid is en de financiële middelen heeft om het tot medio 2020 doorlopende contract van de middenvelder af te kopen, is niet bekend. Mogelijk besluit Barcelona om Rafinha opnieuw uit te lenen: tijdens de tweede helft van het vorige seizoen kwam de broer van Bayern München-middenvelder Thiago Alcantara tijdelijk uit voor Internazionale.

    Rafinha heeft in het Stadio Giuseppe Meazza echter niet voldoende indruk gemaakt op de technische leiding van de Catalanen. In juli verscheen zijn naam al op een lijstje met zeven overbodige selectiespelers. Tijdens de seizoensouverture tegen Alavés van zaterdagavond zat Rafinha negentig minuten lang op de bank.

    Plaats een reactie

    power +5165
    maandag 20 augustus 2018 om 19:11
    Sevilla is een Goede club voor hem denk ik. Jammer dat hij niet niveau van Barca aan kan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2876
    maandag 20 augustus 2018 om 19:23
    Het gaat toch om Real Betis.
    Vind ik leuk
    power +5165
    maandag 20 augustus 2018 om 19:27
    Dat klopt, mijne fout
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:05
    Hij heeft amper kansen gehad... Hij kan toch prima rouleren met Rakitic en Sergio? Moet zeggen dat Sevilla inderdaad een mooie club voor hem is waar die eventueel nog een stap zou kunnen maken.
    Vind ik leuk
    power +5165
    maandag 20 augustus 2018 om 20:30
    Probleem is hij doet een keer goed andere weer minder, sevilla is zeker een goede stap voor hem wie weet als beter wordt dan kan hij weer komen naar Barca.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31355
    maandag 20 augustus 2018 om 19:13
    Zou z'n broer graag terugzien in Camp Nou.... in het blaugrana welteverstaan!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:48
    En zijn broers z'n neef z'n oom z'n vader z'n kleinzoon zou ik graag bij Real zien..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31355
    maandag 20 augustus 2018 om 19:54
    Jij bent echt een leukerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:17
    Dankjewel liefje
    Vind ik leuk
    Arbee +2061
    maandag 20 augustus 2018 om 19:16
    Poeh, da's toch wel een flinke stap terug. Deze jongen is gewoon goed genoeg voor de subtop
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    maandag 20 augustus 2018 om 19:22
    Gaat het nou om Sevilla of Betis?! 😂
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +879
    maandag 20 augustus 2018 om 20:44
    Betis. Staat in de tekst.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18090
    maandag 20 augustus 2018 om 19:22
    Ruilen en 50 miljoen voor Frenkie?
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +879
    maandag 20 augustus 2018 om 20:44
    Haha
    Vind ik leuk
    Foebele +53973
    maandag 20 augustus 2018 om 19:24
    Als je koopziek bent en geen beleid voert dan heb je jaarlijks een komen en gaan aan spelers, zoals Barcelona al een tijdje...

    #ElefantBlau
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    maandag 20 augustus 2018 om 19:24
    Leuke reserve voor in de competitie, maar in de grote wedstrijden mist die wat..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:36
    Dick Lukkien .... opletten. Geef hem abonnement op Wildlands. Wie weet.....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:39
    Jammer vond het een geweldige middenvelder.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:46
    Bro, een back? :O
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 02:18]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25338
    maandag 20 augustus 2018 om 19:49
    Prima speler voor de subtop in Spanje. Niet voor Barca. Als wisselspeler heeft hij wel een mooie erwlijst oogebouwd in Barcelona. Dat wel.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:57
    Er staan toch nog een aantal spelers die moeten vertrekken. Vooral Munir, ik heb over de jaren zo een hekel aan hem gekregen. Er was een tijdje bij Barca dat die veel scoorde, maar dat kwam ook 99% door Messi. Hij scoorde alleen maar intikkertjes en gedroeg zich alsof die de beste spits ter wereld was. Altijd alleen juichen terwijl die zoveel intikkertjes heeft gescoord en hij gaat ook 9/10 keer voor zichzelf ipv de bal afgeven. Zo een egoist past simpelweg niet thuis. Op een gegeven moment dacht hij dat hij te goed was voor Marokko en daarom koos die voor Spanje. Toen die eindelijk doorhad dat die niet zo goed is, wou die nog terugkeren naar Marokko, maar dat kon toen niet meer. Dat noem je pas karma. Ook in de US tour kreeg dje een bal van rafinha waarbij hij letterlijk de bal alleen moest aanraken zodat die erin ging. Alsnog juicht die alleen en springt die alsof hij net een omhaal heeft gescoord
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +559
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:47
    Zonde man. Vond hem erg sterk afgelopen seizoen bij Inter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Overbodige Barcelona-middenvelder lijkt op weg naar transfer: gespot in Sevilla'