'Vijf ploegen klopten tevergeefs aan voor huren PSV-talent'

    'Vijf ploegen klopten tevergeefs aan voor huren PSV-talent'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:39

    Dante Rigo kroonde zich zaterdagavond tot matchwinner van PSV door in de uitwedstrijd bij Fortuna Sittard in de extra tijd voor 1-2 te zorgen. Het Belgisch talent had overigens dit seizoen zomaar ergens anders kunnen spelen. Heel wat clubs wilden hem dit seizoen huren.

    Het Laatste Nieuws weet dat liefst vijf ploegen de komst van Rigo wel zagen zitten. Zo hadden eredivisionisten De Graafschap, NAC Breda en Heracles Almelo de middenvelder graag in willen lijven. Ook NEC, uitkomend in de Keuken Kampioen Divisie, was geïnteresseerd. De vijfde club in het rijtje van HLN is het Belgische KV Oostende. 

    Rigo verklaarde eerder er bewust voor te hebben gekozen langer bij PSV te blijven. Hij voelt veel vetrouwen van de nieuwe trainer Mark van Bommel. "Voor mijn ontwikkeling als speler is het natuurlijk belangrijk om minuten te maken. Dat is vorig jaar niet gelukt, maar met de nieuwe trainer heb ik er zelf ook veel meer vertrouwen in", verklaarde hij.

    Poll

    Had Dante Rigo beter voor een verhuur kunnen gaan?

    (2144 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    zo zie je wat een winnende goal met je kan doen,
    Vind ik leuk
    JackieChan +210
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Het ophemelen gaat weer beginnen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:48
    Niet onterecht ook, gewoon een goede speler en hij sleept ook nog is even de 3 punten binnen
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1112
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:51
    Kom op, een frommelgoal in de 90e min met alle geluk van de wereld. Daar kan je zijn (zeker wel aanwezige) talent niet op aanspreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54
    Die tellen in mijn ogen dubbel, anders zouden het 2 verliespunten zijn
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54
    Je moet wel het lef hebben om als invallertje (niet negatief bedoeld) op doel te schieten en niet te denken: waar staat Luuk of zo om hem te laten schieten.
    Getuigt van moed, daarom hadden ze hem moeten hebben verhuurd. had hij ook niet kunnen hebben gescoord
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:59
    Waarom lef hebben als je gewoon kan schieten. Wat is een andere meer dan hem en sinds wanneer moet hij tiestemming vragen. Enige positieve aan gem ten opzichte van de anderen is dat hij nog geen clown trekjes vertoond. Das een dikke plus voor de laatste wedstrijd alleen.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:02
    Zij hebben naam en hij is een beginneling, die misschien buiten de boot zou vallen (althans kleine clubs wilden hem huren). Ik vind dit wel mooi, dit is lef hebben. Helaas,
    ik had liever dat die bal naast was gegaan
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13613
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:27
    Luuk verprutste daarvoor weer eens een 100% kans dus volgens mij kun je sowieso beter zelf schieten.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5203
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:27
    Als hij ze in de kampioenswedstrijd er maar in schiet. Net als een tijdje terug, weet je nog?
    Vind ik leuk
    john52 +483
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:55
    Och, vergeten wat voor frommelgoal jullie maakte vorige week met die keeper. Och, vergeten zeker.......domme pipo met zo'n uitspraak.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:22
    dit noemen ze een flipperkast goal!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4302
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:49
    Nou... als niet-PSV’er stel ik dat jouw favoriete club inclusief het overgrote deel van haar fans daar met afstand kampioen in is.. elk talent is per definitie een top-talent en voor soortgelijke acties worden die van Ajax via
    Superlatieven gekwalificeerd.... volgens mij zijn jullie theezakjes nog superieur aan die van de andere clubs... als Ajacied zou ik eneg relativeringsvermogen aanroepen (ik weet, beetje teveel gevraagd van de meesten) en nooit beginnen over het ophemelen van spelers bij/door andere clubs. Nooit.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1112
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:52
    Het zijn altijd de niet-Ajacieden die hier het hardste over roepen hoor. Groeten, een AZ-er.
    Vind ik leuk
    john52 +483
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:56
    trek je luier gauw aan jongen......je pies loopt er zo uit
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1112
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:43
    Wat een zielige, abjecte en belachelijke reactie.
    Vind ik leuk
    john52 +483
    donderdag 23 augustus 2018 om 11:24
    wow, wat heb jij een leuke studie gehad
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4302
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:01
    Die hier het hardste over roepen? Leg dat een uit? Wat precies?
    Wat ik bedoel is dat elk talent door zowel Ajax opgehemeld wordt alsmede door de media want de Arena stroomt daar klaarblijkelijk over van de toptalenten. Niet van talenten, nee enkel toptalenten. Nooit opgevallen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1112
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:48
    Nee, gewoon nee. Doei.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:55
    Dit noem ik ook zielig
    Vind ik leuk
    Jur74 +8397
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8097
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:48
    Hey Nep-AZ’er, wanneer ga je nou bekennen dat je voor PSV bent?
    Vind ik leuk
    Jur74 +8397
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:51
    🖕🏻
    Vind ik leuk
    slaski +2212
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
    Het is geen Ajax speler hoor.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10754
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:46
    Het is een groeibriljant, en zo kunnen we er verschillende opnoemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:49
    Die lopen bij ons ajax en psv genoeg op dit moment. Normaal zouden ze ook bijna allemaal spelen, Maar weten moeten toch ietswat mee met het transfer geweld
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1297
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:35
    Precies DAF, bij Ajax, PSV en wat andere clubs lopen talenten rond. Maar welke echt mega talenten zijn.... Merk je later pas.

    Tot nu toe alleen de LIgt die echt erboven uit springt, daarna Stevie.

    Alle anderen moeten zich nog even bewijzen.
    Maar in 2026 winnen we het EK met al die talenten die zich dan hebben ontpopt tot super-mega-geniale internationals.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:37
    De ligt en bergwijn, gaan het zoiezo redden. Frenkie ook wel en de rest moet wel gaan blijken
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8097
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:49
    Frenkie is toch echt een veel groter talent dan Bergwijn.
    Vind ik leuk
    john52 +483
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:57
    talenten horen ook goals te maken......dat doet Frankie niet en Bergwijn wel
    Vind ik leuk
    DrJ +1036
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:11
    Je zal maar keeper zijn dan...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8097
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:57
    Totaal andere positie, gelul van je dus weer.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1112
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:53
    Ajax, PSV en AZ stikken van de talenten. Helaas stromen ze slechts sporadisch door, daarom vind ik het zo jammer dat die 3 clubs niet meer jonge gasten verhuren en elders ervaring laten opdoen. Beter voor de weerstand ook.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:56
    Heeft ook te maken met de velden.
    Ik heb ooit gelezen dat Ajax, maar het kan ook PSV zijn geen spelers meer wil uitlenen aan clubs die op kunstgras spelen
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:39
    Dat was een opmerking van Overmars vorig jaar. Ajax verhuurde toen trouwens 2 spelers aan clubs op kunstgras Owusu en Azzouzi en dit seizoen Schouten. Het is maar iets wat gezegd is. Dadelijk krijg ik als reactie, ja maar dat zijn spelers van jong Ajax, alsof het een echt andere club is. Bovendien verhuren Ajax en PSV minder omdat ze een eigen team hebben in de KKD.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:57
    Bij Ajax stroomde er toch teveel door? Teveel jonkies en geen ervaring??

    Of zie jij dat anders?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:15
    Medusaz: je vergeet Feyenoord: ook goede jeugdopleiding daar
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1112
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:07
    Niet meer, alles wat doorstroomt mislukt.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:36
    @medusaz
    Dan mag je die van AZ ook niet meetellen. Halen het ook niet in de echte top
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    Ik twijfel sterk aan de waarde van verhuren aan een andere club in de ED, laat staan de Keukendinges. Hoeveel - door PSV, Ajax of Feyenoord - verhuurde spelers breken er uiteindelijk door in het eerste elftal van hun club?

    Het probleem is een beetje dit:
    als je steeds boven de rest van je ploeg uitsteekt, dan maakt dat lui. Dat gebeurt niet bewust, maar mensen hebben nu eenmaal de neiging om zich aan te passen aan hun omgeving. Als je een jaar bij de nummer 12 van de ED hebt gespeeld, dan loop je een achterstand op ten opzichte van de mannen bij jouw oorspronkelijke team (de nr. 1, 2 of 3).

    Trainen op een hoger niveau, af en toe een wedstrijd meepikken, de hele sfeer rond Europese wedstrijden meemaken: ook dat kan je sterker maken.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10754
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:59
    De echte talenten wil je toch zelf houden. Zaterdag bracht van Bommel 3 jeugdspelers in toen het 1-1 stond. Geeft toch vertrouwen voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Heerlijk de goeie aankomende jeugd van PSV.
    Vind ik leuk
    PRICE +34007
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Rosario en Rigo,beide maken komend seizoen genoeg speel minuten.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8097
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:50
    Daarom spelen ze ook zo weinig. Ook deze jongen kan er weer helemaal niks van. Daar verandert één mazzelgoaltje niks aan
    Vind ik leuk
    john52 +483
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:59
    mazzelgoaltje? welke zender heb jij op gehad. Domme lul
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:23
    Die gozer kraakt alles af wat PSV is joh. Lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    john52 +483
    donderdag 23 augustus 2018 om 11:23
    dat bedoel ik.......in amsterdam hebben geen hersencellen meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:53
    Hoho niet alles over 1 kam scheren hè. Ik kom zelf ook uit die buurt :P
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07
    Haha,wat een jaloezie.Snap t wel als t bij je eigen clubje zo triest gesteld is.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8097
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:59
    Vind het heel erg hoe het bij mijn club gesteld is ja, veruit de grootste titelkandidaat en de beste selectie, meeste kans op het kampioenschap.

    Nee, dan ruil ik natuurlijk liever met jouw clubje vol middelmaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Leuk voor tante Rico.
    En even tussen neus en lippen door wil ik iedereen feliciteren met onze jaarlijkse offerfeest.
    Geniet ervan en eet smakelijk.
    Vind ik leuk
    PRICE +34007
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:46
    Smakelijk TN😁🚒
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:08
    Ik dacht dat je gisteren definitief afscheid genomen had van dit forum, of was dat wederom een leugen?
    Niet dat me dat zou verbazen, want de waarheid en jij zijn hier al vaker geen al te beste vrienden geweest!!
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +135
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:11
    Je hoeft niet iedereen te feliciteren voor een religieus feest...feliciteer elkaar maar onderling...ik geloof niet in verzonnen onderdrukking en uit een tijd waarin het gros niet kon lezen en schrijven...Ik houd het bij de wetenschap...Maar we kunnen jou wel feliciteren,al doe ik dat niet.ps heb niets tegen geloof,zolang ik er maar niet lastiggevallen word...hier gaat het gelukkig over voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
    Psv weer kamoioen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:07
    Wat is dat kamoioen?;))
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Goede keuze van die jongen, ik denk ook dat jeugdspelers onder Bommel eerder een kans krijgen dan dat bij Cocu het geval was.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1429
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:46
    Laten we nu niet doen alsof we de nieuwe F. de Jong hebben, ik vond hem niet erg goed spelen, maar schoot de winnende erin.
    Laten we hem vooral niet al de hemel in prijzen en afwachten wat hij echt kan!

    VANAVOND GODERDOMME HEEL NEDERLAND ACHTER ONS MOOIE PSV!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    En zo is het!
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:00
    haal twee woorden uit je zin en ik zet mijn handtekening:
    ONS en MOOIE
    Mijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat ik anders naar het buitenland ga, genoeg belangstelling (vooral van Bate Boris of is het Boris Karloff)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:06
    Ik sta achter jullie in ieder geval;)))
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47
    Iedereen die zich een beetje in de achtergrond van deze jongen verdiept, komt er wel achter dat dit geen hype is of zo. Gewoon groot talent dat zich al jaren aandient. Ben blij dat hij nu de kans krijgt en lijkt te benutten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:47]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:05
    Een écht groot talent hoeft niet jarenlang te bedelen voor een kans, die had er nu al gestaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    Wie zegt dat hij bedelt voor een kans? "Al jaren aandienen" houdt in dat al een aantal jaren, door de diverse jeugdelftallen heen, gezien wordt als een knul die de potentie heeft om het eerste elftal te halen. Hij loopt al sinds zijn 8e bij PSV rond.

    Bij PSV is het uitermate zeldzaam dat jongens van 17 of 18 jaar in het eerste doorbreken. Je kunt daar veel van vinden, maar is wel een onderdeel van de clubcultuur.
    Die hele jonge jongens maken per definitie een terugval mee als ze (té) vroeg debuteren in het eerste. Bij PSV geven ze er de voorkeur aan om spelers pas te laten doorbreken als ze ook echt klaar zijn voor een structurele plek in het eerste elftal.

    Ik sta er niet van te kijken als Rigo in de loop van dit seizoen nog een wedstrijd of 20 zal spelen (deels basis, deels invaller). En voor een speler die nu 19 jaar is, is dat prima.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:26
    Echt een topreactie, daar heb ik helemaal niks aan toe te voegen, volledig gelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:45
    Ik had het niet beter kunnen zeggen. Bedankt.
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:48
    Heracles heeft geen interesse in huurspelers, dat beleid zijn ze een paar seizoenen geleden al vanaf gestapt.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:48
    Verhuur asn subtopper was evt optie geweest vitesse az Heerenveen utrecht
    Daar had hij kunnen leren
    Nu zijn minuten maken in psv 1
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:04
    Laat dat nou net de clubs zijn die géén interesse in hem hadden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07
    Nee maar DeZeun heeft gelijk, van een verhuurperiode in de kelder van de eredivisie wordt je geen betere speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:08
    Dat is zeer zeker waar Benjamin.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:52
    Jammer dat PSV er niet op in gegaan was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:55
    In een scrimmage de bal erin werken,en je bent gelijk een geweldige voetballer die het niveau van PSV aankan, lekker kortzichtig
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:31
    Pfff, reageren op basis van een artikel over 1 wedstrijd terwijl je het verleden van deze jongen helemaal niet kent, lekker kortzichtig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:04
    Zeker wel Jong PSV, als je daar goed presteert hoor je er niemand over,en 1 wedstrijd in het eerste en je bent gelijk wereldklasse
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:09
    Wordt nergens gezegd dat hij wereldklasse is. En ook in jong en de jeugdteams werd hij al als groot talent gezien. Maar toegegeven, dan hoor je er inderdaad niet veel over. De ED heeft nou eenmaal meer media bereik.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:02
    Ik ben ontzettend benieuwd of hij het ook over een langere periode als eventuele basisspeler kan laten zien bij PSV.
    Er wordt bij verschillende clubs veel te vaak geroepen hoe geweldig een talent wel niet is, buitencategorie enz enz, maar als puntje bij paaltje komt blijkt het te vaak toch allemaal tegen te vallen.
    Eerst goed voetballen en dan een etiketje erop plakken en niet andersom.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +848
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:04
    Een zwaluw maakt nog geen zomer🤔
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1517
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:05
    Zo zie je wat vertrouwen van een coach kan doen. Rigo gaat onder van Bommel veel minuten maken. Het talent heeft hij. Jan Boskamp en Aad de Mos zijn al langer behoorlijk positief over deze jongen, en noemen het 1 van de grootste Belgische talenten. Dat is niet voor niets.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8097
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:52
    Die hebben er dus geen kijk op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:32
    Nee, dat heb alleen jij natuurlijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:18
    Hij scoort 1x en gelijk ophemelen dat slaat nergens op !
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    Scoort 1x en hoppa zelfde gedoe altijd bij Ajax en Feyenoord spelers !
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:56
    Ik las net op PSV site dat Dante zichzelf tot de winterstop kans geeft te slagen bij PSV1. Het nadeel van verhuurde spelers is dat ze zelden of nooit terugkeren bij de club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:44
    Iemand van Fortuna kon die bal niet wegroeien en toen belandde de bal voor zijn voeten. Prima goal dat wel, niet nadenken gewoon roeien in de korte hoek
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:35
    Tegenwoordig maakt 1 zwaluw de zomer, 1 goede zomer doet de aarde opwarmen en opdrogen en de daaropvolgende regen doet ons beseffen dat het allemaal ruk is! Let maar op!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:50
    Van die paar minuutjes in de zoveel weken wordt hij niet echt beter.Lekker wekelijks ballen bij Heerenveen, NAC of De Graafschap had hem wel sterker gemaakt. Maar goed: wie weet weet ie zich zelfs in de basis te spelen en dan heeft ie er gewoon heel goed aan gedaan en staat ie binnen zes maanden in Oranje... Zo opportunistisch is het voetbalwereldje wel....
    Vind ik leuk
    Bhj +1249
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:57
    Oneens, hoeveel talenten die vertrokken zijn bij Ajax of PSV hebben het uiteindelijk nog gehaald?
    Vind ik leuk
    Bhj +1249
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:56
    Dit is eindelijk een talent die bij PSV doorkomt die echt een meerwaarde kan hebben en kan uitgroeien tot een voetballer die mee kan doen bij grote clubs.

    Het is jammer dat het een Belg is, want als hij zich goed door ontwikkeld hebben we er voor Oranje geen reet aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:35
    Aan al die mensen die zeuren dat hij nu opgehemeld wordt op basis van een frommel goal: Nee dat wordt hij niet. Hij wordt niet eens opgehemeld. Er wordt alleen verteld dat het een groot talent is, maar dat is niet op basis van deze ene goal. Dat komt door wat hij in de jeugdelftallen heeft laten zien. Dat het nu even wat meer over hem gaat komt wel door die goal, die op dat moment erg belangrijk was voor PSV, maar die goal maakt zijn talent niet groter of kleiner. En er is ook niemand die dat beweerd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Vijf ploegen klopten tevergeefs aan voor huren PSV-talent'