Update: Witte rook uit Arnhem én Madrid: Vitesse en Real Madrid sluiten huurdeal

    Update: Witte rook uit Arnhem én Madrid: Vitesse en Real Madrid sluiten huurdeal

    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:37

    Vitesse heeft de strijd om Martin Odegaard gewonnen van sc Heerenveen, meldt De Gelderlander dinsdagmiddag. Op social media circuleert bovendien een foto van de negentienjarige Noor met een Vitesse-shirt aan.

    De talentvolle linkspoot werd de afgelopen anderhalf jaar door Real Madrid verhuurd aan Heerenveen. Odegaard sloot weer aan bij De Koninklijke, dat echter besloten heeft om hem wederom uit te lenen. Volgens De Gelderlander hadden diverse Engelse clubs interesse, terwijl ook Heerenveen aan de Noor gelinkt werd.

    Vitesse heeft echter de slag gewonnen: Odegaard zal woensdag voor het eerst meetrainen, meldt De Gelderlander. Hoewel de Noor bij Heerenveen nog op de vleugels speelde, lijkt trainer Leonid Slutsky een rol als nummer tien voor hem in gedachten te hebben. Odegaard zal de concurrentie aan moeten gaan met Matus Bero en Thomas Bruns.

    Update 16.37: Martin Odegaard is dit seizoen in het Gelredome te bewonderen. De negentienjarige Noor wordt voor één seizoen van Real Madrid gehuurd, zo bevestigen de Arnhemmers én de Madrilenen dinsdagmiddag via de officiële kanalen.

    Plaats een reactie

    Laliga +2190
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    Leuke speler voor vitesse , goed team leuke trainer
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    Op naar een top-5 klassering !
    Vind ik leuk
    Kuip +7919
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:58
    Top 5 zeker, maar ik sluit niet uit dat Vitesse nog lang mee kan doen om het kampioenschap. Let wel: lang meedoen, daarmee sluit ik uit dat ze kampioen kunnen worden.
    Ik denk dat de trainer een grote rol speelt. Eindelijk niet iemand uit het ‘old boys network’.
    Niet toevallig dat zowel Heracles en Vitesse, beiden met buitenlandse trainers, zo goed gestart zijn. Zouden meer clubs moeten doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:17
    Zou het mooi vinden, maar dan moeten wedstrijden als afgelopen weekend wel gewonnen worden. Mooi spel alleen vind ik ook al een verademing trouwens
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:18]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4108
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:58
    Gefeliciteerd Vitesse, hopelijk zetten zij m wel op 10.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8479
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:59
    Geef vitesse een goede kans op de derde plek
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:59
    Top 3 of top 2 zal je bedoelen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:00
    Top 3 of top 2 zal je bedoelen...
    Vind ik leuk
    Dorzon +4413
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:01
    Ik denk nummer 3 na 34 wedstrijden
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:53
    Eerlijk is eerlijk,Vitesse heeft een erg goed team dat zeker in de top 5 eindigd 👍
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:05
    Nou...daar stonden ze al ongeveer de laatste 7 jaar, mag toch hopen dat ze nu meer willen?
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +442
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:21
    Dat lukt wel. Gok zelfs op een derde plek voor jullie.
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:20
    Hou jij ook zo van het woord 'leuk'? Ik ook. Nu zijn jij en ik echte kameraden. Pak mijn warme hand vast leuke jongen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    mesterspsv +551
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:16
    De ingrediënten zijn aanwezig nu de resultaten nog! Top 5 moet zeker kunnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:00
    was vorig seizoen bij Heerenveen niet echt best, denk niet dat hij beter is dan masturBero of SmurfFoor
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    Groot nieuws! Ik ga hiervoor wel even een frikandelletje erin douwen. Werelds joh!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1908
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:20
    Eentje maar? Amateur.
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:20
    In je mondje mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:22
    Daar kom jij wel vroeg of later achter, lieve snoeperd.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:20
    Wacht tot ie afgekoeld is anders verbrand je je anus nog!
    Vind ik leuk
    Farmer +12367
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:35
    Beste klodder frietsaus dr op...
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:27
    Uitjes en ketchup en Majo. :p
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21970
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:26
    Voor Vitenske is Oelegad gewoon een goede voetballer hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:35
    En hoe heet hij dan? ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:53
    Wat een obsessie wel niet met je kan doen..
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1908
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    Gaat de goede en leuke kant op met Vitesse!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:23
    Ja, en Vitesse heeft geen Europese verplichtingen. Een ploeg om rekening mee te houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    Hopsaa !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    Overbetaald 'super'talent.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:21
    Geen speler die het verschil maakt, ook niet bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:27
    Hij hoeft nooit meer te werken, maar ik zie zijn carriere niet meer echt van de grond komen zoals werd voorspeld. Moest niveau wereldtop gaan halen toch?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89635
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:35
    19 pas. Kan nog makkelijk.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +15156
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    "lijkt strijd te winnen" volgensmij is die al wel gewonnen
    Vind ik leuk
    psv02 +38
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    So vitesse heeft wel een zeer leuke ploeg nou
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:20
    Vitesse gaat in de top 5 komen dat kan haast niet anders, leuke selectie en een leuke trainer.
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:20
    "Lijkt strijd te winnen"... loopt ie daar niet in een Vitesse shirt?
    Vind ik leuk
    Kaar +907
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:29
    Haha dat dacht ik ook al. Best raar anders....
    Vind ik leuk
    Mari +9404
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:23
    Dit is zijn broertje.
    Fletcher hotel had een aanbieding
    Vind ik leuk
    24Nick040 +22
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:25
    Goede speler, al mogen zijn statistieken qua doelpunten en assists nog wel omhoog. Bij Heerenveen buitenspeler dus ben benieuwd wie er zal gaan banken bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10552
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:05
    Foor lijkt mij. Tegen een middenveld met Serero, Bero & Ødegaard zullen de meeste Nederlandse teams het moeilijk krijgen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:11
    Nou, die komen niet eens opdagen als ze die namen horen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10552
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
    Ik proef hier wat sarcasme. Buiten Ajax en PSV heeft Vitesse toch op papier het beste middenveld?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:46
    Zo’n middenveld is wel om te smullen hoor! Serero is absoluut in vorm momenteel, Bero groeit elke minuut dat ie speelt en nu Ødegaard er ook nog bij.... Absoluut één van de sterkste middenvelden in de eredivisie...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:25
    Top 5 klassering voor Vitesse
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:27
    Ook voor Odegaard een stap vooruit.
    Vind ik leuk
    Farmer +12367
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    Stap-je...t is geen reuzensprong: dezelfde competitie, en meer concurrentie, bij een club waar hij op 0 mag beginnen, waar hij bij SCH toch al 1.5 jaar ingespeeld was.

    Weet niet zo zeker of Odegaard hier wel slim aan gedaan heeft.
    Weet de hele voorgeschiedenis ook niet, alleen een beetje dat Streppel hem vooral verkeerd gebruikte, dan kan wel een reden zijn geweest natuurlijk.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    Dat denk ik dus ook.heel veel spelers zijn door streppel verkeerd gebruikt.vond Heerenveen leuke club maar denk dat Vitesse net iets beter is maar niet mooier
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:00
    Vitesse is ook niet beter zolang ze het op een geld schieter doen en Heerenveen zonder. Heerenveen tenminste een eigen beleid.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:03
    Je komt er op den duur niet meer zonder geldschieters uit het buitenland.dat is als je in europa nog iets van betekenis wil zijn.
    Vind ik leuk
    BS +1127
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:27
    Die kan Real Madrid dus wel op zijn buik schrijven als hij gelijk weer verhuurt wordt.
    Vind ik leuk
    Farmer +12367
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Dit is een speler uit de zgn 'derde groep' bij zo;n club, die worden puur aangetrokken voor de verkoop. 'Label Madrid' er op geplakt, en hij standaard al 15 miljoen meer waard.(Daarmee heeft Madrid zijn transfer er uit, samen met zijn salaris, de rest is pure winst)

    Het is een monopolie van de super-rijke clubs: die kopen alles op, en bepalen deze marktprijzen...maar 'marktwerking' kun je het niet noemen.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:30
    Pff hier wilde menig club drie jaar gelden dikke miljoenen voor neertellen toen kwam er eentje die gewoon een veelvoud van dat bedrag door de put flikkerde... Dit is het gevolg... uitleen aan een club in een opleidingsland die hem destijds echt niet mochten kopen want het was een uitzonderlijk talent. Voor mij het bewijs dat de voetbalwereld behoorlijk gek is geworden. Talent is mooi en heb je nodig, maar talent moet wel gevormd worden een hoop miljoen ertegenaan gooien maakt een talent geen superster.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89635
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:33
    Leuke transfer. En op nr.10 echt te.beoordelen.
    Vind ik leuk
    Friend +130
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:33
    Ik vind het niet zo’n geweldenaar hoor , bij Heerenveen huppelde hij vaak een beetje anoniem mee !
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:35
    Die gaat lekker de bank warmhouden daar in Arnhem
    Vind ik leuk
    The Iceman +10552
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52
    Gaat gewoon spelen op de plek waar Mount vorig jaar stond.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:10
    Daar ben ik nog niet zo zeker van. Slutsky houd van controle, en speelt dan gewoon met bero en serero, en foor daarvoor.
    Vind ik leuk
    Ernhem1 +1
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:29
    Hij zal onder deze trainer verdedigend wel meer moeten brengen dan mount vorig jaar deed. Vind dat Foor dat de laatste tijd steeds beter doet.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10552
    woensdag 22 augustus 2018 om 13:09
    Foor mag ook de concurrentie aangaan met Bero lijkt mij, op meerdere plekken inzetbaar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 13:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Nieuws is inmiddels bevestigd door Vitesse zelf. Prima aankoop voor op 10!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Als hij echt zo goed is dan gaat hij niet naar vitesse, toch jammer om zo'n talent zo ver af te zien glijden. Net zoals Mink Peeters te snel gehyped maar ja sommige clubs trappen er in
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Mooi, extra creativiteit was nodig op het middenveld.
    Nu nog een cv en je bent klaar.
    Vind ik leuk
    Bertus040 +322
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:40
    ik zeg het nu met 100%overtuiging
    ik zie vitesse als grotere bedreiging dan feyenoord
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:41
    Als je toch die foto op de site van Vitesse kijkt met Slutski dan denk je toch echt niet dat is de trainer.

    Maar een goede aankoop hopelijk kan meer van talent laten zien bij Vitesse dan dat hij bij Heerenveen deed.
    Vind ik leuk
    J.tee +75
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:42
    Vitesse wordt een mooie clubie
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:46
    En iedereen maar roepen dat het slim was om bij Madrid te tekenen... Gewoon het zoveelste domme jochie wat slecht geadviseerd is en korte termijn denken hanteerde.

    Had hij wel een goede stap gezet had hij nu veel meer ervaring, zich beter ontwikkeld en had hij op de langere termijn veel meer verdient, hij is nu alleen maar stappen terug aan het zetten en dat is gewoon slecht voor je imago, dan denkt iedereen oh hij was toch niet zo goed als we dachten....
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11395
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:40
    Hij heeft nu een goede stap gezet ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
    Laten we het hopen voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10552
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:08
    Die jongen is 19 jaar oud, heeft met de beste spelers ter wereld getraind, veel verdiend en redelijk wat wedstrijden in de eredivisie gespeeld. Als hij toendertijd naar bijv. Ajax was gegaan had hij nu alleen wat wedstrijden in de eredivisie en de EL gespeeld.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:14
    Dat oude verhaal kennen we nu wel, de feiten tonen aan dat ze er niet beter van worden.

    Je wordt beter van spelen, niet van alleen maar trainen. Ervaren spelers om je heen is alleen effectief als het in het veld gebeurt, want daarin kom je in de spelsituaties waarin je de juiste beslissing moet nemen .

    En wat je zegt slaat echt nergens op, als hij naar Ajax was gegaan had hij niet alleen eredivisie ervaring, maar ook europees en had hij zich in de picture kunnen spelen, nu heeft hij 1,5 jaar bij jong Real gespeeld wat een stap terug is van de basisplek in Noorwegen en daarna ging hij naar Heerenveen dus dan had bijvoorbeeld Ajax altijd beter geweest.

    Nee, je verhaal slaat als een tang op een varken, je herhaalt wat anderen roepen zonder er zelf echt over na te denken.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10552
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:25
    De EL heb ik idd toegevoegd terwijl jij je reactie aan t schrijven was.
    Trainen met de beste spelers ter wereld levert voor een jonge speler natuurlijk wel wat meer op: een goed voorbeeld, inspiratie en weerstand. Het kwijtraken van z’n basisplek bij Noorwegen is op de lange termijn irrelevant. Hij wist ook dat hij (zeker in eerste instantie) niet veel zou spelen en hij koos voor persoonlijke ontwikkeling ipv z’n basisplek bij Noorwegen. En in the picture spelen? Hij staat onder contract bij Real; iedere club en zaakwaarnemer weet wie Ødegaard is.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
    Ja, in de picture spelen ja. Je lijn doortrekken die hem in de eerste instantie in de aandacht bracht.

    Dan had hij in een lijn omhoog gezeten zoals het hoort. Nu is iedereen al weer vergeten wie Odegaard is, er is geen hype meer rond hem, want hij heeft bij Real niks gespeeld en zit nu in de eredivisie niet eens in de top, maar in de subtop.

    Dus leuk dat iedereen weet wie hij is, maar waarom denk je dat hij naar Vitesse gaat en niet naar de PL, Bundesliga of een andere club in Spanje? Iedereen weet toch wie hij is?

    Nee, je verhaal slaat alle planken mis die er zijn en het gekke is dat je er zelf nog in geloofd ook, want je zegt dat hij koos voor ontwikkeling maar hij is nu 4 jaar verder en staat volledig stil, nogmaals, hij speelt redelijk anoniem in de eredivisie, dus hoezo hij heeft zich ontwikkeld.

    Ongelofelijk de hoeveelheid lariekoek die jij produceert.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10552
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:48
    De jongen is 19 en moet z’n carrière in feite nog beginnen. Hij heeft gewoon de - zeer overdreven - hype ten volle uitgebuit. Voor hetzelfde geld had hij de concurrentiestrijd bij Ajax ook niet gewonnen.
    Onzin dat hij stilstaat, je lult maar een eind in de rondte. Hoe vaak zie je hem spelen/trainen? Tot slot lijkt het me logisch waarom hij naar de Nederlandse subtop gaat: veel wedstrijden spelen, fouten kunnen/mogen maken en in dit specifieke geval ook nog onder een ervaren trainer. Ideaal voor een jonge speler. Een beetje zoals het bij Ajax zou zijn gegaan, alleen nu met een vollere bankrekening en een interessanter CV.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:47
    Prima versterking.
    Zeker goed om hem erbij te hebben om achter PSV voor plek 2 te gaan.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:15
    Triest.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    We knippen het er wederom uit.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
    Triest.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:31
    Kansloos
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:33
    Triest.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:36
    A,B,C,D,F,G,H,J,K,L,M,N,O,P,Q,U,W.V,X,Y,Z

    Deze letters zitten ook nog in het alfabet. Kun je misschien een ander woord mee vormen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
    Triest.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9654
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:43
    Gaat je dus niet lukken.
    Jammer. Had het je wel gegund.
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:46
    Triest.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2710
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:47
    Kan een mooie strijd worden om de 4de plek dit seizoen. Vitesse, AZ en Utrecht lijken mij de gegadigden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:51
    Alleen maar leuk als je goedkope koop optie hebt bedongen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52
    Dat zou mooi zijn, natuurlijk. Maar als hij ertoe bijdraagt dat Vitesse te top drie kan binnendringen, dan heeft het wel degelijk nut.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:51
    Goede zaak. Slimme zet van Vitesse.
    Natuurlijk heeft die jongen talent. Maar het wordt nu wel een beetje een kwestie van nu of nooit als het gaat om het bereiken van de top.
    In december wordt hij 20. Voor een (voormalig) supertalent is het nu wel tijd om echt een stempel op een ploeg te gaan drukken. Iemand als Sloetski kan daar een goede coach voor zijn.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26559
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:57
    Prima aanwinst voor Vitesse!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:58
    Wat een miskoop dit en weer een buitenlander
    Vind ik leuk
    Fiorano +1
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:49
    Oke hoerenjong! goed onderbouwd
    Vind ik leuk
    Bill +783
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:01
    De carrière van die jongen zit wel lekker in de lift zeg. Goede adviseur die papa van hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:01
    Concurrentie op het midd.veld is goed voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    HansVites +4965
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:13
    Goeie deal die gaat bij Vitesse op 10 spelen Slutskiy is geen Streppel natuurlijk, en daar hoort hij ook te spelen en niet op de vleugel, denk dat Bruns nu helemaal niet meer in aanmerking komt en beter verhuurd of verkocht kan worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:17
    Top 3?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1585
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:24
    Het wonderkind is inmiddels een modale speler geworden. Ik vond hem bij Heerenveen allesbehalve briljant, verwacht dat nu ook niet bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:27
    Kak!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31894
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:27
    Gezellig. Leuk voor die stugge friezen 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:28
    Succes Martin Odegaard bij je nieuwe club!!
    Vind ik leuk
    heur es +721
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:30
    Met dank aan de Russen, ik mag die Slutsky erg graag !

    Dit was ALLACH nooit gelukt !
    Die is nu gras aan het maaien in de woestijn, hopen dat Edwin V Petersen het onkruid doet.
    Vind ik leuk
    Pieterke +46
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:55
    Succes met je koop club. Onze jeugd opleiding gaat er helemaal aan zo. We hebben toch zelf wel een type odegaard lopen of zo. En gong had ook niet hoeven komen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:30
    Zou Chelsea nu en optie tot koop hebben bedongen? Kunnen er toch beter (nog) een speler van zichzelf naar Vitesse sturen als opleidingsclub.
    Vind ik leuk
    Pieterke +46
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:50
    Nou aan alle spelers uit de vitesse acedemy en jong vitesse. Zoek een andere club want er zal niemand nooit meer doorbreken. Vitesse is duidelijk een andere weg ingeslagen en hoeft niet meer te pronken met de jeugd opleiding
    Vind ik leuk
    heur es +721
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:16
    Klopt helemaal Pieterke. Na Oude Kotte, Lelieveld gaan straks ook Schuurman, Ten Tije, van Bergen etc etc....
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:29
    De lat ligt hoger. Dus jeugdspelers zullen echt goed moeten zijn om bij Vitesse door te breken. Welkom in het betaalde voetbal. Aan die jeugdspelers om zich aan het niveau op te trekken.
    Vind ik leuk
    Pieterke +46
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:54
    Ze krijgen geen tijd en kans. Ook de gehaalde spelers spelen weleens een slechte wedstrijd maar blijven toch spelen.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:57
    Dat is echt onzin. Bij Vitesse krijgt jeugd gewoon de kans om te spelen. Alleen is de huidige lichting nog niet zover als de generatie Propper, Van Ginkel, van Wolfswinkel etc. Maar Buitink is een spits om in de gaten te houden. Die gaat dit seizoen ook wel minuten maken.
    Vind ik leuk
    Pieterke +46
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:08
    Buitink ? Nee alleen als de 2 spitsen geblesseerd raken. En als matavs verkocht word eind van het seizoen komt er gewoon een nieuwe en wordt buitink echt geen spits
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:20
    Dat weet je niet. Dat ligt dus ook aan Buitink zelf. Heeft afgelopen seizoen ook wat invalbeurten gehad. En talenten krijgen vaak kansen bij schorsingen en blessures. Zo werkt dat vaak. Die kansen moeten ze dan zien te grijpen.
    Vind ik leuk
    Ponypack +367
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:15
    Vitesse heeft dit echt heel slim gedaan, ik voorzie wel een scenario zoals het met Mount ook ging, een jongen met ontzettend veel talent en die achter de spitsen bij Vitesse weleens helemaal kan gaan opbloeien! Vitesse bestuur mijn complimenten na het vetrek van Mount, denk ik dat dit weleens het missende puzzelstukje kan zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:17
    Verliezen van az en ajax en ze gaan nog meer huren
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:58
    Dat gaat dan niet meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:42
    Prima deal van Vitesse en mooi dat deze jongen nog een jaar in de eredivisie te bewonderen is. Hij zou dit seizoen zijn grote stap wel eens kunnen zetten. Past met zijn spel vast goed tussen de vaardige spelers van Vitesse. Ik had hem weer graag bij mijn cluppie gezien maar ik denk dat hij met Vitesse een verstandige keus maakt. Prachtige speler! Nu nog omzetten in effectiviteit!
    Vind ik leuk
    LIO7 +1096
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:53
    Lekker nieuws!
    Vind ik leuk
    Kwal +680
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:12
    Leuke speler voor Vitesse ! Goede speler voor de eredivisie. Maar men moet wel uitkijken met al die buitenlandse jongens dat het geen vreemdelingenlegioen wordt. Verder doet Vitesse het prima natuurlijk !
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:27
    Goede deal. Wordt Vitesse beter van. Creatieve speler miste we een beetje sinds het vertrek van Mount.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws