Odegaard dreigt direct slachtoffer te maken: 'Kan in Nederland of erbuiten zijn'

    Odegaard dreigt direct slachtoffer te maken: 'Kan in Nederland of erbuiten zijn'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:59

    De Vitesse-transfer van Martin Odegaard lijkt slecht nieuws te betekenen voor Thomas Bruns. De voormalige Heraclied verwacht dat zijn speelkansen zullen afnemen met de komst van de Noor en staat open voor een vertrek uit Arnhem.

    Bruns streed al met de Slowaakse nieuwkomer Matus Bero om een basisplek en wil, na de komst van een extra concurrent, eieren voor zijn geld kiezen. "Persoonlijk wil ik vooral spelen en het plezier in voetbal terugvinden", laat hij weten aan TC/Tubantia. "Dat kan in Nederland zijn, maar ook daarbuiten. Ik houd alle opties open."

    De geboren Wierdenaar heeft er pas één seizoen in dienst van Vitesse op zitten, nadat hij overkwam van Heracles Almelo. Bruns kwam vorig seizoen tot 38 officiële optredens in de Eredivisie, KNVB Beker en Europa League, maar raakte in de loop van het seizoen zijn basisplek kwijt aan Mason Mount. De Tukker staat in het Gelredome nog tot medio 2021 onder contract.

    Lees ook: Witte rook uit Arnhem én Madrid: Vitesse en Real Madrid sluiten huurdeal

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:03
    Had weer een 2 jaar lange huurdeal verwacht, aan een jaartje heb je niet heel veel als Vitesse zijnde..
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2729
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:33
    Blijkbaar ziet Real nog steeds een toekomst voor deze jongen. Alleen blijft het een vies spelletje van Real om hem nu te stallen bij Vitesse terwijl Heerenveen hem al 2 jaar een podium heeft gegeven. Je zou iets meer clementie van Real mogen verwachten.
    Vind ik leuk
    Gearry +671
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:49
    Blijkbaar verwachten ze bij vitesse een hoger niveau dan bij heerenveen. Gezien de eindstanden van de laatste 4 jaar nog niet zo'n hele vreemde gedachte.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2729
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:54
    Ik heb geen inzicht in de verwachtingen van Real maar ben alleen van mening dat het verschil tussen Vitesse en Heerenveen niet dusdanig groot is dat je hem daarom binnen dezelfde competitie beter bij Vitesse kunt stallen. De leiding bij Real zal toch ook wel weten dat het niveau in NL om te janken is.
    Vind ik leuk
    Tim +4728
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:00
    Maar ze weten inmiddels ook wel dat het niveau van Ödegaard om te janken is, die hebben ze op de balans in 2021 volledig afgeschreven.
    Die jongen was op z'n 15de misschien z'n leeftijdsgenoten ver vooruit, maar heeft mij bij de vraaizn geen moment kunnen bekoren.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2729
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:15
    Het is voor de Eredivisie een leuke momentenvoetballer. Ik verwacht zelf dat hij in een goed voetballende en aanvallend spelende ploeg als Vitesse wel beter tot zijn recht gaat komen. We gaan het zien Tim.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:05
    Totaal mee oneens. Iedereen -heerenveensupporter of niet- is het er mee eens dat er in Friesland niet uit komt was men er van hem verwacht had. Bovendien werd hij regelmatig ‘misbruikt’ op de flank.
    Na twee seizoenen gooien ze het nu over een andere boeg. Vitesse heeft aangegeven vervanger voor Mount te zoeken. Als je als Real weet dat in Arnhem vorig jaar een jonge creatiever huurling van 19 in de basis stond op nr 10 en men nu naar zijn vervanger zoekt, dan lijkt dat een droom-match.

    En niet lullig bedoeld, maar Vitesse is toch net een klein stapje hoger momenteel. Daarnaast zijn randzaken als trainingsfaciliteiten bij Vitesse ook nog beter.

    En tot slot kan het Real Madrid natuurlijk helemaal niets boeien wat Heerenveen hiervan vindt. Ze hadden een contract voor een periode en dat is klaar.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:03
    Terug naar heracles.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14
    Eerder iets voor Feyenoord. Of zou zelfs hij te duur zijn ? Qua niveau wel een goede match.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12633
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:39
    Hier een duimpje voor jou pikkie
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:50
    Wat feyenoord hier mee te maken mag joost t weten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:56
    Met alle respect maar Bruns heeft helemaal niets te zoeken bij Feyenoord. Ik persoonlijk hoop dat hij terugkeert bij Heracles of een andere club van dat statuur. Deze jongen is een harde werker met degelijke voetballende kwaliteiten. Voor elke middenmoter in de eredivisie een directe aanwinst.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:04
    Je praat alsof Feyenoord een topclub is ... hahaha Vitesse of Feyenoord ? Op dit moment een pot nat
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:08
    Terug naar Heracles lijkt me voor beide partijen niet eens zo gek.
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:04
    Op de bank zitten is ook niets mis mee Bruns. Werelds met je pootjes op de bank, wat eten erbij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:13
    Dat lig jij elke dag vetkop
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:05
    Een verstandige open sollicitatie.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1839
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:06
    Kom maar naar PEC, heeft in ieder geval ervaring in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:07
    Bruns past heel goed bij VVV, anders zou Heracles logisch zijn..
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:11
    Boehoe... ik ben mentaal zwak en ik ben niet in staat om keihard terug te knokken. Boehoe... ik wil weg...

    Nog een gevalletje van een mentaal matige voetballer, die zelf voor Vitesse heeft gekozen. Hij kon ook naar Utrecht, maar koos voor de zekerheid van Europees voetbal. Dus nu niet huilen, maar laten zien dat je bloedhard kunt werken, zoals Mount vorig jaar. Bruns is echter technisch en qua karakter niet geschikt voor het linker rijtje... tot ziens, zwakke schakel!!
    Vind ik leuk
    J.tee +75
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:13
    Bruns zou wel een mooi spelertje zijn voor Pec, odengaard gaat basis spelen dat heeft hij al lang gezien
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:32
    Geen plek voor sentiment ,Vitesse is een bedrijf.De sterkste blijft.
    Vind ik leuk
    Vites +67
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:34
    Denk dat het inderdaad verstandig is dat hij naar een andere club gaat. Op zich een prima speler maar kan het niveau van de subtop gewoon niet aan. Een goede middenmoot club zou goed voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    tikkitrug +813
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:53
    Kom maar naar Groningen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:16
    Kom maar naar Groningen kan je weer met je maatje te Wierik spelen.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:25
    Bruns is gewoon niet goed genoeg voor Vitesse. Als je daar een miljoen voor kan pakken heb je het goed gedaan. Transfervrij gekomen. Gewogen en te licht bevonden.
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +220
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:33
    Vooral niet terug keren naar Heracles. Ik herhaal: Niet.
    Vind ik leuk
    VA1 +1835
    woensdag 22 augustus 2018 om 13:17
    Haha dat snap ik! Wat een mietje is het
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:57
    Ik zou hem erbij houden anders verhuren
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5269
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:57
    Echt zielig dat er niet normaal met elkaar gediscussieerd kan worden op een forum.

    1 tip voor allen, lees eerst eens wat je hebt getypt voordat je op reageren drukt en vraag je af of je moeder het zou goedkeuren.

    Een fijne avond nog.
    Vind ik leuk
    Kuip +7973
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:56
    Ik zeg: FC Twente sla toe.
    Vind ik leuk
    Verratti +2031
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:15
    Als hij wil spelen, dan laten vertrekken. Zal alleen mogen invallen. En dan gaan we er niet op vooruit (tikje breed speler). Hij komt jammer genoeg gewoon te kort.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
    Pec of Heracles? ADO kan hem ook wel gebruiken!
    Vind ik leuk
    Hengelaar +73
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:07
    Krijgen we dit weer. Komt er concurrentie en willen ze direct weg. Bij Heerenveen heb ik Ödegaard ook de nodige matige wedstrijden zien spelen, wanneer hij basis staat en dat gebeurt dan klap je er toch gewoon vol tegenaan en ga je voor je kans
    Vind ik leuk
    VA1 +1835
    woensdag 22 augustus 2018 om 13:14
    Goed nieuws dit. Zonde van de salariskosten. Hopelijk morgen nog weg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws