'Als Real Madrid 120 miljoen euro betaalt is er niets dat we kunnen doen'

    'Als Real Madrid 120 miljoen euro betaalt is er niets dat we kunnen doen'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:11

    Volgens geruchten uit Spanje is Real Madrid in de markt voor Rodrigo. Technisch directeur Mateu Alemany van Valencia houdt de aanvaller het liefst binnenboord, maar weet dat de club kansloos is als zijn vastgestelde afkoopsom van 120 miljoen euro wordt betaald.

    "We weten van de interesse van Real Madrid, maar ik ben niet in contact met ze", zo wordt Alemany geciteerd door Spaanse media. "Als ze 120 miljoen bieden is er niets dat we kunnen doen, maar Rodrigo lijkt het naar zijn zin te hebben hier en is gemotiveerd. Hij is erg belangrijk voor ons en we willen graag dat hij hier blijft."

    Rodrigo maakte de afgelopen seizoenen indruk bij Valencia. De 27-jarige Braziliaan was vorig seizoen in 37 competitieduels zestien keer trefzeker. Het jaar daarvoor was hij vijf keer trefzeker, maar speelde hij wel slechts negentien duels.

    Rodrigo speelde verder bij Bolton Wanderers en Benfica. Hij komt uit de jeugdopleiding van Real Madrid.

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:14
    Ik hoopte dat het over Amrabat ging.
    Vind ik leuk
    snorrepof +1027
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:16
    Verkopen voor 120 euro?
    Vind ik leuk
    gustare +599
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:17
    Die willen ze in Madrid allleen als ballenjongen, en dan moet hij nog geld betalen ook.......
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:19
    Dat is nog eens een dijenkletser zeg!!
    Vind ik leuk
    gustare +599
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:42
    Dank je, vond hem zelf ook wel leuk ;-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +4436
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:16
    120 miljoen voor hem haha
    Vind ik leuk
    Mo +11352
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:19
    Haha 120 doe even normaal joh. Goede spits maar komt niet eens in de buurt van 80 miljoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:21
    Braziliaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:20
    Ik weet nog dat hij samen met Thiago ergens in Brazilie in de jeugd speelde. Ze vertrokken toen ook allebei tegelijk naar dezelfde club ergens in spanje. Ze hadden allebei vast de keuze om of voor Brazilië te spelen of voor Spanje
    Vind ik leuk
    Vato75 +2238
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:05
    Was ie toch is geneutraliseerd naar spanjaard
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1648
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:21
    Maximaal een keer 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    tikkitrug +750
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:29
    Je eigen jeugdspeler voor 120 mln terugkopen. Zou niet best zijn.
    Vind ik leuk
    reyes +1268
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:23
    Real wil overal de grootste in zijn. Tot nu toe heeft ManU de lat aardig hoog gelegd met Pogba.
    Vind ik leuk
    Maxxx +87
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:40
    120 miljoen voor een 27-jarige braziliaan die het een seizoen leuk heeft gedaan. Dat is best veel... maar wat ik mij afvraag, is deze gast niet Spaans?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 02:07
    Nee volledig braziliaans.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 05:15
    Hij is Spanjaard nu en al een tijdje ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:18
    Oh mijn excuses dan, voor mijn foutieve informatie;)
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 05:14
    Klopt! Genaturaliseerde Braziliaan net als Costa
    Vind ik leuk
    DuWijk +304
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:40
    Lijkt me wat veel voor deze speler...
    Vind ik leuk
    jari_ +800
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:42
    Ik kijk werkelijk nergens meer van op. Maar goed, het artikel zegt inhoudelijk natuurlijk vrij weinig.

    Ben wel benieuwd of Real Madrid zich nog gaat roeren op de transfermarkt. Met Bale heb je een niet altijd fitte vervanger van Ronaldo.
    Vind ik leuk
    imho +457
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:26
    Wat een clickbait! Dacht dat het om Frenkie de Jong ging...
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 02:07
    120 miljoen voor Valencia zou een absolute zege zijn.
    Peter Lim is bepaald geen succes geworden en het wordt de hoogste tijd dat Valencia weer orde op zaken kan stellen.
    Stadion afbouwen, schulden afbouwen en proberen sportief voortgang te blijven boeken.
    Vind ik leuk
    City boy +387
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:07
    Hoe kan het dat het hier gaat over iemand van 100 mil waar ik jog nooit van gegoord heb

    Ben ik nou gwn onoplettend of is dit bagshit crazy
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als Real Madrid 120 miljoen euro betaalt is er niets dat we kunnen doen'