Witte rook uit Den Haag: Necid vastgelegd als opvolger van goalgetter Johnsen

Witte rook uit Den Haag: Necid vastgelegd als opvolger van goalgetter Johnsen

Gepubliceerd: dinsdag 28 augustus 2018 om 12:29di 28-08-2018 om 12:29

ADO Den Haag heeft zich per direct versterkt met Tomas Necid. De eredivisionist bevestigt de komst van de Tsjechische spits via de officiële kanalen. Necid (29) was eerder actief voor PEC Zwolle. Tot voor kort stond hij onder contract bij het Turkse Bursaspor. Necid tekent voor twee jaar. 

Later op de middag wordt Necid officieel gepresenteerd. De aanvaller is vastgelegd als opvolger van Bjorn Johnsen. Eerder deze zomer werd de lange Noor verkocht aan AZ. Johnsen scoorde afgelopen seizoen aan de lopende band namens ADO.

Sinds de verkoop van de international waren trainer Fons Groenendijk en technisch manager Jeffrey van As op zoek naar een nieuwe aanvalsleider. Onder meer de namen van Luc Castaignos, Henk Veerman en Tom van Weert passeerden de revue. Het wordt dus Necid. Ook PEC had naar verluidt een oogje op de international van Tsjechië. 

De kans is groot dat ADO op korte termijn ook de komst van Giovanni Troupée wereldkundig gemaakt. Volgens diverse media wordt de jonge rechtsback voor één jaar gehuurd van FC Utrecht. 

Plaats een reactie

Tweey +2106
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:30
In Jeffrey van As we trust 💪
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:38
Goed werk verricht!

Chapeau!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:50
Congrats! Prima aanwinst. Heeft. ADO meer aan dan aan Veerman.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:57
Dank je! Ben er ook van overtuigd dat we aan Necid meer zullen hebben dan Veerman.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:31
Goed gedaan!
Ik ben achteraf blij dat Piet Paulusma dan naar St. Pauli is gegaan....
Vind ik leuk
zwollie +9380
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:32
Weer een gemiste kans Nijkamp. ADO gaat veel plezier aan Necid beleven.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:41
Ik ben in ieder geval blij de beste man weer wekelijks te kunnen zien spelen, alleen jammer dat dat bij de verkeerde club is.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:56
Je zal maar Van Duinen heten, voor veel geld en moeite bij Excelsior weggekocht, en je club zit na 3 wedstrijden al te flirten met de ex. spits! Een motie van ontevredenheid? Die Nijkamp kan er geen kloten van!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 12:57]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:59
Al voor van Duinen gehaald is was al duidelijk dat er nog een 2e spits bij moest. Het blijft alleen bizar dat we een prima spits gratis hebben weggegeven.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:08
Het is bizar dat jullie, na verluid 700K ??, voor de beperkte spits Van Duinen hebben betaald! Slecht aankoop- en scoutingsbeleid.Ps, spits weggeven? Als een speler een aflopend contract niet wil verlengen heb je gewoon niets te eisen of te willen. Dan gaat hij gewoon gratis de poort uit, kun je niet tegenhouden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:10
Dat ook, maar als ie er meer dan 10 inlegt dan vind ik het wel best.
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:13
een spits voor dat geld moet er minstens 15 inleggen en dan niet de helft vanaf 11 meter!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:15
Gezien de historie van spitsen bij PEC ben ik met 10 doelpunten al content, of ze nou van 11 meter komen of niet.
Vind ik leuk
Caddy +123
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:32
We zillen eens kijken hoe eel necid er scoort 1ste pwriode bij pec was hij top 2de periode al een stuk minder en na pecc mocht hij bij alle clubs weg.zegt denk ik genoeg
Vind ik leuk
Nightcrawler +6160
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:21
Gemiste kans als je bereid bent hem tonnen meer te geven aan salaris dan de rest van je selectie. Financieel gewoon niet haalbaar. Verdiende 9 ton per jaar bij Bursa en had naar verluid een salaris eis van 5 tot 6 ton. En PEC betaalt max 250k.

De tijd dat Necid voor een tonnetje ff naar PEC komt is geweest.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:33
We gaan het zien.
Help mij maar van mijn scepsis af.
Vind ik leuk
Pec010 +2510
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:33
Dit is toch wel zuur als Zwolle supporter. In Zwolle een matige Haagse spits en in Den Haag de beste spits die Zwolle de afgelopen jaren heeft gehad...
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:35
Hier gaat ADO idd veel plezier aan hebben
Vind ik leuk
Tweey +2106
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:38
5 punten uit de laatste 22 wedstrijden of zo. Wat had je dan verwacht?
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:34
Wow, grote, balvaste spits, super aanwinst voor ADO! Heerlijke spits paar jaar geleden bij PEC Zwolle!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:36
We zullen zien wat Tomas ons gaat brengen, ik weet nog niet zo goed wat we van hem kunnen verwachten. Knap werk van de Technische staf!
Ik ben hier gelukkiger mee dan met Veerman! Maar toch, Henk veel succes in Duitsland
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:38
Geduld wordt beloond. Nu knalluh!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95463
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:39
Lekker man..........100% weer linkerrijtje!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:49
15+ goals gegarandeerd. Netjes!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95463
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:52
Heerlijk, en met Nasser ook een scorende speler. Nu snel Kishna fit zien te krijgen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:00
Net Kishna gesproken op de training en hij gaat zelf uit van 6 weken voor dat ie kan spelen. Ik zei ook neem beter goed de tijd voor ipv snel op het veld en weer geblesseerd raken. Goede gozer die Kishna! Zijn liefde voor ADO is groot.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95463
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:01
Goed nieuws maat!

Maar liever een fitte 2e seizoenshelft ja.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:04
Zei ook dan liever na de winterstop spelen neem je tijd ervoor.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:58
Waar baseer je dat op? Op de 0 keer dat Necid ooit 15+ doelpunten in 1 seizoen heeft gemaakt?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95463
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:00
In ons systeem gaat hij passen. Let maar op!

Nasser zal al een assist of 8 t/m 10 gaan geven. Dan ook de zijkanten nog.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:02
Ik moet het nog maar zien, tis een goede voetballer maar net als Van Duinen meer een sjouwer dan een doelpuntenmaker.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95463
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:30
Let maar op, ik spreek je nog wel. ;-)
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:39
Als ie niet scoort kan je altijd nog van Klara Necid genieten, dat heeft Tomas goed voor elkaar.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:05
Bij ons scoren de spitsen wel die 15+.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:08
Ik hoop het voor jullie, maar zijn cijfers spreken niet in jullie voordeel.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:15
Maak je niet druk om vriend komt op zeker goed. Zal me meer druk maken om Duinen
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:17
Ik maak me nergens druk om, gewoon weer een jaartje niet degraderen. Of we dat nou met Van Duinen of Sint Nicolaas in de spits doen zal mij een worst wezen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 13:18]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:21
Her algemene niveau in de ED en ADO speelt met buitenspelers die voorzetten geven. Neci gaat daarvan profiteren net als Johnson vorig seizoen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:23
Ik neem aan dat hij bij Bursaspor, Slavia Praag en CSKA ook wel voorzetjes kreeg, t is gewoon niet zo'n doelpuntenmachine.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:25
Had je Necid niet liever bij PEC gezien dan van Duinen?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:27
Zeker, maar dat komt meer omdat ik Necid persoonlijk wel mag. Wel eens een biertje mee gedronken, aardige en sympathieke vent.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:35
Grapjas.. Je doet net of Ado een wereldster heeft aangetrokken.. Aardige spits maar scoort laatste jaren ook niet bijzonder veel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95463
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:45
Dat deden Bulykin, Kramer, Havenaar en Johnsen ook niet.
Vind ik leuk
Smithsonian +43119
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:39
Nice. Komt goed daar.
Vind ik leuk
Mazzie070 +99
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:42
Super transfer , laat de ballen maar komen. Hij maakt er makkelijk 10-15 goals voor mijn cluppie
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:54
Lekker bezig maat👍
Vind ik leuk
Mazzie070 +99
dinsdag 28 augustus 2018 om 15:17
Je weet toch !! Rustaaghhh
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 15:41
Zekah!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:48
Goede zet van ADO! Het lange wachten is beloond.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:03
Misschien waren ze al weken al op Necid aan het wachten, wie zal het zeggen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18253
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:49
Wederom een prima zet van die TD!

En Fons, nu zijn de excuses wel een beetje aan het verdwijnen ;-)
Vind ik leuk
Geer-dh +246
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:50
LEKKÂH 💛💚
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:50
Vítejte v klubovně ADO
Vind ik leuk
Hupfean +5314
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:50
Goeie spits voor Ado, en Troupee zou verrassend zijn. Ook een goeie speler.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:51
Transfer window had voor het begin van de ED al dicht moeten zitten, dit is pure competitie vervalsing!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:07
😁
Vind ik leuk
Enw02 +660
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:07
Inderdaad, den haag is de enige ploeg die nog spelers mag aantrekken
Vind ik leuk
Mazzie070 +99
dinsdag 28 augustus 2018 om 15:19
😱😱😱😱😱😱😱😱
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:59
Indien hij zijn vorm bij PEC weer terug krijgt een prima spits voor ADO. Gratis, ervaren maar nog niet te oud, international ook nog. Troupee is ook geen slechte om erbij te hebben, past ook qua stijl bij ADO.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:00
Daar gaan ze wel plezier aan beleven
Vind ik leuk
Enw02 +660
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:06
We worden kampioen!!!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:28
Mooie aanwinst! Gefeliciteerd ADO Fans 👍🏻
Vind ik leuk
Guntherr +1668
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:20
Zitten wij dan met te vrede..
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
dinsdag 28 augustus 2018 om 15:13
En al die jongens van Man City 5 waar iedereen in Breda zo enthousiast over is.

Waarom overigens niet Dessers huren van Utrecht
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 15:13]
Vind ik leuk
Guntherr +1668
woensdag 29 augustus 2018 om 09:15
Geen idee, wij willen Dessers ook wel.. De jongens van city 2 zijn Illic en fernandez en die zijn prima maar geen spitsen.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:23
Top aankoop voor ADO
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 15:03
vele malen beter dan Veerman en Johnsen.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 15:57
Mooie transfer voor Ado als die trouppe niet lukt hebben we orejuela in de aanbieding of kristensen
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 28 augustus 2018 om 16:31
Dat is een mooie en goede verrassing eentje waarbij je niet direct kwaliteit inleverd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws