Van Peppen nog altijd zonder club: 'Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan'

    Van Peppen nog altijd zonder club: 'Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan'

    vrijdag 14 september 2018 om 07:16

    Ard van Peppen zit nog altijd zonder club en de hoop dat hij nog een nieuwe werkgever gaat vinden wordt met de dag kleiner. De 33-jarige linksback denkt ook al na over een leven zonder profvoetbal.

    En dat terwijl Van Peppen vorig jaar nog aanvoerder was van eredivisionist Roda JC. "Ik dacht nog van waarde te zijn met mijn ervaring. Kennelijk dacht de club daar anders over", vertelt hij aan De Volkskrant. "Het is hopen dat er snel ergens een gat valt."

    Van Peppen was half juli dichtbij een overstap naar het Luxemburgse Dudelange, maar besloot uiteindelijk niet te gaan wegens de reisafstand van 2,5 uur. "Ze spelen straks tegen AC Milan in San Siro. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Anderzijds sta ik nog achter mijn beslissing om te wachten."

    De verdediger krijgt nu vooral nog belletjes van tussenpersonen. "Ik reken inmiddels nergens meer op", stelt hij. Door mee te trainen bij de Belgische amateurclub VV Lanaken en met een personal trainer aan de slag te gaan, hoopt hij fit te blijven. "Voetbal kost me nu geld", erkent hij. Van Peppen overweegt nu met oud-ploeggenoot Frank Demouge een voetbalschool te starten in Maastricht. "Ik ga er in salaris natuurlijk fors op achteruit, maar het profvoetballeven heeft ook nadelen. Toch... voor mijn gevoel komt het afscheid te vroeg."

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 07:20
    Ff goed spiegelen vriend
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:12
    toen jij bij RKC Waalwijk weg ging schreef je in VP zo nu ga ik eindelijk geld verdienen ,nou Ard nu staat niemand jou meer in de weg !! Dus aan de slag een kruiwagen heb je toch wel ???
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    vrijdag 14 september 2018 om 07:21
    Tja, gegokt en verloren..
    Vind ik leuk
    Godin1 +919
    vrijdag 14 september 2018 om 07:21
    Die Ardje, hij moet gewoon een Keukenkampioen divisieclub opzoeken. Dat is nu zijn niveau.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:24
    Den bosch?
    Vind ik leuk
    Peterfc +264
    vrijdag 14 september 2018 om 07:45
    Bij Den Bosch staat een international op de linksback positie.
    Teun, je hebt nog niet in de gaten hoe sterk de KKD dit jaar is.
    Volgens transfermarkt bijvoorbeeld is de waarde van de selectie van Den Bosch ongeveer het dubbele van die van Roda.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 14 september 2018 om 16:19
    Wij hebben dan ook bijna geen spelers.
    Vind ik leuk
    Peterfc +264
    vrijdag 14 september 2018 om 16:27
    Komt er nog wat bij?
    Ik was bij Roda-den Bosch in de voorbereiding en in jullie prachtige stadion horen toch goede spelers? En is er zelfs geen geld voor Van Peppen?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 14 september 2018 om 16:37
    Van Peppen hebben zelfs wij niet nodig, maar de uitstraling van het stadion verbloemt veel van de club. Momenteel zijn we gewoon niet meer dan een gemiddelde KKD club en zou de top 5 halen echt al een geweldige prestatie zijn.
    Vind ik leuk
    Peterfc +264
    vrijdag 14 september 2018 om 16:43
    Dat denk ik ook. Eerste vijf wordt heel lastig. Engels vind ik een zeer goede speler, de rest is minder.
    Men heeft niet door wat een goede spelers er in de KKD rondlopen.

    Kijk als we naar Kerkrade komen vooral naar Vulkov. Die speelde al 3 jaar in het eerste van Slavia Praag en is naar de KKD gehaald

    https://www.google.nl/amp/s/www.dailystar.co.uk/sport/football/355244/Manchester-United-fighting-it-out-for-16-year-old-Bulgarian-wonderkid/amp

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:47]
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    vrijdag 14 september 2018 om 07:24
    Als vervanger van Daley Blind zou hij het prima doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:27
    Echt?
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    vrijdag 14 september 2018 om 07:27
    *Edit VP: reactie verwijderd*
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:29
    Goeiemorgen! Blij te zien dat er niks veranderd is
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    vrijdag 14 september 2018 om 07:36
    Mooi, nog steeds reageren met mijn naam, dus aan jou zal het niet liggen 👍
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1335
    vrijdag 14 september 2018 om 07:40
    Manchester United heeft hem niet nodig!
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    vrijdag 14 september 2018 om 07:44
    Ook niet op de bank?
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1335
    vrijdag 14 september 2018 om 10:11
    LOL misschien;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:11
    Niet minder, ook in het Nederlands elftal dan maar ardje? Probleem is dat hij geen vader heeft zoals ‘scholletje’ anders kon hij overal terecht.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    remakil +5563
    vrijdag 14 september 2018 om 07:29
    Dit had hem al jaren eerder moeten overkomen. Onbegrijpelijk dat die vent zo lang prof is geweest! Matige speler, slechte verdediger, smerige speler ook en ik mis hem dan ook niet...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:29
    "Kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan" en "Anderzijds sta ik nog achter mijn beslissing om te wachten."

    Wat klopt er hier niet..?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1742
    vrijdag 14 september 2018 om 08:31
    "Ik ga er in salaris natuurlijk fors op achteruit, maar het profvoetballeven heeft ook nadelen. Toch... voor mijn gevoel komt het afscheid te vroeg."

    Werkelijk geen fucking touw aan vast te knopen... 😐
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:19
    Precies...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:31
    Hij is toch beter als een Daley blind hoor ....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    vrijdag 14 september 2018 om 07:31
    Een KKD club in de buurt van Maastricht, Niet te ver rijden, zeker niet verhuizen.. Klein vijvertje.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 14 september 2018 om 16:25
    Binnen 1,5 uur ben je bij 50% en binnen 1 uur bij 25% van de KKD clubs. (Als je de beloften weghaalt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    vrijdag 14 september 2018 om 16:59
    Bruikbare speler voor de KKD toch? Alleen wat honkvast en niet zo avontuurlijk ingesteld ;-)
    Vind ik leuk
    Rodajc +13883
    vrijdag 14 september 2018 om 18:27
    Wij hebben al een betere voor zijn positie, misschien kan Helmond, Eindhoven of MVV hem wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:38
    Voor mijn gevoel komt je afscheid juist te laat! En mag jij God op je blote knieën bedanken dat je ooit het profvoetbal heb gehaald en er nog voor betaald kreeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:12
    En Daley Blind dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:31
    De gefrustreerde Blindboys zijn ook wakker na al hun natte dromen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:03
    Naja ardje of daley lijkt mij geen moeilijke keuze? Maar dat daley zover is gekomen is ook een wonder opzich indd
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    vrijdag 14 september 2018 om 07:39
    Hij zou toch naar Barcelona gaan?
    Vind ik leuk
    robertus +1897
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Zeker. En ik ga volgende maand weekendje Sevilla doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:58
    Ga eens in Sittard kijken Peppie. Daar is vast nog een plekje vrij voor je
    Vind ik leuk
    Robby G +1264
    vrijdag 14 september 2018 om 08:16
    Zijn er geen clubs die willen degraderen, daar past ie prima
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:17
    Hij had gewoon voor Dudelange moeten gaan! Denk dat de trein wel voorbij is voor hem al hoop ik dat hij nog een leuke passende club gaat vinden.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5537
    vrijdag 14 september 2018 om 08:53
    Hoop dat je een mooie club vind!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    Cptje +209
    vrijdag 14 september 2018 om 09:16
    Van Peppen moet toch nog wel ergens aan de bak kunnen komen !!!!!


    Snap er weer eens niks van
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 09:53
    Hahahaha, samen met Frank Demouge een voetbalschool beginnen.
    Dit moet haast een grap zijn wat Ardje zegt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:38
    Misschien een 4e klasser op amateur niveau!!
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1691
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Nou Barcelona sla je slag
    Vind ik leuk
    kwartje50 +529
    vrijdag 14 september 2018 om 14:10
    33jaar geen uitzonderlijke kwaliteiten, benje op de Nederlandse Eredivisie velden afgeschreven, +geen rest waarde simpel som alsje het mij vraagt,zou idd lekker die voetbalschool opzetten en genieten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Peppen nog altijd zonder club: 'Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan'