Buijs: 'We hadden schijt aan de wereld en wonnen dat jaar bij PSV en Ajax'

    Buijs: 'We hadden schijt aan de wereld en wonnen dat jaar bij PSV en Ajax'

    vrijdag 14 september 2018 om 14:59

    FC Groningen moet zaterdagavond niet met angst en beven de Johan Cruijff Arena betreden. Groningen-trainer Danny Buijs is van mening dat er voor zijn ploeg iets te halen valt in de hoofdstad.

    "Toen ik zelf bij Groningen speelde hadden we ook vaak gevoel dat we bij PSV en Ajax uit kansloos waren. Toen waren ze ook goed", vertelt Buijs in gesprek met RTV Noord. "We moeten er wel naartoe gaan met het gevoel dat je er iets kan halen. Als je op voorhand al denkt dat het niks gaat worden dan weet je dat het niks gaat worden."

    Buijs erkent dat hij in zijn tijd bij Groningen altijd met lege handen naar huis ging. "Later kwam ik bij Den Haag, daar hadden we geen superploeg, maar we hadden wel schijt aan de wereld. Ik zeg niet dat het daardoor komt, maar dat jaar wonnen we bij PSV en bij Ajax."

    Plaats een reactie

    Pagan1964 +3398
    vrijdag 14 september 2018 om 15:02
    Hij kan het wel weten maar ik denk dat hij het niet kan uitvoeren
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:04
    Het gaat Groningen dun door de broek lopen in de Johan Cruijff Arena!!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    vrijdag 14 september 2018 om 15:08
    Ze mogen wel oppassen in de arena, Groningen neemt gewoon een paar giertanks met koeiestront mee de arena in! Ff de sproeier open! Dan hebben we gelijk een nieuwe naam voor de arena. Meurena amsterdam.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4490
    vrijdag 14 september 2018 om 16:57
    Verliezers doen dat... winnaars niet. Die halen het maximaal eruit ongeacht de vorm en kwaliteit
    Vind ik leuk
    Jackhalls +198
    vrijdag 14 september 2018 om 15:07
    Ja hij kan moeilijk zeggen we hebben geen kans ik heb op de toto 4-0 gezet. Dan kan die net zo goed thuis blijven. Hij kan natuurlijk wel zeggen dat ajax een hele slechte dag nodig heeft en groningen ver boven zich uit moet stijgen om resultaat te boeken.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6809
    vrijdag 14 september 2018 om 15:10
    Je kan schijt aan alles hebben maar twee clubs springen er in de huidige ED competitie er met kop en euro's bovenuit n.l. Ajax en Psv en daar win je niet zomaar van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:10
    Ik denk dat Kozakken Boys zijn top was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:11
    "Toen ik zelf bij Groningen speelde hadden we ook vaak gevoel dat we bij PSV en Ajax uit kansloos waren. Toen waren ze ook goed", vertelt Ten Hag in gesprek met RTV Noord. "We moeten er wel naartoe gaan met het gevoel dat je er iets kan halen. Als je op voorhand al denkt dat het niks gaat worden dan weet je dat het niks gaat worden."

    ..... Vertelt Danny Buijs lijkt me,.. voor zover ik weet heeft Ten Hag nooit bij Groningen gevoetbald,.. :-P
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:26
    Haha je was me net voor.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3162
    vrijdag 14 september 2018 om 15:27
    #vrijdagmiddagborrel
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:12
    Die goeie ouwe tijd....
    waar je nu geen ruk aan hebt.
    Vind ik leuk
    Koeien +2600
    vrijdag 14 september 2018 om 20:22
    Aldus Georgiewasthebest...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:29
    Dacht al, waar blijft die opmerking.
    Had het over resultaten, niet over personen.
    Vind ik leuk
    Koeien +2600
    vrijdag 14 september 2018 om 20:39
    maarja heeuj wat had je anders verwacht...ouwe Koeien weet ik alles van :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:12
    Toen waren ze ook goed", vertelt Ten Hag in gesprek met RTV Noord.

    Wat heeft Ten Hag hier ineens mee te maken?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    vrijdag 14 september 2018 om 15:21
    Copy paste ging niet goed, klote stagiaires ook altijd.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 15:17
    Zou mooi zijn. En ik gun het ze ook. Ik heb namelijk een x 20euro gevonden op de vismarkt voor de Ah.
    Vind ik leuk
    Bill +785
    vrijdag 14 september 2018 om 15:17
    Die buijs leert het niet hè.
    Destijds speelde hij bij feijnoord en zou hij onze Wes wel even aanpakken. Hij zou er wel even opklappen. Je raadt het al: wederom kansloze nederlaag. 5-1 geloof ik.
    Dit mannetje wil zo stoer overkomen dat je bijna meelij krijgt.
    Vind ik leuk
    Senn +7274
    vrijdag 14 september 2018 om 15:27
    Familie van je?
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +165
    vrijdag 14 september 2018 om 15:18
    Zo is het Danny.... Kop der veur mjonge......
    Vind ik leuk
    Muscles +828
    vrijdag 14 september 2018 om 15:18
    Buijs toch.......die schijt zal nu wel in je broek komen.......
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4490
    vrijdag 14 september 2018 om 16:58
    Zegt meer over jou... schijt jij je in de broek als je naar iemand gaat die mogelijk van je gaat winnen? Weinig ruggegraat hoor....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    Muscles +828
    vrijdag 14 september 2018 om 17:05
    Nee, jij wel dan? 🤣🤣😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:29
    Wie was Danny Buijs ook alweer🧐...........🤥
    Vind ik leuk
    michelhx +3699
    vrijdag 14 september 2018 om 15:35
    Groningen is echt niks waard. Dat wordt 5-0 voor Ajax, minstens. En dat zeg ik als PSV supporter.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +394
    zaterdag 15 september 2018 om 07:19
    Die opmerking is echt niets waard, sjomp!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 07:25]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1564
    vrijdag 14 september 2018 om 15:37
    Waardeloze jankerd, gaan zwaar op de kloten krijgen in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4490
    vrijdag 14 september 2018 om 17:00
    Jezus kansloze.... als er een als een jankerd reageert ben jij het wel. Het zijn toch onschuldige uitspraken van Buijs. Stel je niet zo aan.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1564
    vrijdag 14 september 2018 om 17:53
    En nog een jankerd
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:40
    Meneer Groot praat kan wel eens gigantisch op zijn plaat gaan wat hem al meerdere is overkomen !
    Vind ik leuk
    PommAjax +14
    vrijdag 14 september 2018 om 16:05
    Helaas Buys, je hebt de selectie niet om t Ajax en PSV lastig te maken dit jaar. Je moet nog opletten om degradatie te omzeilen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:07
    Ga er voor sta altijd achter onze ploeg succes
    Vind ik leuk
    Farmer +12387
    vrijdag 14 september 2018 om 16:22
    Tja, Waar Groningen zijn hele begroting op draait, koopt Ajax 1 speler voor.
    T zou goed zjin voor het Groningse moreel en vertrouwen om bv met een puntje terug naar huis te gaan. Of iig geen zware zeperd, maar als Ajax er zin in heeft(wat nog wel kon variéren ivm de interlandweek bv), dan kan het snel gaan...
    Drost is weggetrapt, dus als Buijs op die plek gewoon de busschauffeur opstelt, hebben we wel kans denk ik
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:08
    Hoe heet dat TV-programma ook weer...oh ja...Praatjesmakers! ;-)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9791
    vrijdag 14 september 2018 om 18:14
    Van Ajax winnen is de normaalste zaak van de wereld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws