Halfleeg Camp Nou dreigt voor PSV: Barcelona-fans in de knel door vroege aftrap

    Halfleeg Camp Nou dreigt voor PSV: Barcelona-fans in de knel door vroege aftrap

    maandag 17 september 2018 om 12:24

    De Champions League-wedstrijd tussen FC Barcelona en PSV zal niet voor een uitverkocht Camp Nou afgewerkt worden. Het bestuur van de Catalanen vreest zelfs dat het stadion dinsdagavond slechts halfvol zal zitten, schrijft AS.

    Sinds dit seizoen vangen Champions League-wedstrijden niet op de vaste tijd van 20.45 uur aan, maar vinden de aftrappen om 18.55 uur of om 21.00 uur plaats. Barcelona begint vroeg in de avond aan de wedstrijd tegen PSV, op het moment dat vele supporters pas net klaar zijn met werken of nog aan het werk zijn. Bovendien moet een groot deel van de Barcelona-aanhang van buiten de stad komen, waardoor men niet op tijd kan zijn voor de aftrap.

    De overige twee thuiswedstrijden, tegen Tottenham Hotspur en Internazionale, beginnen wél om 21.00 uur. Het lijkt voor veel Barcelona-fans een reden om het thuisduel met PSV over te slaan en te kiezen voor de twee bovengenoemde affiches. De PSV-supporters volgens het Eindhovens Dagblad met ruim duizend man aanwezig zijn in Camp Nou. De regerend Eredivisie-kampioen had ongeveer 4600 tickets ter beschikking gekregen, maar dat aantal wordt dus niet gehaald.

    Poll

    Wat wordt Barça-PSV?

    (14253 stemmen)

    Plaats een reactie

    fr0do +1333
    maandag 17 september 2018 om 12:27
    Ik snap niet echt waarom ze die tijden veranderd hebben, weet iemand dat? 20:45 CL is toch jarenlang al prima?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:28
    kunnen er meer wedstrijden live worden uitgezonden , in landen waarvan er 4 clubs aan de CL meedoen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:34
    Dat geldt gewoon voor iedereen. Iedereen kan nu gewoon meer wedstrijden live op tv kijken. Je zit dus ook meer voor reclame.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:36
    ja maar de loting is wel zo gedaan , dat in bijv engeland en Spanje , alle 4 de deelnemers nu live te zien zijn
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:39
    Nee hoor,
    City en United spelen woensdag gewoon tegelijk.
    Vind ik leuk
    Springbok +1239
    maandag 17 september 2018 om 12:29
    meer reclameblokken?
    Vind ik leuk
    jari4ever +1178
    maandag 17 september 2018 om 12:41
    Onder de wedstrijden misschien
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:25
    Mogen ze in het stadion ook wel eens doen. Dames en heren we onderbreken de wedstrijd voor ...
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    maandag 17 september 2018 om 12:30
    Geld. Nu kun je twee wedstrijden op een avond kijken en dus kan men ook meer verdienen met reclame en dus uitzendrechten.
    Vind ik leuk
    chicken +10953
    maandag 17 september 2018 om 12:31
    Dat zei ik...alleen kwam mijn reactie er weer niet doorheen VP!!!
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    maandag 17 september 2018 om 12:32
    Je mag de mijne wel hebben hoor...
    Vind ik leuk
    chicken +10953
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    Das dan wel weer aardig..
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 17 september 2018 om 12:34
    Ik heb 2cents een like gegeven, maar jou ook!
    Ik zou jou graag een tweede willen geven, maar dat kan helaas niet...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13857
    maandag 17 september 2018 om 14:36
    Ik zei het ook! Maar was het vergeten hier op te schrijven.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    ja en landen zoals Engeland , kunnen nu al hun 4 clubs live uitzenden
    zo is er ook geloot
    1 club om 18.55 en de ander om 20.45 , op dinsdag en woensdag
    dat is het enige waar de UEFA naar kijkt , dat de supporters die het stadion moeten vullen , gewoon moeten werken en 18.55 dus moeilijk kunnen halen , interesseerd niemand bij de UEFA
    UEFA maffia !!!!!
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    maandag 17 september 2018 om 12:43
    Woensdag spelen United en City tegelijkertijd, net als Valencia en Real, en Juventus en Roma.

    Daar laten ze dus mogelijkheden liggen vwb jouw eerste opmerking. En dat is nog maar de eerste speelronde.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:47
    je hebt gelijk , inderdaad daar laten ze mogelijkheden liggen
    je zou toch denken dat alz ze 4 speeltijden hebben , en ze er met de loting voor zorgen dat teams uit dezelfde landen niet bij elkaar komen , ze dan ook die teams op verschillende tijden laten voetballen
    misschien dat de UEFA deze gouden tip volgend jaar gaat gebruiken dan
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3570
    maandag 17 september 2018 om 14:04
    Wat zit je nou te zeuren over aanvangstijden...Daar kan je toch niets aan doen. Als ik jou was zou ik me eerder druk maken dat er maar 1000 PSV-fans hun club in Barcelona willen aanmoedigen, terwijl er bijna 5000 kaarten beschikbaar zijn.
    De PSV-fans laten hun team weer lekker in de steek.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7726
    maandag 17 september 2018 om 14:20
    Tja. Keuzes ReneAjax. Ten eerste is deze wedstrijd vrij kort na de loting ingepland. Niet iedereen heeft het geluk om meteen 3 dagen vrij te kunnen krijgen op korte termijn. Mij is het in ieder geval niet gelukt. De vliegtickets naar Londen zijn al wel binnen.

    Ik maak me overigens nooit druk over de aantallen supporters die een club wel of niet steunen. Paar jaar geleden waren we met 3.500 man bij Arsenal en in Munchen. Nu met 1.100 in Barcelona en over een paar weken met 350 man in Emmen ofzo. Heeft weinig te maken met 'in de steek laten', zoals jij het noemt. Iedereen heeft andere prioriteiten. En prima dat jij naar Athene, Lissabon en Munchen reist.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:49
    laat hem lekker Werner
    als je nooit een voetbalwedstrijd bezoekt zoals Rene , dan hoef je ook geen keuzes te maken
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:47
    dat jij heel de dag geen fuck te doen hebt , betekent nog niet dat 18.55 voor werkende mensen een fijne tijd is
    voor bijstandtrekkers zoals jij , die zich 1 keer per maand hoeven te melden bij het UWV , zal 18.55 inderdaad geen probleem zijn
    maar voor wekende mensen is het gewoon kut
    verder is voor mij de keuze gevallen op 1 uitwedstrijd tegen de Spurs
    en dat is nog altijd 1 wedstrijd meer , als het aantal wedstrijden dat jij van Ajax hebt bezocht de afgelopen 10 jaar ofniet teletekst supporter
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3570
    maandag 17 september 2018 om 18:02
    Hahah, wat een frustratie...die zal volgende week hopelijk alleen nog maar veel groter zijn na twee verliespotjes.

    De bijstand wordt tegenwoordig door de Gemeente verzorgd en niet door het UWV.

    Ik heb wel meer wedstrijden van Ajax gezien de afgelopen 10 jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:10
    jij noemt iets nogal vlug frustratie
    ik kom alleen maar op voor de werkende voetbal supporter , en dat jij dit dan frustratie noemt , zegt al genoeg over je niveau
    en zoals ik al zei , mensen die heel de dag geen fuck te doen hebben , zullen inderdaad niet klagen over dit vroege aanvangstijdstip
    verder zie ik hier ook Ajacieden daarover klagen
    maar daar zie ik kontekruiper Rene Ajax niet zeggen dat ze niet moeten zeuren
    kontekruipertje Rene , zeurt alleen tegen PSV-ers
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3570
    maandag 17 september 2018 om 18:12
    Een beetje respectvolle reactie kan je niet geven, he ?
    Dat noem ik dus gefrustreerd en je gebruikt woorden die niet op een voetbalsite thuishoren.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:32
    waarom zou ik respect moeten hebben voor iemand die hypocriet is
    je valt mij aan op iets , wat je mede supporters hier ook roepen
    maar dan zie ik nergens een reactie van jou dat ze niet moeten zeuren
    maar daar lul je dan weer vlug overheen , en begint dan maar over gebrek aan respect
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2525
    maandag 17 september 2018 om 12:56
    Klopt helemaal.. alles heb met geld te maken, ook die onzin plannen om wedstrijden buiten Europa af te werken.
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    maandag 17 september 2018 om 12:32
    Omdat voetbal tegenwoordig voor de TV kijkers wordt gespeeld ipv de supporters in het stadion.
    Aan de ene kant wel leuk dat kinderen nu ook CL kunnen kijken maar om voor de echte supporters is dit gewoon een klote tijd.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39250
    maandag 17 september 2018 om 12:42
    Ah alleen in t stadion zijn het echte supporters.
    Vooral die lui met petjes op, plastic bierbekertjes in de hand en vloekend op iedere scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:55
    ook voor de echte supporter die gewoon thuis kijkt , is 18.55 gewoon een kut tijd
    ik denk dat ie dat ook bedoeld
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39250
    maandag 17 september 2018 om 13:02
    Hij maakt zelf eerst onderscheid tussen de TV kijkers en supporters in het stadion.
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    maandag 17 september 2018 om 13:32
    Ik lees mijn reactie nu en ik snap je verwarring. Ik probeerde in ieder geval niet aan te geven dat alleen supporters die naar het stadion komen echt supporters zijn. Dus die discussie hoef je niet met mij aan te gaan.
    18:55 is gewoon geen tijd voor een voetbalwedstrijd. Alleen de UEFA is er blij mee, en de kindertjes die normaal gesproken tijdens CL potjes op bed liggen.

    Weet iemand of dit ook zo zal gaan in de knock-out fase?
    Vind ik leuk
    oke dan +4145
    maandag 17 september 2018 om 15:20
    Ben geen lid van de UEFA en ook geen kind. Toch ben ik blij met deze tijd. Voor iedereen die in ploegen werkt en deze week nachtdienst heeft komt deze tijd goed uit.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    maandag 17 september 2018 om 13:24
    En voor de Engelse en Portugese supporter die naar het stadion wil is het dus gewoon om 1800 aftrappen geblazen.

    Veel succes met bij het stadion komen als je in London een stukkie moet reizen om die tijd en je moet werken tot 17/1730 uur

    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    Koenbres +611
    maandag 17 september 2018 om 14:04
    Nee tuurlijk niet maar die zorgen wel voor de sfeer. Een vol camp nou of een half vol camp nou scheelt nogal ook als je naar de tv kijkt qua sfeer
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    Het gaat allemaal om geld.
    Meer wedstrijden live uitzenden is meer inkomsten.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39250
    maandag 17 september 2018 om 12:43
    Je doet nu net of t vies is of zo.
    Ik ben een voetballiefhebber en sluit niet uit dat ik nu meerdere avonden meer potjes CL zal gaan kijken. Ben ik erg blij mee.
    Prima dat zij dr dan ook wat meer op verdienen. Net als mijn club trouwens.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:48
    Niets vies aan.
    Ik zal zelf ook zeker meer voor de tv zitten. Zo lang het mij niets extra's kost zal hij mij overigens een worst zijn wat iedereen er aan verdiend.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:37
    Nooit geweten dat voetbal alleen voor volwassen zijn of gaan jouw kinderen om 23.00 naar bed?
    Vind ik leuk
    fr0do +1333
    maandag 17 september 2018 om 15:42
    Ik heb geen kinderen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    maandag 17 september 2018 om 12:41
    De kleine fans willen ook kijken :)
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 17 september 2018 om 12:51
    Barcelona supporters zien de bui al hangen.
    Vind ik leuk
    Jozef +37200
    maandag 17 september 2018 om 13:14
    Haha, dat denk ik ook.

    Hendrix gaat Messi doldraaien. En Viergever laat Suárez alleen zijn hielen zien.

    Die Catalanen doen het in hun broek, ik verzeker het je...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:29
    En dan alles afschuiven op het tijdstip.. maar ondertussen bang voor de forse nederlaag
    Vind ik leuk
    Jozef +37200
    dinsdag 18 september 2018 om 07:44
    Bang weet ik niet, maar ze komen er wel achter vrees ik voor PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:08
    Commerciële gronde, uitzendrechten, reclame, Enz, Enz.... In het kort samengevat... GELD....
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:27
    Ik vind het wel chill. Kan je eerst een pot zoals PSV kijken en dan in de avond nog genieten van Liverpool PSG.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13857
    maandag 17 september 2018 om 14:35
    Met een beetje aansprekende tegenstander had Camp Nou wel vol gezeten, ongeacht het tijdstip.
    Vind ik leuk
    Mass +5277
    maandag 17 september 2018 om 14:54
    Om het voetbal nog verder uit te melken. Niks zo leuk om 4 uur lang CL uit te zenden.
    Overigens niet erg dat er maar 50.000 ipv 100.000 man op de tribune zitten...)
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 17 september 2018 om 15:09
    Tv inkomsten & voor de jeugd.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    maandag 17 september 2018 om 15:27
    Het draait alleen maar om geld die hele CL. Zo kunnen ze meer wedstrijden uitzenden. Dus meer TV inkomsten.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    maandag 17 september 2018 om 16:45
    Geld jongen gaat allemaal om geld
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:28
    Nou, profiteren psv. Hoop echt dat zse kunnen stunten tegen Barça. Al is t maar een puntje. Zou zo heerlijk zijn als de 2 topploegen nederland weer als voetballand op de kaart kunnen zetten.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 17 september 2018 om 12:28
    Gelukkig komen ze zelf ook met een halfleeg uitvak, dus dat valt dan niet zo op!
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    maandag 17 september 2018 om 12:30
    Klopt, heb gekeken voor tickets.
    Echt belachelijk duur zo last-minute vliegen.
    Vind ik leuk
    chicken +10953
    maandag 17 september 2018 om 12:51
    Kost het?
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    maandag 17 september 2018 om 12:54
    Kaartje 53 euro, dit gaat wel.
    Maar vliegen 450 euro + nog een hotel en 2 verlofdagen.
    Dus voor mij en mn zoon ben ik rond de 1500 euro kwijt.
    Vind ik leuk
    chicken +10953
    maandag 17 september 2018 om 13:04
    Normaal vlieg je voor 80 euri naar barca...

    Is wel een beetje vanhet te gekke..
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    maandag 17 september 2018 om 13:08
    Ja als je optijd kan boeken wel. Maar er is geen extra vlucht nu.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 17 september 2018 om 13:07
    Dan heb hè die verlofdagen niet bij opgeteld want dat kost ook geld. 2 dagen geen geld verdienen.
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    maandag 17 september 2018 om 13:09
    Klopt
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +164
    maandag 17 september 2018 om 13:09
    Das idd veel , maar bij 'n overwinning dubbele waard .
    Vind ik leuk
    Wilex +1155
    maandag 17 september 2018 om 13:10
    Je heb vorig jaar toch kunnen sparen?
    Er zijn genoeg mogelijkheden om veel goedkoper te vliegen, dat weet ik zeker.
    Wij vlogen vaak vanaf Keulen, Düsseldorf of Brussel.
    Daarnaast kan je nog naar een vliegveld vliegen 100 of 150 km vanaf Barcelona en daar de trein pakken.
    Als je maar wil dan is alles te regelen binnen het budget.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:48
    Laat mij de volgende keer dan maar even boeken ik kan nu zelfs nog boeken voor 141 retour. En ja dan ben ik ook nog op tijd voor de wedstrijd 😊
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:49]
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    maandag 17 september 2018 om 15:08
    Heb ook alleen op zn vergelijkings site gekeken.
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +164
    maandag 17 september 2018 om 13:07
    Als je (niet aarzelt) nu in de auto springt haal je het makkelijk .
    Vind ik leuk
    Quareck +7151
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    In groep drie ga je leren lezen. Dat is vast spannend voor je!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:39
    Maar helaas liegt de tekst hier van de 4500 kaarten zijn er maar 1000 verkocht helaas
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 17 september 2018 om 13:35
    Hahaha.... Dank voor je leuke reactie. Jou gaan ze vast nog wel eens leren wat inhoudelijk reageren betekent. Tot die tijd zullen we het hiermee moeten doen.
    Vind ik leuk
    Quareck +7151
    maandag 17 september 2018 om 18:12
    Want de inhoud van jouw reacties gaat je prijzen opleveren?
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 17 september 2018 om 20:23
    Geen idee, maar dat claim ik ook nergens. Je kunt dus niet inhoudelijk reageren én ook nog eens niet lezen. Wat doe je hier eigenlijk? Beetje in het wildeweg wat roepen voor duimpje zeker? Quareck, living for the likes!
    Vind ik leuk
    Quareck +7151
    maandag 17 september 2018 om 20:32
    Dus als jij iets roept zonder inhoud, en ik ook, ga je mij beschuldigden van van alles. Ik ga er verder niet op in, want van domme mensen kun je nooit een discussie winnen. Die hebben hun eigen gelijk. Nu ga jij weer iets roepen wat begint met “maar jij”.... succes ermee!
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 17 september 2018 om 22:26
    Hahaha wat ben jij een pipo zeg. Ik troost me met de gedachte dat je IQ waarschijnlijk niet boven de 60 uit komt. Succes daarmee!
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    maandag 17 september 2018 om 12:28
    Uitermate irritant is het, 18:55 ook. Dat is al vroeg op zich maar moet toch iemand gedacht hebben zullen we gek doen en maken we er 19:00 van.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:32
    Heeft denk ik te maken met eventuele verlenging en strafschoppen straks in de knock-out ronde zodat ze een zekerheid inbouwen qua tijd
    Vind ik leuk
    Springbok +1239
    maandag 17 september 2018 om 12:34
    In de knock-out fase heb je veel minder wedstrijden waardoor 2 aftraptijden niet meer nodig zullen zijn?
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    maandag 17 september 2018 om 12:37
    De gemiddelde zuid europeaan begint dan net eens aan het avondeten te denken. Dan zijn er veel minder wedstrijden in de knockout zou je zeggen.... maar goed wat doen we er aan?!
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    maandag 17 september 2018 om 12:35
    Inclusief verlenging ben je toch ook niet klaar vóór de wedstrijd van 21:00?

    Gaat gewoon om 5 minuutjes meer reclame.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 17 september 2018 om 12:36
    18.55 uur is Frenkie-de-Jong-tijd.
    Die loopt iets voor op de rest.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:29
    ruim 1000 uitfans.... lekker veel voor zo'n wedstrijd pff
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15749
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    Dat is niet heel bijzonder nee. Wat ik wel bizar vind is dat het uitvak zo klein is, bij mijn weten moet dat een minimaal percentage zijn van de totale capaciteit. Ik dacht zo'n 5%?
    Vind ik leuk
    danny117869 +2332
    maandag 17 september 2018 om 12:38
    Het is ongeveer 5 %. Dus het zouden ongveer 5000 man moeten zijn die heen mogen. Zo is het bij bayern-ajax een groep van ongveer 3800 die plaats mogen nemen in het uitvak
    Vind ik leuk
    Niels92 +24953
    maandag 17 september 2018 om 12:40
    Hebben ze toch ook gekregen, PSV heeft 4600 kaarten beschikbaar gehad, ze werden alleen niet afgenomen door de supporters.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15749
    maandag 17 september 2018 om 12:56
    De tekst is inmiddels aangepast. Ze hadden het eerst over 1000 supporters, iets meer dan de capaciteit van het uitvak. Nu is het aangepast naar 4600 beschikbare kaarten.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:30
    weer een goed artikel VP
    de Ajax trolletjes zullen dadelijk wel weer een andere reden opnoemen waarom Camp Nou niet is uitverkocht tegen PSV
    Vind ik leuk
    Emnu +2827
    maandag 17 september 2018 om 12:37
    Mwah, beetje makkelijk.

    Tuurlijk, eerste pot, rot tijdstip.
    Valt ook niet te vergelijken met bv n kwart finale tegen Man City of zo, maar dat PSV niet de meest aansprekende tegenstander is, zal voor veel Barça fans toch n reden (kunnen) zijn om geen paar uurtjes eerder bij de baas weg te piepen.

    Over piepen gesproken btw, daar doe jij ook wel vaker aan. 🤔
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:41
    wat dat piepen betreft had ik inderdaad een Ajax supporter kunnen zijn
    jij en sommige van je mede supporters doen namelijk niks anders hier ....
    Vind ik leuk
    Emnu +2827
    maandag 17 september 2018 om 12:45
    Ik hoor alleen maar gepiep.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:30
    dan moet je stoppen met tegen jezelf te praten piepkuiken ....
    Vind ik leuk
    The Iceman +9208
    maandag 17 september 2018 om 12:38
    Barca-fans zijn bang om af te gaan tegen PSV?
    Vind ik leuk
    GunnerFan +295
    maandag 17 september 2018 om 12:42
    Gelukkig zitten hier geen PSV trollen....je hebt zeker een punt hoor! Ik word ook niet goed van dit kinderachtige niveau hier op VP. Ben overgestapt van voetbalzone naar VP omdat voetbalzone laats 10 gig internet weg zoog op de achtergrond. Maar van het niveau irriteer ik me metaloos, vooral Ajacieden en PSV'ers.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39250
    maandag 17 september 2018 om 12:46
    Valt je dan vast tegen hierboven, want ik lees dergelijke reacties niet of nauwelijks.
    T is overigens wel een feit dat de Europese wedstrijden van PSV structureel minder bezocht werden dan die van Ajax. In Eindhoven was het stadion lange tijd niet uitverkocht.

    Gelukkig zien we dit seizoen dat zowel de ArenA als het Phillips stadion stampvol zullen zitten tijdens de Europese potjes. Het leeft echt. En dat maakt het veel leuker allemaal.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:49
    dat klopt helemaal , EL wedstrijden tegen kut tegenstanders leeft hier helemaal niet
    dan krijgen ze bij PSV net de eerste ring vol
    CL wedstrijden zit het in Eindhoven overigens wel helemaal vol hoor
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39250
    maandag 17 september 2018 om 12:59
    PSV - CSKA; pot waarna PSV zich kwalificeerde voor CL 2e ronde. Niet uitverkocht.
    PSV - Zenit; Knock out fase EL, 2015. Stadion was 1/3e leeg.

    Is gelukkig nu verleden tijd zo lijkt het. Europees voetbal leeft in NL en dat is geweldig.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:25
    https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/288427/psv-in-uitverkocht-stadion-tegen-cska-moskou/. CL wedstrijden worden wel goed bezocht in EHV. EL-wedstrijden daarentegen veel minder, maar dat toernooi is dan ook nog niet half zo interessant dan de CL.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39250
    maandag 17 september 2018 om 13:27
    Hmmm, de wedstrijdverslagen van die CL-pot laten echt iets anders zien hor.
    Zou dat komen doordat er weinig Russen op af zijn gekomen en daardoor enkele duizenden plekken leeg bleven?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:49
    Ja die kans is groot. Maar vaak verkoopt PSV dan nog een gedeelte van de kaartjes van het uitvak omdat dat uit 2 delen bestaat.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:36
    gewoon gelul Arie
    alle kaarten voor de CL waren toen uitverkocht
    dus je moet nu geen dingen uit je duim gaan zuigen
    maar ik ga je gewoon gelijk geven nu
    dan hoef je niet nog meer dingen te gaan verzinnen om je gelijk te krijgen
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    maandag 17 september 2018 om 12:49
    De Catalanen zien de bui al hangen. Vanaf woensdag speelt Barca haar wedstrijden in Camp Rouw.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:51
    het zou gvd wel mooi zijn
    al is het alleen maar om die paar Ajacieden die roepen dat PSV vernedert gaat worden in Barcalona voorgoed het mondje te snoeren
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:40
    Er was in dit topic inderdaad nog niks over AJAX gezegd, dus begin je er zelf nu maar mee???

    Tsjonge jonge zeg, en maar piepen als de rest het doet.!!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:34
    och het stalkertje is weer uit zijn grotje gekropen
    ik heb een triest leven soms , maar gelukkig is het nog altijd een stuk beter als dat van Maxxxie Ajax , die echt niks anders te doen heeft als kijken of ik het niet ergens over Ajax heb
    op zich niet erg pikkie
    maar als 1 van jouw mede trolletjes het ergens over Ajax heeft , dan hoor of zie je dit kneusje niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:44
    Klopt, ik reageer alleen op jou.
    Omdat je er zelf nog al een punt van maakte toen ik eens iets over PSV zei in een AJAX topic.

    Dat was uit den boze, maar zie je wel dat je het zelf ook wel eens doet??

    Ik denk dat ik mijn punt dan nu wel heb gemaakt.
    volgende keer eerst ook even naar je eigen reacties kijken voor je iemand neer wilt sabelen.

    vriend, (knipoog)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:05
    Nou, omdat je er zo erg naar smacht;

    Haha, niemand in barcelona wil toch ook naar psv kijken haha. Lompe boeren dit, lampies dat..

    Ik ben gewoon voor psv vanavond, en met mij vele ajacieden. Dus kap met janken, je vraagt er nu zelf om. Zondag hoop ik wel weer lekker psv te trollen. Maar dat ligt aan de uitslag van de wedstrijd. Kusjes!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:32
    Dat laatste klopt niet helemaal, er waren 4600 uit kaarten beschikbaar voor psv, waarvan er maar 1300 van verkocht zijn.
    Vind ik leuk
    R94 +2061
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    Ach alsof het de UEFA iets kan interesseren dat mensen werken en zo de wedstrijd niet live in het stadion kunnen zien, zolang ze maar TV geld binnen harken.
    Vind ik leuk
    Korm +35658
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    vind het ook een klote tijd, misschien wel voordeel van PSV ;)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:33
    COME ONE PSV!!!!

    Voor ons mooie PSV morgen!

    We mogen onze handjes dicht knijpen als we een punt kunnen “stelen” uit Camp nou. Wat heb ik er zin in zeg niet normaal!
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    maandag 17 september 2018 om 12:56
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:25]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:16
    Wow, jij bent een stoere knul zeg! Pisvee? Heb je die wel zelf bedacht??

    Ik heb zo mijn Redenen dat ik niet kan gaan, en die zijn veel belangrijker dan een pot voetbal.

    Ohja en AZ-er zag ik? Veel succes met weer een jaar zonder prijzen. In Kazachstan schrikken ze nog wakker van de voetbal club AZ 👍🏻.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:16]
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    maandag 17 september 2018 om 13:18
    Zo je redenen je bent fan en zo vaak spelen ze niet tegen barca , slappe hap supporter
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:19
    Nogmaals mijn redenen zijn belangrijker dan een pot voetbal. Maar waarschijnlijk snap jij dat wel als je wat ouder bent en/ of kids krijgt ooit👍🏻
    Vind ik leuk
    Niels92 +24953
    maandag 17 september 2018 om 13:32
    Niet iedereen kan zomaar vrij krijgen om naar een wedstrijd in Spanje te gaan :)

    Nog belangrijker misschien: Er zijn er genoeg die een gezinnetje hebben, kaartje(s) - vliegticket - overnachting, kost nog al wat, denk je soms dat iedereen dat zomaar kan missen? Voetbal is leuk, gezinnetje en werk gaat altijd voor, dat is toch een stuk belangrijker!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:16
    Amen! 🙏🏻
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:20
    Wat doe je dan op een topic van PSV behalve een zielige opmerking plaatsen?
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    maandag 17 september 2018 om 13:22
    Ons psv van psv !!!

    Ga gewoon lekker heen man naar Barca
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:26
    Moet keuzes maken en de keuze is gevallen op Tottenham uit. Als jij even wat geld overmaakt rij ik vanavond nog naar Barcelona. Zo niet, laat iedereen dan even lekker zelf beslissen waaraan hij of zij zijn geld uitgeeft.
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    maandag 17 september 2018 om 13:27
    Dit seizoen 3 prachtige uit potjes en Barca laten schieten !!!


    Manmanman wat een super fans !!!!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:30
    Goed, dan maar op jouw niveau: Nee dat klapvee uit Alkmaar zijn lekker trouwe supporters !!!
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    maandag 17 september 2018 om 13:34
    Waarom kom je telkens met Az is me niet helemaal duidelijk
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:35
    Is pas de eerste keer dat ik met AZ kom hoor, de andere keer was een reactie van
    tegekvoorwoorden. En misschien omdat dat je favoriete club is volgens je eigen zeggen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24953
    maandag 17 september 2018 om 13:36
    Daar moet je niet eens op reageren :(

    Ik snap best dat niet iedereen er naartoe kan gaan, de meeste hebben een gezinnetje, dan kan je niet zomaar even een uitstapje maken naar Barcelona ( kost gewoon veel geld ), gezinnetje gaat altijd voor :)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:38
    Ja klopt, doe ik meestal ook niet, maar kan het soms niet laten :)
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    maandag 17 september 2018 om 13:38
    Ik kon er maar eentje opgeven , kom uit alkmaar maar ben geen uitgesproken fan ofzo !!!!

    Maar bedankt voor het ophelderen !
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:41
    Graag gedaan. En je kunt hem ook gewoon leeg laten hoor. En als je de rest van je reactie nou ook een beetje op het niveau van deze laatste reactie zou doen wordt het misschien nog wel wat met je :)
    Vind ik leuk
    Vak-T +632
    maandag 17 september 2018 om 12:34
    Half leeg stadion is niet motiverend voor Messi en Co.....pak minimaal een punt PSV!
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    JoefJoef +439
    maandag 17 september 2018 om 12:37
    Heerlijk tijden! Van dinsdag t/m donderdag 2 wedstrijden op TV!’
    CL en EL, geweldig! Jammer voor die paar toeristen bij barcelona, zoveel ekte ekte supporters hebben zij toch niet
    Vind ik leuk
    Foebele +55260
    maandag 17 september 2018 om 12:38
    #stopdewaanzin
    #UEFAout
    Vind ik leuk
    Johnnie +701
    maandag 17 september 2018 om 12:39
    Wat een klote tijd ook zeg. 90% van de bezoekers komt dan misschien net thuis van het werk...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:43
    Haha slechts 51 procent ziet Barca winnen???? Is dit een grap?
    Vind ik leuk
    Skeptic +459
    maandag 17 september 2018 om 13:09
    Zitten nogal wat onnozelen op deze site.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:48
    Miljoenen kijkers thuis tegenover 90.000 in het stadion. Gaat Barcelona echt niet minder om spelen...
    Vind ik leuk
    Larrush +226
    maandag 17 september 2018 om 12:50
    Hoeveel supporters gaan er dit keer mee???
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    maandag 17 september 2018 om 12:55
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    rolo8679 +1178
    maandag 17 september 2018 om 12:57
    Wauw blij met dit artikel. Was gegarandeerd pas om 20.40 zoiets ingeschakeld morgen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    maandag 17 september 2018 om 12:58
    Zal wel meevallen hoor, voor een groot deel zitten er toch alleen maar toeristen..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:59
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    maandag 17 september 2018 om 13:04
    Dat PSV nog geeneens het uitvak kan vullen, was niet verwacht. Liggen op gebied van aanhang nog ver achter Ajax en Feijenoord. Een CL winnen kan daar misschien verandering in brengen 😏
    Vind ik leuk
    Skeptic +459
    maandag 17 september 2018 om 13:08
    1000 van de 4600 kaarten tegen Barcelona uit, wat triest.
    Vind ik leuk
    soccer02 +570
    maandag 17 september 2018 om 13:18
    Wel raar dat veronica, maar 1 cl wedstrijd uitzend en dat ziggo precies op hetzelfde tijdstip ook een live wedstrijd uitzend. En dat er daarna op ziggo een switch kanaal komt. Elke keer dat geschakel naar wedstrijden waar je totaal niet op zit te wachten. Rtl7 doet dat dan wel beter, die laten tenminste twee el wedstrijden zien.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +276
    maandag 17 september 2018 om 13:19
    Maar duizend plaatsen gevuld in het uitvak terwijl er ruim 4000 plaatsen worden aangeboden. Jammer dat er zo weinig supporters mee reizen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:52
    Je moet vrij nemen van je werk. Het is op een dinsdag en zon kaartje is niet gratis incl reis en hotel. Het is niet een avondje dit kost je 2 dagen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:29
    FC balopdak-uit zou ik ook laten schieten. Maar kom op he Barcelona uit in de CL. Hoe vaak gaat dat gebeuren dan?
    Vind ik leuk
    Whatevaa +276
    dinsdag 18 september 2018 om 11:05
    Yep ik weet het. Vaak zat tripjes gemaakt die jij omschrijft. Dat men niet kan maakt t niet minder jammer dat er zo weinig supporters meegaan. Ik vind het nog steeds hartstikke jammer.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6146
    maandag 17 september 2018 om 13:30
    Zo als altijd is deze wijziging ingegeven door MONEY, en gaat geheel aan het belang van de hang c.q kijker langs!!! Uefa het is kennelijk maar een spelletje met al zijn miljoenen€€€€€€€€
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:39
    Waardeloze actie van de UEFA weer

    Alles voor de TV gelden, en daar moeten de supporters, hetzij thuis voor de buis, hetzij in / naar het stadion maar voor boeten

    Dat wordt woensdag om 17:00 de weg op om op tijd thuis te zijn, aangezien ik in Zuid-Oost werk en dit allemaal bovenop de normale filedrukte komt

    Ze veroorzaken dus ook nog eens een verkeersinfarct

    En de mensen uit Barcelona laten deze wedstrijd schieten op die tijd, PSV is voor hen niet een wedstrijd om naar uit te kijken en ook nog eens hun dagritme voor aan te passen

    Goed bezig UEFA... Ik dacht dat er afspraken lagen over 1 tijd voor alle wedstrijden, maar het sportieve aspect (eerlijker t.o.v. concurrenten in de laatste wedstrijden) wordt net zo makkelijk weer verkwanseld voor ordinair TV geld

    Bah wat een nare organisatie is dat toch
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166709
    maandag 17 september 2018 om 13:40
    Ze zijn nu al bang voor de voetballes die ze gaan krijgen
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:48
    Voetballes zal het niet worden

    Maar ik hoop wel op verrassend goede tegenstand

    Als Barca geen voetballes zal kunnen geven zijn we al een fase verder

    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    maandag 17 september 2018 om 14:27
    Ga je? Zo te zien kun je liggend op de tribune :p
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:30
    Vandaar dat er maar 1000 man meegaan ? 🤣
    Vind ik leuk
    jari11 +564
    maandag 17 september 2018 om 13:53
    IS dit een grap, sinds wanneer beginnen die wedstrijden om 18:55? Nu moet ik naar huis racen om het te kunnen kijken. 2 wedstrijden verspreiden over de dag haalt zeker weer meer geld binnen. OPLICHTERS!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:54
    Heb je 4600 ter beschikking, speel je in camp nou ga je erheen met ruim 1000 supporters 🤔
    Vind ik leuk
    Marco 128 +38
    maandag 17 september 2018 om 13:55
    Tijd stip is EEN argument, net als de tegenstander een argument is! Het is voor de Barca fans niet een tegenstander waar voor je vrij gaat nemen, net als de calimero club maar 1100 man mee neemt
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:00
    Echt een waardeloze tijd.CL was altijd lekker omdat t later op de avond was.Eerst even eten, douchen, bakje koffie en dan ging je je eigen opmaken voor een mooi affiche.Nu kunnen de meeste van ons t eerste kwartier in de auto kijken als je weer eens in de file staat.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    The Iceman +9208
    maandag 17 september 2018 om 14:04
    Zeker. Aan de andere kant is dit voor kijkers in Moskou en Istanbul weer fijner.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:07
    Ik gelijk ff op Funda kijken voor een huis in Istanbul of moskou.Alles voor t voetbal he!
    Vind ik leuk
    Koenbres +611
    maandag 17 september 2018 om 14:15
    Ik snap dat het om het geld gaat maar vind deze nieuwe tijden toch wel erg jammer. Komt niet echt lekker uit met school en de voetbaltraining
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 14:20
    Maar 1000 man ligt zeker ook aan het uitvak in camp nou .helemaal boven in het hoekje met niks als gaas en hekken je ziet er geen zak.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Bord op schoot, dus.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5340
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Kun je naar Barca-PSV en worden er maar 1.000 van de 4.600 kaarten verkocht. Hoe kan dat? Vragen ze een modaal jaarsalaris voor een kaart?
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    maandag 17 september 2018 om 17:07
    Ik snap dat ook niet zoals hier in Engeland ook is het dan 6 uur bij die aftrap gemiddeld kantoor is toch echt tot 6 uur werken waar je ook woont.

    Dit zorgt er gewoon voor dat veel supporters wedstrijden gaan missen of in ieder geval zoals ik de eerste helft.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:18
    De ring Amsterdam zal weer lekker vol staan woensdag

    Maar... de UEFA pakt weer wat geld

    De Spanjaarden zitten tegen die tijd dinsdag aan de Tapas, dus het zal een sfeervolle wedstrijd worden

    Misschien in voordeel PSV?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:42
    Dom dat Veronica hier niet op inspeelt. Hadden ze Barca - PSV en Liverpool - PSG kunnen uitzenden.
    Nee nu komt Lucy :P
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws