Halfleeg Camp Nou dreigt voor PSV: Barcelona-fans in de knel door vroege aftrap

Halfleeg Camp Nou dreigt voor PSV: Barcelona-fans in de knel door vroege aftrap

Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 12:24ma 17-09-2018 om 12:24

De Champions League-wedstrijd tussen FC Barcelona en PSV zal niet voor een uitverkocht Camp Nou afgewerkt worden. Het bestuur van de Catalanen vreest zelfs dat het stadion dinsdagavond slechts halfvol zal zitten, schrijft AS.

Sinds dit seizoen vangen Champions League-wedstrijden niet op de vaste tijd van 20.45 uur aan, maar vinden de aftrappen om 18.55 uur of om 21.00 uur plaats. Barcelona begint vroeg in de avond aan de wedstrijd tegen PSV, op het moment dat vele supporters pas net klaar zijn met werken of nog aan het werk zijn. Bovendien moet een groot deel van de Barcelona-aanhang van buiten de stad komen, waardoor men niet op tijd kan zijn voor de aftrap.

De overige twee thuiswedstrijden, tegen Tottenham Hotspur en Internazionale, beginnen wél om 21.00 uur. Het lijkt voor veel Barcelona-fans een reden om het thuisduel met PSV over te slaan en te kiezen voor de twee bovengenoemde affiches. De PSV-supporters volgens het Eindhovens Dagblad met ruim duizend man aanwezig zijn in Camp Nou. De regerend Eredivisie-kampioen had ongeveer 4600 tickets ter beschikking gekregen, maar dat aantal wordt dus niet gehaald.

Poll

Wat wordt Barça-PSV?

(14260 stemmen)

Plaats een reactie

fr0do +1490
maandag 17 september 2018 om 12:27
Ik snap niet echt waarom ze die tijden veranderd hebben, weet iemand dat? 20:45 CL is toch jarenlang al prima?
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:28
kunnen er meer wedstrijden live worden uitgezonden , in landen waarvan er 4 clubs aan de CL meedoen
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:34
Dat geldt gewoon voor iedereen. Iedereen kan nu gewoon meer wedstrijden live op tv kijken. Je zit dus ook meer voor reclame.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:36
ja maar de loting is wel zo gedaan , dat in bijv engeland en Spanje , alle 4 de deelnemers nu live te zien zijn
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:39
Nee hoor,
City en United spelen woensdag gewoon tegelijk.
Vind ik leuk
Springbok +1370
maandag 17 september 2018 om 12:29
meer reclameblokken?
Vind ik leuk
jari4ever +1582
maandag 17 september 2018 om 12:41
Onder de wedstrijden misschien
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 18:25
Mogen ze in het stadion ook wel eens doen. Dames en heren we onderbreken de wedstrijd voor ...
Vind ik leuk
2cents +58981
maandag 17 september 2018 om 12:30
Geld. Nu kun je twee wedstrijden op een avond kijken en dus kan men ook meer verdienen met reclame en dus uitzendrechten.
Vind ik leuk
chicken +14002
maandag 17 september 2018 om 12:31
Dat zei ik...alleen kwam mijn reactie er weer niet doorheen VP!!!
Vind ik leuk
2cents +58981
maandag 17 september 2018 om 12:32
Je mag de mijne wel hebben hoor...
Vind ik leuk
chicken +14002
maandag 17 september 2018 om 12:33
Das dan wel weer aardig..
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 12:34
Ik heb 2cents een like gegeven, maar jou ook!
Ik zou jou graag een tweede willen geven, maar dat kan helaas niet...
Vind ik leuk
JCJWZ +14415
maandag 17 september 2018 om 14:36
Ik zei het ook! Maar was het vergeten hier op te schrijven.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:33
ja en landen zoals Engeland , kunnen nu al hun 4 clubs live uitzenden
zo is er ook geloot
1 club om 18.55 en de ander om 20.45 , op dinsdag en woensdag
dat is het enige waar de UEFA naar kijkt , dat de supporters die het stadion moeten vullen , gewoon moeten werken en 18.55 dus moeilijk kunnen halen , interesseerd niemand bij de UEFA
UEFA maffia !!!!!
Vind ik leuk
2cents +58981
maandag 17 september 2018 om 12:43
Woensdag spelen United en City tegelijkertijd, net als Valencia en Real, en Juventus en Roma.

Daar laten ze dus mogelijkheden liggen vwb jouw eerste opmerking. En dat is nog maar de eerste speelronde.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:47
je hebt gelijk , inderdaad daar laten ze mogelijkheden liggen
je zou toch denken dat alz ze 4 speeltijden hebben , en ze er met de loting voor zorgen dat teams uit dezelfde landen niet bij elkaar komen , ze dan ook die teams op verschillende tijden laten voetballen
misschien dat de UEFA deze gouden tip volgend jaar gaat gebruiken dan
Vind ik leuk
ReneAjax +8589
maandag 17 september 2018 om 14:04
Wat zit je nou te zeuren over aanvangstijden...Daar kan je toch niets aan doen. Als ik jou was zou ik me eerder druk maken dat er maar 1000 PSV-fans hun club in Barcelona willen aanmoedigen, terwijl er bijna 5000 kaarten beschikbaar zijn.
De PSV-fans laten hun team weer lekker in de steek.
Vind ik leuk
Werner1913 +10262
maandag 17 september 2018 om 14:20
Tja. Keuzes ReneAjax. Ten eerste is deze wedstrijd vrij kort na de loting ingepland. Niet iedereen heeft het geluk om meteen 3 dagen vrij te kunnen krijgen op korte termijn. Mij is het in ieder geval niet gelukt. De vliegtickets naar Londen zijn al wel binnen.

Ik maak me overigens nooit druk over de aantallen supporters die een club wel of niet steunen. Paar jaar geleden waren we met 3.500 man bij Arsenal en in Munchen. Nu met 1.100 in Barcelona en over een paar weken met 350 man in Emmen ofzo. Heeft weinig te maken met 'in de steek laten', zoals jij het noemt. Iedereen heeft andere prioriteiten. En prima dat jij naar Athene, Lissabon en Munchen reist.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:21]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 17:49
laat hem lekker Werner
als je nooit een voetbalwedstrijd bezoekt zoals Rene , dan hoef je ook geen keuzes te maken
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:55]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 17:47
dat jij heel de dag geen fuck te doen hebt , betekent nog niet dat 18.55 voor werkende mensen een fijne tijd is
voor bijstandtrekkers zoals jij , die zich 1 keer per maand hoeven te melden bij het UWV , zal 18.55 inderdaad geen probleem zijn
maar voor wekende mensen is het gewoon kut
verder is voor mij de keuze gevallen op 1 uitwedstrijd tegen de Spurs
en dat is nog altijd 1 wedstrijd meer , als het aantal wedstrijden dat jij van Ajax hebt bezocht de afgelopen 10 jaar ofniet teletekst supporter
Vind ik leuk
ReneAjax +8589
maandag 17 september 2018 om 18:02
Hahah, wat een frustratie...die zal volgende week hopelijk alleen nog maar veel groter zijn na twee verliespotjes.

De bijstand wordt tegenwoordig door de Gemeente verzorgd en niet door het UWV.

Ik heb wel meer wedstrijden van Ajax gezien de afgelopen 10 jaar.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 18:10
jij noemt iets nogal vlug frustratie
ik kom alleen maar op voor de werkende voetbal supporter , en dat jij dit dan frustratie noemt , zegt al genoeg over je niveau
en zoals ik al zei , mensen die heel de dag geen fuck te doen hebben , zullen inderdaad niet klagen over dit vroege aanvangstijdstip
verder zie ik hier ook Ajacieden daarover klagen
maar daar zie ik kontekruiper Rene Ajax niet zeggen dat ze niet moeten zeuren
kontekruipertje Rene , zeurt alleen tegen PSV-ers
Vind ik leuk
ReneAjax +8589
maandag 17 september 2018 om 18:12
Een beetje respectvolle reactie kan je niet geven, he ?
Dat noem ik dus gefrustreerd en je gebruikt woorden die niet op een voetbalsite thuishoren.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 18:32
waarom zou ik respect moeten hebben voor iemand die hypocriet is
je valt mij aan op iets , wat je mede supporters hier ook roepen
maar dan zie ik nergens een reactie van jou dat ze niet moeten zeuren
maar daar lul je dan weer vlug overheen , en begint dan maar over gebrek aan respect
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:32]
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2801
maandag 17 september 2018 om 12:56
Klopt helemaal.. alles heb met geld te maken, ook die onzin plannen om wedstrijden buiten Europa af te werken.
Vind ik leuk
3Bier +12581
maandag 17 september 2018 om 12:32
Omdat voetbal tegenwoordig voor de TV kijkers wordt gespeeld ipv de supporters in het stadion.
Aan de ene kant wel leuk dat kinderen nu ook CL kunnen kijken maar om voor de echte supporters is dit gewoon een klote tijd.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
maandag 17 september 2018 om 12:42
Ah alleen in t stadion zijn het echte supporters.
Vooral die lui met petjes op, plastic bierbekertjes in de hand en vloekend op iedere scheidsrechter.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:55
ook voor de echte supporter die gewoon thuis kijkt , is 18.55 gewoon een kut tijd
ik denk dat ie dat ook bedoeld
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
maandag 17 september 2018 om 13:02
Hij maakt zelf eerst onderscheid tussen de TV kijkers en supporters in het stadion.
Vind ik leuk
3Bier +12581
maandag 17 september 2018 om 13:32
Ik lees mijn reactie nu en ik snap je verwarring. Ik probeerde in ieder geval niet aan te geven dat alleen supporters die naar het stadion komen echt supporters zijn. Dus die discussie hoef je niet met mij aan te gaan.
18:55 is gewoon geen tijd voor een voetbalwedstrijd. Alleen de UEFA is er blij mee, en de kindertjes die normaal gesproken tijdens CL potjes op bed liggen.

Weet iemand of dit ook zo zal gaan in de knock-out fase?
Vind ik leuk
oke dan +4527
maandag 17 september 2018 om 15:20
Ben geen lid van de UEFA en ook geen kind. Toch ben ik blij met deze tijd. Voor iedereen die in ploegen werkt en deze week nachtdienst heeft komt deze tijd goed uit.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
maandag 17 september 2018 om 13:24
En voor de Engelse en Portugese supporter die naar het stadion wil is het dus gewoon om 1800 aftrappen geblazen.

Veel succes met bij het stadion komen als je in London een stukkie moet reizen om die tijd en je moet werken tot 17/1730 uur

[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:26]
Vind ik leuk
Koenbres +1876
maandag 17 september 2018 om 14:04
Nee tuurlijk niet maar die zorgen wel voor de sfeer. Een vol camp nou of een half vol camp nou scheelt nogal ook als je naar de tv kijkt qua sfeer
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:33
Het gaat allemaal om geld.
Meer wedstrijden live uitzenden is meer inkomsten.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
maandag 17 september 2018 om 12:43
Je doet nu net of t vies is of zo.
Ik ben een voetballiefhebber en sluit niet uit dat ik nu meerdere avonden meer potjes CL zal gaan kijken. Ben ik erg blij mee.
Prima dat zij dr dan ook wat meer op verdienen. Net als mijn club trouwens.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:48
Niets vies aan.
Ik zal zelf ook zeker meer voor de tv zitten. Zo lang het mij niets extra's kost zal hij mij overigens een worst zijn wat iedereen er aan verdiend.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:37
Nooit geweten dat voetbal alleen voor volwassen zijn of gaan jouw kinderen om 23.00 naar bed?
Vind ik leuk
fr0do +1490
maandag 17 september 2018 om 15:42
Ik heb geen kinderen.
Vind ik leuk
Bizzy +23299
maandag 17 september 2018 om 12:41
De kleine fans willen ook kijken :)
Vind ik leuk
:O +5177
maandag 17 september 2018 om 12:51
Barcelona supporters zien de bui al hangen.
Vind ik leuk
Jozef +42373
maandag 17 september 2018 om 13:14
Haha, dat denk ik ook.

Hendrix gaat Messi doldraaien. En Viergever laat Suárez alleen zijn hielen zien.

Die Catalanen doen het in hun broek, ik verzeker het je...
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 18:29
En dan alles afschuiven op het tijdstip.. maar ondertussen bang voor de forse nederlaag
Vind ik leuk
Jozef +42373
dinsdag 18 september 2018 om 07:44
Bang weet ik niet, maar ze komen er wel achter vrees ik voor PSV.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:08
Commerciële gronde, uitzendrechten, reclame, Enz, Enz.... In het kort samengevat... GELD....
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:27
Ik vind het wel chill. Kan je eerst een pot zoals PSV kijken en dan in de avond nog genieten van Liverpool PSG.
Vind ik leuk
JCJWZ +14415
maandag 17 september 2018 om 14:35
Met een beetje aansprekende tegenstander had Camp Nou wel vol gezeten, ongeacht het tijdstip.
Vind ik leuk
Mass +5791
maandag 17 september 2018 om 14:54
Om het voetbal nog verder uit te melken. Niks zo leuk om 4 uur lang CL uit te zenden.
Overigens niet erg dat er maar 50.000 ipv 100.000 man op de tribune zitten...)
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
maandag 17 september 2018 om 15:09
Tv inkomsten & voor de jeugd.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2180
maandag 17 september 2018 om 15:27
Het draait alleen maar om geld die hele CL. Zo kunnen ze meer wedstrijden uitzenden. Dus meer TV inkomsten.
Vind ik leuk
Vato75 +2215
maandag 17 september 2018 om 16:45
Geld jongen gaat allemaal om geld
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:28
Nou, profiteren psv. Hoop echt dat zse kunnen stunten tegen Barça. Al is t maar een puntje. Zou zo heerlijk zijn als de 2 topploegen nederland weer als voetballand op de kaart kunnen zetten.
Vind ik leuk
j-roen11 +1967
maandag 17 september 2018 om 12:28
Uitermate irritant is het, 18:55 ook. Dat is al vroeg op zich maar moet toch iemand gedacht hebben zullen we gek doen en maken we er 19:00 van.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:32
Heeft denk ik te maken met eventuele verlenging en strafschoppen straks in de knock-out ronde zodat ze een zekerheid inbouwen qua tijd
Vind ik leuk
Springbok +1370
maandag 17 september 2018 om 12:34
In de knock-out fase heb je veel minder wedstrijden waardoor 2 aftraptijden niet meer nodig zullen zijn?
Vind ik leuk
j-roen11 +1967
maandag 17 september 2018 om 12:37
De gemiddelde zuid europeaan begint dan net eens aan het avondeten te denken. Dan zijn er veel minder wedstrijden in de knockout zou je zeggen.... maar goed wat doen we er aan?!
Vind ik leuk
2cents +58981
maandag 17 september 2018 om 12:35
Inclusief verlenging ben je toch ook niet klaar vóór de wedstrijd van 21:00?

Gaat gewoon om 5 minuutjes meer reclame.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 17 september 2018 om 12:36
18.55 uur is Frenkie-de-Jong-tijd.
Die loopt iets voor op de rest.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:36]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:29
ruim 1000 uitfans.... lekker veel voor zo'n wedstrijd pff
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:29]
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 17 september 2018 om 12:33
Dat is niet heel bijzonder nee. Wat ik wel bizar vind is dat het uitvak zo klein is, bij mijn weten moet dat een minimaal percentage zijn van de totale capaciteit. Ik dacht zo'n 5%?
Vind ik leuk
danny117869 +2311
maandag 17 september 2018 om 12:38
Het is ongeveer 5 %. Dus het zouden ongveer 5000 man moeten zijn die heen mogen. Zo is het bij bayern-ajax een groep van ongveer 3800 die plaats mogen nemen in het uitvak
Vind ik leuk
Niels92 +33357
maandag 17 september 2018 om 12:40
Hebben ze toch ook gekregen, PSV heeft 4600 kaarten beschikbaar gehad, ze werden alleen niet afgenomen door de supporters.
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 17 september 2018 om 12:56
De tekst is inmiddels aangepast. Ze hadden het eerst over 1000 supporters, iets meer dan de capaciteit van het uitvak. Nu is het aangepast naar 4600 beschikbare kaarten.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:30
weer een goed artikel VP
de Ajax trolletjes zullen dadelijk wel weer een andere reden opnoemen waarom Camp Nou niet is uitverkocht tegen PSV
Vind ik leuk
Emnu +6523
maandag 17 september 2018 om 12:37
Mwah, beetje makkelijk.

Tuurlijk, eerste pot, rot tijdstip.
Valt ook niet te vergelijken met bv n kwart finale tegen Man City of zo, maar dat PSV niet de meest aansprekende tegenstander is, zal voor veel Barça fans toch n reden (kunnen) zijn om geen paar uurtjes eerder bij de baas weg te piepen.

Over piepen gesproken btw, daar doe jij ook wel vaker aan. 🤔
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:41
wat dat piepen betreft had ik inderdaad een Ajax supporter kunnen zijn
jij en sommige van je mede supporters doen namelijk niks anders hier ....
Vind ik leuk
Emnu +6523
maandag 17 september 2018 om 12:45
Ik hoor alleen maar gepiep.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 17:30
dan moet je stoppen met tegen jezelf te praten piepkuiken ....
Vind ik leuk
The Iceman +14480
maandag 17 september 2018 om 12:38
Barca-fans zijn bang om af te gaan tegen PSV?
Vind ik leuk
GunnerFan +335
maandag 17 september 2018 om 12:42
Gelukkig zitten hier geen PSV trollen....je hebt zeker een punt hoor! Ik word ook niet goed van dit kinderachtige niveau hier op VP. Ben overgestapt van voetbalzone naar VP omdat voetbalzone laats 10 gig internet weg zoog op de achtergrond. Maar van het niveau irriteer ik me metaloos, vooral Ajacieden en PSV'ers.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
maandag 17 september 2018 om 12:46
Valt je dan vast tegen hierboven, want ik lees dergelijke reacties niet of nauwelijks.
T is overigens wel een feit dat de Europese wedstrijden van PSV structureel minder bezocht werden dan die van Ajax. In Eindhoven was het stadion lange tijd niet uitverkocht.

Gelukkig zien we dit seizoen dat zowel de ArenA als het Phillips stadion stampvol zullen zitten tijdens de Europese potjes. Het leeft echt. En dat maakt het veel leuker allemaal.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:49
dat klopt helemaal , EL wedstrijden tegen kut tegenstanders leeft hier helemaal niet
dan krijgen ze bij PSV net de eerste ring vol
CL wedstrijden zit het in Eindhoven overigens wel helemaal vol hoor
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
maandag 17 september 2018 om 12:59
PSV - CSKA; pot waarna PSV zich kwalificeerde voor CL 2e ronde. Niet uitverkocht.
PSV - Zenit; Knock out fase EL, 2015. Stadion was 1/3e leeg.

Is gelukkig nu verleden tijd zo lijkt het. Europees voetbal leeft in NL en dat is geweldig.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:25
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/288427/psv-in-uitverkocht-stadion-tegen-cska-moskou/. CL wedstrijden worden wel goed bezocht in EHV. EL-wedstrijden daarentegen veel minder, maar dat toernooi is dan ook nog niet half zo interessant dan de CL.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
maandag 17 september 2018 om 13:27
Hmmm, de wedstrijdverslagen van die CL-pot laten echt iets anders zien hor.
Zou dat komen doordat er weinig Russen op af zijn gekomen en daardoor enkele duizenden plekken leeg bleven?
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:49
Ja die kans is groot. Maar vaak verkoopt PSV dan nog een gedeelte van de kaartjes van het uitvak omdat dat uit 2 delen bestaat.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 17:36
gewoon gelul Arie
alle kaarten voor de CL waren toen uitverkocht
dus je moet nu geen dingen uit je duim gaan zuigen
maar ik ga je gewoon gelijk geven nu
dan hoef je niet nog meer dingen te gaan verzinnen om je gelijk te krijgen
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 17 september 2018 om 12:49
De Catalanen zien de bui al hangen. Vanaf woensdag speelt Barca haar wedstrijden in Camp Rouw.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:51
het zou gvd wel mooi zijn
al is het alleen maar om die paar Ajacieden die roepen dat PSV vernedert gaat worden in Barcalona voorgoed het mondje te snoeren
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:40
Er was in dit topic inderdaad nog niks over AJAX gezegd, dus begin je er zelf nu maar mee???

Tsjonge jonge zeg, en maar piepen als de rest het doet.!!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 17:34
och het stalkertje is weer uit zijn grotje gekropen
ik heb een triest leven soms , maar gelukkig is het nog altijd een stuk beter als dat van Maxxxie Ajax , die echt niks anders te doen heeft als kijken of ik het niet ergens over Ajax heb
op zich niet erg pikkie
maar als 1 van jouw mede trolletjes het ergens over Ajax heeft , dan hoor of zie je dit kneusje niet
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:44
Klopt, ik reageer alleen op jou.
Omdat je er zelf nog al een punt van maakte toen ik eens iets over PSV zei in een AJAX topic.

Dat was uit den boze, maar zie je wel dat je het zelf ook wel eens doet??

Ik denk dat ik mijn punt dan nu wel heb gemaakt.
volgende keer eerst ook even naar je eigen reacties kijken voor je iemand neer wilt sabelen.

vriend, (knipoog)
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 15:05
Nou, omdat je er zo erg naar smacht;

Haha, niemand in barcelona wil toch ook naar psv kijken haha. Lompe boeren dit, lampies dat..

Ik ben gewoon voor psv vanavond, en met mij vele ajacieden. Dus kap met janken, je vraagt er nu zelf om. Zondag hoop ik wel weer lekker psv te trollen. Maar dat ligt aan de uitslag van de wedstrijd. Kusjes!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:32
Dat laatste klopt niet helemaal, er waren 4600 uit kaarten beschikbaar voor psv, waarvan er maar 1300 van verkocht zijn.
Vind ik leuk
R94 +2011
maandag 17 september 2018 om 12:33
Ach alsof het de UEFA iets kan interesseren dat mensen werken en zo de wedstrijd niet live in het stadion kunnen zien, zolang ze maar TV geld binnen harken.
Vind ik leuk
Korm +39365
maandag 17 september 2018 om 12:33
vind het ook een klote tijd, misschien wel voordeel van PSV ;)
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:33
COME ONE PSV!!!!

Voor ons mooie PSV morgen!

We mogen onze handjes dicht knijpen als we een punt kunnen “stelen” uit Camp nou. Wat heb ik er zin in zeg niet normaal!
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 12:56
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:25]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:16
Wow, jij bent een stoere knul zeg! Pisvee? Heb je die wel zelf bedacht??

Ik heb zo mijn Redenen dat ik niet kan gaan, en die zijn veel belangrijker dan een pot voetbal.

Ohja en AZ-er zag ik? Veel succes met weer een jaar zonder prijzen. In Kazachstan schrikken ze nog wakker van de voetbal club AZ 👍🏻.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:16]
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 13:18
Zo je redenen je bent fan en zo vaak spelen ze niet tegen barca , slappe hap supporter
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:19
Nogmaals mijn redenen zijn belangrijker dan een pot voetbal. Maar waarschijnlijk snap jij dat wel als je wat ouder bent en/ of kids krijgt ooit👍🏻
Vind ik leuk
Niels92 +33357
maandag 17 september 2018 om 13:32
Niet iedereen kan zomaar vrij krijgen om naar een wedstrijd in Spanje te gaan :)

Nog belangrijker misschien: Er zijn er genoeg die een gezinnetje hebben, kaartje(s) - vliegticket - overnachting, kost nog al wat, denk je soms dat iedereen dat zomaar kan missen? Voetbal is leuk, gezinnetje en werk gaat altijd voor, dat is toch een stuk belangrijker!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 14:16
Amen! 🙏🏻
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:20
Wat doe je dan op een topic van PSV behalve een zielige opmerking plaatsen?
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 13:22
Ons psv van psv !!!

Ga gewoon lekker heen man naar Barca
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:26
Moet keuzes maken en de keuze is gevallen op Tottenham uit. Als jij even wat geld overmaakt rij ik vanavond nog naar Barcelona. Zo niet, laat iedereen dan even lekker zelf beslissen waaraan hij of zij zijn geld uitgeeft.
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 13:27
Dit seizoen 3 prachtige uit potjes en Barca laten schieten !!!


Manmanman wat een super fans !!!!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:30
Goed, dan maar op jouw niveau: Nee dat klapvee uit Alkmaar zijn lekker trouwe supporters !!!
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 13:34
Waarom kom je telkens met Az is me niet helemaal duidelijk
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:35
Is pas de eerste keer dat ik met AZ kom hoor, de andere keer was een reactie van
tegekvoorwoorden. En misschien omdat dat je favoriete club is volgens je eigen zeggen.
Vind ik leuk
Niels92 +33357
maandag 17 september 2018 om 13:36
Daar moet je niet eens op reageren :(

Ik snap best dat niet iedereen er naartoe kan gaan, de meeste hebben een gezinnetje, dan kan je niet zomaar even een uitstapje maken naar Barcelona ( kost gewoon veel geld ), gezinnetje gaat altijd voor :)
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:38
Ja klopt, doe ik meestal ook niet, maar kan het soms niet laten :)
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 13:38
Ik kon er maar eentje opgeven , kom uit alkmaar maar ben geen uitgesproken fan ofzo !!!!

Maar bedankt voor het ophelderen !
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:41
Graag gedaan. En je kunt hem ook gewoon leeg laten hoor. En als je de rest van je reactie nou ook een beetje op het niveau van deze laatste reactie zou doen wordt het misschien nog wel wat met je :)
Vind ik leuk
Vak-T +1535
maandag 17 september 2018 om 12:34
Half leeg stadion is niet motiverend voor Messi en Co.....pak minimaal een punt PSV!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:35]
Vind ik leuk
JoefJoef +434
maandag 17 september 2018 om 12:37
Heerlijk tijden! Van dinsdag t/m donderdag 2 wedstrijden op TV!’
CL en EL, geweldig! Jammer voor die paar toeristen bij barcelona, zoveel ekte ekte supporters hebben zij toch niet
Vind ik leuk
Foebele +53582
maandag 17 september 2018 om 12:38
#stopdewaanzin
#UEFAout
Vind ik leuk
Johnnie +897
maandag 17 september 2018 om 12:39
Wat een klote tijd ook zeg. 90% van de bezoekers komt dan misschien net thuis van het werk...
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:43
Haha slechts 51 procent ziet Barca winnen???? Is dit een grap?
Vind ik leuk
Skeptic +454
maandag 17 september 2018 om 13:09
Zitten nogal wat onnozelen op deze site.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:48
Miljoenen kijkers thuis tegenover 90.000 in het stadion. Gaat Barcelona echt niet minder om spelen...
Vind ik leuk
Larrush +276
maandag 17 september 2018 om 12:50
Hoeveel supporters gaan er dit keer mee???
Vind ik leuk
Cptje +205
maandag 17 september 2018 om 12:55
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:15]
Vind ik leuk
rolo8679 +1159
maandag 17 september 2018 om 12:57
Wauw blij met dit artikel. Was gegarandeerd pas om 20.40 zoiets ingeschakeld morgen.
Vind ik leuk
MojoRisin +14434
maandag 17 september 2018 om 12:58
Zal wel meevallen hoor, voor een groot deel zitten er toch alleen maar toeristen..
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 12:59
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:27]
Vind ik leuk
Bartho +254
maandag 17 september 2018 om 13:04
Dat PSV nog geeneens het uitvak kan vullen, was niet verwacht. Liggen op gebied van aanhang nog ver achter Ajax en Feijenoord. Een CL winnen kan daar misschien verandering in brengen 😏
Vind ik leuk
Skeptic +454
maandag 17 september 2018 om 13:08
1000 van de 4600 kaarten tegen Barcelona uit, wat triest.
Vind ik leuk
soccer02 +644
maandag 17 september 2018 om 13:18
Wel raar dat veronica, maar 1 cl wedstrijd uitzend en dat ziggo precies op hetzelfde tijdstip ook een live wedstrijd uitzend. En dat er daarna op ziggo een switch kanaal komt. Elke keer dat geschakel naar wedstrijden waar je totaal niet op zit te wachten. Rtl7 doet dat dan wel beter, die laten tenminste twee el wedstrijden zien.
Vind ik leuk
Whatevaa +503
maandag 17 september 2018 om 13:19
Maar duizend plaatsen gevuld in het uitvak terwijl er ruim 4000 plaatsen worden aangeboden. Jammer dat er zo weinig supporters mee reizen.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:52
Je moet vrij nemen van je werk. Het is op een dinsdag en zon kaartje is niet gratis incl reis en hotel. Het is niet een avondje dit kost je 2 dagen
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 15:29
FC balopdak-uit zou ik ook laten schieten. Maar kom op he Barcelona uit in de CL. Hoe vaak gaat dat gebeuren dan?
Vind ik leuk
Whatevaa +503
dinsdag 18 september 2018 om 11:05
Yep ik weet het. Vaak zat tripjes gemaakt die jij omschrijft. Dat men niet kan maakt t niet minder jammer dat er zo weinig supporters meegaan. Ik vind het nog steeds hartstikke jammer.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
maandag 17 september 2018 om 13:30
Zo als altijd is deze wijziging ingegeven door MONEY, en gaat geheel aan het belang van de hang c.q kijker langs!!! Uefa het is kennelijk maar een spelletje met al zijn miljoenen€€€€€€€€
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:39
Waardeloze actie van de UEFA weer

Alles voor de TV gelden, en daar moeten de supporters, hetzij thuis voor de buis, hetzij in / naar het stadion maar voor boeten

Dat wordt woensdag om 17:00 de weg op om op tijd thuis te zijn, aangezien ik in Zuid-Oost werk en dit allemaal bovenop de normale filedrukte komt

Ze veroorzaken dus ook nog eens een verkeersinfarct

En de mensen uit Barcelona laten deze wedstrijd schieten op die tijd, PSV is voor hen niet een wedstrijd om naar uit te kijken en ook nog eens hun dagritme voor aan te passen

Goed bezig UEFA... Ik dacht dat er afspraken lagen over 1 tijd voor alle wedstrijden, maar het sportieve aspect (eerlijker t.o.v. concurrenten in de laatste wedstrijden) wordt net zo makkelijk weer verkwanseld voor ordinair TV geld

Bah wat een nare organisatie is dat toch
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:43]
Vind ik leuk
stratumseind +191231
maandag 17 september 2018 om 13:40
Ze zijn nu al bang voor de voetballes die ze gaan krijgen
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 13:41]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:48
Voetballes zal het niet worden

Maar ik hoop wel op verrassend goede tegenstand

Als Barca geen voetballes zal kunnen geven zijn we al een fase verder

Vind ik leuk
#Keizerout +41357
maandag 17 september 2018 om 14:27
Ga je? Zo te zien kun je liggend op de tribune :p
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 15:30
Vandaar dat er maar 1000 man meegaan ? 🤣
Vind ik leuk
jari11 +2342
maandag 17 september 2018 om 13:53
IS dit een grap, sinds wanneer beginnen die wedstrijden om 18:55? Nu moet ik naar huis racen om het te kunnen kijken. 2 wedstrijden verspreiden over de dag haalt zeker weer meer geld binnen. OPLICHTERS!
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 13:54
Heb je 4600 ter beschikking, speel je in camp nou ga je erheen met ruim 1000 supporters 🤔
Vind ik leuk
Marco 128 +38
maandag 17 september 2018 om 13:55
Tijd stip is EEN argument, net als de tegenstander een argument is! Het is voor de Barca fans niet een tegenstander waar voor je vrij gaat nemen, net als de calimero club maar 1100 man mee neemt
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 14:00
Echt een waardeloze tijd.CL was altijd lekker omdat t later op de avond was.Eerst even eten, douchen, bakje koffie en dan ging je je eigen opmaken voor een mooi affiche.Nu kunnen de meeste van ons t eerste kwartier in de auto kijken als je weer eens in de file staat.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 14:01]
Vind ik leuk
The Iceman +14480
maandag 17 september 2018 om 14:04
Zeker. Aan de andere kant is dit voor kijkers in Moskou en Istanbul weer fijner.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 14:07
Ik gelijk ff op Funda kijken voor een huis in Istanbul of moskou.Alles voor t voetbal he!
Vind ik leuk
Koenbres +1876
maandag 17 september 2018 om 14:15
Ik snap dat het om het geld gaat maar vind deze nieuwe tijden toch wel erg jammer. Komt niet echt lekker uit met school en de voetbaltraining
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 14:20
Maar 1000 man ligt zeker ook aan het uitvak in camp nou .helemaal boven in het hoekje met niks als gaas en hekken je ziet er geen zak.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 15:19
Bord op schoot, dus.
Vind ik leuk
Bossie020 +5840
maandag 17 september 2018 om 15:19
Kun je naar Barca-PSV en worden er maar 1.000 van de 4.600 kaarten verkocht. Hoe kan dat? Vragen ze een modaal jaarsalaris voor een kaart?
Vind ik leuk
Donnygo +3959
maandag 17 september 2018 om 17:07
Ik snap dat ook niet zoals hier in Engeland ook is het dan 6 uur bij die aftrap gemiddeld kantoor is toch echt tot 6 uur werken waar je ook woont.

Dit zorgt er gewoon voor dat veel supporters wedstrijden gaan missen of in ieder geval zoals ik de eerste helft.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 18:18
De ring Amsterdam zal weer lekker vol staan woensdag

Maar... de UEFA pakt weer wat geld

De Spanjaarden zitten tegen die tijd dinsdag aan de Tapas, dus het zal een sfeervolle wedstrijd worden

Misschien in voordeel PSV?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 11:42
Dom dat Veronica hier niet op inspeelt. Hadden ze Barca - PSV en Liverpool - PSG kunnen uitzenden.
Nee nu komt Lucy :P
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws