We hebben veel rapporten over Lozano, maar hij was geen eerste keus deze zomer

    "We hebben veel rapporten over Lozano, maar hij was geen eerste keus deze zomer"

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 08:39di 18-09-2018 om 08:39

    Hirving Lozano verklapte maandag op de persconferentie dat FC Barcelona bij zijn zaakwaarnemer naar hem heeft geïnformeerd. Van concrete interesse voor de 23-jarige PSV'er was echter nooit sprake, schrijft El Mundo Deportivo.

    "In de zomer was er wel degelijk interesse van Barcelona en de club heeft zich bij mijn zaakwaarnemer gemeld. Op dit moment was het nog niet het goede moment om daarheen te gaan, maar het zou voor de toekomst een droom zijn", liet Lozano weten voorafgaand aan het duel tussen FC Barcelona en PSV.

    MD komt nu met details over de interesse. "Hij is nooit een prioriteit voor ons geweest", laat een bron binnen de Spaanse topclub weten. "We hebben veel rapporten over hem, maar hij was geen eerste keus deze zomer." Bij Barça achten ze de kans op een transfer van de Mexicaanse aanvaller naar Camp Nou op korte termijn 'niet waarschijnlijk'. Tegelijkertijd sluit de bron niets uit.

    Lozano staat dinsdagavond met PSV tegenover Barça. De aftrap in Catalonië is om 18.55 uur.

    Poll

    Zou Barcelona een goede club zijn voor Lozano?

    (2633 stemmen)

    Plaats een reactie

    :O +5084
    dinsdag 18 september 2018 om 08:44
    Is er echt geen ander nieuws?
    Vind ik leuk
    Spartan +7021
    dinsdag 18 september 2018 om 09:00
    Ja, iets over Frenkie de Jong ofzo want daar hoor of lees je vrijwel niets over 😫
    Vind ik leuk
    :O +5084
    dinsdag 18 september 2018 om 09:05
    Lang niets over gehoord idd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:29
    Tja wat wil je dan? Maar weer eens een Ajax "nieuwtje"?
    Vind ik leuk
    :O +5084
    dinsdag 18 september 2018 om 09:40
    Geen problemen mee. Dit nieuws van Lozano heb ik gisteren ook al gelezen. Ik hoef geen 2x het zelfde nieuws te zien van een PSV spelers.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    dinsdag 18 september 2018 om 12:00
    dat uitmelken hoef van mij ook niet. dat plan A van van bommel had ik gisteren ook al gelezen en nu staat het er weer
    Vind ik leuk
    :O +5084
    dinsdag 18 september 2018 om 12:40
    Van Guti bleven ze maar uitmelken. Dan hebben we het niet eens over Frenkie de jong.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:44
    Zou hem liever bij Real Madrid zien soort van Di Maria invulling! Al ik me af vraag of hij niet te kort komt voor de absolute wereldtop. Clubs daaronder als Man United, Liverpool, Atletico Madrid etc is iets meer geschikt denk ik.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:50
    Ik gun PSV dat hij nog zeker dit en wellicht komend seizoen bij jullie speelt. Daarna zal blijken hoe ver zijn polsstok reikt. Net als bij de andere talentvolle spelers in de ED
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:51
    Denk niet dat Lozano veel minder is dan Dembele, dus denk dat hij wel prima past bij Barcelona. Lekker op snelheid op de linksbuiten positie
    Vind ik leuk
    chicken +11861
    dinsdag 18 september 2018 om 09:08
    Dembele is al niet goed genoeg voor barca.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:14
    Staat vanavond wel weer basis... waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    chicken +11861
    dinsdag 18 september 2018 om 09:35
    Dat zal best wel...wie moet er anders staan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:46
    Coutinho hangend op links andere middenvelder erbij (roberto, rafinha, etc.)....
    Vind ik leuk
    chicken +11861
    dinsdag 18 september 2018 om 10:45
    Das dan toch ook geen verbetering...

    Salaris huis van barca zal wel aardig vol zitten als je kijkt naar wat er aangetrokken is...of naar wat er niet aangetrokken is..
    Vind ik leuk
    Vato75 +2230
    dinsdag 18 september 2018 om 11:24
    Lozana mag veters nog niet strikken van dembele
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2983
    dinsdag 18 september 2018 om 09:09
    Lozano is bij lange na (nog) niet genoeg voor Barcelona / Real Madrid.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3407
    dinsdag 18 september 2018 om 08:44
    Lijkt me een stapje te hoog voor Lozano maar voor een stap omhoog is hij wel klaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:45
    Lozano maakt vanavond een hattrick en dan denken ze wel anders daarzo
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:51
    Niet noodzakelijk. De scouts van dit soort clubs kijkt naar de langere termijn.
    Maar die hattrick zou wel geweldig zijn ;-)
    Vind ik leuk
    Hvdp +1271
    dinsdag 18 september 2018 om 08:57
    Immers speelt vanavond niet mee!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:28
    Echt wek, ADO heeft net een persbericht naar buiten gebracht dat Immers zijn contract ontbonden is en hij transfervrij naar Barcelona is, kom maar op met die drie punten Lexie
    Vind ik leuk
    Hvdp +1271
    dinsdag 18 september 2018 om 09:42
    immers in oranje
    langeler bondscoach
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    dinsdag 18 september 2018 om 08:47
    Ik vond het al ietwat een raar verhaal, vooral het deel dat hij geweigerd zou hebben
    Vind ik leuk
    Foden +4656
    dinsdag 18 september 2018 om 08:48
    Prioriteit was natuurlijk FRENKIE DE JONG
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:57
    Dat zegt de telegraaf zeker
    Vind ik leuk
    Foden +4656
    dinsdag 18 september 2018 om 09:00
    Nee dat zegt dezelfde krant in deze topic
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    dinsdag 18 september 2018 om 09:00
    Dank voor deze bijdrage, FODEN
    Vind ik leuk
    Foden +4656
    dinsdag 18 september 2018 om 09:05
    GRAAG GEDAAN
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 18 september 2018 om 09:48
    Idd bedankt, bijna 10:00 uur en ik had nog nergens Frenkie gelezen. Pffffff
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +915
    dinsdag 18 september 2018 om 08:50
    Snap ik, komt nog zwaar tekort voor Barca
    Vind ik leuk
    Johan59 +760
    dinsdag 18 september 2018 om 08:52
    Ik was al verbaast voor Nederlandse begrippen een goede voetballer maar voor Barca, we zijn hem voorlopig alleen nog maar op de rambla
    Vind ik leuk
    aartstyle +1694
    dinsdag 18 september 2018 om 09:02
    Lozano past niet bij het spel van barcelona. Daar is hij niet verfijnd genoeg voor. Past beter bij een Liverpool/chelsea/mutd/napoli.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    dinsdag 18 september 2018 om 09:31
    En ook dat is te hoog voor hem.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1694
    dinsdag 18 september 2018 om 09:37
    Tja dat dachten we van Mertens ook en Lozano lijkt mij beter. Moeilijk te zeggen hoever hij gaat komen.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1816
    dinsdag 18 september 2018 om 10:12
    Mertens was gewoon een hele goede speler, dat die het heeft gemaakt bij Napoli heeft mij ook positief verrast.., maar Mertens’ is een ander type speler, en heeft meer inviduele klasse dan Lozano, Lozano heeft wel een neus (Ajax) voor de goal..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:03
    dat er een mooie club voor hem gaat komen staat nu al vast. dat de rest van Nederland zich daar nu al druk om maakt is alleen maar leuk. dat er vandaag een topwedstrijd klaar staat is een ding wat zeker is.dat de waarde van heel wat spelers omhoog gaat is ook mooi meegenomen .40 miljoen erbij dus geen reden tot klagen . en dan hebben we van Bommel nog. dus we hebben al gewonnen .het kan alleen maar mooier worden
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1816
    dinsdag 18 september 2018 om 10:09
    Als die vanavond totaal onzichtbaar is, is dat ook van invloed voor zijn waarde ,kan 2 kanten op..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:18
    Die ene zal Lozano wel zijn .Maar er gaan er nog 10 spelen.deze wedstrijd zal wel eens in 40 landen of meer live op de tv zijn.Misschien gaat Hendrix wel verschrikkelijk in de weg lopen en denkt Valencia of een andere mooie club die kunnen wij ook wel gebruiken.maar ik snap je punt ;)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    dinsdag 18 september 2018 om 09:29
    Ik zei het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:44
    Zondag 16.45.
    Dan moet Lozano er staan.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 18 september 2018 om 09:46
    Juist
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1816
    dinsdag 18 september 2018 om 10:08
    Idd vanavond is gewoon een leuke bonus wedstrijd, maar PSV heeft niks te zoeken in deze poule, daar moet je gewoon realist in zijn.. Zondag is veel belangrijker..
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1561
    dinsdag 18 september 2018 om 09:45
    Goede voetballer voor PSV, en voor een andere europeese subtopper that’s it
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 18 september 2018 om 09:46
    Wordt wel anders na zijn hattrick vanavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:46
    Na dit seizoen zullen alle grote topclubs voor Lozano in de rij staan omdat deze speler over uitzonderlijke kwaliteiten beschikt en heel diepte in zijn spel heeft. Denk dat Barca achter de schermen er al voor heeft gezorgd dat deze speler op termijn voor hen gaat spelen. Verder denk ik dat ze in Frenkie de Jong ook een speler voor de toekomst zien omdat hij ook over uitzonderlijke kwaliteiten beschikt
    Vind ik leuk
    Bizzy +21451
    dinsdag 18 september 2018 om 09:56
    Zie liever Chucky naar Atl. Madrid gaat als ik mocht kiezen. Dat is gewoon de mooiste club van Spanje. Hij past daar ook goed.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1816
    dinsdag 18 september 2018 om 10:06
    Lozano is te licht voor Barca, kan misschien nog 1 stapje hoger, maar de echte top is te hoog voor hem.. maar laat me graag verassen vanavond.. dat dan weer wel..
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2253
    dinsdag 18 september 2018 om 10:08
    Goed voor het 4e elftal ofzo.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +289
    dinsdag 18 september 2018 om 12:00
    We weten allemaal wel Wie prio nr 1 is daar
    Vind ik leuk