Verbeek ziet groot gat tussen Feyenoord, PSV en Ajax: 'Daar is het op hopen nu'

    Verbeek ziet groot gat tussen Feyenoord, PSV en Ajax: 'Daar is het op hopen nu'

    dinsdag 18 september 2018 om 14:52

    Het is geen schande dat Feyenoord zich dit seizoen niet kan meten aan PSV en Ajax. Het financiële gat tussen de clubs is nu eenmaal te groot. Dat zegt Gertjan Verbeek, oud-trainer van de Rotterdammers. 

    Zondagmiddag was Verbeek aandacht toeschouwer bij de wedstrijd tussen AZ en Feyenoord (1-1) in Alkmaar. "Ze speelden niet best. AZ was eigenlijk beter. Op dit moment spelen ze ook niet maximaal", aldus de clubloze trainer voor de camera van RTV Rijnmond. 

    "Ik denk dat er meer inzit dan ze op dit moment laten zien. Ze hebben nog te weinig stabiliteit. Het is nog wennen. Ik denk dat er meer inzit dan dat ze tot nu toe laten zien."

    Hoewel Feyenoord beter kan én moet, weet Verbeek dat het gat met de concurrenten uit Eindhoven en Amsterdam te groot is. "Ik denk dat de afstand met PSV en Ajax nu nog te groot is. Ook financieel. Dat is geen schande. Het is hopen dat er straks weer een paar jonge jongens doorbreken."

    "Het was niet zo dat ze fysiek te kort kwamen. Ze hebben aan het einde van de wedstrijd nog behoorlijk proberen aan te zetten. Alleen: de vorm is er niet. Dat heeft niet zoveel met fysiek te maken, ik denk dat het meer in de koppies zit." 

    Poll

    Gaat Feyenoord dit seizoen meedoen om de titel?

    (2631 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 15:02
    Het eerste interview met Verbeek sinds lange tijd waarin hij niet naar anderen wijst om zijn eigen falen te verdedigen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 15:03
    PSV kan ook niet tippen aan Ajax. Ajax heeft veruit de beste selectie, plus de meeste ervaring.

    Ajax is titelkandidaat nr. 1.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:07
    En toen werd je wakker cheat.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 00:08
    Aldus iemand met een nickname als de jouwe.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 00:37
    Klopt toch of niet wilbert 21 eeuw is nu 18jaar dus.....
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:07
    Gebasseerd waarop? Momenteel doet PSV niks niet onder voor Ajax en andersom hetzelfde. De voorhoede van PSV is met afstand de beste van nederland en de verdediging van Ajax idem dito.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 15:08
    Een aanval met Ziyech en Tadic is toch wel een stukje beter. Plus Huntelaar is niet minder dan Luuk.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:10
    Psv heeft 21 doelpunten gemaakt dit seizoen ajax heeft gemaakt 14 doelpunten tot nu! Sorry de snelheid die Lozano en Bergwijn hebben overtuigd mij meer!
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 15:14
    In de laatste twee wedstrijden 13 doelpunten. Dat is een gemiddeld van 6.5 doelpunter per wedstrijd. Je denkt hopelijk toch niet dat dit representatief is? Zeker als je die wedstrijd tegen ADO bekijkt, waar PSV 5 (!) goals cadeau krijgt.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:16
    Want de tegenstanders van Ajax speelde allemaal een wereldpot tegen hun? Kom op man Ado is zwak en word keihard afgestraft. Ook een kwalitiet!
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 15:27
    Nee? Maar ze hebben dit seizoen nog geen 5 goals cadeau gekregen in één wedstrijd.
    En die wedstrijd van Willem 2 was ook belachelijk. Ze verloren met 6-1, maar hadden alsnog 55% balbezit. Als je dat niet doorhebt, is overschatting van je eigen team toch aardig dichtbij.
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    dinsdag 18 september 2018 om 16:11
    Nee de VAR helpt Ajax wel om zuiver doelpunt af te keuren. Anders hadden ze maar 11 punten gehad.Wereld elftal PSV zondag 5 punten los
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 16:30
    Volledig terecht afgekeurd.

    En voor de rest laat ik je wel in je eigen wereld.
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    dinsdag 18 september 2018 om 16:09
    Nou ik zou Lozano en Bergwijn nooit willen ruilen al geef je Neres erbij en nog 5 spelers. Je maakt jezelf echt belachelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 00:09
    Dat doe jij bij elke reactie die je plaatst pikkie!
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    woensdag 19 september 2018 om 00:57
    Ja en jij ook nichtje
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 15:08
    Gebaseerd waarop?
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:10
    Statistieken kijk ze maar na
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    dinsdag 18 september 2018 om 15:09
    Tja, maar we moeten de ogen niet sluiten dat ze 90 minuten worden weg gespeeld door PEC Zwolle en van de 5 competitiewedstrijden er 2 hebben gewonnen door in de laatste minuut te kunnen scoren.
    Dat kan je moeilijk overtuigend noemen.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:12
    Want ajax overtuigde alle wedstrijden? En heeft ook niet het volle geluk gehad met die VAR tegen VVV venlo? En scoorde ze ligt ook niet de eerste wedstrijd in de slot seconden?
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    dinsdag 18 september 2018 om 15:20
    Klopt, daarom moet je oppassen om nu al die twee clubs op een sokkel neer te zetten. In de competitie is het bij beide nog niet overtuigend te noemen. Tenminste, in die zin dat het al een uitgemaakte zaak is dat die twee ver van de rest gaan staan. Zo overtuigend heb ik het allemaal nog niet gezien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5075
    dinsdag 18 september 2018 om 15:38
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 00:10
    Daar heb je zeker een punt;)
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 15:23
    Maar Ajax was wel beide wedstrijden duidelijk de betere partij.
    Tegen Heracles: 17 schoten, waarvan 7 op doel, tegen 11 en 2 van Almelo. Heracles scoorde overigens ook pas in de 84e minuut, en De Ligt 4 minuten later. 66% balbezit
    Tegen VVV: 18 schoten, 9 op doel, tegen 9 en 1 van Venlo. 73% balbezit. Winnende in de 88e minuut via een penalty. En nog een (terecht) afgekeurd doelpunt van VVV.

    Dan PSV:
    Tegen PEC: 15 schoten, 6 op doel, tegen 18 en 5 van Zwolle. 53% balbezit. Winnende goal in de 93e minuut.
    Tegen Fortuna: 18 schoten, 8 op doel, tegen 10 en 6 van Sittard. 61% balbezit. Winnende goal in de 90e minuut.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:28]
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:54
    Laat me beginnen met te zeggen mooi onderbouwd! Dat afgekeurde doelpunt van Venlo laat ik aller eerst in het midden! Je ziet uit de statistieken dat ajax vrij veel kansen nodig heeft voor een goal! Dit mag en kun je de aanval aanrekenen naar mijn mening! Ik zeg ook niet dat PSV beter is he absoluut niet alleen ik vind de aanval echt gruwelijk hard!
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 16:02
    Je zegt weldegelijk dat je de aanval van PSV beter vindt, tweemaal maar liefst:
    " De voorhoede van PSV is met afstand de beste van nederland" in je bericht van 15:07
    "Psv heeft 21 doelpunten gemaakt dit seizoen ajax heeft gemaakt 14 doelpunten tot nu! Sorry de snelheid die Lozano en Bergwijn hebben overtuigd mij meer!" van 15:10

    Ajax:
    Eredivisie: 90 schoten, waarvan 40 op doel, waarvan 14 gescoord.
    vCL: 98 : 35 : 13
    Totaal: 188: 75 : 27
    7 schoten voor 1 doelpunt. 2.8 schoten op doel voor 1 doelpunt.

    PSV:
    Eredivisie: 90 : 44 : 21
    vCL: 43 : 16 : 6
    Totaal: 133 : 60 : 27
    5 schoten, waarvan 2.2 op doel, voor 1 doelpunt.

    Dus PSV heeft inderdaad minder schoten nodig om 1 doelpunt te maken.
    Kanttekening is wel dat ADO en Willem 2 uitschieters zijn met 13 (goals) uit 20 (schoten op doel). Bovendien is de 2e wedstrijd tegen Kiev ook niet echt lekker voor de statistieken met 27 schoten en 0 goals.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:25]
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 16:03
    Ik bedoelde psv als team in mijn laatste bericht! Sorry staat er beetje onduidelijk!!
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    dinsdag 18 september 2018 om 17:22
    Je kunt ook zeggen dat psv veel effectiever met hun kansen omgaat
    Dat is ook een kwaliteit
    Volgens mij doen psv en ajax niet veel voor elkaar onder
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 17:35
    Klopt: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/841311/verbeek-ziet-groot-gat-tussen-feyenoord-psv-en-ajax-daar-is-het-op-hopen-nu-.html#comment_4107392
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    woensdag 19 september 2018 om 08:14
    Laten we de statistieken van de afgelopen 3 seizoenen erbij pakken en dan ga je roepen, ajax had kampioen moeten worden!! Tja met statistieken win je geen wedstrijd en wordt je geen kampioen. Ik zie zat wedstrijden waar mijn clubje 60% tot 70% bal bezit heeft maar de deksel op de neus krijgt, jammer dan! Scoren moet je, anders win je niet.
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    woensdag 19 september 2018 om 11:52
    Deze statistieken gaan dan ook niet over kampioen worden, maar over kansen en doelpunten die daar eventueel uit volgen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    dinsdag 18 september 2018 om 15:36
    Voorhoede van Ajax is natuurlijk 2 klassen beter dan van psv. Chucky is de enige psvr die bij Ajax zou spelen. Andersom zouden tadic, neres, ziyech, de jong, de ligt op zeker bij psv spelen.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 16:02
    De Ligt, en De Jong zijn geen aanvallers? Verder speelt Lozano op de plek van Tadic die zou volgens jou spelen bij Ajax maar Tadic speelt bij PSV in de basis?????? Niet als aanvaller in ieder geval. Verder speelt psv met veel meer diepgang en zoekt ajax veel meer de combinatie. Dus nee die gaan hun snelle vleugelspelers er echt niet uithalen voor Ziyech of Tadic. Tot nu scoort PSV meer dat is het enige wat telt!!
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    dinsdag 18 september 2018 om 16:15
    Neres nee tadic nee .Maar andersom ook Angelino Zoet Dumfries Guti Bergwijn Lozano Hendriks zouden altijd spelen bij ajax alleen de Jong en de Light zoude evt mee doen mits ze in het systeem beter passen van PSV.
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 16:26
    Sorry, maar Ajax zou Angelino echt niet beter vinden dan Tagliafico...
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    dinsdag 18 september 2018 om 23:52
    Nee is gewoon beter. Dus wat jullie zeggen maakt niks uit. Er komt veel meer rendement en minder gele kaarten van angelino
    Vind ik leuk
    appeltje +255
    dinsdag 18 september 2018 om 23:54
    Bron?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    dinsdag 18 september 2018 om 18:26
    Angelina vs de aanvoerder van Argentinië? Dumbfries vs international van Marokko? Hendriks vs de jong? Whahahahaha wat heb jij gesnoven???
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    dinsdag 18 september 2018 om 23:53
    Ja iedereen kan blijkbaar international worden. En een Marokaans international ben je ook zo
    Vind ik leuk
    Bill +696
    dinsdag 18 september 2018 om 16:16
    Ajax speelt een heel ander voetbal dan psv en wordt door tegenstanders ook anders benaderd. Tegen psv denken ploegen dat er best wel wat te halen is en proberen zelf te voetballen. Ook den haag dacht dat en sprak dat uit. Net als vorig jaar is psv sterk in de omschakeling met ruimte om in te duiken voor bergwijn en lozano. De voorzet op de jong is ook een sterk wapen.
    Tegenstanders van Ajax gaan massaal voor de pot liggen en gokken op een uitval. Dan ligt er geen ruimte voor snelle aanvallers maar heb je aanvallers nodig die een man echt kunnen uitspelen. Ziyech en tadic kunnen dat. Valt er dan een balletje in de 16 dan is huntelaar daar weer sterk in door vaak op de juiste plek te staan.
    De aanvallers van psv en ajax zijn minder effectief en geschikt voor elkaars speelstijlen.
    Dit beeld gaan we zondag ook zien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 16:59
    Je slaat de spijker op ze kop! Totaal verschillend alleen is dat van PSV haast niet te verdedigen en dat van Ajax dus in principe wel door met 10 man voor de goal te hangen!
    Vind ik leuk
    Bill +696
    dinsdag 18 september 2018 om 17:04
    Heb je helemaal gelijk in.
    In de eredivisie zeker.
    Maar wat als ploegen die verdediging van psv en met name dumfries en dat centrum onder druk kunnen (blijven) zetten.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6126
    dinsdag 18 september 2018 om 18:57
    Welke afstand?? Ajax voorhoede vind ik beslist niet minder dan die van PSV
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    dinsdag 18 september 2018 om 15:08
    Wat betreft ajax moeten ze wel a.s weekend een overwinning halen.
    Bij een nederlaag is de afstand weer minimaal met clubs als AZ en feyenoord, die dan weer aansluiten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:10
    Dan moeten AZ en Feyenoord eerst ook maar eens zien te winnen of niet soms pinkelman?
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    dinsdag 18 september 2018 om 15:12
    Tuurlijk, niets is zeker, maar die zie ik voor het weekend minder problemen krijgen.
    Je bent zo goed als de laatste wedstrijd in het voetbal.
    Krijg je twee doffers op je neus, bijv. een nederlaag in de C.L en verlies je in het weekend kan weer de hele hosanna stemming omslaan, zo gaat dat nu eenmaal. Ten Hag kan er over mee praten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    dinsdag 18 september 2018 om 15:38
    Uit bij psv is een gelijkspel ook prima. Thuis moet je dat soort wedstrijden winnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:09
    Tot nu toe staat de landskampioen van 2017-2018, 2 punten los van Ajax, ik durf niet te zeggen dat Ajax titelkandidaat nummer 1 is dit seizoen. Zondag gaat belangrijk worden, dan kunnen we zien hoe Ajax en PSV er onderling echt voor staan. Wie er ook van de twee kampioen gaat worden, het wordt een nek aan nek race. Ajax en PSV zijn aan elkaar gewaagd, en ik denk echt dat de nummer 3 van de competitie minimaal 15 punten achterstand gaat krijgen op Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    dinsdag 18 september 2018 om 15:12
    Het lijkt me wat vroeg om een nek aan nekrace te voorspellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:13
    Ajax en PSV zijn aan elkaar gewaagd, beide gaan geen veel punten verspelen in de competitie, daar zijn de selecties te goed voor. Strijd gaat tussen Ajax en PSV en het verschil gaat niet groot zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:20
    Wacht maar tot de spelers straks oververmoeid zijn. Kijken of de selecties dan nog zo goed zijn...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:25
    Daarom ben ik dus wel voorzichtig met het ophemelen van Ajax, verwachtend dat Ajax doorgaat naar de 2e ronde CL en PSV het wellicht (hopelijk niet) moet doen met plek 4
    Vind ik leuk
    Zultkop +5075
    dinsdag 18 september 2018 om 15:49
    En de bijbehorende blessures, wat als onana en zoet langdurig geblesseerd raken, dat gaat punten kosten.

    Room en Lamprou op doel... ;D.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:26
    Precies daarom. De arrogantie heeft de overhand.
    Vind ik leuk
    Bill +696
    dinsdag 18 september 2018 om 17:07
    Klopt en dan geef ik Ajax meer kans. Die hebben meer basiswaardige spelers.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    dinsdag 18 september 2018 om 15:22
    Als ze weinig punten gaan verspelen, waarom beslist PSV sommige wedstrijden dan pas zo laat?
    Leuk dat je het zegt alsof het waar is, maar ik vraag me af of het klopt.
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    dinsdag 18 september 2018 om 17:51
    De wedstrijden tegen vvv en heracles vergeten? Ook Ajax overtuigd niet iedere wedstrijd
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    dinsdag 18 september 2018 om 18:16
    Klopt, maar ik dacht dat als ik ze allebei zou noemen ik iets terug zou krijgen als 'nou, dan is het toch een nek aan nek race' :p
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    dinsdag 18 september 2018 om 19:03
    Ik denk dat het ook een nek aan nek race gaat worden tussen die 2
    Maar jij denkt er dus anders over
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    dinsdag 18 september 2018 om 19:09
    Het zou kunnen. Alleen na 5 wedstrijden zou ik dat niet durven voorspellen. Dat Feyenoord en AZ niet meedoen om de titel ben ik het wel mee eens.
    Alleen dat betekent niet dat het een nek aan nekrace tussen Ajax en PSV wordt.
    Er zijn bij beide clubs redelijk wat dingen veranderd en beide coaches hebben in korte tijd volgens mij veel progressie geboekt.
    Durf jij te voorspellen waar bij beide clubs die progressie stopt? Of iemand een blessuregolf krijgt?
    Als één van beide Europees overwintert heeft dat ook invloed op de titelrace. Dus ik vind dat best een vroege voorspelling
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    dinsdag 18 september 2018 om 19:39
    Dat heeft inderdaad allemaal invloed ja
    Ik ga er vanuit in mijn voorspelling dat er geen blessure golf bij 1 van beide komt maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren
    Verder heeft Europees voetbal er wel wat invloed op maar moet het niet heel veel zijn
    Ik denk dat ze beide niet veel punten gaan verspelen tegen de rest en daardoor zijn de onderlinge resultaten zeer belangerijk
    Na zondag kunnen we er denk ook meer over zeggen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    dinsdag 18 september 2018 om 19:47
    Vorig jaar lieten ze samen 42 punten liggen. Dat vind ik nogal wat.
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    dinsdag 18 september 2018 om 20:06
    Dat klopt maar ik vindt dat beide teams zich goed versterkt hebben deze zomer en je hoebt er altijd wel een paar mindere wedstrijden maar ze hebben beide spelers die dan alsnog de wedstrijd kunnen beslissen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    dinsdag 18 september 2018 om 20:50
    Dat wel, maar dan nog. Ik wacht de komende weken nog even af, dan ga ik voorspellen :p
    Vind ik leuk
    Duckiey +61
    dinsdag 18 september 2018 om 20:47
    Kan weg
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    woensdag 19 september 2018 om 08:20
    Je kunt niets voorspellen maar wel dat Feyenoord en AZ niet mee doen, en dat op basis van 5 wedstrijden. We gaan het zien.... de wens van de gedachte he...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    woensdag 19 september 2018 om 09:38
    Dat eerste heb ik nooit gezegd en die selecties zijn kwalitatief wel echt minder dan Ajax en PSV volgens mij.
    Heeft niks met wens te maken.
    Vind ik leuk
    Bill +696
    dinsdag 18 september 2018 om 17:06
    Dat denk ik ook.
    Ajax en psv gaan nauwelijks punten verspelen tegen de rest.
    Het onderlinge resultaat kan, meer dan ooit tevoren, wel eens beslissend zijn!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:06]
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    woensdag 19 september 2018 om 08:17
    Denk je of droom je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:12
    Als Ajacied zeg ik: wees in deze tijd nou niet zo arrogant, maar blijf realistisch. Psv heeft een volwassen team met vele kwaliteiten, waar Ajax meer dan talentvolle selectie heeft. Het verschil gaat het hem weer zitten in de mentaliteit. De vechtersmentaliteit ontbrak een geruime tijd bij Ajax, maar het mag nog scherper. Psv straft een achteloze Ado af, waar Ajax dit in minder mate doet. Begrijp me niet verkeerd, maar zowel Ajax als PSV gaan het moeilijk genoeg krijgen.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:15
    Een Ajacied en niet arrogant? Ik acht de kans groter dat je Geert wilders zichzelf ziet bekeren tot de Islam dan dat jij een niet arrogante ajacied ziet haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:22
    Nou hier heb je er eentje gevonden haha 😂
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    dinsdag 18 september 2018 om 15:48
    Benieuwd wanneer we nieuws krijgen over Geert El Wilderoui.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5075
    dinsdag 18 september 2018 om 15:50
    Misschien moet je dat tegen cheat zeggen ....
    Vind ik leuk
    Bill +696
    dinsdag 18 september 2018 om 17:10
    Wat zwam je nou met arrogant.
    Laat je niks aanpraten.
    Ajacieden hebben branie en zijn overtuigd van hun kunnen.
    Kruipen niet in een calimer hoekje maar spreken gewoon uit dat ze goed zijn. Vaak zelfs de beste. Niets mis mee!!
    Ajacieden scoren de lekkerst wijven in de kroeg.
    Psv’ers hebben een zuipkeet op het erf en kijken met 10 man porno 😂😂(grapje!!!!)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5075
    dinsdag 18 september 2018 om 18:33
    Jij bent echt hilarisch!!
    Bovenstaande geloof je waarschijnlijk ook nog echt 😂
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    dinsdag 18 september 2018 om 15:16
    Volgens mij slaap je onder een PSV dekbed, je hebt het zo vaak over PSV.
    Vind ik leuk
    Remcovg +130
    dinsdag 18 september 2018 om 15:16
    zucht... Kap hier nou eens mee. Ik ben het met je eens dat ajax de beste selectie heeft en titelkandidaat nr 1 is. Maar om nou te zeggen dat PSV niet kan tippen aan Ajax? Vorig seizoen kansloos onderuit gaan in Eindhoven zegt genoeg. PSV en Ajax doen niet onder voor elkaar.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1149
    dinsdag 18 september 2018 om 15:25
    Ervaring in wat ?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    dinsdag 18 september 2018 om 15:33
    Ik denk dat het grootste verschil tussen psv en Ajax is dat Ajax geen zwakke plekken heeft en psv in het centrale duo wel.

    Aan de andere kant hoeveel teams in Nederland zullen dat zwakke centrale duo nou echt gaan testen?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32140
    dinsdag 18 september 2018 om 20:43
    Geen zwakke plekken? Als Schone speelt wel hoor... of die nieuwe jongen op rechtsback...
    Vind ik leuk
    Voebtal +6607
    dinsdag 18 september 2018 om 20:46
    Ik zie ook liever van der beek.. toch doet die oude het goed.. en in Nederland kan hij het nog makkelijk aan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32140
    dinsdag 18 september 2018 om 20:50
    Ik zou hem nooit opstellen als ik Ten Hag was. Van de Beek is ook geen hoogvlieger, maar wel beter dan Schone. Met De Jong erbij moet het te doen zijn.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5075
    dinsdag 18 september 2018 om 15:35
    Niet gaan jammeren als je aan het eind van het seizoen weer 2e wordt he!
    Ik zou die bus vast laten bestickeren joh!
    Vind ik leuk
    John040 +2356
    dinsdag 18 september 2018 om 16:08
    In 1963 misschien maar nu heeft PSV het beste team en mooiste strijdplan technisch en tacktisch plan bij ajax hopen ze ol bevlieging Ziyech en de Jong de rest is middelmaat.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    dinsdag 18 september 2018 om 17:54
    Net als elk jaar. Maar als de rook optrekt staat de platte kar weer voor het stadhuis in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32140
    dinsdag 18 september 2018 om 20:41
    Beetje op de zaken vooruit lopen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:04
    Met de CL miljoenen van dit jaar en mogelijk volgend jaar (als het zo loopt als dit jaar) is Feyenoord financieel kansloos denk ik. Een nieuw stadion moet ze aansluiting kunnen geven...
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    dinsdag 18 september 2018 om 15:27
    De droom dat een nieuw stadion dat gat gaat dichten is en blijft een droom.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:50
    Hoop doet leven maat! :)
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    dinsdag 18 september 2018 om 20:31
    Het laatste dat sterft is hoop, dat dan weer wel 😏
    Vind ik leuk
    Joee +128
    dinsdag 18 september 2018 om 15:04
    Kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Op dit moment is het hoogsthaalbare voor Feyenoord plek 3. Dan heeft Gio het prima gedaan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32140
    dinsdag 18 september 2018 om 20:45
    Een ander haalt die derde plek ook wel. Weg met Van Bronckhorst!

    Krijgen we misschien weer eens een leuke pot voetbal voorgeschoteld.
    Vind ik leuk
    Joee +128
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Vind Gio inderdaad ook geen bijzondere trainer hoor. Maar veel meer dan plek 3 kun je niet van hem eisen. Leuker voetbal inderdaad wel.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32140
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Ik krijg echt helemaal de schijt van onze trainert. Fantasieloos over en weer getik. Geeft de jeugd te weinig kansen en maakt geen enkele speler beter. Bah!
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:05
    Lange tijd mijn club nog kunnen verdedigen, en dit ook kunnen onderbouwen maar helaas.... hopen dat de jeugd ons opnieuw weer uit een dal kan trekken!!
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    dinsdag 18 september 2018 om 15:06
    Kijken hoe groot dan dat gat is na het weekend, kan zomaar dat az en feyenoord weer behoorlijk kunnen aanschuiven.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39217
    dinsdag 18 september 2018 om 15:10
    Precies. Dit weekeinde. Het sportieve gat blijft immens.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8785
    dinsdag 18 september 2018 om 15:27
    Het seizoen is nog lang Arie. Desalniettemin vind ik Ajax momenteel favoriet nummer 1 met de sterkste selectie.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39217
    dinsdag 18 september 2018 om 16:25
    Oh absoluut. En ik geloof ook niet in gaten van 20 punten tussen Ajax/PSV en een Feyenoord.

    Vorm is a bitch. En die bitch kan zomaar toeslaan.
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    woensdag 19 september 2018 om 08:26
    Ik denk dat ajax een beetje overschat wordt, als je de angel eruit haalt hoef je alleen nog te scoren en klaar. Achteruit lopen kunnen ze niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:07
    Wie is er nu geinteresseerd in de mening van Verbeek? De trainer die degraderen, met redelijk materiaal, tot een kunst heeft verheven (Twente, 1. FC Nuremberg)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:08]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91569
    dinsdag 18 september 2018 om 15:07
    Verbeek heeft zat tijd om open deuren in te trappen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5075
    dinsdag 18 september 2018 om 15:53
    dan heeft ie ook weer wat te klussen :)
    Vind ik leuk
    Ehv-er +921
    dinsdag 18 september 2018 om 15:09
    WAarom Verbeek zijn mening!!! Schijtbakken mening
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39217
    dinsdag 18 september 2018 om 15:09
    T is idd helemaal geen schande. Als ze maar niet in meer geloven te Rotje.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    dinsdag 18 september 2018 om 15:09
    Simpel: nieuw stadion/ huidige renoveren en vervangen van zowel hoofdtrainer als technisch directeur
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    dinsdag 18 september 2018 om 15:12
    Hoezo is financiële het gat zo groot, vorig seizoen haalde ze nog voor 26,5 miljoen aan spelers. Hoeveel heeft PSV deze zomer gespendeerd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:18
    Shelbourne,
    Het financieel gat betreft de begrotingen.
    Heeft in weze niets met niets met het aankopen van spelers te maken
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:17
    Dat het kampioenschap gaat tussen ajax en. Psv is duidelijk maar met de topper zonddag aanstaande ben toch benieuwd wie er uit het europees duel het beste presteert zonddag
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 15:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:21
    Ja hoor daar is hij weer die zeikerd hij kan het niet laten
    Vind ik leuk
    ronnieb +520
    dinsdag 18 september 2018 om 15:30
    Volgende 4 wedstrijden speelt Feyenoord drie keer thuis en 1 keer uit (Willem2). Het is zeker niet ondenkbaar dat ze 12 punten halen uit die 4 potjes. Staan ze midden Oktober gedeelt tweede of zelfs bovenaan en dan zijn Jorgensen en Haps ook terug en dan gaat alles weer "boven verwachting"...zo opportuun allemaal.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 18 september 2018 om 15:31
    Gert Jan wie ?
    Vind ik leuk
    guusje +1121
    dinsdag 18 september 2018 om 15:42
    Segers?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    Nu heeft die schijtbak wel gelijk
    Vind ik leuk
    Leeuw +5784
    dinsdag 18 september 2018 om 15:38
    Na het kampioenschap van Feyenoord vergat van Geel dat er doorgeselecteerd moest gaan worden. Selectie met van der Heijden en Botteghin daarachter is niet genoeg wendbaar.
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    woensdag 19 september 2018 om 08:30
    Onzin, v Beek blessure en St Juste en Haps blessure. Daar kan v Geel en Gio niets aan doen.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5339
    dinsdag 18 september 2018 om 15:53
    Onzin.

    PSV heeft een begroting van 73 miljioen, 6 miljoen meer dan de begroting van Feyenoord. Ajax staat met 90 miljoien op 1.

    AZ heeft maar een begroting van 24 miljoen. Het verschil tussen PSV en Feyenoord is in dat perspectief gezien niet zo groot.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1664
    dinsdag 18 september 2018 om 15:54
    Laat me beginnen met te zeggen mooi onderbouwd! Dat afgekeurde doelpunt van Venlo laat ik aller eerst in het midden! Je ziet uit de statistieken dat ajax vrij veel kansen nodig heeft voor een goal! Dit mag en kun je de aanval aanrekenen naar mijn mening! Ik zeg ook niet dat PSV beter is he absoluut niet alleen ik vind de aanval echt gruwelijk hard!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:01
    Ik geef Verbeek gelijk in deze. Feyenoord kan zowel buiten als op het veld niet wedijveren met Amsterdam en Eindhoven. De selecties van PSV en Ajax zijn kwalitatief gewoon beter en breder.
    Het is voor de Rotterdammers te hopen dat de twee grootmachten van de Eredivisie punten laten liggen door CL-voetbal. Want anders zal plek 3 het hoogst haalbare zijn voor dit seizoen. En zelfs wanneer PSV en Ajax punten morsen dan nog moet het spel van Feyenoord drastisch vooruit om te winnen en om punten in te lopen. Ik heb er een hard hoofd in.
    Ik denk soms echt dat de enige oplossing voor Feyenoord een rijke suikeroom uit Rusland of Arabië is. Want de vrienden van Feyenoord zijn blijkbaar niet kapitaalkrachtig genoeg.
    Feyenoord verdient gewoon beter dan altijd maar met vallen en opstaan de concurrenten bij te benen. Die Rotterdamse haven-mentaliteit van hard werken en mouwen opstroken moet resulteren in goede prestaties. Dit Feyenoord heeft die mentaliteit niet (meer).
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:20
    Klopt. Ik denk ook dat dit 'tussenjaar' is ingecalculeerd door alles in betere training accommodaties te inversteren, zo'n 20 miljoen+ Zou het beter worden dan plaats 3 dan is dat mooi,
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:38
    Havenmentaliteit? Alles gaat tegenwoordig via internet. Meeste bedrijven zijn in buitenlandse handen. Gezien de oppervlakte die de haven inneemt levert de haven per meter bar weinig op. Het gaat tegenwoordig niet meer om tonnage, maar om toegevoegde waarde van de haven...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:09
    Feyenoord gaat over een jaar 15 weer meedoen voor titel
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:16
    nog een kleuter
    Vind ik leuk
    Muscles +750
    dinsdag 18 september 2018 om 16:12
    Wazig verhaal over in koppies en progressie en niet kunnen meedoen om titel......dit jaar inderdaad Feijenoord meedoen om plaats drie.....Hoogstens
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:47
    Klopt. Mentaliteit, geloven.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    dinsdag 18 september 2018 om 17:02
    Zo lang Feyenoord blinde scouts heeft en deze trainer zal het niet beter gaan. Elke blinde zag dat Clasie gewoon tekort k komt en totaal niet meer de speler is die hij was toen die weg ging. En dan heb je Ayoub op de bank waarom haal die ????
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:17
    nog een kleuter die alles beter weet.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    dinsdag 18 september 2018 om 18:46
    Mooi he . Kan je wat van leren oogkleppen op en gaan joh. Ik weet het zeker beter . En ik weet zeker dat al leg je een gouden accommodatie neer de spelers er geen ruk beter van worden. En ik weet dat Clasie 3 jaar stil gestaan heeft ja ik weet best veel . Irritant he .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 17:15
    Nee hoor, dat hoort bij kleuters, Bennie.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    donderdag 20 september 2018 om 11:22
    Lees de irritatie uit je antwoord. Benieuwd of jij of je Pa voorleest .
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 12:21
    Bennie je bent leuk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    donderdag 20 september 2018 om 23:36
    Ik ben juist niet leuk . Ik wil dat ze bij Feyenoord is anders gaan denken. Voordat heb een provincie club word.
    Vind ik leuk
    Mari +8616
    dinsdag 18 september 2018 om 19:54
    Of kwaliteit. De uitzonderingen (Vilhena en Persie) daargelaten.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:01
    Ondanks het financiële gat zitten we met een td die geen potentie kan inschatten, kramaric aangeboden voor 1,5 mio, tagliafico aangeboden voor 4 mio, Arthur aangeboden voor 12mio, en zo zijn er ongetwijfeld nog een paar geweest en een trainer die geen speler beter maakt, talenten alleen een kans durft te geven als ie nauwelijks anders kan, geen enkele lijn in het spel weet te krijgen en uitblinkt in te laat wisselen. Dus jan de jong, als we willen groeien moeten we doorselecteren, te beginnen bij een nieuwe td en een nieuwe trainer!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    wimpert +154