Ten Hag over 'ander' AEK Athene: 'Dat zijn normaal toch basisspelers'

    Ten Hag over 'ander' AEK Athene: 'Dat zijn normaal toch basisspelers'

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 17:36di 18-09-2018 om 17:36

    Ajax heeft zich uitstekend voorbereid op het treffen met AEK Athene en weet precies wat het de Europese tegenstander van woensdagavond kan verwachten. Trainer Erik ten Hag vertelde dat dinsdag tijdens een persconferentie in Amsterdam. 

    Het gerucht gaat dat AEK een tactische omzetting zal doen voor de ontmoeting met Ajax. Mogelijk kiest trainer Marinos Ouzounidis voor drie verdedigers; normaal speelt hij altijd met vier man achterin. "AEK speelt bijna altijd in dezelfde formatie en daarom verwacht ik geen tactische meesterzet, maar je moet er altijd op voorbereid zijn dat er een aanpassing kan gebeuren", aldus Ten Hag, geciteerd door Ajax Life

    De Griekse tegenstander mist diverse aanvallers door schorsingen. "Het zijn normaal toch basisspelers die AEK nu mist. De trainer stelt ze tenminste altijd op, omdat hij denkt met hen te kunnen winnen. AEK heeft echter een brede kern en vast ook andere goede spelers. Ik weet niet voor welke opties AEK kiest, ik weet wel welke opties ze hebben."

    Ten Hag beseft dat Ajax op papier favoriet is voor de winst. "Wij denken echt niet dat we wel eventjes winnen. AEK is een geslepen ploeg, die weet waar het in Europa over gaat. Ze kennen de wetten van Europese wedstrijden. Het lukt AEK om geduld te bewaren en het resultaat bovenaan te zetten."

    Lees ook: Ten Hag komt met onverwachte Dolberg-twist: "Dat noem ik geen blessure"

    Lees meer over:Champions LeagueAjax

    Poll

    Gaat Ajax winnen van AEK Athene?

    (9296 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +30494
    dinsdag 18 september 2018 om 17:38
    Komt goed morgen 4-1 voor Ajax!
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    dinsdag 18 september 2018 om 17:42
    1-4
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:46
    Oh, jij weet ook al de uitslag voor wanneer Ajax uitspeelt tegen AEK?
    Top man, geef je helemaal gelijk. 1-4 is een goede uitslag.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30494
    dinsdag 18 september 2018 om 17:48
    Ajax speelt pas zaterdag 29 september uit tegen Sittard :)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7989
    dinsdag 18 september 2018 om 17:58
    Klopt, zondag 1-4.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:58
    jij weet alle thuiswedstrijden van Fortuna al te voorspellen ....
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    dinsdag 18 september 2018 om 18:06
    Laatste Ajax overwinning op Fortuna dateert al weer 2001-2002 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:12
    ik hoop dat jullie met 4-0 van Ajax winnen
    ik ben voor PSV namelijk ...
    maar ik vind ook dat je als Nederlander voor een nederlandse club moet zijn
    vandaar mijn reactie
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    woensdag 19 september 2018 om 00:30
    Zielepoot kusje erop.,

    Natuurlijk gaan wij winnen van Ajax Forza Fortuna!.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33127
    dinsdag 18 september 2018 om 18:19
    Ja, knap hoor.
    Vind ik leuk
    MR - +128
    dinsdag 18 september 2018 om 21:37
    Lol
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:51
    Het eerste doelpunt moet zo snel mogelijk vallen. Dat is beter voor Ajax en m'n hart.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3522
    dinsdag 18 september 2018 om 17:39
    Lekker man nu al zin in morgen❌❌❌
    Vind ik leuk
    Foden +4656
    dinsdag 18 september 2018 om 17:39
    Ik wilde even alle PSV'ers succes wensen straks en hopelijk wordt het een mooie pot.
    Vind ik leuk
    AVDV +736
    dinsdag 18 september 2018 om 20:49
    Hier zit een addertje on het gras...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:44
    Prima, niet onderschatten en vanaf minuut 1 vol erop klappen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:46
    @voetbalprimeur geef verdomme eens reactie op die htpps error waarom dat gebeurt want het is verschrikkelijk om zo op jullie site te kijken
    Vind ik leuk
    Itsese +5247
    dinsdag 18 september 2018 om 17:48
    Who cares?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22122
    dinsdag 18 september 2018 om 17:53
    You do apperently
    Vind ik leuk
    Guust +5808
    dinsdag 18 september 2018 om 18:31
    Kom je hier om te zeiken, rot lekker op dan.
    Vind ik leuk
    Mari +10215
    dinsdag 18 september 2018 om 17:54
    Winst is noodzaak. Gelijk spel is verlies
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22122
    dinsdag 18 september 2018 om 17:55
    Knalle als een malle
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:55
    VP elke keer als ik een pagina wil laden geeft hij een fout melding of hij laad niet, Ligt niet aan mijn wifi want heb dat op geen enkele site. Word hier gek van of ben ik de enige hier ?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    dinsdag 18 september 2018 om 18:13
    Heb er nooit last van.

    Denk dat het ergens anders mee te maken heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:20
    Ok vreemd had het gister ook op mijn werk namelijk op Pc, Hen nu net nieuwe telefoon samsung plus s9 dus dat lijkt me ook de reden niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22122
    dinsdag 18 september 2018 om 18:20
    Ligt niet aan je wifi. Ligt aan VP.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17968
    dinsdag 18 september 2018 om 18:34
    Klopt Zwolse Ajacied. Is al dagen zo, veel mensen hebben er al melding van gemaakt, maar VP doet net of dat ze gek zijn en zwijgen als een graf. Ik heb het idee dat er geen moderators meer zijn, ze laten alles toe hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:45
    Ah ok thanks ben ik dus toch niet de enige ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:01
    Ik heb er ook last van. Irritant. Heb er hiervoor nooit last van gehad.
    Vind ik leuk
    Muscles +959
    dinsdag 18 september 2018 om 18:21
    Ajax moet hier de basis leggen voor overwintering. Voor AEK Athene is niets te halen in de Arena als het publiek als een blok achter de ploeg staat in een geweldige sfeer. Forza AFCA 👊🏽
    Vind ik leuk
    Rodajc +15774
    dinsdag 18 september 2018 om 18:48
    Éla sto AEK!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:00
    4-0 eindstand, we zijn het aan onze stand verplicht om minimaal met 4 doelpunten verschil te winnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws