Gullit legt Ajax en PSV langs de meetlat: 'Zij hebben een klein voordeel'

    Gullit legt Ajax en PSV langs de meetlat: 'Zij hebben een klein voordeel'

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 19:13wo 19-09-2018 om 19:13

    PSV ging dinsdagavond met 4-0 onderuit bij FC Barcelona in de Champions League, terwijl Ajax het woensdagavond opneemt tegen AEK Athene. Ruud Gullit denkt dat de Nederlandse topclubs aan elkaar gewaagd zijn.

    "Ajax heeft een klein voordeel, maar PSV heeft ook een aantal goede spelers", zegt Gullit tegen beIN Sports. "Van Bommel doet het denk ik heel goed. Ze verloren dinsdag, maar ze lieten een goede indruk achter in die wedstrijd. Ze hebben vertrouwen opgedaan. Ze zijn ook goed begonnen aan de competitie met vijf zeges in vijf duels."

    De Amsterdammers kennen eveneens een prima start in de competitie. "Ajax heeft maar één keer gelijkgespeeld, dus ik ben benieuwd wat ze vanavond laten zien", stelt Gullit. "In de Champions League draait het allemaal om ervaring. Die ervaring maakt je een betere speler. Om op het hoogste niveau te spelen, is een fantastisch gevoel."

    Ajax en PSV staan zondag tegenover elkaar in de Eredivisie.

    Plaats een reactie

    woensdag 19 september 2018 om 19:19
    Kom op Ajax pak die gyros repen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    woensdag 19 september 2018 om 19:41
    Zijn er repen met gyrossmaak? Dat lijkt me echt heeel vies!
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    woensdag 19 september 2018 om 19:22
    Welke lat zou Ruud gebruikt hebben?
    Vind ik leuk
    Futre +3118
    woensdag 19 september 2018 om 20:11
    De magere.
    Vind ik leuk
    SanKev +849
    woensdag 19 september 2018 om 19:24
    6 uit 6, hij telt zondag vast mee denk ik
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1770
    woensdag 19 september 2018 om 20:22
    Ik he die kerel werkelijk nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Dan luister ik liever naar mijn schoonmoeder die denkt verstand te hebben van voetbal.
    Vind ik leuk
    Limboajax +63
    woensdag 19 september 2018 om 20:57
    Eerst maar eens afwachten hoe ze uit de wedstrijden in CL komen. Toch wat pijlntjes geloof ik. Zeker bij AjX PSV weet ik niet.
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    woensdag 19 september 2018 om 21:12
    Gullit heeft vast niet gekeken kraamt onzin uit met psv goede indruk gemaakt hahah
    Was nooit een wedstrijd totdat barca dacht
    We doen het voor het publiek.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 21:13
    Ben er nog niet zo zeker van. Ajax mag niet verliezen, moet in feite winnen en PSV moet eigenlijk niks, mogen alleen niet verliezen. Bovendien missen we zondag met Huntelaar en de Ligt twee zwaargewichten en heeft Ajax een rustdag minder.
    Zullen het zondag zien of er een gat van 5 punten ontstaat of dat de competitie spannend blijft.
    Vind ik leuk
    ficusje +2383
    woensdag 19 september 2018 om 22:05
    Tja,psv zal moeten komen,gelijk spelen zie ik als een verlies.en wat gullit betreft,wie luistert naar hem.pfffffff.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +472
    woensdag 19 september 2018 om 22:21
    Waarom zou Ajax niet mogen verliezen? Ervan uitgaande dat je thuis wint blijft het verschil twee punten dus we moeten ook niet teveel druk op die wedstrijd leggen. Kan maar zo een bloedeloze 0-0 worden.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +472
    woensdag 19 september 2018 om 22:20
    Zowel Ajax als PSV heeft een sterke selectie. Ajax is meer de voetballende ploeg waar PSV veel directer speelt. Vind psv wel een verademing tov het laffe spel onder Cocu.
    Ben zelf Ajacied en kom kacheltje lam uit de Arena dus vergeef mijn positieve woorden over die personeelsvereniging uit Lampengat mede Ajacieden.

    Voor zondag zeg 1-2
    Vind ik leuk
    Johannn +0
    maandag 24 september 2018 om 01:31
    Helemaal met je eens
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws