Kluivert op de tribune bij AS Roma: Het is niet makkelijk

Kluivert op de tribune bij AS Roma: "Het is niet makkelijk"

Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 12:16do 20-09-2018 om 12:16

Dat Justin Kluivert woensdag tegen Real Madrid op de tribune zat was vanwege gebrek aan plek op de bank. Dat zei technisch directeur Monchi tegen Roma TV, voor het Champions League-duel van AS Roma.

"Het is niet makkelijk. We hebben veel goede spelers", aldus Monchi. "In de Champions League mogen we maar zeven spelers op de bank hebben, dus moet er iemand uit. Deze keer zijn dat Kluivert, Jesus en Karsdorp, maar de volgende keer zijn dat misschien anderen."

Het is volgens Monchi niet zo dat Roma-trainer Eusebio Di Francesco ontevreden is over Kluivert. "De trainer is blij met iedereen. Het zijn lastige keuzes die gemaakt moeten worden, maar ook dat is de taak van een trainer."

Kluivert is er nog niet in geslaagd om basisspeler te worden bij Roma. "Het is een jongen met veel talent, maar hij moet zich nog verbeteren", aldus Monchi tegen Cadena COPE. "Wij hebben geen haast. Hij zal een belangrijke speler worden."

Poll

Komt het goed met Kluivert bij Roma?

(5443 stemmen)

Plaats een reactie

Florian87 +11776
donderdag 20 september 2018 om 12:17
Wat zal die balen om veel te vroeg te zijn weggegaan bij Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:19
Hij mocht al blij zijn dat hij speeltijd bij Ajax kreeg. Dit wordt helemaal niets en we zien hem over paar jaar wel terug bij een flutclubje.
Vind ik leuk
Florian87 +11776
donderdag 20 september 2018 om 12:20
Dan wens ik hem veel succes bij Heerenveen :D
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:22
Gedraag je even.
Wij moeten hem hier niet hebben. Met dat walgelijke gedrag heeft hij niets in het oh zo mooie Friesland te zoeken.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 12:43
Welk walgelijk gedrag ?
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:50
Vind idd ook dat het nogal overdreven wordt. Lijkt wel een soort van heksenjacht geadresseerd aan kluivert junior. Triest is het.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:01
Die jongen heeft een keus gemaakt. kun je misschien niet mee eens zijn of begrijpen, maar heeft niks met zijn gedrag te maken. De trainer is juist te spreken over zijn instelling en kunde, ok verbeteren kan altijd hij is nog jong. Maar het is wel makkelijk om zo te reageren. Ik hooo van ganse harte dat, dat ventje slaagt bij Roma.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:17
Jatoch? Ik vind het ook een domme keus maar om hem helemaal af te serveren en een slechte carrière te wensen vind ik wel heel triest.
Vind ik leuk
Killshot +158
donderdag 20 september 2018 om 14:02
Iets zegt mij dat jij geen Ajacied bent. Had je wel eens willen horen als een speler dat deed bij jouw club. Ervan uit gaan dat je niet voor Ajax bent.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:36
Als je wat langer op dit forum actief bent dan had je mijn clubvoorkeur geweten. Ik hoop dat je je opmerking later nog eens terug wilt nemen (1e zin).
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 14:39
Maakt me niks uit. Het is hun leven en hun carriere. En als ze dan niet doen wat ik wil moet ik ze allerlei slechts gaan toewensen ? Want ze mogen niet zelf weggaan en dat terwijl ze door een club zo weggestuurd worden als de club van ze af wil ? Heel apart
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 14:40]
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:44
Helemaal eens! En door dat ik dat vind ben ik volgens de meneer hierboven geen Ajacied :(
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 14:56
Ach, ik ben Feyenoorder maar daar was het precies hetzelfde hoor toen Vilhena weg wilde. Geldwolf dit, ondankbare hond dat. Verschrikkelijk
Vind ik leuk
GaoYao +5317
donderdag 20 september 2018 om 17:06
Ik hoop het ook dat hij slaagt, maar de werkelijkheid is hard. Iedereen om hem heen voorspelde dit scenario. Wel jammer dat hij zelf een andere visie gas en niet meer geduld had..
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 17:44
Dat mag jij vinden uiteraard. Maar het mooie aan het verhaal is niemand weet hoe het echt zit hiero, allemaal speculeren over dit en over dat. Dat is wel lekker makkelijk, de ware feiten weten we niet. En als 1 iemand wat roept lopen we als makke schapen mee te blaten. Maar ik vind Kluivert een top voetballer in spé, al zal die daar wel zijn stinkende best voor moeten doen. En dat is ook een keus die hij alleen zelf kan maken, hoop voor hem/ons de juiste. Met oog op de toekomst van het NL voetbal.
Vind ik leuk
SvL +394
donderdag 20 september 2018 om 12:32
Bij ajax had hij nu ook niet gespeeld dus maakt in principe niet uit.
Vind ik leuk
Snapje? +8060
donderdag 20 september 2018 om 12:57
Keuzes keuzes keuzes
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:21
Bij Ajax was het wel een fijne wissel geweest wanneer er wat meer creativiteit en lef bij zou moeten komen. Tegen zoveel aanvallen vermogen zijn niet veel clubs 90 minuten opgewassen. Gisteren moest Ajax het hebben van de linksback en een soort van stormram middenvelder. Voorin is de spoeling niet echt dik en had Kluivert er prima bij gekund.
Vind ik leuk
jari4ever +1582
donderdag 20 september 2018 om 12:34
Idd hoop dat die veel spijt krijgt ..hij kan Raiola bedanken voor zn zelfoverschatting. ...terwijl ik het wel jammer vind dat die weg is
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:52
Dat heeft Mr. Raiola mooi geregeld, vooral voor zichzelf!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:23
Wat ben jij toch een kneus zeg. Volwassen vent met kinderen en dan hier op deze site lekker de hele dag PSV belachelijk maken, oud-Ajaxspelers uitlachen en Frenkie de Jong pijpen, wat moet jij een ongelooflijk kutleven hebben zeg, als ik aan het eind van de dag door een paar topics klik heb je overal wel iets te melden
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:40
Waarom balen? Iedereen hier op VP wist dat hij op de bank zou eindigen, dus hij kon het ook weten...
Vind ik leuk
Aliassmits +278
donderdag 20 september 2018 om 12:18
Eigen schuld, dikke bult
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:18
Lekker man tribunetje in Madrid, is toch helemaal niks mis mee?
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:04
Nee pik, helemaal niets.Dat meen ik uit de grond van mijn hart. Dat ben jij toch wel met mijn eens ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 14:43]
Vind ik leuk
zwollie +8981
donderdag 20 september 2018 om 12:18
Met talent alleen kom je er niet, zijn mentaliteit zal hem parten spelen.
Vind ik leuk
3-5-2 +1793
donderdag 20 september 2018 om 12:46
Helemaal mee eens... blijft zonde... hij had echt bij Ajax moeten blijven dit jaar (want zelfs bij Ajax was hij nu geen onbetwiste basisspeler denk ik)...
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:19
Het is en blijf een domme keuze, maar goed we missen hem niet eens dit jaar.Zou hij ons wel gemist hebben op de tribune van Bernabeu?
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:24
Klets nou niet, het is een prima jonge talentvolle en vooral dreigende speler om erbij te hebben als je net nog ff een halfuur wil aanzetten. Zo dik is de spoeling niet voorin bij Ajax. Qua mentaliteit is het een lastige, maar het ventje is pas 19. Had gewoon nooit moeten gaan en ik vind het onbegrijpelijk dat zelfs met een ex topvoetballer als vader dit soort gasten nog de slechte keuzes maken op voetbalniveau. Financieel is het echter een volstrekt logische keuze geweest natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:27
Wij missen hem niet in die zin dat we voor hem Tadic hebben kunnen halen.Anders was Tadic misschien wel niet gekomen.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 16:05
Das waar en Kluivert mag Tadic's schoenen nog niet eens dragen
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 14:58
Welnee, mooi weer, veel geld, mooie stad
Vind ik leuk
san the man +1115
donderdag 20 september 2018 om 12:19
Ajax heeft hem niet voor niets laten gaan. Grote mond weinig prestaties. Hebben die Amsterdammers helaas goed gezien.
Vind ik leuk
Bertus +7194
donderdag 20 september 2018 om 12:42
Is wel typisch Amsterdams, grote mond, weinig prestaties.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:25
Ja Bertus want alleen in Amsterdam wordt er nooit gepresteerd en wonen alleen maar arrogante mensen blablabla. T feit dat iedereen dit zegt over Amsterdam zegt ook al genoeg over het verheven gevoel van dergelijke personen.
Vind ik leuk
Bertus +7194
donderdag 20 september 2018 om 17:21
Tussen arrogantie en een grote mond zit een wereld van verschil. Maar alleen door steeds maar te roepen dat je de beste bent kun je zo nu en dan tegengas verwachten.
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 14:12
Mooi dat je het verschil ziet, dan is het enkel nog maar een kwestie van de juiste term plaatsen op het juiste gedrag. In Amsterdam heeft men misschien een grotere mond, maar dat maakt ze niet meteen meer of minder arrogant dan het volk er buiten.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 21:31
Je reactie laat zien wie werkelijk een grote mond heeft. zeg ik als Limburger. Daar heb je vast ook een vooroordeel over?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 21:34]
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 21:33
Je vraagt je bij zo'n reactie af wie nou de grote mond heeft. Jammer zo'n vooroordelen. En dat van die prestaties klopt simpelweg niet omdat Ajax nou eenmaal de meest succesvolle club van Nederland is...
Vind ik leuk
Wijndalum +559
donderdag 20 september 2018 om 12:19
Geef hem wat tijd.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6824
donderdag 20 september 2018 om 12:20
Lekker voor hem! Fijn op de tribune terwijl hij ook langs AEK had kunnen swingen. Die heeft geen leuke avond gehad 😂
Vind ik leuk
Wijndalum +559
donderdag 20 september 2018 om 12:47
Weet niet hoe Ajax ingekocht had als Kluivert was gebleven. Met Tadic/Ziyech/Neres weet ik niet of ie dan wel basis had gespeeld.
Vind ik leuk
Jatsee +3
donderdag 20 september 2018 om 12:21
Ja jammer maar wellicht zou hij dit jaar ook opd e bank zitten bij Ajax.. alhoewel minder dan bij Roma!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:22
Bij Ajax had tie nu ook op de BANK gezeten!

Alleen zijn "BANK" rekening stijgt nu harder!
Vind ik leuk
Mari +11728
donderdag 20 september 2018 om 12:22
Straks wordt het een Vermeer verhaal.
Hij wilde eerste keeper worden en prijzen winnen. Pas toen hij gepasseerd werd door Bronckhorst werd de prijs gewonnen.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:55
Vermeer werd niet gepasseerd maar raakte geblesseerd.
Vind ik leuk
Mari +11728
donderdag 20 september 2018 om 13:46
en kwam er nooit meer in. Boe goed hij ook was
Vind ik leuk
Foden +4562
donderdag 20 september 2018 om 12:23
Heerlijk
Vind ik leuk
Ale +5561
donderdag 20 september 2018 om 12:23
Haha iets van boontje en loontje!
Vind ik leuk
repeP +2076
donderdag 20 september 2018 om 12:51
Met zijn loontje zal anders weinig mis zijn denk ik.
Vind ik leuk
Mari +11728
donderdag 20 september 2018 om 12:24
Jammer, maar een zekere vorm van overschatting is hier debet aan.
Een veldspeler wordt niet beter op de bank. Hij gaat straks echt wedstrijdritme missen. jammer
Een keeper is een heel ander verhaal.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 12:44
Was je bang dat ze over Cillessen zouden beginnen ?
Vind ik leuk
Mari +11728
donderdag 20 september 2018 om 13:45
Niet bang.
Gras voor hun voetjes wegmaaien
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:26
Die jongen gaat daar langzaam afglijden denk ik. Zonde.
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 12:53
Ik hoop andersom.. hij heeft tijd nodig zich aan te raden passen en zich te ontwikkelen. Uiteindelijk breekt hij wel door. Positief blijven en hard blijven werken.

Al die mensen die hopen dat ie op z'n bek gaat is echt te zielig voor worden. Ze hebben vast zelf een heel interessant en gelukkig leven maar gezien de vele reacties hier denk ik dat dat niet het geval is.. jammer! Gelukkig voor Kluivert kan hij lekker voetballen en hoeft hij niet z'n wekkertje te zetten om 5/6 uur om braaf naar z'n werk te gaan om vervolgens thuis achter het behang te plakken, te slapen en dat te herhalen.. tot het weekend is natuurlijk :)
Vind ik leuk
fedor2501 +5800
donderdag 20 september 2018 om 13:02
Ja want Kluivert bepaald natuurlijk zelf wanneer hij komt trainen, spelen enz enz enz. Het is net zo'n loonslaaf als iedereen alleen krijgt hij beter betaald.
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:10
Hahaha een loonslaaf.... Je hebt het helaas niet helemaal begrepen geloof ik. Iemand die zijn werk heeft gevonden in het domein van zijn eigen passie, motivatie en liefde voor wat hij of zij doet is alles behalve een loonslaaf. Ik hoop dat je het verschil kunt beseffen of begrijpen..
Vind ik leuk
fedor2501 +5800
donderdag 20 september 2018 om 13:23
Ja een loonslaaf. Ondanks dat hij doet wat hij leuk vind moet hij nog steeds opstaan en doen wat zn werkgever zegt. Ik heb gelukkig ook can mn hobby mn werk kunnem maken maar als ik niet betaald krijg word het toch minder leuk en dat geld ook voor elke profvoetballer.
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:44
Tsja, als je van je hobby je werk heb kunnen maken maar desondanks zonder geld er dan minder gelukkig van word kun je je zelf typeren als een loon slaaf... dat geld zeker niet voor elke voetballer... Uiteraard als je prof voetballer word zitten er consequenties aan je keuze om voor een club te gaan voetballen.. zo werkt het nou eenmaal, maar of je een loonslaaf ben of niet dat is geheel te wijten aan hoe je het bekijkt. In jou geval geef je het zelf al aan.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:08
Gewoon genieten van het leven!! Dan kom je je dagen wel door.👍
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:13
100%
Vind ik leuk
dijkie87 +1313
donderdag 20 september 2018 om 12:26
wist ie van te voren ook wel bij ajax kon ie ook maar net mee omdat ze geen betere hadden
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:29
Net mee? Speelt younes uit de basis. Het is dan wel in de eredivisie,maar toch een goede voetballer.


Hij had niet moeten weg gaan op zo’n jonge leventijd,maar dat is een ander verhaal!
Vind ik leuk
Ale +5561
donderdag 20 september 2018 om 12:41
Younes uit de basis spelen lukt mijn oma van 96 ook nog wel.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:07
Misschien kan je oma dan de concurrentie aan gaan met tadic.
Vind ik leuk
Ale +5561
donderdag 20 september 2018 om 13:29
Hoezo tadic? Die is echt te goed voor mijn oma!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:40
Mag ik vragen uit welk boekje jij dit leest? Die heeft echt veel fantasie,en daar kan ik mijn kinderen ook blij mee maken
Vind ik leuk
Ale +5561
donderdag 20 september 2018 om 14:59
Feyenoord zou willen dat ze een speler in hun team hadden met de helft van Tadic talent. Haha is toch arme troef daar in Rotterdam. Loopt een opa van rond de 36/37 jaar die 2 wedstrijden per maand kan voetballen en daar zijn ze toch trots op!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 15:30
Bij welke groente boer haal jij die lekkere zuurpruimen?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 15:36
Bij dezelfde als waar hij de azijnzeik koopt
Vind ik leuk
Ale +5561
donderdag 20 september 2018 om 15:52
Tja de waarheid is soms hard.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 16:58
Wat is waarheid?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
vrijdag 21 september 2018 om 08:15
De waarheid is dat "de opa van 36/37" bij Arsenal en Manchester United gevoetbald heeft. Waar heeft Tadic eigenlijk gevoetbald ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 08:16]
Vind ik leuk
dijkie87 +1313
donderdag 20 september 2018 om 14:27
rendement was drama en een egoist alles alleen doen
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 14:44
Dan snap ik niet waarom zoveel ajacieden zich druk maakten toen hij niet bijtekende en waarom zoveel mensen hem het slechtste gunnen
Vind ik leuk
dijkie87 +1313
donderdag 20 september 2018 om 15:43
maak me nooit druk om voetbal er zijn belangrijkere dingen dan dat kutvoetbal
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
vrijdag 21 september 2018 om 08:16
Welkom op dit voetbalforum !!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:27
Titel weer veranderd.
Vind ik leuk
Garinsha +5047
donderdag 20 september 2018 om 12:27
de nadruk word weer gelegd op kluivert... wat ook een heel klein beetje logisch is hoe hij is weggegaan dus dan word er met een vergrootglas naar je gekeken maar ''nederlands beste back'' zit ook gewoon op de tribune...

toeval........?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 12:39]
Vind ik leuk
Smithsonian +41224
donderdag 20 september 2018 om 12:28
Ajaxexponenten. 😂
Vind ik leuk
Lucky Kes +6059
donderdag 20 september 2018 om 12:31
Ach maar zij zaten met Jesus tussen hun in.
Hoe Goddelijk wil je het hebben dan.
Vind ik leuk
Garinsha +5047
donderdag 20 september 2018 om 12:38
good one!
Vind ik leuk
Ale +5561
donderdag 20 september 2018 om 12:42
Ned beste back????? Pfff veel slechter kom je ze niet tegen..
Vind ik leuk
Garinsha +5047
donderdag 20 september 2018 om 13:06
Ben ik met je eens.. maar dat hoor ik in de wandelgangen..
Vind ik leuk
fedor2501 +5800
donderdag 20 september 2018 om 13:24
Hahhahhahhahahhahhhahahhahhhahahhhahahhahhahahhahaha
Vind ik leuk
Smithsonian +41224
donderdag 20 september 2018 om 12:28
Karma, etterbakje.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:30
Als hij er volgende week 3 in schiet staat hij de week erna in de basis!


Dat de coach hem niet durft op te stellen in de CL, zegt meer over de coach.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:28
Ik denk dat hij momenteel bij Ajax ook geen basisspeler zou zijn. Dat joch speelt teveel zijn eigen wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:29
had hij anders verwacht dan..
Vind ik leuk
Just Nuts +510
donderdag 20 september 2018 om 12:29
Die wordt volgende transfer window uitgeleend. Ook zal hij natuurijk zeggen dat hij veel geleerd heeft een nog steeds achter zijn keuze staat.. zo voorspelbaar
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 12:29]
Vind ik leuk
DON7 +142
donderdag 20 september 2018 om 12:31
Haha..I told you so! :p
Vind ik leuk
Mass +5791
donderdag 20 september 2018 om 12:31
Hahaha...vanwege gebrek aan plek op de bank....
Vind ik leuk
3-5-2 +1793
donderdag 20 september 2018 om 12:48
Zo kun je het ook brengen.... :-p
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:33
Had ie maar naar zn pa moeten luisteren.....
Vind ik leuk
Chielus +133
donderdag 20 september 2018 om 12:33
Het slaat ook nergens op dat je in Italië een compleet tweede elftal op de bank mag gooien. Diks en ter Avest zitten er ook elke week op, maar komen er niet in.
Vind ik leuk
repeP +2076
donderdag 20 september 2018 om 12:34
Gaat zowel Kluivert als Karsdorp echt wel gelukken hun voetballoopbaan weer op orde te krijgen. Hoef je je niet druk over te maken lijkt mij. Beiden zijn daar ambitieus genoeg voor.
Vind ik leuk
Toets +417
donderdag 20 september 2018 om 12:34
Hier heb ik nou voor gewaarschuwd beste Justin, maar je luisterde weer eens niet. Je moest zonodig met veel geheimzinnig gedoe naar het grote AS Roma want je was na 5 leuke wedstrijden in Ajax 1 uitgeleerd in de ED.
Je bent nu niet meer dan een goedbetaalde toeschouwer.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 12:47
Ja, snap je dat nou. Hij heeft gewoon zijn eigen zin gedaan terwijl jij hem nog zo gewaarschuwd had.
Vind ik leuk
Toets +417
donderdag 20 september 2018 om 12:50
ja man,...ik zeg nog zo,..Justin jongen, doe het niet. Maar nee hoor. Eigenwijs rotjong.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 14:01
Ja onbegrijpelijk. Dan zit je zo vol goede adviezen en dan luisteren ze niet. Nee, zitten ze in dat mooie weer in de eeuwige stad naar die nullen op hun bankrekening te kijken. Wat bezielt ze ? Kan je beter VP primeur lezen om te kijken wat jij te zeggen hebt
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 14:42]
Vind ik leuk
repeP +2076
donderdag 20 september 2018 om 12:49
Jij hier Patrick?
Vind ik leuk
Weetjewel +501
donderdag 20 september 2018 om 12:36
Geld is het belangrijkste voor dit soort jongens...De zoveelste die te vroeg naar het buitenland is gegaan..
Vind ik leuk
PDJong +1230
donderdag 20 september 2018 om 12:38
Echt niet goed genoeg momenteel. Ben benieuwd of dit niet gewoon een El Ghazi/Bazoer etc.. verhaal gaat worden
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:39
Zou een aanwinst voor Emmen zijn
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 20 september 2018 om 12:51
Kleiduif bij emmen? Ik zou het geweldig vinden.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:46
ja over 10 jaar,eigenwijze gozer zit je nu geen eens meer op de bank,bij Ajax had je zeker CL gespeeld,nu kijk je CL vanaf de tribune,speel je telkens maar als invaller paar minuten in de competitie.
Ja Justin goede sportieve keuze gemaakt maar de trainer is tevreden met zijn hele selectie [25??] veel plezier
Vind ik leuk
repeP +2076
donderdag 20 september 2018 om 12:52
Waarom anders reageren op Kluivert dan op Cillessen?
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:56
repeP,effe wakker worden,weet het is vroeg,artikel gaat toch over Kluivert
Vind ik leuk
repeP +2076
donderdag 20 september 2018 om 12:58
Ben echt wel wakker hoor. Vind het alleen opmerkelijk dat er compleet verschillend wordt gereageerd op het bankzitten van Kluivert en dat van Cillessen. Zal wel te maken hebben met frustraties van menigeen dat Kluivert niet bij Ajax bleef.
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:01
Niet alleen die frustratie maar waarschijnlijk hebben ze thuis ook niks te vertellen dus alle frustratie komt er dan uit...
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:12
Te ligt frustratie die zal wel bij jullie clubje zijn met dat prachtige voetbal afgelopen weekeind
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:15
Ach nee hoor. Ik ben niet zo snel gefrustreerd. Het heeft ook verder geen effect op wat ik doe. Het was wel dramatisch ja maar ach dat kan gebeuren... Volgende week hopen op meer succes.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:11
Helemaal geen frustratie,Cillessen is al jaren weg,werd ook als 2de keeper gehaald dat wist hij,voor Kluivert is Tadic gekomen,bovendien maken jullie je eens wat meer druk om je eigen clubjes
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:17
Haha jongen bepaal zelf lekker waar jij je druk om maak en laat andere zich druk maken waar over ze willen. En wat het onderwerp betreft is het 80% frustratie, afgunst en jaloezie.. heel sneu...
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:28
Te ligt, je weet niet waar je over praat,jij denkt dat je helemaal gelijk heb,je moet wel reageren want over die bouwvakkers van jou club wordt weinig geschreven.
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:50
Precies dit... Lekker gefrustreerd jochie?

Ga je school lekker afmaken. Doe een cursus accepteren en wellicht mediteren... Zal je goed doen..
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 14:15
Het ergste is dat hij al 56 is
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 20:47
goh, het googled
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
vrijdag 21 september 2018 om 08:13
Goh, het staat in je profiel op deze site. Dat heb je zelf ingevuld.
Vind ik leuk
repeP +2076
donderdag 20 september 2018 om 13:29
Kom op man, gaat hier toch helemaal niet om clubs maar om spelers.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:36
repeP, inderdaad het gaat over Kluivert waarom ga je dan over Ajax beginnen,frustratie bij Ajax schrijf je toch
Vind ik leuk
Te ligt +297
donderdag 20 september 2018 om 13:50
Heeft Kluivert niet bij Ajax gespeeld??? Begrijpend lezen is lastig maar heel simpel... Kom op doe je best...
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 13:51]
Vind ik leuk
Roodbergen +9597
donderdag 20 september 2018 om 12:52
Ajax moet blij zijn dat ze deze ego verkocht hebben!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:53
Tja had hij iets anders verwacht dan, hij had toch niet gedacht dat hij mocht meespelen met de grote jongens.
Dat krijg je als je voor geld kiest en niet voor je voetbalontwikkeling.
Vind ik leuk
Floaz +927
donderdag 20 september 2018 om 12:56
Yes weer een topic over Kluivertje, smullen hahahhahahhahahhahaha
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:57
Volgende halte: een vage Turkse club.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:58
Dit is toch genieten😂😍
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:59
Goede actie van Ajax net als met kishna en el ghazi
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:00
Maar het geld en het weer zijn wel goed, toch? :-)
Vind ik leuk
rinirat +3269
donderdag 20 september 2018 om 13:00
Blijft jaartje invaller
Vind ik leuk
ja_daarom +320
donderdag 20 september 2018 om 13:08
Misschien kan die naar Kameroen
Vind ik leuk
Staaijman74 +1277
donderdag 20 september 2018 om 13:08
Hahaha. Hij is gewoon handelswaar geworden zoals meestal gebeurt met jonge talenten die te vroeg naar grote clubs gaan. Volgend jaar kishna maar opvolgen bij ado.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:12
Volgens mij had zo'n beetje iedereen dat hier al voorspelt. Jammer dat dat joch naar zijn moeder geluisterd heeft!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:16
Die jongen is zelf gewoon niet zo slim. Heeft nu een foute keuze gemaakt, hopelijk kan hij hier en daar wat minuten maken dit seizoen, volgens seizoen snel naar een andere club, waar hij wekelijks aan spelen toe kan komen. Hij heeft absoluut talent. Als hij maar goed nadenkt of begeleidt word bij zijn keuze voor de volgende club.
Als hij bij roma blijft ben ik ook bang dat het snel berg afwaarts gaat. Kan echt een belangrijke speler voor oranje gaan worden.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
donderdag 20 september 2018 om 13:18
UEFA regel dat er maar 7 man op de bank mag. Niet groter maken dan het is.
Je moet je pas echt zorgen gaan maken als je in de competitie op de tribune terecht komt.

Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:21
Lekker op je eigen blaren zitten knul.
Vind ik leuk
Het Brein +4682
donderdag 20 september 2018 om 13:21
Sukkel, dit wist je van tevoren! Over drie jaar dus te bewonderen bij Chievo, Genk of Twente...
Vind ik leuk
chuckie88 +2488
donderdag 20 september 2018 om 14:11
Ik denk eerder opvangcentrum PSV
Vind ik leuk
Het Brein +4682
donderdag 20 september 2018 om 14:17
Alleen omdat Viergever daar speelt?
Vind ik leuk
chuckie88 +2488
donderdag 20 september 2018 om 14:21
Ach spuit elf .. kijk jullie spelerslijst van de laatste 5 jaren maar na, welke spelers er bij jullie allemaal van Ajax afkomen... Verbruggen, Malen, Bergwijn, enz, enz, En dan het verre verleden maar even vergeten , Lerby, Arnesen, Kluivert, Menzo, Vanenburg, Koeman, Kieft, Vd Meijden, enz enz
Vind ik leuk
barry m +476
donderdag 20 september 2018 om 16:00
er zijn nog nooit spelers van psv naar ajax vertrokken wil je zeggen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 16:01]
Vind ik leuk
Christiano +1068
donderdag 20 september 2018 om 13:41
Ik denk dat er weinig mensen zijn die medelijden hebben met Justin Kluivert. Verkeerde mensen om zich heen, verkeerde keuze gemaakt.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
donderdag 20 september 2018 om 14:18
Hij wil toch helemaal geen medelijden van een stel sukkels op VP primeur. In de eeuwige stad in mooi weer je centen tellen. Oh kon ik maar ruilen
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:09
Heb ik in t begin al gezegd,maar ja.sommige willen niet luisteren.stom stom stom.veel plzr
Vind ik leuk
chuckie88 +2488
donderdag 20 september 2018 om 14:10
Niet druk om maken ... Kluivertje verdient met een vijfjarig contract minimaal 9 miljoen (1,8 miljoen pjr) Dat hij waarschijnlijk een veelvoud daarvan had kunnen verdienen via de weg van de geleidelijkheid (Ajax) is jammer maar helaas voor hem... En buiten dat verdomde geld waardoor de hersenen van dit soort gasten blijkbaar anders gaan werken, vrees ik voor heel weinig speelminuten de komende jaren...
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:29
Je moet maar hals over kop willen vertrekken ,bij Ajax was hij meer vaste man in basis
Vind ik leuk
hassel +801
donderdag 20 september 2018 om 14:33
Roma is wakker geworden, overschatte neus.
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
donderdag 20 september 2018 om 15:18
De meeste mensen betalen er voor om op de tribune te zitten en hij krijgt er miljoenen voor! Wat een huilebalk! Een kipzonderkoprennertje met de goede achternaam dat is het!
Vind ik leuk
henk008 +54
donderdag 20 september 2018 om 15:24
Beter toch? Vast wel iemand te vinden op de tribune met een Roma shirt waarvan hij het logo kan kussen.
Vind ik leuk
Cookee +12165
donderdag 20 september 2018 om 15:29
Goh wie verwacht dat nou? Dat als je veel gaat verdienen dat er dan veel concurrenten zijn? Hij lijkt mij trouwens 15 kg te zwaar.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 15:29]
Vind ik leuk
Foebele +53581
donderdag 20 september 2018 om 15:37
Ach bekijk het zo Jus, je hebt gratis een potje Real Madrid mogen kijken, dat is toch een mooie bijkomstigheid?

Bekijk het leven van de positieve kant knul, je kunt in Rome lekker eten, het is prima weer en Italie stikt van de gruwelijk lekkere wijven, dus je kunt lekker genieten in Rome.

Spelen zal je toch niet heel vaak hoeven te doen, want je bent nog lang niet goed genoeg voor dit niveau, met de komst van Tadic had je ook bij Ajax vaak op de bank gezeten, want je bent niets meer dan een over het paard getild verwend snotventje wat nog helemaal niets gepresteerd heeft...
Vind ik leuk
barry m +476
donderdag 20 september 2018 om 15:57
boontje komt om zijn loontje!
leuke speler om de tribune warm te houden.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 15:59
Over 2 jaar te bewonderen bij Telstar
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1032
donderdag 20 september 2018 om 16:16
Als ik Koeman was zou ik hem gewoon oproepen voor Oranje i.p.v. Bergwijn. Lekker ervaring opdoen voor de CL. Vanaf de tribune steek je toch veel meer op tijdens een CL-avondje. Je ziet het spel immers vanaf boven. Wedstrijdritme is niet belangrijk. Die automatisme die heb je toch niet nodig. Hetzelfde geldt voor Cillissen. Die fout tegen Frankrijk kost het Nederlands Elftal een punt.
Vind ik leuk
Wilhelmus +505
donderdag 20 september 2018 om 17:02
Kluivert heeft een dikke bankrekening, hartstikke leuk hoor maar spelen gaat hij het komend jaar niet doen. In de winter wordt hij verhuurd aan een degradatiekandidaat.. manmanman, net als Vincent Janssen dit.. je zag het al ver van te voren aankomen!
Vind ik leuk
El Cazador +8625
donderdag 20 september 2018 om 17:37
the next victim of Mino
Vind ik leuk
peinke +2255
donderdag 20 september 2018 om 20:47
Gelukkig heeft hij de foto's nog! Tenminste wel de bankrekening gevuld, tja, het is maar waar je voor kiest.
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 01:35
is daar bij Roma geen geld om een 2de hands baby of peuterstoeltje van b.v marktplaats aan te schaffen die naast de reservebank kan staan waar huilie huilie Kluivert in kan zitten tijdens de wedstrijd? Mooi Roma fopspeentje in zijn mond, ik zie het sukkeltje al zitten Over het paard getilde ventjeHij zou het wel even maken daar bij Roma Nou mooi niet dus, zelfs geen plekje voor hem op de reservebank hahahahahahaha
Vind ik leuk
Gary Oak +222
vrijdag 21 september 2018 om 13:48
Zal die alweer uitgeleerd zijn?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws