Schöne blij met zoon Bob Marley: Laten we hopen dat hij elke week komt

    Schöne blij met zoon Bob Marley: "Laten we hopen dat hij elke week komt"

    donderdag 20 september 2018 om 16:48

    Ky-Mani Marley mag vaker komen zingen in de Johan Cruijff Arena. Dat zegt Lasse Schöne, die merkte dat de Ajax-supporters energie kregen van het optreden in de rust.

    De zoon van de legendarische reggae-artiest Bob Marley zweepte tijdensde rust het publiek op met zijn versie van 'Three Little Birds'. Schöne kreeg daar in de rust 'zeker' wat van mee. "Toen we het veld opliepen en aan de tweede helft begonnen, klonk het liedje nog steeds", lacht de Ajacied tegenover NUsport. "Hij stond bijna nog op het veld toen we begonnen aan de tweede helft."

    "Hij hield het publiek fantastisch warm in de rust, dus hij mag van mij vaker komen", vervolgt Schöne. Meteen na rust brak Ajax de ban. "Of er een verband is? Laten we het hopen. En laten we hopen dat hij elke week komt en we elke week zo scoren. De sfeer was fantastisch. Dan begin je de tweede helft wel heel lekker."

    Schöne is ervan overtuigd dat Ajax in deze vorm ook een goede kans maakt tegen Benfica en Bayern München. "Dit is ons spel en daar gaan we mee verder. Ik denk dat heel veel teams hier moeite mee gaan krijgen. Benfica en Bayern München zijn natuurlijk kwalitatief een stuk beter, maar wij zullen trouw blijven aan onze manier van spelen. Ik denk dat we het die twee ploegen ook moeilijk kunnen maken."

    Lees ook: Spierballentaal uit Amsterdam richting PSV: "Volgende week staan wij bovenaan"

    Plaats een reactie

    Nummertien +5124
    donderdag 20 september 2018 om 16:52
    Heerlijke sfeer bij ons!
    Één woord: GENIETEN!
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 17:01
    Via de tv bedoel je?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    donderdag 20 september 2018 om 17:06
    Spat van de tv af, dat snap ik.
    Maar kom maar eens in de JC Arena zitten dan begrijp je het.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    donderdag 20 september 2018 om 17:20
    Zitten? Was negentig minuten staan dansen zingen en springen 😂
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 17:23
    Was niet eens sarcastisch bedoeld. Ik dacht dat jij in het buitenland woonde. En nee, ik ben als Rotterdamse niet welkom in de Arena.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1137
    donderdag 20 september 2018 om 17:32
    Oops ik zie een discriminatiekaart ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:57
    De haat van Ajacieden naar Feyenoorders is lang niet zo groot dan andersom...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 17:58]
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 18:04
    Heb wel eens reacties gelezen op AS en dat viel niet mee hoor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 18:04]
    Vind ik leuk
    abraksas +1211
    donderdag 20 september 2018 om 19:21
    Hij zegt dan ook niet dat er helemaal geen haat is he ;). Zwarte schapen heb je overal, helaas.
    Ik kan het misschien niet zo goed beoordelen maar ik denk dat hij wel gelijk heeft dat de haat van Ajacieden richting Feyenoorders niet zo groot is als andersom.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:38
    Ja, daar zitten een hoop internethooligans
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 18:07
    Verder bespeur ik een vreemd fenomeen, zowel hier als op het forum van VI. Altijd Ajacieden waarmee ik het prima kan vinden en daarnaast Ajacieden die dezelfde comments lezen en vinden dat ik moet oprotten, een hater ben enz. Heel apart.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:57
    Sommigen kunnen niet tegen kritiek. Ik vind kritiek ook helemaal niet erg, als het maar niet om het afzeiken is. Ik heb vroeger een vriendin gehad, haar zus was heel erg voor Feyenoord. Ik zei: oh leuk, dan kunnen we samen Feyenoord - Ajax kijken. Waarop zij zei: ik ga niet met een jood voetbal kijken. Dan denk ik wel dat je er iets te ver in zit.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +700
    donderdag 20 september 2018 om 21:41
    Zolang jij maar ver genoeg in haar zus zit is er niks aan de hand!
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 22:36
    Nou, dat laatste vind ik ook niet oké hoor, verre van! En aan afzeiken doe ik naar mijn eigen mening ook niet.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    donderdag 20 september 2018 om 20:02
    Nee ik woon gewoon in Amsterdam ;)
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 22:37
    Oké, dan heb ik je verward met iemand anders. Maar jij was er gisteravond bij?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    donderdag 20 september 2018 om 23:04
    Nee, bezoek zo'n 50% aan wedstrijd in een seizoen, tegen Kiev was ik erbij. Heb al heel lang een seizoenskaart dus weet wel hoe de sfeer bij ons is ;)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13817
    donderdag 20 september 2018 om 20:26
    Jawel joh gewoon dat mooie ajax shirtje aantrekken en erbij komen zitten;)
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 22:38
    Haha, ik kan prima omgaan met diverse Ajacieden, maar jullie shirtje aantrekken, daar zou wel erg veel tegenover moeten staan. 😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 00:30
    Wat had je in gedachten? 😉
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    donderdag 20 september 2018 om 17:06
    Heerlijke sfeer kan alleen maar in de Arena met 50.000 man die dit nummer zingen, was top!
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 17:22
    Dat een topsfeer alleen in de Arena verwezenlijkt kan worden, lijkt me wat overdreven, maar verder hartstikke leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    donderdag 20 september 2018 om 17:25
    50.000 man die dit nummer zingen kan echt alleen in de arena. Sorry.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +772
    vrijdag 21 september 2018 om 13:47
    Nee, die 10 supporters van PSV die in Barcelona zaten vuren het stadion.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    vrijdag 21 september 2018 om 14:23
    Preoccupatie met PSV?
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 17:20
    .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:53
    Ziggy voor 5 jaar vastleggen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32094
    donderdag 20 september 2018 om 16:53
    Ga maar lekker blij zijn met de zoon van Bob Lasse.

    En nu weer over tot de orde van de dag....
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 20 september 2018 om 16:53
    De fans zongen nog toen er gescoord werd. Dat was absoluut de Positive Vibrations van Bob Marley, daar geloof ik heilig in!

    Dus graag deze kerel heel het seizoen mee nemen in europa, zelfs naar uitwedstrijden in de rust hem laten zingen!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:56
    ik vond hem zo goed , dat ie wat mij betreft ook zondag in Eindhoven mag komen zingen
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 20 september 2018 om 17:03
    Ja, die term 'everylittle thing, is gonna be alright' zullen ze dan hard nodig hebben in Eindhoven! ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:07
    hahaha , misschien kunnen wij die term wel heel goed gebruiken
    want ik durf er echt geen zinnig woord over te zeggen zondag
    succes in ieder geval , en fijne wedstrijd
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 20 september 2018 om 17:15
    We kunnen heel veel dingen roepen, maar we weten pas echt hoe de verhoudingen liggen na zondag.

    Denk dat heel Nederland vol verwachtingen uitkijkt naar die pot, want het zal toch echt tussen PSV en Ajax gaan dit jaar, andere teams zullen niet veel punten afsnoepen van beiden, dus zullen onderlinge duels nog belangrijker worden.

    Het is nu al een leuk seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:17
    ja alleen kijk ik niet zo uit naar de treurige en zielige reactie's die je hier zondag en maandag gaat krijgen
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 20 september 2018 om 17:32
    Wordt tijd dat de VP gemeenschap al die sukkels wegpest, ongeacht of ze dezelfde club steunen of niet.

    Niet alleen mensen aanspreken van de concurrent, het is juist veel sterker wanneer je supporters van je eigen club aanspreekt op dit trieste gedrag!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:35
    ik heb het ooit gedaan , toen ze weer over de clubarts van Nouri begonnen
    toen kreeg ik van mijn "medesupprter" gewoon een grote bek terug
    en dan ga ik ook ff helemaal los op hem

    maar inderdaad , als je ook nog supporters van je eigen club tegen krijgt , word het een stuk minder leuk voor ze hier
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 20 september 2018 om 17:37
    Het is lastig, maar ik kan me nog een periode herinneren, toen Ajax in de EL het goed deed en in de competitie het heel spannend was met Feyenoord.

    Op een of andere manier hing er toen een veel positievere vibe op VP. Iedereen steunde Ajax in Europa, iedereen gunde Feyenoord de titel, PSV viel een beetje buiten de boot dat jaar, maar de sfeer op VP Was echt gewoon stukken leuker.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:37
    Wat ik zo grappig vind, is dat bullying en cyberbully’s een item op de scholen van onze kinderen, en dat vinden we allemaal echt niet kunnen, maar de ouders gaan totaal los op internet en zieken elkaar totaal... wat een voorbeeld stelllen wij toch...
    Vind ik leuk
    JustH +15291
    donderdag 20 september 2018 om 17:41
    Ik denk dat ik bij winst of verlies een dagje over sla hier.
    Hou echt me hart vast.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:44
    ja ik ook , ik ga zondag zowieso naar de wedstrijd dus dan ben ik er niet
    en maandag kom ik niet op VP
    dus als Ajax wint ; vast van harte gefeliciteerd , en het was een dik verdiende overwinning
    Vind ik leuk
    Sebasje +346
    donderdag 20 september 2018 om 16:57
    Jazeker, Bob is top! Wellicht kan hij het repertoire wat uitbreiden. Wellicht is Iron, Lion, Zion nog een goede voor jullie.
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    donderdag 20 september 2018 om 17:03
    Nee, je moet niet overdrijven, dit lied is omarmd door de fans en is een oprechte hype geworden, lekker laten zo!
    Vind ik leuk
    Sebasje +346
    vrijdag 21 september 2018 om 14:53
    Ok, ook goed hoor. Maar wat mijzelf betreft mag er gewoon sowieso meer Bob gedraaid worden. Top dat jullie het nummer hebben omarmt in ieder geval. Hopelijk zijn jullie dan trendsettend....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:55
    Lekker man Bobbie, helemaal niks mis mee met dat mannetje.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 18:12
    Alleen gaat het hier niet om Bobbie, maar Ky-Manietje.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:36
    Maakt niet uit ouwe pik.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    donderdag 20 september 2018 om 18:39
    En hoe reageer je eigenlijk als je beseft dat ik een vrouw ben, ben benieuwd 😁
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:57
    Bij The Bulldog waren ze ook erg blij met hem.
    Vind ik leuk
    JustH +15291
    donderdag 20 september 2018 om 17:42
    Was je er ook weer, of denk je het?
    Vind ik leuk
    yuuup +9455
    donderdag 20 september 2018 om 17:34
    Gewoon kopen die gast.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:11
    Ik had gezien voor de buis

    Héérlijk ik kreeg nog een ovatie en energie van binnen
    Vind ik leuk
    Storm015 +239
    donderdag 20 september 2018 om 18:13
    Lasse Marley klinkt beter dan Schone, alhoewel ik van mening ben dat Schone heel gauw vervangen moet worden door Van Beek, matige voetballer die al enige tijd over de top is, maar dat zelf niet in de gaten heeft en Erik de tuinkabouter met het punthoofd al helemaal niet. Die zit momenteel in het sprookjesbos dat Champions League heet
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:39
    Zeker in de rust een waterpijp genomen met de reggae mannnnn
    Vind ik leuk
    El Cazador +6063
    donderdag 20 september 2018 om 22:18
    Voor elke CL wedstrijd kan het zeker geen kwaad om deze talisman of fetisj erbij te hebben!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:57
    Ja zal mooi zijn eindelijk eens geen Succes Supporters in de Arena.
    Plus een vol Stadion.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Schöne blij met zoon Bob Marley: "Laten we hopen dat hij elke week komt"