'Ik wilde bij Ajax blijven, maar er was geen plan. PSV gaf wel een goed gevoel'

    'Ik wilde bij Ajax blijven, maar er was geen plan. PSV gaf wel een goed gevoel'

    zaterdag 22 september 2018 om 08:30

    Nick Viergever zal het zondag voor het eerst sinds zijn zomerse vertrek bij Ajax tegen de Amsterdammers opnemen. De centrale verdediger speelt inmiddels bij PSV en zal mogelijk belast zijn met de bewaking van zijn oude maatje Klaas-Jan Huntelaar.

    Of The Hunter fit genoeg zal zijn voor de topper, zal zaterdag moeten blijken. Viergever kijkt in elk geval uit naar de mogelijke confrontatie. "Het is makkelijk om onze vriendschapsband voor even uit te schakelen", vertelt de 29-jarige linkspoot aan De Telegraaf. "Af en toe een elleboogje hier en een tikkie daar. Maar Klaas is gewoon een goeie jongen. We hebben veel met elkaar getraind en dat maakt het wel speciaal."

    Viergever vertrok afgelopen zomer transfervrij naar de rivaal uit Eindhoven. "PSV kwam eigenlijk heel onverwachts in de winterstop. Ik was met het buitenland bezig, maar die clubs haakten af, omdat ik geblesseerd was", haalt hij terug. De verdediger had best bij willen tekenen bij Ajax, maar ging toch het gesprek aan met toenmalig technisch manager Marcel Brands. "Dat was goed. Ik had bij Ajax willen blijven als daar een plan voor was, maar dat was er niet. PSV gaf wel het goede gevoel."

    Lees ook: 'Bij PSV denkt iedereen in hetzelfde belang, bij Ajax is er veel meer gedoe'

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (21065 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +24943
    zaterdag 22 september 2018 om 08:34
    Wat ik van de week al zei, hij wilde graag blijven al dachten veel PSV'ers daar anders over :)

    PSV was gewoon plan C, wilde graag bij Ajax blijven, wilde graag naar Duitsland, beide lukte niet en koos toen maar voor PSV, die '' warme '' douche waar een paar PSV'ers het over hadden is dus BULLSHIT geweest voor de keuze van Viergever!

    Mooie zaterdag gewenst voor iedereen :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 08:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:37
    Maar Ajax had wel een plan, ze wilden niet met hem verder.
    In mijn ogen had hij nooit bij Ajax mogen spelen, te weinig niveau.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    zaterdag 22 september 2018 om 08:41
    Hij zocht de warmte op .
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:44
    Viergever werd in de zomer van 2017 al duidelijk gemaakt dat zijn contract niet verlengd zou worden omdat ie niet meer in de plannen die Ajax voor ogen heeft thuis paste.
    Ajax blokkeerde die zomer een transfer naar het Buitenland omdat ie zijn contract moest uitdienen, na een blessure in de winterstop viel de optie Buitenland ook af, en koos eieren voor zijn geld om naar PSV te vertrekken, beter iets dan niets moet Viergever gedacht hebben, anders vraag je niet eerst enkele keren via interviews om een verlenging van je contract.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    zaterdag 22 september 2018 om 08:46
    Wat een gedeeltelijke onzin zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:50
    Hij wilde blijven ( Ajax geen interesse )
    Hij wilde naar Duitsland in de winsterstop ( door blessure afgeketst )
    Zomer 2017 kon Viergever ook al naar Duitsland, werd tegengehouden door Ajax.
    Geen onzin, gewoon zoals het is, omdat het niet in dat zogenaamde warme straatje van jou past, is het onzin?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 09:42
    In dit geval mag je wel negatiever zijn, je gehele reactie is onzin. Als je nou op z'n minst had aangegeven welk deel je onzinnig vind, kan een ander er ook nog wat mee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:54
    4 jaar niks gewonnen, hij wilde uiteindelijk gewoon prijzen pakken en dat kan bij PSV. Zondag gaat het al fout met Ajax, omdat ze dan de eerste keer dit seizoen een betere tegenstander hebben. Dan komt er onrust en zal Ten Hag snel vertrekken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:57
    Wat een onzin, Ten Hag vertrekt niet bij Ajax, de trainer is juist prima bezig.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45199
    zaterdag 22 september 2018 om 09:26
    Aha! Je gaat niet in op het commentaar dat Ajax voor het eerst een betere tegenstander gaat treffen. 😂
    Zeg nu zelf, alle tegenstanders van Ajax, dat was toch allemaal niks man
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18879
    zaterdag 22 september 2018 om 09:33
    Ajax heeft tot dusverre een veel zwaarder programma in de ED gehad dan PSV:

    Ajax 4 clubs uit het linkerrijtje en PSV 4 clubs uit het rechterrijtje, jaja....😜
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:51
    slap excuus, ik denk dat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn, Ajax heeft zeker goeie spelers, maar omdat wij thuis spelen geef ik ons iets meer kans 2-1
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18879
    zaterdag 22 september 2018 om 10:00
    Ik gebruik dit niet als een exvuus. Gewoon een cynische reactie op jaja.

    Maar dat had jij toch allang kunnen doorzien als 'realist...."....😉

    Moge de beste morgen winnen.
    Ik waag me niet aan enige voorspellingen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:34
    Nee die waren niks. Alleen wanneer PSV tegen Luik, Kiev zouden spelen zijn het natuurlijk tegenstanders van formaat. Tegen wie heeft PSV eigenlijk gespeeld behalve Barcelona ( wat meteen een afgang werd met 4-0 ) waar je van kan zeggen dat ze getest zijn?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:52
    IK vond dat wij het aardig goed deden tegen Barcelona, de 4-0 was geflatteerd, maar je hebt gelijk verder hebben we nog geen echte tegenstanders gehad we zullen zien zondag wie het sterkst is.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    zaterdag 22 september 2018 om 10:04
    jaja zwijgt, omdat jaja wel weer weet dat ie weer slap uit zijn nek zit te kletsen, we gaan het morgen zien! Ik heb begrepen dat Ajax gewoon met De Ligt, Neres en Huntelaar gaan aantreden. Erg benieuwd naar morgen, wanneer Ajax morgen wint, dan kan je er geld opzetten dat Makkelie de schuld gaat krijgen van de PSV'ers hier op het forum!
    Vind ik leuk
    R94 +2061
    zaterdag 22 september 2018 om 10:34
    Als het andersom is zal het waarschijnlijk niet veel anders zijn, niet zo hypocriet doen.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 09:44
    Inderdaad, dat wordt achteraf altijd gezegd, dus straks ook over jullie.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 22 september 2018 om 09:47
    Wie buiten Barcelona kon er wat van dan van de tegenstanders van PSV?😂
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20880
    zaterdag 22 september 2018 om 11:15
    Die van PSV toch ook niet?
    Vind ik leuk
    Markieee +748
    zaterdag 22 september 2018 om 12:04
    Ja en na zondag zullen de media dat weer roepen.
    Vind ik leuk
    markie +546
    zaterdag 22 september 2018 om 09:06
    Blah blah blah blah
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:33
    Nick gaat zondag het gras opvreten. "Wat geen contractverlening?"
    Bam, bam, bam!
    Nick is morgen de omschakelkoning!
    Vind ik leuk
    Gilze +188
    zaterdag 22 september 2018 om 09:55
    Laten we hopen dat hij ook 4 jaar niks met PSV wint

    Vind ik leuk
    Spiegel +9793
    zaterdag 22 september 2018 om 09:15
    Wel een beetje een kutstreek van Ajax om te weten dat ze niet met iemand verder willen, en dan toch een mooie transfer naar het buitenland door de neus boren of niet?
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    zaterdag 22 september 2018 om 09:34
    Dit verhaal is al lang bekend: Ajax had op dát moment niet genoeg alternatieven. Voor dit seizoen wel. En men was bereid hem uit zijn contract te laten lopen en daarmee gratis te laten gaan. Hij was op dat moment nodig.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 22 september 2018 om 09:47
    Dat is hun goed recht toch? We hadden hem nog een jaar nodig en daarna niet meer.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9793
    zaterdag 22 september 2018 om 10:17
    Dat argument moet dan twee kanten opgaan, want wanneer een speler niet wil bijtekenen om zo een transferwaarde op te krikken, is het een geldwolf:
    Kluivert, Boilesen etc.

    Jullie pakken het wel allemaal extreem negatief op.
    Maar Ajax had hem nodig? Wat mij bijstaat is dat hij nauwelijks gespeeld heeft (zelfs toen hij fit was), dus dat ze hem zo hard ook weer niet nodig hadden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 22 september 2018 om 10:33
    Natuurlijk, maar als je van mij een reactie vindt die iets negatiefs zegt over Kluivert en geld zal ik meteen mijn account verwijderen. Het enige wat ik er over gezegd heb is dat ik het naïef van hem vind om zo vroeg naar het buitenland te vertrekken, meer niet. Het liefste had ik hem hier nog steeds gehad, hij had met Tadic er bij nog beter gerendeerd dan vorig seizoen, daar ben ik van overtuigd. Hoop dat hij het alsnog redt bij AS Roma en een vaste basisspeler wordt in Oranje.

    Contract is contract, beide kanten op.

    En over Viergever: we hebben vorig seizoen weinig blessures gehad achterin, maar hadden niet veel keuzes in die linie. Het moment in de zomer dat we het Duitse bod hebben geweigerd was een moment waarop we nog op 3 vlakken actief waren en Viergever laten gaan was dan niet slim geweest.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 22 september 2018 om 10:36
    Nog een toevoeging: het enige wat ik buiten wat ik in het vorige bericht al over Kluivert zei heb gezegd is ook dat ik zijn salariseisen (1.5 miljoen) niet bij zijn prestaties vond passen. Hij was nog erg jong en wisselvallig, ik vind het volkomen logisch dat Ajax het genoemde bedrag niet wilde betalen. Zeker omdat het plafond toen nog altijd maar 1 miljoen was, dan zou hij dus meer gaan verdienen dan Ziyech, Onana, Neres en De Ligt op dat moment. Dat zou ik niet terecht vinden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9793
    zaterdag 22 september 2018 om 11:32
    Ik zeg nergens dat Ajax niet in hun recht staat he, dat staan ze volledig, maar vanuit menselijk oogpunt hadden ze hem die buitenlandse klapper best kunnen laten maken.

    En ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar veel Ajacieden hebben Kluivert en Boilesen voor vanalles en nog wat uitgemaakt, en roepen nu contract is contract.
    Vind ik leuk
    abraksas +1222
    zaterdag 22 september 2018 om 10:39
    Ook reserves zijn nodig, maar dat wist je zelf ook wel al, toch?
    Je moet blessures en schorsingen goed op kunnen vangen. En hij was ook nodig aangezien hij nog wel wat gespeeld heeft.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 09:52
    Aan het oefenen om als lachspiegel door het leven te kunnen gaan?
    Je vervormd de boel namelijk aardig als je gaat stellen dat iemand aan zijn contract houden een naaistreek is.
    Hij was transfervrij en kon gaan waarheen hij wilde en dat is Psv geworden, mooi toch?
    Ben het ook zeker niet eens met dat eeuwige gezeik op hem, bij Ajax was dat zo en nu ook weer bij jullie. Nick zal nooit een topper worden, maar is altijd een zeer gewaardeerd onderdeel van een team en zie maar eens een verdediger (met name een Nederlandse) met zijn ervaring te vinden, zo makkelijk is dat niet.
    Ik wens hem in ieder geval het beste, al zitten daar wat mij betreft nu natuurlijk geen titels meer bij.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    Spiegel +9793
    zaterdag 22 september 2018 om 10:19
    Je hoeft het niet gelijk zo lelijk te maken.

    Waarom is het wel een naaistreek dan wanneer de speler niet wil verlengen en transfervrij de deur uitloopt? “Hij heeft alles aan de club te danken.” Die vlieger gaat dan ook niet op.

    Tuurlijk had Ajax contractueel gezien het recht om de transfer te blokkeren.
    Maar een speler die als mens in ieder geval zeer gewaardeerd werd in Amsterdam, hadden ze hem een mooie transfer naar Duitsland moeten gunnen. Zeker gezien het aantal minuten dat hij kreeg (toen hij fit was).
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3233
    zaterdag 22 september 2018 om 10:37
    Dus dan laat je hem gaan zonder een waardige vervanger binnen te (kunnen/willen) halen?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 10:44
    Een lachspiegel is toch maar een woordspeling en geen krachtterm als "kutstreek".
    Je gaat een speler geen vertrek gunnen als het ten koste van de club gaat.

    Is het je nou echt nog nooit eerder opgevallen dat supporters (ook die van Psv) vanuit emotie reageren of doe je nu alleen maar zo?

    De meeste wensen hem gewoon het beste en herinneren de goal tegen Schalke waardoor hij een meerwaarde was.

    Dat ze de bal nu terugkaatsen naar met name de Psv'ers (daar speelt hij nu tenslotte) Dat hij geen topper is kun je verwachten. Deden jullie bij Bazoer ook en als we verder zoeken komen we er vast meer tegen waarbij dit gebeurt is.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20880
    zaterdag 22 september 2018 om 11:16
    Ajax had best wel een probleem op die plek niks meer niks minder. Duidelijk verhaal.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1125
    zaterdag 22 september 2018 om 08:53
    Juist Kees, het gemoedelijke Brabant.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    zaterdag 22 september 2018 om 08:55
    Tuurlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:23
    Ja precies, in Limburg is het meestal warmer als in de rest van het land 😉
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 09:40
    Dan had hij een stuk zuidelijker moeten gaan, vraag maar aan Stratum.
    Vind ik leuk
    Freddyst +234
    zaterdag 22 september 2018 om 09:45
    Dan was hij wel naar Zuid Europa gegaan, nu was de enige mogelijkheid het kille PSV. 😜
    Vind ik leuk
    Freddyst +234
    zaterdag 22 september 2018 om 09:46
    Stond er al.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    Freddyst +234
    zaterdag 22 september 2018 om 09:51
    Dan was hij wel naar Zuid Europa gegaan, nu kon hij alleen maar naar het kille PSV. 😜
    Vind ik leuk
    Johan59 +635
    zaterdag 22 september 2018 om 12:03
    Sinds wanneer kiezen spelers voor warmte? Wat een geluk dan vielen ze met zijn alle over elkaar om naar Amsterdam te komen
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    zaterdag 22 september 2018 om 14:37
    De meeste ontvluchten Amsterdam met stip. Op naar het warme Limburg en Brabant weg uit dat koude kille gedoe rond en in Amsterdam brrrr.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8372
    zaterdag 22 september 2018 om 08:57
    Voor de breedte een hele nuttige speler.. Werkt hard en staat er als het moet komt alleen net wat tekort voor de top van de eredivisie, dat zag je ook met zijn domme overtreding tegen Barcelona, zoiets deed hij bij ajax ook vaak...vind hem van het niveau veltman

    Dit is trouwens al het 4726ste topic over viergever.. Ze zullen weinig nieuws hebben als je al zoveel topics plaatst over een speler als viergever
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 09:55
    Nu toch logisch, hij speelt tegen zijn oude club. Toen hij bij Ajax zat ging er bij de wedstrijden tegen AZ toch ook meer aandacht naar hem uit.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8372
    zaterdag 22 september 2018 om 10:21
    Ja zo kun je bij elke psv ajax en ajax psv een flauw interview met viergever doen..misschien kunnen ze er ook met bergwijn en huntelaar doen
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 10:48
    Bergwijn is na Barcelona al bevraagd en heeft aangegeven dat er al zoveel tijd tussenzit dat het hem niets meer doet..

    Huntelaar is nog langer geleden en voelt al helemaal geen binding met Psv, wat moet je hem vragen dan?
    Vind ik leuk
    benny-boys +1125
    zaterdag 22 september 2018 om 11:31
    Of hij dat kitsen van zijn vader geleerd heeft.
    Of was het moedermelk niet lekker?
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    zaterdag 22 september 2018 om 11:37
    Er zullen vast mensen niet helemaal 100% zijn die dat willen weten.. Jij bewijst het net.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8372
    zaterdag 22 september 2018 om 11:53
    Omdat ze bij de tegenstander gespeeld hebben en vp vaak in herhaling valt.. Het zijn in ieder geval 2 spelers die er toe doen, beter dan viergever
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    zaterdag 22 september 2018 om 09:06
    Inderdaad. Dat noemen ze doorselecteren. De zwakkere vallen af.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8630
    zaterdag 22 september 2018 om 09:14
    Nee, er was geen plan staat er. Als we dingen gaan verzinnen dan vind ik deze logischer:

    Hij wilde prijzen winnen maar er was bij ajax al 4 jaar geen plan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:48
    Maakt niet uit wat de beweegredenen waren. In elk geval zit Viergever nu bij PSV en speelt daar niet onverdienstelijk. Ajax blij (kennelijk), Viergever blij, en PSV ook. De ironies is wel dat nu de Ligt geblesseert is, dat juist die plek de zwakke plek van Ajax blijkt. Laten we rustig afwachten wat beide ploegen doen morgen... elk resultaat kan me wel bekoren. Ik zit zelf bij een andere wedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 08:49]
    Vind ik leuk
    Bullet +3093
    zaterdag 22 september 2018 om 08:57
    Waar blijkt uit dat dat juist de zwakke plek is bij Ajax nu de Ligt geblesseerd is? 1 wedstrijd gespeeld, 3-0 gewonnen en niet in de problemen gekomen. Dus op basis van welke argumenten is dat de zwakke plek van Ajax?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:40
    Ik begrijp je wel. Alleen is AEK niveau VVV (niets ten nadele overigens) en daardoor werd de verdediging van Ajax niet echt op de proef gesteld. De zeldzame keren dat dat wel gebeurde, sloeg mijn hart wel een paar keer over hoor! Maakte alles behalve een solide indruk. Het uiteindelijke resultaat verbloemde dat enigzinds.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 22 september 2018 om 09:51
    Frenkie is geen verdediger, maar ik zie hem 100x liever daar spelen dan Nick ‘Middelmaat’ Viergever.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23798
    zaterdag 22 september 2018 om 08:48
    Goede keus Nick. Het mooie Brabant, de mooiste club waar supporters nog AAN het veld zitten , waar kampioen worden inmiddels begint te wennen , waar je het mooiste shirt draagt , waar Ajax verleden jaar van heel dichtbij heeft mee mogen maken wat feest is ...Nick , laat ze maar zwetsen over jouw zogenaamde " niet Ajax niveau ".....In de EL bewees je het tegendeel. Dankzij jou haalden ze de finale. Laat morgen zien wat je waard bent. We zijn trots op jou !
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:54
    Dankzij het hele team haalde Ajax de finale. Wanneer je de laatste 10 jaar gaat bekijken, werd Ajax 1 keer meer kampioen dan PSV. Het mooiste shirt is maar wat je mooi vindt toch.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23798
    zaterdag 22 september 2018 om 09:03
    Danzij het hele team haalde Ajax de finale ?...zeg dat maar tegen Schalke 04 ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:07
    Ja dankzij het hele team, je speelt met 11 man, dat Viergever toevallig een goal scoorde betekent het niet dat je speciaal door Viergever de finale haalde.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23798
    zaterdag 22 september 2018 om 09:10
    Het was niet zomaar de goal die hij maakte. Onverzettelijk doorzettingsvermogen van hem, daar waar bij anderen de koppies hingen. Maar maakt niet uit. We zullen t zien
    Vind ik leuk
    Bullet +3093
    zaterdag 22 september 2018 om 08:58
    Lees voor de gein eens de reacties op een forum van jouw club. Komt Viergever er niet zo positief uit!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23798
    zaterdag 22 september 2018 om 09:03
    Net zoals er een aantal zijn op de Ajax Forums , die zelfs Frenkie de Jong afzeiken. Die houd je altijd. Nick is voor PSV een extra waarde en dat gaat hij bewijzen ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:50
    Dat was toch al wel duidelijk? En ook als keuze C, maak ik er geen probleem van. Ben blij dat hij is overgekomen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:51
    Maakt niet uit wat de beweegredenen waren. In elk geval zit Viergever nu bij PSV en speelt daar niet onverdienstelijk. Ajax blij (kennelijk), Viergever bij, en PSV ook. De ironies is wel dat nu de Ligt geblesseert is, dat juist die plek de zwakke plek van Ajax blijkt. Laten we rustig afwachten wat beide ploegen doen morgen... elk resultaat kan me wel bekoren. Ik zit zelf bij een andere wedstrijd.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5227
    zaterdag 22 september 2018 om 11:10
    Leuke voetballer en goed genoeg voor PSV..
    Vind ik leuk
    Foden +4606
    zaterdag 22 september 2018 om 08:37
    Godzijdank dat ie weg is
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2338
    zaterdag 22 september 2018 om 08:47
    gun hem het beste en we missen hem niet was nooit een top speler voor ajax en ajax wilde niet door met hem dus voor beide beter zo
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    zaterdag 22 september 2018 om 08:47
    Niet goed genoeg voor de top.
    Liep altijd op zijn tenen
    Vind ik leuk
    Bullet +3093
    zaterdag 22 september 2018 om 08:51
    Er was geen plan??? Ajax ging doorselecteren en heeft een topsportkeuze gemaakt. Hulde.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    zaterdag 22 september 2018 om 08:57
    Ajax ging kopen.
    Vind ik leuk
    Bullet +3093
    zaterdag 22 september 2018 om 09:01
    Ja, wat is het probleem? Doorselecteren omdat de seizoenen daarvoor, met o.a. viergever, lichtelijk teleurstellend zijn verlopen. Ajax staat er nu denk ik beter op, kwalitatief, dus wat is er mis?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    zaterdag 22 september 2018 om 09:08
    Niets ,normaal is het blablablabla eigen jeugd dit eigen jeugd dat en is het kopen dat wou ik ermee zeggen. Zie Blind.
    Vind ik leuk
    Bullet +3093
    zaterdag 22 september 2018 om 09:26
    Wat heeft dat met de keuze om Viergever geen contract aan te bieden te maken? Ik voel vooral een sneer. Maar met jou een zinvolle discussie starten heb ik al eens geprobeerd, je hebt zoveel tegen ajax dat het zinloos is hier aan te beginnen.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +342
    zaterdag 22 september 2018 om 09:34
    Blind..eigen jeugd🤙
    Vind ik leuk
    APE +158
    zaterdag 22 september 2018 om 09:57
    Ja jullie kopen niks!!! Alleen maar eigen jeugd toch morgen op het veld?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:57]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2045
    zaterdag 22 september 2018 om 10:57
    Meer dan bij jullie.
    Vind ik leuk
    Emnu +2826
    zaterdag 22 september 2018 om 08:58
    Een meer correcte bewoording zou dan ook zijn dat-ie niet meer in de plannen voor kwam.

    Of dat er geen plan meer was voor hem behalve het exit-plan.
    Vind ik leuk
    Marco S +4405
    zaterdag 22 september 2018 om 09:01
    Als dat waar is dan is het heel onfatsoenlijk van flappie.. de beste man heeft namelijk nooit verzaakt en deed altijd zijn best
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:13
    Ajax had geen plan omdat je gewoon niet goed genoeg bent. Dat zal morgen ook blijken
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1684
    zaterdag 22 september 2018 om 09:19
    Blijft vreemd dat ajsx hem zo liet gaan
    Vind ik leuk
    El Cazador +6143
    zaterdag 22 september 2018 om 09:34
    Nick Viergever leeft volgens mij volkomen in zijn eigen fantasie wereld. Tijdens zijn blessure periode is er duidelijke gezegd einde contract einde oefening bij Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:54
    Dus dan ga je maar naar de concurent. Waardeloze gozer.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    zaterdag 22 september 2018 om 10:08
    Ajax had geen plan en hier weten ze al wat er allemaal ging gebeuren.

    Blijft apart.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166708
    zaterdag 22 september 2018 om 10:29
    PSV is als een warme douche voor onzen Nick.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:43
    Hij was niet goed genoeg voor Ajax, dus niet goed genoeg voor het buitenland. Dus dan maar stapje terug naar een niveau waar hij nog wel mee kan doen.
    Vind ik leuk
    Enden +4052
    zaterdag 22 september 2018 om 10:45
    Bij AJAX was wel degelijk een plan. Daar kwam Viergever echter niet in voor.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1389
    zaterdag 22 september 2018 om 10:46
    Hij nog altijd beter dan blind en veltman.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:28
    Gelukkig dat jij dat zegt niet iemand met verstand
    Vind ik leuk
    Mari +8651
    zaterdag 22 september 2018 om 10:57
    Ajax heeft, net als met Vermeer, het paard van Troje gestald bij de concurrent.
    Vermeer liet Ajax winnen door de vrije trap "verkeerd" in te schatten
    Viergever, een aardige jongen, altijd zijn best gedaan, zal ook wel iets doen om Ajax te helpen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    zaterdag 22 september 2018 om 11:00
    Ik was sceptisch, maar tot nu toe niet ontevreden over Viergever. Vormt samen met Schwaab een goed centraal duo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:26
    Daarom sneer je de hele tijd al naar Ajax sinds je overgang naar psv omdat je weg moest bij Ajax je wilde het liefst bij Ajax blijven dus
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    zaterdag 22 september 2018 om 11:26
    Er was geen plan, omdat Ajax een betere verdediger wilde...

    En laat Viergever maar een elleboogje hier en een tikkie daar geven, dan zien we dat wel terug op de beelden van de VAR :-)
    Vind ik leuk
    030_Joep +256
    zaterdag 22 september 2018 om 12:41
    Leuke speler voor in de Eredivisie maar je gaat met hem niet de CL of EL winnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:46
    Ajax is dit seizoen al tegen puntenverlies aangelopen, tegen Heracles. Ik hoop dat daar morgen 3 verliespunten bij komen. Het is en blijft speculeren wat de uitslag morgen wordt.
    Vind ik leuk
    debacle +490
    zaterdag 22 september 2018 om 14:57
    Ajax wilde hem alleen voor de bank. Hij speelt nu basis psv omdat isimat het alternatief is. Goede keuze dus!
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    zaterdag 22 september 2018 om 15:41
    Viergever komt gewoon tekort voor dit niveau. Door zijn mentaliteit heeft hij zijn nut gehad maar als topclub moet je een hogere niveau nastreven..
    Vind ik leuk
    glob +9
    zaterdag 22 september 2018 om 17:30
    Doorselecteren heet dat.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +875
    zaterdag 22 september 2018 om 17:39
    Ik heb Viergever op zijn tandvlees zien scoren in de EL tegen Schalke. Zie ik de verwende aapjes van Ajax en PSV niet 1,2,3 doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws