Van Bronckhorst aangenaam verrast: 'Er komt een moment dat hij wél gaat'

    Van Bronckhorst aangenaam verrast: 'Er komt een moment dat hij wél gaat'

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 15:32za 22-09-2018 om 15:32

    Giovanni van Bronckhorst vindt het prettig dat hij ook dit seizoen kan beschikken over Tonny Vilhena. Deze zomer lag het in de lijn der verwachting dat de 23-jarige middenvelder de stap zou maken naar het buitenland. 

    "Ik ben geen makelaar, dus vraag me niet waarom hij deze zomer niet is verhandeld. Er komt een moment dat hij wél gaat. Nu ontwikkelt hij zich hier alleen maar verder", aldus de trainer van de Rotterdamse topclub in gesprek met De Telegraaf. 

    "Hij is een voorbeeld van de toekomstige middenvelder. Hij kan verdedigen, aanvallen, pakt zijn momenten voor de goal en is dynamisch. Scoren kan hij ook, dat hebben we vorig seizoen gezien. Tonny is een vrij complete middenvelder en wat ik mooi vind is dat hij gif in het elftal brengt."

    Lees ook: Vilhena: 'Hij houdt ervan om me een beetje op te fokken. Gio doet dat ook, ja'

    Poll

    Is het na dit seizoen tijd voor Vilhena om te vertrekken?

    (1564 stemmen)

    Plaats een reactie

    Martinnat +1014
    zaterdag 22 september 2018 om 15:33
    Vilhena ondergewaardeerde voetballer in mijn ogen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    zaterdag 22 september 2018 om 15:35
    Kan zich niet opladen om zich elke wedstrijd 100% te geven.

    Laat het teveel keren afweten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    zaterdag 22 september 2018 om 15:46
    Jij hebt echt goed op zitten letten...
    Vind ik leuk
    Nuance +9492
    zaterdag 22 september 2018 om 15:50
    Hahaha, ja echt hè. Een soort Pavlov reactie op Vilhena.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    zaterdag 22 september 2018 om 15:51
    Altijd van dat misgunnende volk, meestal uit de provincie.... de provincie Noord-Holland welteverstaan.
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zaterdag 22 september 2018 om 16:02
    Dat is geen provincie...
    Dat is een verzameling van strandjutters en duinendelvers op een stuk land wat grotendeels wegzakt in zee, of eigenlijk zee zou moeten zijn.
    En die lucht he? Niet te harden! ;-)
    Vind ik leuk
    Johan59 +770
    zaterdag 22 september 2018 om 18:47
    Nee nee dat is het volk dat verantwoordelijk is voor het stichten van de staat der Nederlanden, die jullie telkens te hulp schoten, als de Fransen de Spanjaarden, of de Duisters weer voor de deur stonden
    Vind ik leuk
    Onyx +15
    zaterdag 22 september 2018 om 19:57
    Ik was er niet bij, maar mijn opa kreeg jaarlijks bezoek uit Amsterdam die hij een onderkomen had gegeven tijdens 40-45.. Oh ja Provincie Groningen ligt om de hoek van Noord- Holland....
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zaterdag 22 september 2018 om 22:37
    Volgens mij speelde dat toch meer in Zuid-Holland. Daarbij denk ik dat er in ons Brabant meer bloed gevloeid is, meer tegenstand geboden is altijd, maar dat terzijde.
    Nu nog steeds melken de armlastige (noord-)hollandertjes de ware provinciën uit en durven te beweren dat het geld in de randstad verdient wordt.
    Als het gaat om fictieve cijfertjes, klopt dat doorgaans helemaal. Als het gaat om tastbare zaken, moet je toch echt grotendeels buiten de randstad je heil zoeken ;-)
    Vind ik leuk
    Johan59 +770
    zaterdag 22 september 2018 om 23:27
    Over dat bloedvloeien heb je gelijk, dat het geld in de randstad word verdiend ligt aan de sector Rotterdam is de mainport en Schiphol een ader van de economie zoals dat in Brabant de landbouw is en zo heeft op Groningen en Limburg na, ( deze hebben recht te klagen) elke provincie zijn economische inbreng maar om je zo uit te drukken getuigt van weinig intelligentie en is stompzinnige
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zondag 23 september 2018 om 15:36
    Beste Johan59,

    Mag ik opmerken dat Limburg wel degelijk haar steentje heeft bijgedragen aan de Nederlandse economie met alle mijnwerkers die de industriële revolutie hebben ondersteund? Mag ik evenzo opmerken dat we dankzij het Groningse gas nog altijd meer delfwinning hebben gehad?
    Het belang van maakindustrie binnen de economische motor wordt nog altijd hoog ingeschat door slimme economen en laat dat nou steeds minder in de randstad voorkomen.
    Blijf maar lekker in de zeepbellen geloven daar, als de pleuris weer eens uitbreekt niet meer naar de boertjes in Brabant komen dan hè?
    Zo vind ik allebei je bijdragen van stompzinnigheid of achterlijkheid getuigen, maar goed... Dat mag hoor ;-)
    Vind ik leuk
    Johan59 +770
    zondag 23 september 2018 om 16:21
    Lees eens goed boer, ik zeg dat ze nu terecht klagen, ik ben het met je eens dat ze heden te dagen achter gesteld worden. Ik heb het helemaal gehad met dat land of het nu Brabant is of Noord Holland. Nationalisme en chauvinisme en discriminatie is voor domme mensen
    Vind ik leuk
    guilleaume +878
    zondag 23 september 2018 om 16:50
    Als je anderen dom noemt, maakt dat je geen kuthaartje slimmer hoor :D
    Maar ga jij ook maar de mooie Europese gedachte promoten dan. Staat je vast goed :P

    ps: Verdiep je sowieso ook wat meer in de historie van dit kikkerlandje, kan ook geen kwaad
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2866
    zaterdag 22 september 2018 om 23:26
    Amsterdam stond aan de kant van de Spanjaarden tijdens de opstand...

    De meeste NSB'ers kwamen uit Amsterdam...

    Liever kwijt dan rijk zou ik dan zeggen...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 01:22
    En dit alles SirUltionem omdat Giovanni van Bronckhorst zegt dat hij blij is omdat hij over Tonny Vilhena kan beschikken... Waar een discussie over voetbal al niet toe kan leiden. NSB-ers, nou ja...
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2866
    zondag 23 september 2018 om 23:00
    Ik reageer alleen op de bewering dat we Noord-Holland dankbaar zouden moeten zijn voor onze huidige onafhankelijkheid...

    Die bewering is niet waar dus geef ik met feiten aan waarom het niet klopt, problemen mee?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    zaterdag 22 september 2018 om 16:05
    Ja, snap ook niks van dat volk uit Noord Holland
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    zaterdag 22 september 2018 om 16:07
    Je hoeft je pas zorgen te maken als je ze wel begint te snappen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:11
    een heel klein detail Barry
    kopstoot is voor fc Utrecht , dus er is een kleine kans dat ie niet uit Norrd Holland komt
    voor de rest heb je wel gelijk , al zijn er genoeg sportieve mensen in Noord Holland
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    zaterdag 22 september 2018 om 15:46
    Klopt helemaal. Wordt hier afgeschilderd als iemand die er niks van kan, maar ondertussen is ie iedere week weer een dragende speler.
    Vind ik leuk
    barry m +452
    zaterdag 22 september 2018 om 20:07
    dat ben ik met je eens
    Vind ik leuk
    Mr bien +4011
    zaterdag 22 september 2018 om 15:34
    Komt veel te kort voor het Buitenland vooral top buitenland.
    Is geen schande als Feyenoord je plafond is.
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    zaterdag 22 september 2018 om 15:38
    In België kan hij makkelijk mee.
    Vind ik leuk
    Romo +1000
    zaterdag 22 september 2018 om 16:18
    Helemaal mee eens
    Werkt aan zn CV en loopt constant uit zn positie
    Vind ik leuk
    heur es +780
    zaterdag 22 september 2018 om 15:39
    Weinig van te zien, GIF!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:40
    Het is niet alleen tijd dat Vilneha vertrekt, maar voor van Bronckhorst ook.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    zaterdag 22 september 2018 om 15:47
    Tonny mag van mij gerust blijven....
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:15
    Maar Gio niet.
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    zaterdag 22 september 2018 om 16:12
    Jij bent geen fan maar een zuurpruim, maakt niet uit wie er komt wat ie bereikt, na een paar maanden is er wel weer een groep di roept "hij moet weg...". Beste stuurlui staan aan wal en roepen om te roepen. Doe mij een lol en roep thuis en niet hier, dat gal is zo misplaatst. Op iedere wissel kun je achteraf commentaar hebben, te vroeg te laat of verkeerde speler, vaak komen jullie met een alternatief maar het blijft achteraf en hoe het uitpakt weet je nooit. Stop met die onzin en ga eerst eens achter je club staan zoals al die andere echte supporters. Als aan het eind van het seizoen het resultaat bagger is is het tijd voor aanpakken, nu is het tijd voor vertrouwen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:19
    Ooh nu krijgen we dat weer..lees je ook veel op fr12, dat je geen echte supporter bent als je kritiek op Gio hebt. Nou luister vriend soms zijn dingen gewoon op, over, klaar en dat gevoel heb k nu bij Gio. Laffe wissels, altijd die zelfde interviews met “ ja zo’n tegengoal dat mag nooit meer gebeuren etc etc” 2 weken later gebeurd het gewoon weer. Opstellingen waar menig persoon zijn twijfels bij heeft.
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    woensdag 26 september 2018 om 14:42
    1 ik ben je vriend niet, wil ik ook niet zijn.
    2 je gevoel? Komt Feyenoord een stap verder met jou gevoel.
    3 ik kijk naar de feiten en een feit is dat Gio het maximale uit de groep probeert te halen, en mede door blessures met wisselend suc6, maar met meer suc6 dan de laatste + - 10 trainers.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 22 september 2018 om 15:47
    Die is ook wel gegroeid als voetballer de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    zaterdag 22 september 2018 om 15:51
    Is tegenwoordig een zekerheidje.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 22 september 2018 om 16:00
    Zeker man, en hij werkt heel hard ook. Goed spelertje geworden, misschien een leuke club in Italië.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:23
    Feyenoord blijft hem maar aanprijzen, niemand wil hem.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zaterdag 22 september 2018 om 17:03
    Nee gio je bent geen trainer maar schijnbaar ook geen trainer, je palmares doet anders geloven.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13116
    zaterdag 22 september 2018 om 17:15
    Waarom zou hij er nog zijn? Een wilde gok hoor, “geen club beter dan feijenoord (en dat is al eeg genoeg) wilde hem hebben”?
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +543
    zaterdag 22 september 2018 om 17:27
    Hij heeft het naar zijn zin bij Feyenoord. En al 8 jaar lang. Laat zich niet gek maken.En we zouden allemaal zijn kapper moeten hebben.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5171
    zaterdag 22 september 2018 om 19:46
    wil te vaak zijn moment pakken. Veel te veel uit positie, veel te veel als een kip zonder kop. Moet het eens doseren en meer vanuit positie spelen. Wellicht dat de linkerkant dan ook in zijn geheel beter laat lopen.
    Als hij dan weer als een blinde de laatste man van de tegenstander aan het afjagen is, waarbij je op voorhand al ziet dat het onzinnig is, dan snap ik niet dat RVP hem dan niet eens terug fluit. De toeschouwers smullen er van, want die zien iemand hard werken en vinden dat fantastisch. Maar in werkelijkheid heb je dan met de lange bal die dan gespeeld wordt, een man minder op je middenveld en kun je daar dus geen vuist maken. Dat uit positie lopen werkt zo hard door op de ploeg, dat het onbegrijpelijk voor mij is dat een speler zoveel credits krijgt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    Hammie +1169
    zaterdag 22 september 2018 om 20:21
    Hoop dat hij morgen nog weggaat

    Het is net niet...
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    zondag 23 september 2018 om 00:04
    Onterecht opgehemelde voetballer die niets toevoegd behalve inzet. Nooit creatieve oplossingen en veel balverlies.
    Periodes gewoon erg slecht spelend en toch altijd in de basis en wordt nooit gewisseld. Gio kiest steeds voor hem om voor mij onbegrijpelijke redenen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws