Linssen onaangenaam verrast in Arnhem: 'Hij zei dat ik het maar moet accepteren'

Linssen onaangenaam verrast in Arnhem: 'Hij zei dat ik het maar moet accepteren'

Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 23:52za 22-09-2018 om 23:52

Bryan Linssen heeft geen idee waarom hij zaterdagavond niet in de basis stond bij Vitesse. De vleugelaanvaller moest op de bank beginnen tijdens het thuisduel met ADO Den Haag (1-1). Trainer Leonid Slutsky verschafte Linssen geen uitleg. 

"Nee, ik weet niet waarom ik niet speelde", zei een teleurgestelde Linssen na de wedstrijd tegen FOX Sports. Slutsky liet hem na 66 minuten invallen. "Vorige week had ik last van mijn enkel, maar ik heb de hele week gewoon goed getraind. De trainer koos niet voor mij vandaag, de precieze reden weet ik niet. Ik heb het wel gevraagd, maar hij zei dat het zijn beslissing was en dat ik het maar moest accepteren."

Volgende week reist Vitesse af naar De Kuip. "Ze weten hier wat ze aan me hebben. Ik ben vorig seizoen topscorer geworden en dat kan ik nog steeds. Het is nooit leuk als je op de bank zit, nu ook niet. Nu is het zaak om het koppie niet te laten hangen en zo snel mogelijk weer belangrijk zijn voor het team."

Lees ook: El Khayati wederom belangrijk: ADO snoept punt af van Vitesse in Arnhem

Plaats een reactie

Dezeun +6040
zondag 23 september 2018 om 00:02
Rustig blijven
Vind ik leuk
Il Gordo +16992
zondag 23 september 2018 om 00:05
Linssen, dat wat toch die speler die Feyenoord volgens alle kenners moest kopen, zo'n vier weken geleden?
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
zondag 23 september 2018 om 00:07
Te oud voor die stap, maar kwalitatief beter dan wat Feyenoord heeft hoor, op Berghuis na
Vind ik leuk
Il Gordo +16992
zondag 23 september 2018 om 00:09
Dat valt te betwijfelen. Maar dan nog. Investeer dan in iets wat er echt bovenuit steekt.
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
zondag 23 september 2018 om 00:11
Linssen is een heel goede voetballer, alleen Feyenoord moet verder dan de Eredivisiesubtop gaan kijken.
Vind ik leuk
Il Gordo +16992
zondag 23 september 2018 om 00:16
Precies. En eens zorgen dat de spelers die ze halen, ook beter worden.
Vind ik leuk
Blindsy +17248
zondag 23 september 2018 om 09:20
Niet volgens mij. En ik ben absoluut n kenner.
Vind ik leuk
Il Gordo +16992
zondag 23 september 2018 om 09:26
Hèhè, bedoelde het ook ietwat cynisch. En jij bent inderdaad een kenner ;)
Vind ik leuk
Ruud1987 +5605
maandag 24 september 2018 om 18:58
Ik denk dat linssen nog steeds wat toevoegd aan feyenoord maarja, feyenoord heeft 26,5 miljoen uitgegeven om derde te worden en hebben nu geen geld meer voor brian.
Vind ik leuk
AFCA-1324 +767
zondag 23 september 2018 om 00:05
Toch vind ik dat wel een leuke speler voor bij Ajax als een neres bevoorbeeld weg gaat
Vind ik leuk
Realist1892 +1175
zondag 23 september 2018 om 00:16
Jullie hebben toch genoeg eigen jeugd😃😃😃
Vind ik leuk
Echt? +5256
zondag 23 september 2018 om 08:11
Ja, maar die moeten ze wel eerst kopen...
Vind ik leuk
pietprecies +10382
zondag 23 september 2018 om 01:02
Nee
Vind ik leuk
Casuals88 +2423
zondag 23 september 2018 om 01:38
Meen je dit ? Volgens mij kun je beter hockey gaan kijken ...
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3285
zondag 23 september 2018 om 00:31
Vreemde keuze slut nergens op
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 07:12
Odegaard zal wel weer verplicht minuten moeten maken wat is vastgelegd in de huur overeenkomst. Vraag maar eens in Friesland hoe vervelend dat is.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
zondag 23 september 2018 om 07:55
Ja want Linssen is de ster van het elftal...
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
zondag 23 september 2018 om 09:57
Meneer Linssen wacht op antwoord. Straks gaat ie nog roepen dat Feyenoord hem moet halen omdat ie niet aan spelen toe komt.
Vind ik leuk
orion73 +1539
zondag 23 september 2018 om 10:00
Voetballer van niks. Zal dus wel door Feyenoord gekocht gaan worden voor uiteraard veel te veel geld.
Vind ik leuk
Vak-DD +12016
zondag 23 september 2018 om 11:02
Niet zeiken maar voetballen, liet gisteren ook niet veel zien.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 15:56
Russen hebben weinig kijk op kwaliteit.
Blijkt nu ook weer.
Kortzichtig te veel votka tast hersenen aan.
Vind ik leuk
Lexie026 +46
maandag 24 september 2018 om 09:14
Waarom zou je een basisplaats moeten hebben dan Bryan? Je bent een leuke speler, maar echt niet meer- of minder dan de rest. Dus gewoon vechten voor je plek.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws