Linssen onaangenaam verrast in Arnhem: 'Hij zei dat ik het maar moet accepteren'

    Linssen onaangenaam verrast in Arnhem: 'Hij zei dat ik het maar moet accepteren'

    zaterdag 22 september 2018 om 23:52

    Bryan Linssen heeft geen idee waarom hij zaterdagavond niet in de basis stond bij Vitesse. De vleugelaanvaller moest op de bank beginnen tijdens het thuisduel met ADO Den Haag (1-1). Trainer Leonid Slutsky verschafte Linssen geen uitleg. 

    "Nee, ik weet niet waarom ik niet speelde", zei een teleurgestelde Linssen na de wedstrijd tegen FOX Sports. Slutsky liet hem na 66 minuten invallen. "Vorige week had ik last van mijn enkel, maar ik heb de hele week gewoon goed getraind. De trainer koos niet voor mij vandaag, de precieze reden weet ik niet. Ik heb het wel gevraagd, maar hij zei dat het zijn beslissing was en dat ik het maar moest accepteren."

    Volgende week reist Vitesse af naar De Kuip. "Ze weten hier wat ze aan me hebben. Ik ben vorig seizoen topscorer geworden en dat kan ik nog steeds. Het is nooit leuk als je op de bank zit, nu ook niet. Nu is het zaak om het koppie niet te laten hangen en zo snel mogelijk weer belangrijk zijn voor het team."

    Lees ook: El Khayati wederom belangrijk: ADO snoept punt af van Vitesse in Arnhem

    Plaats een reactie

    Dezeun +4787
    zondag 23 september 2018 om 00:02
    Rustig blijven
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 00:05
    Linssen, dat wat toch die speler die Feyenoord volgens alle kenners moest kopen, zo'n vier weken geleden?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    zondag 23 september 2018 om 00:07
    Te oud voor die stap, maar kwalitatief beter dan wat Feyenoord heeft hoor, op Berghuis na
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 00:09
    Dat valt te betwijfelen. Maar dan nog. Investeer dan in iets wat er echt bovenuit steekt.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    zondag 23 september 2018 om 00:11
    Linssen is een heel goede voetballer, alleen Feyenoord moet verder dan de Eredivisiesubtop gaan kijken.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 00:16
    Precies. En eens zorgen dat de spelers die ze halen, ook beter worden.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 00:52
    Dat is financieel vaak niet mogelijk helaas.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 00:53]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    zondag 23 september 2018 om 01:06
    Toch jammer. De CL gelden kan Feyenoord straks doen killen. Dan komen ze niet meer mee
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 01:34
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Feyenoord heeft een enorme inhaalslag te maken en ik zie dat in de huidige kuip onder de huidige omstandigheden absoluut niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    zondag 23 september 2018 om 01:41
    Ala PSV EN Ajaz de aankomende 2 jaar beiden CL plaatsen.

    Dan is Feyenoord de lul. Lopen ze 100 miljoen+ achter op beiden
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 01:48
    Ja maar met dat nieuwe stadion valt dat ook allemaal maar te bezien... want als dat echt zo mooi is allemaal qua financiën hadden ze dat plan toch al in werking gesteld?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13412
    zondag 23 september 2018 om 02:02
    Nostalgische oude rotten die het allemaal tegenhouden.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 00:51
    Ach een speler op die leeftijd ksn zeer zeker nog van veel waarde zijn voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1509
    zondag 23 september 2018 om 00:22
    Dat zal hij volgde week in de kuip gaan bewijzen denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 00:51
    Volgende week kan hij ze overtuigen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 01:16
    Nee Il Gordo, Linssen is die speler die vier weken geleden zei dat hij niet begreep dat Feyenoord nog niet gebeld had (tijdens de transferperiode)... Ik heb toen niet veel Feyenoorders enthousiast gezien of gehoord...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 09:27
    Klopt, de meeste Feyenoorders waren inderdaad niet enthousiast.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11296
    zondag 23 september 2018 om 09:20
    Niet volgens mij. En ik ben absoluut n kenner.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 09:26
    Hèhè, bedoelde het ook ietwat cynisch. En jij bent inderdaad een kenner ;)
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5165
    maandag 24 september 2018 om 18:58
    Ik denk dat linssen nog steeds wat toevoegd aan feyenoord maarja, feyenoord heeft 26,5 miljoen uitgegeven om derde te worden en hebben nu geen geld meer voor brian.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +430
    zondag 23 september 2018 om 00:05
    Toch vind ik dat wel een leuke speler voor bij Ajax als een neres bevoorbeeld weg gaat
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 00:16
    Jullie hebben toch genoeg eigen jeugd😃😃😃
    Vind ik leuk
    Echt? +3389
    zondag 23 september 2018 om 08:11
    Ja, maar die moeten ze wel eerst kopen...
    Vind ik leuk
    pietprecies +4859
    zondag 23 september 2018 om 01:02
    Nee
    Vind ik leuk
    Casuals88 +2456
    zondag 23 september 2018 om 01:38
    Meen je dit ? Volgens mij kun je beter hockey gaan kijken ...
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 23 september 2018 om 00:16
    Linssen is niet goed begonnen aan het seizoen. Maar in alles is hij 10 keer beter dan Ødergaard.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 00:20
    Zo is het wat een klootzak is Slutsky .
    Hij kan wel is een heel groot fout begaan.
    Als hij Linssen op de bank houd.
    De enigste Publiek lieveling van Vitesse.
    Dat gaat Slutsky niet volhouden.
    Is Sturing de enigste die dit Vitesse kan leiden.
    Lijkt mij wel.
    Vind ik leuk
    Echt? +3389
    zondag 23 september 2018 om 08:12
    Wat heb je aan een publiekslieveling zonder publiek?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 00:51
    Ja, daarom hadden Real en Ajax ook interesse in Linssen en niet in Odegaard.
    Vind ik leuk
    Arendheim +455
    zondag 23 september 2018 om 02:06
    Stel Ødergaard op dan. Ook Real maakt fouten. Hij komt gewoon zwaar tekort voor de subtop in Nederland.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1683
    zondag 23 september 2018 om 00:31
    Vreemde keuze slut nergens op
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 00:50
    Linssen is er te vask met het koppie niet bij.
    Zeker is hij een echt bijtertje die vaak heel belangrijk is, maar doms nemen bijzaken de overhand.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 07:12
    Odegaard zal wel weer verplicht minuten moeten maken wat is vastgelegd in de huur overeenkomst. Vraag maar eens in Friesland hoe vervelend dat is.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1384
    zondag 23 september 2018 om 07:55
    Ja want Linssen is de ster van het elftal...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    zondag 23 september 2018 om 09:57
    Meneer Linssen wacht op antwoord. Straks gaat ie nog roepen dat Feyenoord hem moet halen omdat ie niet aan spelen toe komt.
    Vind ik leuk
    orion73 +1433
    zondag 23 september 2018 om 10:00
    Voetballer van niks. Zal dus wel door Feyenoord gekocht gaan worden voor uiteraard veel te veel geld.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    zondag 23 september 2018 om 11:02
    Niet zeiken maar voetballen, liet gisteren ook niet veel zien.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:56
    Russen hebben weinig kijk op kwaliteit.
    Blijkt nu ook weer.
    Kortzichtig te veel votka tast hersenen aan.
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    maandag 24 september 2018 om 09:14
    Waarom zou je een basisplaats moeten hebben dan Bryan? Je bent een leuke speler, maar echt niet meer- of minder dan de rest. Dus gewoon vechten voor je plek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws