'Karsdorp maakt zich onmogelijk en koerst na 180 speelminuten af op Romeinse exit'

    'Karsdorp maakt zich onmogelijk en koerst na 180 speelminuten af op Romeinse exit'

    zondag 23 september 2018 om 10:45

    Rick Karsdorp ligt op ramkoers bij AS Roma. Volgens La Gazzetta dello Sport overweegt de club serieus om de Nederlandse rechtsback in januari van te hand te doen. Sinds zijn transfer van Feyenoord naar de Serie A in de zomer van 2017 heeft Karsdorp slechts 180 minuten (!) op het veld gestaan voor Roma. 

    Zaterdag werd bekend dat  drievoudig Oranje-international bonje heeft met trainer Eusebio Di Francesco. Voor aanvang van de midweekse Champions League-ontmoeting met Real Madrid zou er een 'stevige woordenwisseling' hebben plaatsgevonden. Karsdorp werd uit de selectie gezet. Zondag, tijdens het bezoek aan Bologna, ontbreekt Karsdorp opnieuw.

    La Gazzetta meldt nu dat Di Francesco absoluut niet tevreden is over de inzet op de training van Karsdorp. Hij sprak er de vleugelverdediger deze week blijkbaar op aan. De roze sportkrant weet dat de trainer dusdanig teleurgesteld is, dat een verkoop in januari de meest logische optie lijkt. Op een basisplaats hoeft Karsdorp sowieso niet te rekenen. 

    In de zomer van 2017 betaalde AS Roma een slordige veertien miljoen euro aan Feyenoord voor Karsdorp. Sindsdien kampte hij met diverse blessures. 

    Poll

    Komt het nog goed met Karsdorp in Rome?

    (4560 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31702
    zondag 23 september 2018 om 10:46
    Nou, kom maar terug naar huus dan.
    Vind ik leuk
    Kaar +849
    zondag 23 september 2018 om 11:03
    Als dat zou kunnen!
    Vind ik leuk
    Wijndalum +538
    zondag 23 september 2018 om 11:30
    Als Feyenoord-fan durf ik te zeggen dat Karsdorp beter aankan. Ik weet niet waarom, maar die trainer komt voor mij over als een clown.
    Vind ik leuk
    Smash +3324
    zondag 23 september 2018 om 14:58
    En Karsdorp komt ondankbaar over. Hij heeft door blessures (waar hij niets aan kan doen) bijna niet gespeeld en nu gaat hij moeilijk doen, omdat hij te weinig speelt?
    Vind ik leuk
    Sil95 +10782
    zondag 23 september 2018 om 10:47
    Gaat lekker met de heren Karsdorp en Kluivert..
    Vind ik leuk
    The Iceman +10159
    zondag 23 september 2018 om 10:49
    Kluivert heeft nu al bijna net zoveel gespeeld als Karsdorp.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10782
    zondag 23 september 2018 om 10:51
    Ja dat zegt genoeg dus :P
    Vind ik leuk
    010Fr +977
    zondag 23 september 2018 om 10:51
    Kluivert heeft dan ook geen zware blessure vanaf het begin gehad bij Roma.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10159
    zondag 23 september 2018 om 10:53
    Zeker, maar ik bedoel maar te zeggen dat het wel overdreven is om de situaties van Kluivert en Karsdorp in één adem te noemen.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10782
    zondag 23 september 2018 om 10:54
    Vind ik niet. Tot dusver verloopt het voor beide heren even dramatisch. De omstandigheden per situatie verschillen wellicht maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10159
    zondag 23 september 2018 om 10:56
    We zullen zien. Kluivert zit er pas 3 maanden en vrijwel niemand had verwacht dat hij meteen in de basis zou staan.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10782
    zondag 23 september 2018 om 10:57
    Basis? En de afgelopen weken dan? Hij is nu al trinuneklant.

    Oh ja lees dat hij speelt vandaag. Hopelijk kan hij het laten zien.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10159
    zondag 23 september 2018 om 10:59
    In de 4 competitiewedstrijden is Kluivert 3 keer ingevallen. Daarnaast staat hij vandaag basis:
    www.parool.nl/sport/kluivert-van-tribune-naar-basis-bij-as-roma~a4604934/amp
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:05
    dat is onzin , Karsdorp is uit de selectie gezet en Kluivert niet , dat is nogal een verschil
    verder speelt Kluivert vandaag
    Karsdorp zit thuis voor de tv ....
    Vind ik leuk
    Sil95 +10782
    zondag 23 september 2018 om 10:53
    Nee dat is waar. Maar ook een fitte Karsdorp is klaarblijkelijk niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 11:05
    Dat is hij wel. Als hij fit is speelt hij. Probleem is echter dat hij nog steeds veel blessureleed heeft ieder seizoen.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12045
    zondag 23 september 2018 om 11:35
    Als hij fit is komt hij ook flink tekort!!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:43
    hij is uit de selectie gezet , dat betekent dat ie nu fit is
    anders hoef je een speler er ook niet uit te zetten
    hoop dat ie ergens anders gaat kijken eventueel , want vind hem wel een goeie back namelijk
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 13:22
    Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat hij altijd blessuregevoelig is en blijft. Het niveau kan hij zeker aan en hij is nog jong natuurlijk.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1992
    zondag 23 september 2018 om 10:47
    Beetje dom, kan beter aardig blijven en lekker blijven cashen.
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    zondag 23 september 2018 om 10:48
    Kennie weer lekker op de brommert...
    Vind ik leuk
    Het Brein +4116
    zondag 23 september 2018 om 12:02
    Wat, Tete heeft een brommer?
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1060
    zondag 23 september 2018 om 10:49
    Tja met die kwaliteiten die hij heeft kan je je niet veroorloven om bijdehand te gaan doen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:14
    Met de afstand de beste rechtsback in Nederland, jammer voor het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    markpark +1016
    zondag 23 september 2018 om 13:16
    Als hij het niveau haalt wat hij bij Feyenoord zijn een-na-laatste seizoen haalde, is het zeker een goede rechtsback.. Heeft het, onder andere door blessures, jammer genoeg niet meer laten zien..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:02
    Kom maar terug naar het oude nest karsdorp we missen je hier geen fatsoenlijke rechtsback te vinden!
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 11:03
    Hij was gelijk basisspeler toen hij daar arriveerde. Hij kan het niveau sowieso aan. Ook laatst was hij weer basisspeler. Alleen die rot blessures die hem achterna zitten.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23947
    zondag 23 september 2018 om 11:04
    Sjonge Karsdorp, wat doe je nu dan? In zo’n club ga je juist spelen om een stap hogerop te maken en dan gooi je er toch dubbele energie in? Als het inderdaad zo is dat ie niet zijn best doet, minder hard traint dan anderen geef ik die trainer gewoon gelijk. Je moet voor je salaris en voor het geld dat je club voor je betaalde wel leveren, voor niks gaat de zon op. 14 miljoen, daar hadden ze veel anderen ook voor kunnen halen. Ook spelers die wel hun best doen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 11:07
    Er staat ook nergens dat hij niet hard werkt. Zo is hij ook niet. Hij heeft blijkbaar een aanwijzing van de trainer niet opgevolgd. Iets met tactiek. Dat beide heren daar dan zo'n probleem van moeten maken is overdreven. Ook de pers stookt natuurlijk het vuurtje op.

    Karsdorp kan het niveau aan, maar is net als Robben altijd blessuregevoelig.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 23 september 2018 om 11:20
    Haha je gaat nu toch niet Robben met deze Puk van de Petteflet vergelijken he...Want hoeveel blessures ook, Robben zit never nooit niet op de tribune als ie fit is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10747
    zondag 23 september 2018 om 12:08
    Zo vaak zit Robben niet op de tribune hoor.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 23 september 2018 om 12:22
    Dat zeg ik toch ook? ff lezen aub :)
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10747
    zondag 23 september 2018 om 13:57
    Ik lees een dubbele ontkenning, min keer min is plus. ;)
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 23 september 2018 om 14:01
    Wel fijn dat we elkaar nu in ieder geval begrijpen :)
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 13:25
    Lekker gelezen weer jij. Kijk eens goed naar wat ik typ. Hij is net zo blessuregevoelig. Ik vergelijk verder niks qua persoon of niveau.

    Dat ik nog reageer ook op zoiets doms...
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 23 september 2018 om 13:47
    Damn jij bent snel op je teentjes getrapt...Ik wil ook alleen maar zeggen dat je ze gewoon niet moet vergelijken. Op welke manier dan ook. Het enige wat deze jongens gemeen hebben is dat ze beiden tegen een bal trappen.
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    Niet op mijn tenen getrapt. Ik snap niet dat je zo moeilijk doet om niks.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 23 september 2018 om 14:34
    Haha goed argument...
    Vind ik leuk
    mcmodd +23947
    zondag 23 september 2018 om 11:37
    Stille pijl, als de trainer niet tevreden is over de inzet van Karsdorp op de training laat dat weinig ruimte over voor jouw interpretatie. Als die ook zou kloppen dan heeft de trainer, maar ook de club het al gezien met Karsdorp, dan zien ze hem als een miskoop. En echt, Karsdorp moet beter spelen bij AS Roma, dan eerder bij Feyenoord, om überhaupt een plek in de basis te krijgen.
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 13:29
    Niks mijn interpretatie, ik zeg alleen wat er in een eerder bericht stond. Dat VP verschillende redenen aangeeft kan ik niks aan doen.

    En hij kan het niveau zeker wel aan.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:48
    Of de tekst is hierboven aangepast maar er staat toch echt dat het met zijn inzet te maken heeft.
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    zondag 23 september 2018 om 13:28
    Nee ik had het over een eerder artikel.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:11
    Exact. Spelers moeten hun klep dichthouden en keihard trainen. Ik vrees de volgende stap van Karsdorp. Ik vrees verhuur kelder Serie A of Serie B om vervolgens vetpatst te worden aan een club in Turkije of Griekenland. Dat zou einde loopbaan betekenen.
    Vind ik leuk
    Jafio +1788
    zondag 23 september 2018 om 11:05
    Wij zoeken nog een goede back ;) hahaha
    Vind ik leuk
    mcmodd +23947
    zondag 23 september 2018 om 11:40
    Ik neem aan Jafio, dat bij jullie de backs ook hard moeten trainen? NAC zal het niet pikken van spelers als ze niet voldoende inzet tonen bij de training, dat is bij NAC niet anders dan bij AS Roma.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +348
    zondag 23 september 2018 om 11:08
    jaar lang blessure, door betaald, nu niet hard trainen....bizar Rick. doe verdomme je best.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3896
    zondag 23 september 2018 om 11:08
    Retour afzender?
    Vind ik leuk
    rinirat +2647
    zondag 23 september 2018 om 11:11
    Je kunt altijd terug naar feyenoord,
    Die kopen alle mislukte spelers terug zodat de talenten geen kans krijgen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2409
    zondag 23 september 2018 om 11:11
    Dit is typisch zo'n spelers die helemaal niet zo goed is, maar door een hype om hem heen te maken nog voor een lachwekkend bedrag van 14 miljoen euro verkocht is ook..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:22
    Geweldige drive naar voren, razendsnel, super mentaliteit en een fantastische voorzet. Hij is alleen nog te wild en wil te veel, veruit de beste rechtsback in Nederland.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2409
    zondag 23 september 2018 om 11:25
    Ik heb ook een geweldige drive naar voren ben ook razendsnel en heb een topmentaliteit :p
    Maar jouw laatste zin, meen je dat echt?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:29
    Mits blessurevrij is er echt geen betere. Ik heb hem zijn eigen fouten met zijn bizarre snelheid weer zien herstellen. Hij maakt er helaas nog wel wat haha,maar echt liever dat dan de Tete s enz.
    Vind ik leuk
    Johnnie +712
    zondag 23 september 2018 om 11:18
    Krijg je, met je vrij beperkte kwaliteiten, een top contract bij een geweldige club. In de mooiste stad ter wereld, met een heerlijke klimaat en geweldig eten.

    Ga je er zo mee om...
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zondag 23 september 2018 om 11:22
    Niet in Rome, maar komt zeker goed
    Beste rechtsback van NL indien fit en blessure vrij.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23947
    zondag 23 september 2018 om 11:45
    fr1963, dat fit, daar wringt nu juist de schoen. Dat word je door een grote inzet op trainingen, dat weet je zelf ook wel.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zondag 23 september 2018 om 13:10
    oh, en jij kent het hele verhaal, gezien jouw reactie.
    Hij heeft allereerst gewoon ontzettende pech gehad met die ernstige blessure precies rond zijn overgang naar Roma.....dat gun je niemand. Hier was hij gewoon de beste back van Nederland, waarom denk je dat Roma 14 miljoen heeft neergelegd?
    Terugkomen van langdurige blessures is gewoon een lange weg en kost veel tijd en energie. Wat er precies is voorgevallen weten jij en ik niet, beter dan ook om hier geen uitgesproken mening over te vormen lijkt mij. Ik hoop van harte dat hij zijn draai weer snel kan vinden, bij welke club dan ook.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23947
    zondag 23 september 2018 om 13:12
    Dat hoop ik dan met je mee, maar een trainer zal zich niet zomaar negatief over een eigen speler uitlaten. Of zou hij de pik hebben op Karsdorp?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zondag 23 september 2018 om 13:20
    dat laatste denk ik. Zoals ik ook vermoed dat Gio dat op Tapia heeft. Is een veel betere voetballer dan Clasie of Vilhena, ook vandaag bakken deze 2 er helemaal niets van tegen jouw cluppie. Toch zal Gio Tapia niet opstellen ipv deze 2. Zoals ook Ayoub vandaag weer geen kans krijgt.
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 23 september 2018 om 13:29
    Kan alleen maar hard lopen.... Manolev 2.0....
    Vind ik leuk
    PDJong +1244
    zondag 23 september 2018 om 11:29
    Aan de kop van die vent zie je al dat het niet helemaal snor zit...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:37
    Is wel wat voor RKC toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 23 september 2018 om 11:37
    Hebben ze uiteindelijk dat restant ook nog ontvangen in rotterdam?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    zondag 23 september 2018 om 12:00
    Dat was Lazio als ik me niet vergis...
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 23 september 2018 om 12:16
    owww ja da kan ook , hebben ze daar de knaken nog van ontvangen dat jij weet?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    zondag 23 september 2018 om 15:16
    Tot op heden nog niet volgens mij... Zal vast iets te maken hebben met een fontein of trap oid ;).

    Succes met de wedstrijd straks!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 23 september 2018 om 15:26
    das ook schandalig , het ging nog om een paar miljoen toch?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    zondag 23 september 2018 om 15:31
    Klopt, de laatste termijn van de transfer van De Vrij. Nog een slordige 2 miljoen. Iets met een phishing mailtje.....

    Zal vast wel goedkomen, na onderzoek
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 23 september 2018 om 15:36
    ik hoop het wel . dit soort bedrog is gewoon zwaar klote
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5927
    zondag 23 september 2018 om 15:38
    Mee eens. Het is sowieso een apart verhaal vanuit Rome, kan me niet voorstellen dat je daadwerkelijk 2 miljoen overmaakt aan de hand van een ontvangen e-mail
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2060
    zondag 23 september 2018 om 11:38
    Had in de tijd van de Romeinen moeten leven. Had dan misschien een andere mentaliteit gehad.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2409
    zondag 23 september 2018 om 11:43
    feyenoorders en Rome.. het is nog altijd een slechte combo :p
    Vind ik leuk
    Guzzi +458
    zondag 23 september 2018 om 11:43
    Ze geven zelf 14 miljoen uit,kunnen ze niet wat geld uit dat fonteintje halen daar voor een nieuwe back
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zondag 23 september 2018 om 11:51
    Verkeerde keus geweest
    Vind ik leuk
    Het Brein +4116
    zondag 23 september 2018 om 11:59
    Nou, ga lekker maar naar Standard, Genk of Stoke City..
    Vind ik leuk
    Johan_D +3503
    zondag 23 september 2018 om 12:07
    Karsdorp , Kongolo , Clasie , Boetius ,

    Stuk voor stuk mislukt in het buitenland.

    Alleen De vrij heeft zich goed kunnen ontwikkelen en heeft het prima gedaan.

    De eerst genoemde is allemaal brandhout ...
    Vind ik leuk
    Het Brein +4116
    zondag 23 september 2018 om 12:46
    Kongolo wel basisspeler bij Huddersfield nu. Leroy Fer en Berghuis ook niet trouwens..
    Vind ik leuk
    Ale +4728
    zondag 23 september 2018 om 12:18
    Lol, sommige op VP vinden hem de beste back van Nederland. Haha gewoon slappe hap. Net als alles uit Rotterdam.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zondag 23 september 2018 om 13:15
    haha, jij bent lachwekkend aal! Hij was zeker de beste back van eredivisie en NL-elftal. Nu veel pech door zware blessures, dat kan bijvoorbeeld zelfs een Dolberg overkomen, de beste spits van de wereld....Of kan die Deen nu ook ineens niet meer voetballen?
    Vind ik leuk
    Ale +4728
    zondag 23 september 2018 om 16:10
    Hap hap.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zondag 23 september 2018 om 16:22
    slappe hap hap toch?
    Vind ik leuk
    Ale +4728
    zondag 23 september 2018 om 20:28
    Jep
    Vind ik leuk
    orion73 +1447
    zondag 23 september 2018 om 12:22
    Feyenoord kan wel een rb gebruiken.
    Vind ik leuk
    erikv78 +145
    zondag 23 september 2018 om 12:31
    Verkoop ? Zijn contract ontbinden is de enige manier om er van af te komen. Kan die weer terug naar Zuid. Niveau van Clasie haalthij misschien wel.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    zondag 23 september 2018 om 12:40
    Tja, hij is het hele jaar geblessseerd na zijn transfer. Niet zo gek dat hij pas 180 minuten maakte. Jammer als hij daar wegmoet.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1564
    zondag 23 september 2018 om 12:44
    Dat is een goeie voor NAC
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:51
    NEE, het komt NIET EN NOOIT GOED, EN TERECHT!! Laat dit soort verwende "miljonairs" eerst maar een FLINK WERKEN voor een FORS LAGER "LOON"!!
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1173
    zondag 23 september 2018 om 12:58
    Altijd een zwaar overschatte voetballer geweest. Kwam bij Feyenoord niet eens boven de middelmaat uit, wat moet je dan bij fucking AS Roma?? Weer eentje voor rechterrijtje Bundesliga, meer niet.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zondag 23 september 2018 om 13:17
    jij snapt het. De beste RB van NL en NL-elftal. Roma (en een aantal andere Europese subtopclubs) hadden dat ook goed gezien, iet meer inzicht dan jou, dat is wel duidelijk. Zal heeel misschien iets met jouw clubvoorkeur te maken hebben, waar 11 wereldsterren spelen?
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 23 september 2018 om 13:26
    Alleen niet professioneel genoeg... Roma gaat geen topspeler op de bank zetten....
    Vind ik leuk
    fr1963 +3076
    zondag 23 september 2018 om 13:49
    Wel op de tribune?
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 23 september 2018 om 13:52
    Als je hem bedoeldt, nee...
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1173
    zondag 23 september 2018 om 21:01
    Ik heb geen echte clubvoorkeur. Karsdorp is heel ver verwijdert van een Oranjeplek. Hans Hateboer speelt wel gewoon in de Serie A in de basis, die is beter. Fosu Mensah is beter, Janmaat is beter, Tete is beter, zelfs Veltman is beter. Waarschijnlijk is zelf Brenet beter.
    Vind ik leuk
    Bowy +16
    zondag 23 september 2018 om 13:17
    Kent hij het liedje , Guus kom.naar huis.
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 23 september 2018 om 13:23
    De zoveelste mislukking....
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    zondag 23 september 2018 om 13:53
    Kan het beste maar naar Emmen gaan. Volgens de ranglijst hebben die meer kans op Europees Voetbal dan jullie Feijenoord.
    Overigens zit nu te kijken naar jullie team tegen Utrecht. Het is weer om te janken
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 23 september 2018 om 14:07
    Huh??
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Tja....Psv en Ajax zullen niet met weke knietjes naar de Kuip gaan.... Wat is Feyenoord slecht.
    Vind ik leuk
    Gerro +6665
    zondag 23 september 2018 om 13:35
    Zal wel met een sisser aflopen
    Vind ik leuk
    Ben +102
    zondag 23 september 2018 om 13:38
    Wat is hier echt aan de hand? Je legt toch geen 17 miljoen neer voor een speler en hem dan niet op te stellen? Wat is dit?
    Vind ik leuk
    Nar +561
    zondag 23 september 2018 om 14:10
    Puur te maken met instelling. Daar kom je pas achter als de speler bij je traint.
    Vind ik leuk
    repeP +1168
    zondag 23 september 2018 om 15:36
    Niet zo handig wanneer je lang hebt gerevalideerd bij een club. Komt op mij best wel een beetje veel ondankbaar over.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 02:22
    Ah joh die trainer wordt binnenkort toch wel de laan uitgestuurd.. Staat erg onder druk vanwege tegenvallende resultaten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws