PSV-uitblinker: 'Werden door Ajax dingen geroepen, alleen maar extra leuk'

    PSV-uitblinker: 'Werden door Ajax dingen geroepen, alleen maar extra leuk'

    maandag 24 september 2018 om 12:50

    Pablo Rosario is trots op de manier waarop PSV zich zondag heeft gepresenteerd tegen Ajax. In eigen huis boekte de regerend landskampioen een klinkende zege: 3-0. Op het middenveld was Rosario één van de grote uitblinkers. 

    "We hebben het heel goed gedaan, en het is een terechte uitslag. Vanaf het begin wilden we al uitstralen dat hier niks te halen valt. De eerste helft hebben we optimaal benut, maar de tweede helft was wel wat minder van onze kant", aldus de controleur voor de camera van Omroep Brabant

    "De blijdschap en de euforie zijn natuurlijk ook net wat extra als je van Ajax wint. Zij hebben toch wat dingen geroepen in de media deze week en dan is het lekker dat je dat kunt afstraffen."

    De selectie van trainer Mark van Bommel gaat even genieten van de zege. Maar: "We zijn bezig met een proces en woensdag komt de volgende test er al weer aan. Ook dan moeten we laten zien dat we onverstoorbaar zijn." PSV neemt het in de KNVB Beker op tegen amateurclub Excelsior Maassluis.  

    Lees ook: Waarom ook De Ligt tegen PSV niet de reddingsboei van Ajax was geweest

    Plaats een reactie

    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 12:58
    Ik lees verschillende reacties van Ajacieden die beweren dat PSV gewoon heeft gewonnen met reactievoetbal en Ajax het beste van het spel had...

    Ik heb Ajax weinig kansen zien maken waar PSV de uitslag ook op had kunnen voeren maar in de tweede helft niet meer moest en dus achterover is gaan leunen.

    Ajax mist fysiek en duelkracht in alle linies en elke afvallende bal was voor PSV. Daarbij, zoals ik ook eerder stelde, is Ajax mentaal zwak! Ziyech liet zijm hoofdje hangen en was al verslagen na de 2-0, het geloof was weg. Tadic liep te hoofdschudden 70 minuten lang. Bij ons PSV bestaat dat niet, wij gaan door tot de laatste seconde zoals ook tegen PEC en Fortuna. 2 cents stelt juist dat wij meer moeite hebben met kleinere tegenstanders, onzin! PSV domineert de ED en dat lees je terug op de ranglijst. 18 uit 6 en 24-3 doelsdaldo, als dat niet overuigend is...

    Daarbij, Ajax heeft het juist moeiliijk tegen deze tegenstanders.

    Standaard Luik staat 6e in Belgie, Ajax speelde 2-2 in Luik. In Kiev werd het 1-1, Dinamo staat 3e in Oekraine met nu al een forse achterstand op de nummer 1 Sjachtar. PSV heeft daarentegen ook de uitwedstrijd tegen BATE gewonnen omdat we over veerkracht beschikken die voor Ajax ongekend is.

    Een hele hoop mooi weer voetballers daar in Amsterdam maar owee als het even tegenzit! Je mist een type Rosario/Hendrix maar ook een De Jong. Jongens die niet praten maar vechten voor elke meter. Jullie hebben spelers nodig die langer zijn dan 1,70 en zwaarder dan 62kg... dat scheelt al een hele hoop. Internationaal is Ajax kansloos en gelukkig mag PSV het opnemen tegen Inter en Spurs en Ajax tegen AEK want stel je dit Ajax eens voor in ons CL poule!? 😂

    Het verschil zal alleen maar groter worden simpelweg omdat wij completer zijn dan Ajax.

    En om af te sluiten...

    PSV telde 4 eigen jeugd spelers in de basis gisteren, terwijl Ajax bekend staat om de beste eigen jeugd van de wereld!

    Paniek, paniek en nog meer paniek in Amsterdam. Je huilt om een CV terwijl je Nick gratis laat gaan en hier een vervanger van 20 mil hebt lopen.

    Dumfries en Angelino kostten samen 11, Nick en Schwaab waren transfervrij 😉

    Dus ga niet huilen dat je geen CV's hebt, er zit namelijk ook nog een Per op de bank.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:59
    Wim kieft hier? Die is ook dol op ...
    Vind ik leuk
    PSV mexico +542
    maandag 24 september 2018 om 13:08
    ik mis wel Sjakie
    Vind ik leuk
    Bertus +5287
    maandag 24 september 2018 om 15:18
    Die komt eind van de dag weer wel met zijn stukje.
    Is nu nog naar de bingo.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 24 september 2018 om 13:10
    Daar had je met jouw andere account ook al over cheats. Duidelijk nu dat jij het bent. Dank je!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    Prachtig dat vissen, je hebt tot heden geen beet vriend
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 24 september 2018 om 13:18
    Vriend?

    Nou de vergelijkingen zijn overweldigend.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2559
    maandag 24 september 2018 om 14:41
    Hij heeft geen beet maar het is wel duidelijk dat je jezelf te erg schaamt om onder je originele account te reageren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 24 september 2018 om 14:45
    Dat schamen is dan weer niet erg.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:39
    Fopneuzen?
    Vind ik leuk
    tannat +13722
    maandag 24 september 2018 om 17:16
    Allemaal een en dezelfde
    Vind ik leuk
    PSV noord +990
    maandag 24 september 2018 om 12:59
    Goed pint 🤔
    Vind ik leuk
    Quareck +7148
    maandag 24 september 2018 om 16:10
    Het moet zijn, goeie pint.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:34
    Leuk hoor zo'n analyse. Had leuker geweest als het wat objectiever had geweest. Je bekijkt alles nu zo dat Ajax er negatief en PSV er positief vanaf komt.
    Dat je überhaupt de moeite neemt om zo'n lang verhaal te typen en alleen maar om nog wat extra zout in de wonden van de ajacieden hier te strooien. Ik snap dat je blij bent dat je club bovenaan staat en heeft gewonnen van Ajax maar om vervolgens een dag later nog na te trappen is een beetje sneu.

    Waar is de mentaliteit van de PSV'ers gebleven dat we pas na de laatste speelronde mogen oordelen?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 13:46
    Je leest alleen mijn verhaal niet die van je medesupporters.

    Ik zeg niets wat niet klopt en loop niet te spugen en te slaan, noch onzin te verkopen.

    Inplaats dat je zielig doet weerleg wat feiten en spreek mij tegen.

    Ajax werd door alles en iedereen de hemel in geprezen daar waar ik vanaf dag in roep dat het zwaar overdreven is en dat de aankoopbeid stinkt!

    Het is leuk ballen tegen Standaard, AEK en Kiev maar jullie eerste echte test en alle zwaktes kwamen aan het licht.

    Hiermee win je geen titels!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:58
    Ik spreek je tegen dus hoezo? En nee ik doe niet zielig ik spreek je alleen aan op het feit dat je een dag later nog de moeite neemt om Ajacieden na te trappen, daar heb ik mijn vraagtekens bij en vraag ik me af wat daar de noodzaak van is. En nee niet alles wat je zegt klopt maar dat is te wijten aan het anti Ajax brilletje die je op hebt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:17
    Tegenspreken is niet alleen maar zeggen: 'nee dat is niet zo'. Ja bij kleine kinderen niet, maar als volwassene (ik neem tenminste aan dat je dat bent) kun je toch op zijn minst met argumenten komen. En over het natrappen: Hoe denk jij dat het geweest zou zijn als de uitslag andersom was.... Voor het geval je heel lang moet nadenken: 10x zo erg.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:31
    Wat een denigrerend gedoe allemaal zeg. Kan dat ook gewoon normaal? Als het andersom was had ik mijn mede Ajacieden er ook op aangesproken dat het wel genoeg is. Er zijn nu ook psvers die het wel genoeg vinden, dat siert hen zeer. En juist dat natrappen vind ik zo kinderachtig, je kan geen normaal gesprek meer voeren hier zonder dat het weer naar Ajax wordt geleid.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:38
    Die laatste zin was misschien onnodig, maar verder niks denigrerend aan. Is gewoon zo dat je met argumenten moet komen als je iemand wilt tegenspreken. En ja, dat natrappen kan misschien wat kinderachtig zijn, maar nogmaals dat gebeurd van beide kanten en als je daar niet tegen kunt kan je beter niet op dit soort fora komen. Zeg niet dat je maar weg moet blijven, alleen dat je dit soort reacties altijd gaat blijven houden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:16
    Wordt er gewoon een beetje moe van. Als ik kijk naar toen ik op dit forum begon en nu merk je aan alles dat het niveau flink is gedaald en dat vind ik jammer. En dat ik niet met argumenten kwam is idd beetje zwak, eens.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:35
    En met deze reactie ben ik het dan weer eens. Zijn we het toch nog eens geworden :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:49
    Gelukkig maar Haha.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7773
    maandag 24 september 2018 om 14:50
    Gezondverstand wat zou jij doen als Ajax gewonnen had? Jij had ook van te voren een grote mond dus gun ons dat pleziertje. Niet zo gefrusteerd doen volgend seizoen weer een kans(je).
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:13
    Had ik een grote mond? Ik ben juist een vd weinige die niet doet aan natrappen en vooraf een grote mond hebben, mocht dat zo zijn dan ben ik erg benieuwd wat ik wanneer heb gezegd dan.
    Vind ik leuk
    hamora +20
    maandag 24 september 2018 om 17:24
    Ajax de hemelen prijzen doet de pers, net zoals jij nu PSV de hemel in prijst.
    Je wil feiten.
    2017:
    Ajax-PSV 3-0
    PSV-Ajax 3-0
    Wie is er dan beter? gewoon het moment meer niet.

    Gisteren won PSV maar als Ajax in maart wint, wat dan? Stop met dit soort lulverhalen want elke wedstrijd is een wedstrijd op zich!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 17:41
    .
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 17:46
    Ik heb nergens jouw verhaal ontkracht... behalve de verhalen van de media en menig Ajacied in AANLOOP naar de wedstrijd en degenen die beweren dat Ajax 70 minuten de bovenliggende partij was, want dat was niet zo!

    Sterker nog ik heb in aanloop gezegd dat het thuisvoordeel doorslaggevndd zal zijn, dot zal in Amsterdam waarschijnlijk niet anders zijn. Ook heb ik gezegd dat Ajax niet beter is dan sit PSV en gezien de huidige reeks is er meer reden te geloven dat Ajax meer punten zal laten liggen dan PSV dan andersom.

    Hierin kan jij mij geen ongelijk geven behalve door te zeggen dat de bal rond is en het nog alle kanten op kan!
    Vind ik leuk
    hamora +20
    dinsdag 25 september 2018 om 08:49
    De bal is rond en kan nog alle kanten op :)
    Vind ik leuk
    Polly11 +3869
    maandag 24 september 2018 om 13:53
    Was, niet had
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1550
    maandag 24 september 2018 om 14:16
    Gister was er ook vrij weinig positiefs van ajax, en negatiefs van psv te zien. Dan krijg je al gauw zo'n analyse
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:28
    Ja klopt, maar dan moet hij nou niet gaan doen alsof hij de waarheid verkondigd. Een mening hebben prima maar verkondigen als waarheid is natuurlijk onzin.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:40
    De helft van wat hij vertelt klopt zelfs niet. "In Kiev werd het 1-1". Hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:50
    Ja daarom, kan er wel om lachen trouwens, hij probeert het wel haha
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:53
    Laat hij lekker buiten gaan spelen na school in plaats van op zijn mobiel te zitten en zijn gelijk proberen te halen.
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 24 september 2018 om 13:47
    Wat een gelul;je hebt iets verkeerds gegeten denk ik
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 13:48
    Wat precies klopt er niet?
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 24 september 2018 om 14:47
    Geloof me een Ajax thuis compleet had ook gewoon gewonnen.
    Nu toevallig psv thuis dus die 6-0 gaat nergens over.
    Met 2 net herstelde spelers en een belangrijke afwezig.
    Verloor in 10 min de wedstrijd.
    Ze komen ook nog in de Arena.
    Nu wonnen ze terecht,niets op af te dingen
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 15:14
    En dan vraag ik je weer, wat precies klopt er niet aan mij verhaal?
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 24 september 2018 om 15:31
    Je praat alsof ze al kampioen zijn,maar dat is niet zo.
    Alsof ze de beste zijn en onverslaanbaar...
    Zo is het dus niet
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 15:35
    Wij zijn de beste en ongeslagen tot nu toe!

    Dat is een feit!

    18 uit 6 met een doelsaldo van 24-3.

    Dan heb je een gat van 5 punten en Ajax, Feyenoord en Heracles die elkaar op doelsaldo ontlopen.

    Wat wil je nog meer? Dat is naar mijn me ig vooralsnog het maximaal haalbare, een 100% score.

    Nu gaan we naar hekkensluiter NAC om vervolgens voor eigen publiek tegen VVV en een week later tegen Emmen te mogen ballen...

    Dus ja, wij zijn de gedoodverfde favoriet voor de titel!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 24 september 2018 om 14:09
    Idd man. Ajax heeft niet alleen verloren doordat het centrum van hun verdediging er niets van bakte. Hun middenveld en aanval werd helemaal ontmanteld door PSV. In 90 minuten maar 1 kans weten te creëren heeft met de kwaliteiten van de tegenstander te maken.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 14:13
    Juist!
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 24 september 2018 om 14:43
    Iedereen heeft het over het falen van ten Hag met zijn keuze voor een voetballende verdediging. Allemaal gaan ze voorbij aan wat werkelijk aan de hand was. De oh zo bewierookte Tadic Neres Ziyech en Huntelaar werden aan banden gelegd door kleurloze Schwaab, afgedankte, Viergever, niet kunnen verdedigen Angelino, beperkte Dumfries, niet voor Ajax geschik geachte Rosario en beperkte Hendrix. Als zulke “beperkte” voetballers zich niet alleen staande weten te houden tegen de Godenzonen. Mannen van 20 30 40 en ja zelfs 80 miljoen en ze zelfs totaal uitgekleed hebben zegt dat meer over die zgn alleskunners dan over die zgn “beperkte” voetballers. Want al onze beperkte voetballers Frenky Ziyech, Neres, Tadic, Schöne, vd Beek, Blind etc etc totaal van het veld spelen dan vraag ik me af wat voor krukken het wel niet zijn.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 15:23
    Ajax heeft altijd bikkelaars gehad. Ik spreek dan over de grote Ajax niet de Ajax van nu.

    Voorbeelden zijn dan Rijkaart, Bogarde, Davids, Seedorf.

    Tegenwoordig worden alleen mooi weer voetballers gehaald. Spelers die zich vaak te groot voelen om ECHT mee te verdedigen en je mist spelers die het vuile werk opknappen. Daarnaast leg je het fysiek vaak af, verlies je de kopduels en zo dus ook de afvallende ballen. Het is dan makkelijk ballen tegen ploegen die over aanzienlijk minder kwaliteit beschikken maar tegen ploegen die aardig mee kunnen ballen maar ook fysiek en tactisch sterk zijn, leg je het af.

    Om recenter terug te gaan neem ik Davy Klaassen als voorbeeld. Deze jongen is dan wel mislukt in de PL maar is wel een winnaar. Iemand die het grasopvreet en vecht voor elke meter. Niet mooi willen doen maar effectief.

    Een prachtige voorbeeld is de piroutte van Neres in de tweede helft, inplaats van de bal voor te geven. Alsof je met 3-0 voorstaat en niet achter.

    Zodra het een beetje tegenzit geven jongens als Ziyech en Tadic niet thuis.

    Vandaar dat Hakim vorig seizoen ook werd uitgefloten door de eigen aanhang! Daarbij je hoeft maar te blazen en hij is omver. Vandaar dat geen club heeft doorgezet hem te kopen en Haggie hem steeds vaker op de vleugel laat spelen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    maandag 24 september 2018 om 14:10
    Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 14:14
    Snelkookpan, snelkookpan

    Gefrustreerde Ajacieden nee daar houd ik niet zo van!

    😋
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    maandag 24 september 2018 om 14:23
    Ik wel!
    Vind ik leuk
    HJR +7588
    maandag 24 september 2018 om 14:14
    Wat een verhaal joh over Ajax ;). Wees nou trots op PSV man, laat Ajax lekker gaan. Nu houd je juist Ajax ´groot´ en PSV ´klein´.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 14:15
    Het kriebelt aan mij, als ik de Ajacieden hier op ons forumpie zie maar je hebt zeer zeker een punt!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:58
    Stel je niet zo aan aub. Jullie hebben terecht gewonnen maar niet allemaal zo overdrijven kwatsert!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 15:15
    Als ieder er zo over zou denken als jij dan zou ik mijn hele verhaal waarschijnlijk niet eens gepost hebben...

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:45
    Iedereen heeft die wedstrijd toch gezien? Psv heeft toch overduidelijk terecht gewonnen. Mensen die zeggen van niet die kunnen niet realistisch naar een wedstrijd kijken.

    Ik wist op zaterdagavond al wanneer de Ligt niet mee zou doen Ajax heel blij mag zijn met een punt aangezien die clown toch gewoon met Blind en Frenkie achterin gaat spelen.
    Vind ik leuk
    JWK +390
    maandag 24 september 2018 om 14:45
    Vieze natrapper, hoe oud ben je, 12 ?
    Jongejonge, psv heeft van AJAX gewonnen en dat is wel eens vaker gebeurt! So what??
    Je zit me een verhaal met haat optehangen niet normaal man.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 15:12
    Niets met natrappem te maken.

    Ik reageer slechts op een aantal slechte verliezers en druk ze met de neus op de feiten.

    Dat jij geen argumenten hebt om mij tegen te spreken en zo om je heen gaat trappelen en zwaaien, zegt meer over jou dan over mij.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:49
    Is een klein jongetje die net van school komt. Typisch gevalletje; haat Ajax meer dan dat hij van zijn psv houdt.
    Vind ik leuk
    Bertus +5287
    maandag 24 september 2018 om 15:20
    Laat ze toch lekker in de waan dat ze het beste van het spel hadden. Vandaag likken ze hun wonden en zullen ze zich echt wel realiseren dat ze op alle vlakken zijn afgetroefd.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:29
    Eigen jeugd wie dan behalve Hendriks?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 15:30
    Zoet, Hendrix, Bergwijn en Rosario.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:52
    Hoe dom ben jij zoek het eerst even uit voordat je zoiets roept vooral Rosario die heeft niet eens in de jeugd van Psv gespeeld, ben jij nou een supporter??
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 16:08
    Zeer zeker wel. Hij is eigen jeugd net als Dolberg en Eriksen dat zijn 😂

    Ohjaa... en Malen!

    😉✌
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:18
    Jij bent echt dom 😂😂😂
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 17:47
    Insgelijk, pik!

    😂
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:39
    In Kiev werd het 1-1? Hahahaha als je iets typt zorg dan wel dat het goed is. Het werd 0-0 in Kiev en het was een wonder dat het daar 0-0 werd. Zelden zoveel onzin gelezen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 15:41
    Als je daarmee mijn verhaal ontkracht hebt... 😂

    👍

    Daarbij mag je zeggen wat je wilt maar een wonder was het alles behalve!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:48
    Ik had nog geen 5 seconden nodig om 1 onzin argument te ontkrachten. Geef me 10 seconden en ik haal er nog 2 uit.

    Kijk alleen al naar het aantal schoten dat Ajax had tegen Kiev. Dat zegt in principe al genoeg maar goed jij ziet alleen wat je zelf wilt zien.

    En uit je kinderachtige emoticons kan ik je leeftijd ook al afleiden.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 16:07
    Ik ben hoogstwaarschijnlijk ouder dan jij bent, maargoed...

    Sterke argumenten!

    Ga zo door, kanjer 👍
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    Hopelijk past Van Bommel het elftal niet teveel aan in de bekerwedstrijden. De dubbel is reëel dit seizoen voor PSV.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 13:02
    Europees afgedroogd, alles op de competitie en de beker zo kennen we psv weer.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1736
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Jullie worden in de ED afgedroogd door dat team wat dinsdag verloor van de Europese top.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    Ach dat is allemaal geschiedenis wij bij Ajax kijken naar het heden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:09
    Door altijd maar te roepen dat je kampioen wordt kijk je volgens mij meer in de toekomst.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 13:15
    Ja dat zie ik ook steeds bij die Psv-ers, arrogant hè?
    Vind ik leuk
    Always PSV +11319
    maandag 24 september 2018 om 13:23
    Wij zijn niet arrogant, wij zijn veruit de beste, snaptum!
    Vind ik leuk
    HJR +7588
    maandag 24 september 2018 om 14:13
    Dat klopt zeker, PSV is het sterkst op dit moment, geen discussie mogelijk. Wel raar dat er nog altijd over Ajax wordt gepraat, ook al zijn die niet de beste ;). Zo blijven ze toch de ´grootste´:). Ik zal als PSV supporter me niet al te druk maken om Ajax op dit moment.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 16:14
    En ook niet origineel, hoorde gisteren de liedjes die wij verzinnen gekopieerd voorbij komen zoals Guus Schreeuwis zijn hele carrière alles bij elkaar gejat heeft. Past goed bij die club.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 13:28
    Als ie even helemaaaal.naar boven scrolt zie je;

    1. PSV 6 6-0-0 18 24-3

    Daarna volgen Ajax, Feyenoord en Heracles met 13 punten.

    Deze ploegen ontlopen elkaar alleen op doelsaldo en een paar mil op de bankrekening.

    Succes snapje?
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 24 september 2018 om 13:45
    Het was maar een thuiswedstrijd met slechts 34% balbezit
    Nog genoeg wedstrijden te gaan.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8337
    maandag 24 september 2018 om 13:47
    Grotendeels omdat het in de eerste helft al 3-0 stond en dus moesten we niet meer.

    Verder maakte ajax weinig kansen en dus kan je stellen dat we aan 1 helft genoeg hadden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:35
    Op een bepaalde dag zou het dan toch ooit een keer "heden" moeten zijn. Op die dag wachten we! (al weer 4 jaar inmiddels)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4138
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    Het roemrijke verleden is idd al te lang geleden om nog trots op te zijn.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 13:16
    Ja idd dan loop je langs zo'n prijzen kast en denk je, moet ik hier trots op zijn. Nee je hebt helemaal gelijk. 🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1736
    maandag 24 september 2018 om 13:15
    Europees afgedroogd worden is dan toch ook verleden?
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 13:20
    Ja idd dat heeft met de geschiedenis van psv te maken waarin ze als landskampioen Nederland naar de klote helpen europees, was om mijn punt te maken, gelukkig snap jij het!!
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1736
    maandag 24 september 2018 om 13:24
    Geloof jij dat Ajax het beter had gedaan tegen Barça? Gelukkig snap jij het wel.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 15:43
    Dankje, aan alle reacties te lezen heb ik een gevoelig punt geraakt. Op dit moment is Ajax de grootste club van Nederland totdat er een clupje in Nederland er voorbij gaat blijft Amsterdam de voetbalhoofdstad van Nederland. En op dit moment staat psv 5 punten voor. Gelukkig kunnen wij in Amsterdam dit gewoon toegeven.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1736
    maandag 24 september 2018 om 17:17
    ach laat ook maar zitten jij kom steeds met een ander verhaal omdat je het niet meer weet. succes met de strijd om het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:37
    houd je bek man piepkuiken
    met dat matige spel van Ajax gisteren , hadden ze met dubbele cijfers verloren van Barca
    PSV heeft gewoon dik verdient gewonnen , en dat kutclubje van jou kwam overal tekort , vooral mentaal en fysiek
    maar blijf jij maar lekker elke week naar die 11 ongestelde wijven van je kijken
    ja gewonnen van AEK , de Griekse nummer 3 , die in de 1e helft ook nog eens de beste kansen had
    succes verder in je strijd met Feyenoord en Heracles om plaats 2 ....
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    maandag 24 september 2018 om 16:06
    Wat een taalgebruik. Laat jij je kennen zeg.
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +180
    maandag 24 september 2018 om 13:25
    Als jullie iets iig niet doen is het dat!! Jullie teren nog op de kampioens jaren.. in een ver verleden.. toen Jezus nog jan heette.. en toen ons oma nog condooms deed breien..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:02
    Vandaar al die inteelt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:40
    Dan zul je wel behoorlijk depressief zijn! Snap je?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7322
    maandag 24 september 2018 om 13:56
    Nou.....dan ben jij waarschijnlijk de enige Ajacied. Ik zie toch altijd dingen voorbij komen als; wij hebben de meeste titels gehaald in het verleden.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1550
    maandag 24 september 2018 om 14:18
    Dan ben je het dus eens dat hedendaags eindhoven de voetbalhoofdstad van nederland is? Zonder weer te beginnen over de meeste x kampioen enzo
    Vind ik leuk
    AVDV +554
    maandag 24 september 2018 om 14:50
    Het heden zegt anders toch echt dat PSV op 1 staat met 5 punten voorsprong en 11 doelpunten meer dan Ajax.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 24 september 2018 om 15:24
    Dus PSV is de beste club van nederland ?
    Vind ik leuk
    GOAL! +451
    maandag 24 september 2018 om 19:50
    Haha het heden! Of niet dan , onze recordmeistertjes. Jij lult altijd ook gewoon maar wat of niet? Snap je
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:00
    Trencin?
    Vind ik leuk
    GOAL! +451
    maandag 24 september 2018 om 19:53
    Ach meer she held, trek het je niet zo aan man. Het is maar voetbal, jullie zijn in andere dingen weer goed.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:09
    Geen schande in die poule.
    Volgens mij heb jij overigens niet zo veel recht van spreken vandaag.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11319
    maandag 24 september 2018 om 13:25
    Niet alleen vandaag hoor, dit werkt echt wel langer door hoor. En nog bedankt voor het opleiden van Dumfries. Ik gun jullie ter harte dat Lammers het goed gaat doen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    maandag 24 september 2018 om 13:09
    Alles op alweer "helemaal niets". Dat is pas iets om je op te verheugen ;)
    Vind ik leuk
    Leeuw +5832
    maandag 24 september 2018 om 13:13
    Snapje, alleen snap jij het nog niet echt. FC Barcelona kan elke ploeg in een thuis wedstrijd afdrogen. Wij hebben geen kleine Messi rondlopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Wie heeft eigenlijk de laatste dubbel gehaald?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    PSV
    2004-2005 volgens mij.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:14
    Zo. Dat is lang geleden!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:15
    Ik weet het niet helemaal zeker hoor.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:18
    Ik vertrouw je :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    ''mic drop''
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16683
    maandag 24 september 2018 om 13:02
    Gefeliciteerd PSV'ers, dik verdiende overwinning.
    En al doe ik er niet aan, maar voor veel personen is de hoogmoed voor de val gekomen...

    Voortaan maar eerst presteren voordat er van alles geroepen wordt.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:06
    Dank, sportief.

    En hoogmoed krijgen 'wij' nu ook een beetje...
    We zijn pas 6 wedstrijden onderweg...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16683
    maandag 24 september 2018 om 13:11
    Al doen jullie dat, ik zal nooit lachen als de ''val'' komt.
    Ik ben gewoon sportief en hou niet van al dat gedoe en gepraat eromheen.
    Maar 18 uit 6 met een geweldig doelsaldo is wel goed hoor, gelukkig nog 28 wedstrijden, daar klamp ik mij aan vast.. ;-D
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    Stap lekker over naar ons!
    Dan geven wij een onsportieve PSV-er terug....
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16683
    maandag 24 september 2018 om 13:18
    Whahahaaaa, wat denk je zelf vriend?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:19
    Incl. een Philips-dvd
    En de DVD: Sjakie, ik ben de enige die niet degradeert.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16683
    maandag 24 september 2018 om 13:21
    Minimaal een stereotoren zoals toen met Rijkaard.. :-)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:22
    Haha...

    Je kent de klassiekers!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16683
    maandag 24 september 2018 om 13:28
    Nu is het een 4K 3D Smart tv... hahahaa
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:29
    Blijf dan maar lekker bij en voor Ajax....
    Een beetje normale supporters daar is ook niet verkeerd :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16683
    maandag 24 september 2018 om 13:54
    Overstappen naar een andere club gaat gewoon niet, is gevoel he?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 14:00
    Oh zeker...
    Maar ik dacht: wie weet :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:40
    ja inderdaad , er is nog niks beslist , maar ik vind het wel leuk om de Ajax trollen ff met hun neus op de feiten te drukken
    tenminste , als ze weer terecht zijn ;-)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:43
    Mijn god, waar zijn ze???

    Moeten we een zoekactie starten, wellicht?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:48
    hahahaha , ze voegen weinig toe op deze site , maar op een dag als vandaag , ga je ze toch missen
    maar als ze vanavond nog niet gesignaleerd zijn , moeten we misschien toch maar gaan kijken
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:51
    Doen we!
    Vind ik leuk
    PSV mexico +542
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    ik zei het al de hele week
    gewoon 3-0
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:42
    gisteren vroegen ze of je de Mexicaanse griep had , ik ben benieuwt waar dat smoelletje nu is , nu je toch gelijk blijkt te hebben ;-)
    Vind ik leuk
    Mass +5277
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    Ik ben benieuwd wat sjakie straks gaat roepen...)
    Ik hoop dat ajax degradeerd?...)
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Nu nog ff resultaat in de CL ;)
    Vind ik leuk
    Mari +8651
    maandag 24 september 2018 om 13:10
    Moet lukken. Bergwijn draait ze wel dol.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4793
    maandag 24 september 2018 om 13:06
    kijk dit bedoel ik weet je

    nu ga je gewoon hard op je BEK!

    Bedankt he Lasse.. volgende keer gewoon je mond houden en je voeten laten spreken.
    vergeet niet dat dit al de 2 keer op rij is dat schone iets roept en het 2 keer HARD word afgestraft.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    Hij is HARDleers
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    maandag 24 september 2018 om 13:19
    Tweede of misschien zelfs al de derde keer. Ik vind het zo dom van hem. Je kunt toch makkelijk indenken dat dit de tegenstander alleen maar motiveert. Kennelijk is Schone niet zo slim. Voortaan maar een mediaverbod opleggen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4793
    maandag 24 september 2018 om 13:33
    precies weet je wel.. gewoon je mond houden en het laten zien op het veld.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +542
    maandag 24 september 2018 om 13:51
    In Amsterdam blijft het maar duren die domme uitspraken!
    ach ja net zo dom als Blind die zegt
    we hebben ooit 13 punten achter gestaan
    en werden nog kampioen
    dat riep Ten Ha Ha Hag
    ook met de winterstop bij tien pnt achterstand
    die gasten leren er helemaal niks van!!
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    maandag 24 september 2018 om 14:03
    Mee eens.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    frhoi +809
    maandag 24 september 2018 om 14:27
    2x bij psv en 1x met t kampioenschap van Feyenoord
    Vind ik leuk
    Garinsha +4793
    maandag 24 september 2018 om 14:46
    klopt
    Vind ik leuk
    R94 +2061
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    Het valt me op dat het hier sinds gisteren avond een stuk gezelliger is geworden. Veel meer realisme en normale discussies. Zou het komen omdat een aantal personen hun grot is ingekropen?
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +819
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    We hoefden maar op 60% te spelen om deze wedstrijd naar ons toe te trekken!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 24 september 2018 om 13:08
    Leuk dat Rosario tot wasdom komt. Best een leuk talent.
    Vind ik leuk
    Halftime +646
    maandag 24 september 2018 om 13:10
    Het is akelig stil vanuit Amsterdam. Ohja, zij praten alleen vòór de wedstrijd hè? Erna zijn ze uitgeluld
    Vind ik leuk
    Mari +8651
    maandag 24 september 2018 om 13:14
    Op zich verstandig toch. Tenminste als je niet zo dolgedraaid bent dat alles van je club altijd goed is.
    Je moet realistisch kunnen zijn
    PSV was beter,
    wat ik een minpunt vond en vind in de media is dat de rol van Bergwijn zo zwaar wordt onderbelicht.
    Hij is denk ik de beste man van de Nederlandse velden, (misschien samen met Zyech, misschien)
    Geen Lozano, Neres, Tadic .
    Ik heb het dus niet over transferwaarde.
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 24 september 2018 om 13:38
    Toch niet hoor 34% balbezit met reactie voetbal win je een thuiswedstrijd.
    Wel terecht.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:09
    Noem het een les in efficiënt voetballen anno 2018.
    Je kunt het ook omdraaien: hoe kun je met 66% balbezit niet meer dan 4 schoten op doel produceren?

    Ik zou wel het verschil tussen de eerste en tweede helft willen zien van dat balbezit. Na de 3 - 0 vond PSV het wel prima. Liet het Ajax een beetje begaan tot een bepaalde hoogte. Maar kwam eigenlijk nooit echt meer in de problemen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4469
    maandag 24 september 2018 om 13:25
    Zo is dat topper, lekker nagenieten van deze zege maar ook sne knop om richting de volgende wedstrijd.

    Nu nog de reactie van sjakie
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    maandag 24 september 2018 om 13:31
    Vond ze alle 2 niks zowel Psv en Ajax in Europa zijn we alle 2 een lachertje.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:34
    Zo is dat Pablo ! #Bommel-Power!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    maandag 24 september 2018 om 13:36
    Allemaal achteraf praat,het was een thuiswedstrijd die win je met 34% balbezit
    Reactie voetbal dus, maar terecht gewonnen.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1105
    maandag 24 september 2018 om 16:47
    hahhaaaaaaaaaa....
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    maandag 24 september 2018 om 13:40
    Onverstoorbaar. Als dit niet het woord van seizoen 2018/2019 gaat worden...

    Vind ik leuk
    repeP +1281
    maandag 24 september 2018 om 14:40
    Respect voor deze jongen. Niet gered bij Feyenoord en Ajax maar toch door gegaan met zijn passie. En nu bij PSV wel in het pulletje vallend.

    Goed gedaan jochie!
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    maandag 24 september 2018 om 14:49
    Ook weer zon blijhoofd die denkt dat ie het helemaal is ullg jullie moeten ook nog een paar moeilijke wedstrijdjes hoor wat een kutkop heeft dat jochie
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +373
    woensdag 26 september 2018 om 17:09
    Lijkt wel een beetje op jou vindt je niet?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    maandag 24 september 2018 om 16:30
    PR PSV Team 👍🏻
    Vind ik leuk
    TonS +35
    maandag 24 september 2018 om 17:23
    Psv stond tactisch beter dan Ajax en ze waren veel feller en agresiever, Ajax was wat slapjes, dat vond ik jammer, ik had me verheugd op een weergaloos spannende pot voetbal ........ jammer hoor!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws