PSV-uitblinker: 'Werden door Ajax dingen geroepen, alleen maar extra leuk'

    PSV-uitblinker: 'Werden door Ajax dingen geroepen, alleen maar extra leuk'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 12:50ma 24-09-2018 om 12:50

    Pablo Rosario is trots op de manier waarop PSV zich zondag heeft gepresenteerd tegen Ajax. In eigen huis boekte de regerend landskampioen een klinkende zege: 3-0. Op het middenveld was Rosario één van de grote uitblinkers. 

    "We hebben het heel goed gedaan, en het is een terechte uitslag. Vanaf het begin wilden we al uitstralen dat hier niks te halen valt. De eerste helft hebben we optimaal benut, maar de tweede helft was wel wat minder van onze kant", aldus de controleur voor de camera van Omroep Brabant

    "De blijdschap en de euforie zijn natuurlijk ook net wat extra als je van Ajax wint. Zij hebben toch wat dingen geroepen in de media deze week en dan is het lekker dat je dat kunt afstraffen."

    De selectie van trainer Mark van Bommel gaat even genieten van de zege. Maar: "We zijn bezig met een proces en woensdag komt de volgende test er al weer aan. Ook dan moeten we laten zien dat we onverstoorbaar zijn." PSV neemt het in de KNVB Beker op tegen amateurclub Excelsior Maassluis.  

    Lees ook: Waarom ook De Ligt tegen PSV niet de reddingsboei van Ajax was geweest

    Plaats een reactie

    JoeyC +2923
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    Hopelijk past Van Bommel het elftal niet teveel aan in de bekerwedstrijden. De dubbel is reëel dit seizoen voor PSV.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 13:02
    Europees afgedroogd, alles op de competitie en de beker zo kennen we psv weer.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1918
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Jullie worden in de ED afgedroogd door dat team wat dinsdag verloor van de Europese top.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    Ach dat is allemaal geschiedenis wij bij Ajax kijken naar het heden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:09
    Door altijd maar te roepen dat je kampioen wordt kijk je volgens mij meer in de toekomst.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 13:15
    Ja dat zie ik ook steeds bij die Psv-ers, arrogant hè?
    Vind ik leuk
    Always PSV +12545
    maandag 24 september 2018 om 13:23
    Wij zijn niet arrogant, wij zijn veruit de beste, snaptum!
    Vind ik leuk
    HJR +8271
    maandag 24 september 2018 om 14:13
    Dat klopt zeker, PSV is het sterkst op dit moment, geen discussie mogelijk. Wel raar dat er nog altijd over Ajax wordt gepraat, ook al zijn die niet de beste ;). Zo blijven ze toch de ´grootste´:). Ik zal als PSV supporter me niet al te druk maken om Ajax op dit moment.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 16:14
    En ook niet origineel, hoorde gisteren de liedjes die wij verzinnen gekopieerd voorbij komen zoals Guus Schreeuwis zijn hele carrière alles bij elkaar gejat heeft. Past goed bij die club.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:35
    Op een bepaalde dag zou het dan toch ooit een keer "heden" moeten zijn. Op die dag wachten we! (al weer 4 jaar inmiddels)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5017
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    Het roemrijke verleden is idd al te lang geleden om nog trots op te zijn.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 13:16
    Ja idd dan loop je langs zo'n prijzen kast en denk je, moet ik hier trots op zijn. Nee je hebt helemaal gelijk. 🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1918
    maandag 24 september 2018 om 13:15
    Europees afgedroogd worden is dan toch ook verleden?
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 13:20
    Ja idd dat heeft met de geschiedenis van psv te maken waarin ze als landskampioen Nederland naar de klote helpen europees, was om mijn punt te maken, gelukkig snap jij het!!
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1918
    maandag 24 september 2018 om 13:24
    Geloof jij dat Ajax het beter had gedaan tegen Barça? Gelukkig snap jij het wel.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 15:43
    Dankje, aan alle reacties te lezen heb ik een gevoelig punt geraakt. Op dit moment is Ajax de grootste club van Nederland totdat er een clupje in Nederland er voorbij gaat blijft Amsterdam de voetbalhoofdstad van Nederland. En op dit moment staat psv 5 punten voor. Gelukkig kunnen wij in Amsterdam dit gewoon toegeven.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1918
    maandag 24 september 2018 om 17:17
    ach laat ook maar zitten jij kom steeds met een ander verhaal omdat je het niet meer weet. succes met de strijd om het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:37
    houd je bek man piepkuiken
    met dat matige spel van Ajax gisteren , hadden ze met dubbele cijfers verloren van Barca
    PSV heeft gewoon dik verdient gewonnen , en dat kutclubje van jou kwam overal tekort , vooral mentaal en fysiek
    maar blijf jij maar lekker elke week naar die 11 ongestelde wijven van je kijken
    ja gewonnen van AEK , de Griekse nummer 3 , die in de 1e helft ook nog eens de beste kansen had
    succes verder in je strijd met Feyenoord en Heracles om plaats 2 ....
    Vind ik leuk
    Snapje? +7620
    maandag 24 september 2018 om 16:06
    Wat een taalgebruik. Laat jij je kennen zeg.
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +181
    maandag 24 september 2018 om 13:25
    Als jullie iets iig niet doen is het dat!! Jullie teren nog op de kampioens jaren.. in een ver verleden.. toen Jezus nog jan heette.. en toen ons oma nog condooms deed breien..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:02
    Vandaar al die inteelt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:40
    Dan zul je wel behoorlijk depressief zijn! Snap je?
    Vind ik leuk
    Deck010 +8154
    maandag 24 september 2018 om 13:56
    Nou.....dan ben jij waarschijnlijk de enige Ajacied. Ik zie toch altijd dingen voorbij komen als; wij hebben de meeste titels gehaald in het verleden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:18
    Dan ben je het dus eens dat hedendaags eindhoven de voetbalhoofdstad van nederland is? Zonder weer te beginnen over de meeste x kampioen enzo
    Vind ik leuk
    AVDV +736
    maandag 24 september 2018 om 14:50
    Het heden zegt anders toch echt dat PSV op 1 staat met 5 punten voorsprong en 11 doelpunten meer dan Ajax.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1810
    maandag 24 september 2018 om 15:24
    Dus PSV is de beste club van nederland ?
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    maandag 24 september 2018 om 19:50
    Haha het heden! Of niet dan , onze recordmeistertjes. Jij lult altijd ook gewoon maar wat of niet? Snap je
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:00
    Trencin?
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    maandag 24 september 2018 om 19:53
    Ach meer she held, trek het je niet zo aan man. Het is maar voetbal, jullie zijn in andere dingen weer goed.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:09
    Geen schande in die poule.
    Volgens mij heb jij overigens niet zo veel recht van spreken vandaag.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12545
    maandag 24 september 2018 om 13:25
    Niet alleen vandaag hoor, dit werkt echt wel langer door hoor. En nog bedankt voor het opleiden van Dumfries. Ik gun jullie ter harte dat Lammers het goed gaat doen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6707
    maandag 24 september 2018 om 13:09
    Alles op alweer "helemaal niets". Dat is pas iets om je op te verheugen ;)
    Vind ik leuk
    Leeuw +6195
    maandag 24 september 2018 om 13:13
    Snapje, alleen snap jij het nog niet echt. FC Barcelona kan elke ploeg in een thuis wedstrijd afdrogen. Wij hebben geen kleine Messi rondlopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Wie heeft eigenlijk de laatste dubbel gehaald?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    PSV
    2004-2005 volgens mij.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:14
    Zo. Dat is lang geleden!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:15
    Ik weet het niet helemaal zeker hoor.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:18
    Ik vertrouw je :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    ''mic drop''
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    maandag 24 september 2018 om 13:02
    Gefeliciteerd PSV'ers, dik verdiende overwinning.
    En al doe ik er niet aan, maar voor veel personen is de hoogmoed voor de val gekomen...

    Voortaan maar eerst presteren voordat er van alles geroepen wordt.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:06
    Dank, sportief.

    En hoogmoed krijgen 'wij' nu ook een beetje...
    We zijn pas 6 wedstrijden onderweg...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    maandag 24 september 2018 om 13:11
    Al doen jullie dat, ik zal nooit lachen als de ''val'' komt.
    Ik ben gewoon sportief en hou niet van al dat gedoe en gepraat eromheen.
    Maar 18 uit 6 met een geweldig doelsaldo is wel goed hoor, gelukkig nog 28 wedstrijden, daar klamp ik mij aan vast.. ;-D
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:12
    Stap lekker over naar ons!
    Dan geven wij een onsportieve PSV-er terug....
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    maandag 24 september 2018 om 13:18
    Whahahaaaa, wat denk je zelf vriend?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:19
    Incl. een Philips-dvd
    En de DVD: Sjakie, ik ben de enige die niet degradeert.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    maandag 24 september 2018 om 13:21
    Minimaal een stereotoren zoals toen met Rijkaard.. :-)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:22
    Haha...

    Je kent de klassiekers!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    maandag 24 september 2018 om 13:28
    Nu is het een 4K 3D Smart tv... hahahaa
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:29
    Blijf dan maar lekker bij en voor Ajax....
    Een beetje normale supporters daar is ook niet verkeerd :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    maandag 24 september 2018 om 13:54
    Overstappen naar een andere club gaat gewoon niet, is gevoel he?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 14:00
    Oh zeker...
    Maar ik dacht: wie weet :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:40
    ja inderdaad , er is nog niks beslist , maar ik vind het wel leuk om de Ajax trollen ff met hun neus op de feiten te drukken
    tenminste , als ze weer terecht zijn ;-)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:43
    Mijn god, waar zijn ze???

    Moeten we een zoekactie starten, wellicht?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:48
    hahahaha , ze voegen weinig toe op deze site , maar op een dag als vandaag , ga je ze toch missen
    maar als ze vanavond nog niet gesignaleerd zijn , moeten we misschien toch maar gaan kijken
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:51
    Doen we!
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    ik zei het al de hele week
    gewoon 3-0
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:42
    gisteren vroegen ze of je de Mexicaanse griep had , ik ben benieuwt waar dat smoelletje nu is , nu je toch gelijk blijkt te hebben ;-)
    Vind ik leuk
    Mass +5481
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    Ik ben benieuwd wat sjakie straks gaat roepen...)
    Ik hoop dat ajax degradeerd?...)
    Vind ik leuk
    Korm +37702
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Nu nog ff resultaat in de CL ;)
    Vind ik leuk
    Mari +10213
    maandag 24 september 2018 om 13:10
    Moet lukken. Bergwijn draait ze wel dol.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4852
    maandag 24 september 2018 om 13:06
    kijk dit bedoel ik weet je

    nu ga je gewoon hard op je BEK!

    Bedankt he Lasse.. volgende keer gewoon je mond houden en je voeten laten spreken.
    vergeet niet dat dit al de 2 keer op rij is dat schone iets roept en het 2 keer HARD word afgestraft.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    Hij is HARDleers
    Vind ik leuk
    yuuup +9903
    maandag 24 september 2018 om 13:19
    Tweede of misschien zelfs al de derde keer. Ik vind het zo dom van hem. Je kunt toch makkelijk indenken dat dit de tegenstander alleen maar motiveert. Kennelijk is Schone niet zo slim. Voortaan maar een mediaverbod opleggen.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4852
    maandag 24 september 2018 om 13:33
    precies weet je wel.. gewoon je mond houden en het laten zien op het veld.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    maandag 24 september 2018 om 13:51
    In Amsterdam blijft het maar duren die domme uitspraken!
    ach ja net zo dom als Blind die zegt
    we hebben ooit 13 punten achter gestaan
    en werden nog kampioen
    dat riep Ten Ha Ha Hag
    ook met de winterstop bij tien pnt achterstand
    die gasten leren er helemaal niks van!!
    Vind ik leuk
    yuuup +9903
    maandag 24 september 2018 om 14:03
    Mee eens.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    frhoi +1054
    maandag 24 september 2018 om 14:27
    2x bij psv en 1x met t kampioenschap van Feyenoord
    Vind ik leuk
    Garinsha +4852
    maandag 24 september 2018 om 14:46
    klopt
    Vind ik leuk
    R94 +1997
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    Het valt me op dat het hier sinds gisteren avond een stuk gezelliger is geworden. Veel meer realisme en normale discussies. Zou het komen omdat een aantal personen hun grot is ingekropen?
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +961
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    We hoefden maar op 60% te spelen om deze wedstrijd naar ons toe te trekken!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    maandag 24 september 2018 om 13:08
    Leuk dat Rosario tot wasdom komt. Best een leuk talent.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4937
    maandag 24 september 2018 om 13:25
    Zo is dat topper, lekker nagenieten van deze zege maar ook sne knop om richting de volgende wedstrijd.

    Nu nog de reactie van sjakie
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    maandag 24 september 2018 om 13:31
    Vond ze alle 2 niks zowel Psv en Ajax in Europa zijn we alle 2 een lachertje.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:34
    Zo is dat Pablo ! #Bommel-Power!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    rinirat +2915
    maandag 24 september 2018 om 13:36
    Allemaal achteraf praat,het was een thuiswedstrijd die win je met 34% balbezit
    Reactie voetbal dus, maar terecht gewonnen.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1212
    maandag 24 september 2018 om 16:47
    hahhaaaaaaaaaa....
    Vind ik leuk
    Nick_115 +113
    maandag 24 september 2018 om 13:40
    Onverstoorbaar. Als dit niet het woord van seizoen 2018/2019 gaat worden...

    Vind ik leuk
    repeP +1391
    maandag 24 september 2018 om 14:40
    Respect voor deze jongen. Niet gered bij Feyenoord en Ajax maar toch door gegaan met zijn passie. En nu bij PSV wel in het pulletje vallend.

    Goed gedaan jochie!
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +98
    maandag 24 september 2018 om 14:49
    Ook weer zon blijhoofd die denkt dat ie het helemaal is ullg jullie moeten ook nog een paar moeilijke wedstrijdjes hoor wat een kutkop heeft dat jochie
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +397
    woensdag 26 september 2018 om 17:09
    Lijkt wel een beetje op jou vindt je niet?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2027
    maandag 24 september 2018 om 16:30
    PR PSV Team 👍🏻
    Vind ik leuk
    TonS +34
    maandag 24 september 2018 om 17:23
    Psv stond tactisch beter dan Ajax en ze waren veel feller en agresiever, Ajax was wat slapjes, dat vond ik jammer, ik had me verheugd op een weergaloos spannende pot voetbal ........ jammer hoor!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws